heh myślałem że 16 bitów to oczywista oczywistość:P
[a propo bitów:P to wiedzieliście że w cs na turniejach jest przymus grania na 32 bitach?:D bo przy 16 "smołki" są lekko przezroczyste:ASD]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
heh myślałem że 16 bitów to oczywista oczywistość:P
[a propo bitów:P to wiedzieliście że w cs na turniejach jest przymus grania na 32 bitach?:D bo przy 16 "smołki" są lekko przezroczyste:ASD]
Sqr4 napisał:
> [a propo bitów:P to wiedzieliście że w cs na turniejach jest przymus grania na 32 bitach?:D bo przy 16 "smołki" są lekko przezroczyste:ASD]
tak
Grałem dziś chwile po przerwie w QL. Obserwacja: LG jest w @#$% za słabe. Nie mówię, żeby było aż tak mocne jak w Q3, ale to jest przesada w drugą stronę.
mises.org / marksdailyapple.com
LG rzeczywiście jest słabsze i to zauważalnie. Ale jak się przyjrzeć bliżej, to balans broni jest jakby bardziej noob friendly, czyli mocny aim nie jedzie każdego do zera, może to i dobrze... Nawet na dm17 trudno sprowadzić grę do rail only.
Wkurza mnie natomiast co innego - skoki. Swego czasu zrezygnowałem z gry na fragi dla defraga i trochę o skokach wiem. Podręcznikowy skok na dm6 po raila nie jest absolutnie noob friendly. Nawet dla kogoś, kto przez ostatnie dwa lata tylko skakał po mapach, jest on wykonywalny w 70-80%. Dlaczego taki element gry jak movement został tak okaleczony? Przecież to odbiera jeden z najlepszych motywów, jakie dawał Q3. I niestety znacznie zmniejsza szanse dla nowych, którzy strafejumpu dopiero się uczą (wierzcie mi, są jeszcze tacy;))
Hehe, gra na dm17 to raczej Ak47 only a nie Rail only :D
Co do movementu: mi się w sumie spoko skacze. Grałem wczoraj na mapce CTF z 3wave, która ma Quada, LG i RA na środku i biegało się dość sprawnie.
mises.org / marksdailyapple.com
r3v.DOOMer napisał:
> LG rzeczywiście jest słabsze i to zauważalnie. Ale jak się przyjrzeć bliżej, to balans broni jest jakby bardziej noob friendly, czyli mocny aim nie jedzie każdego do zera, może to i dobrze... Nawet na dm17 trudno sprowadzić grę do rail only.
>
> Wkurza mnie natomiast co innego - skoki. Swego czasu zrezygnowałem z gry na fragi dla defraga i trochę o skokach wiem. Podręcznikowy skok na dm6 po raila nie jest absolutnie noob friendly. Nawet dla kogoś, kto przez ostatnie dwa lata tylko skakał po mapach, jest on wykonywalny w 70-80%. Dlaczego taki element gry jak movement został tak okaleczony? Przecież to odbiera jeden z najlepszych motywów, jakie dawał Q3. I niestety znacznie zmniejsza szanse dla nowych, którzy strafejumpu dopiero się uczą (wierzcie mi, są jeszcze tacy;))
no dobra, ale nie wytłumaczyłeś JAK go niby okaleczyli :P
Mnie sie wydaje ze latwiej sie w QL biega i skacze po raila niz w Q3, chyba ze cos zmienili ostatnio. Mam wrazenie ze jest zwiekszony margines bledy przy ruchu rozpoczynajacym bieg. W q3 mozna trzeba bardziej dokladnie go realizowac w okreslonych koordynatach i przylozeniem, a w QL byle zamach daje prawie ze maxymalne przyspieszenie poczatkowe.
LG to zmora obecnego q3 i jestem za wszelkimi oslabieniami tej broni co by urozmaicic rozgrywke. To jest bron ktora mozna zadawac pewny damage, dlatego nie moze byc silniejsza od broni, ktorymi mozna totalnie chybic. W tym momencie w q3 jak masz RL vs LG, to przy tym samym stanie armora trzeba trafiac same setki zeby wygrac pojedynek, kazdy jeden niepelny traf to smierc (to tak w przyblizeniu). Powiedzcie mi teraz jeszcze jak wyglada ten damage LG, zdaje sie ze czytalem na ESR cos o tym ze jest skalowany w zaleznosci od odleglosci:
blisko 7 - 6 - 5 daleko?
aiken napisał:
> blisko 7 - 6 - 5 daleko?
exactly
LG jak dla mnie jest teraz bezuzyteczne powinno byc stale 7dmg. Racja w q3 jest za mocne bo zadaje 8dmg ale gdyby tak zmniejszyc obrazenia do 7 to by zbalansowalo gre :)
Nemo est casu bonus
Z tym netcodem, który jest teraz? Prox, bez obrazy, ale zagraj 10 dueli na dm6 na równym poziomie przeciwko dobrym graczom i zobaczysz, że lg wcale nie jest zbyt słabe.
Nie potrafie grac w ta gre bo nie potrafie zbudowac odpowiedniego cfg. Brakuje mi celownika na ktorym caly czas gram w q3 brakuje mi lightingimpact brakuje tez wiele innych rzeczy ktore mam w q3 a nie moge znelezc w ql. Wiem wiem marudze ale coz poradzic jak sie chce prezentowac wysoki poziom a sredni mnie bija :P
Nemo est casu bonus
ktory celownik ? :P
lg jest za mocne na bliska odleglosc ( czasami cuda sie dzieja na bliska odleglosc rl vs lg ), a za slabe na daleką - jak dla mnie powinno byc 6-6-6 ;p
aiken napisał:
> w QL byle zamach daje prawie ze maxymalne przyspieszenie poczatkowe.
Większej głupoty nie czytałem. Wszystkie skoki mają tą samą wysokość i dlatego Ci się tak wydaje. Na CPMa też tak jest z tym, że tam ta wysokość jest mniejsza i trudniej się skacze.
EDIT:
Gdyby było tak jak piszesz to po raila skakało by się samym circlem.
Ni Chooyah!
Nie o to chodzi. Kolejne skoki przyspieszaja, wiec i tak trzeba na 2 skakac do raila, ale ten 1 wychodzi zawsze dobrze niezaleznie czy sie go ladnie (w rozumieniu q3) zrobi czy niechlujnie. Wiadomo jakas tam zaleznosc jest, zupelnie bylejak tez sie nie da, ale jest to ulatwione, margines bledu sie zwiekszyl.
jezeli dobrze pamietam (a nie chce mi sie szukac) movement w ql jest taki sam jak na cpma, tylko troche mapki przeskalowali, stad skoki wydaja sie latwiejsze
no surrender, no retreat
tifu napisał:
> jezeli dobrze pamietam (a nie chce mi sie szukac) movement w ql jest taki sam jak na cpma, tylko troche mapki przeskalowali, stad skoki wydaja sie latwiejsze
Nie jest taki sam, akceleracje są większe. Ale jezeli ktoś narzeka na obecny movement QL to dobrze, że nie widział go przed poprawką we wczesnej BETA - to był poprostu koszmar. Było tak topornie jak w Q4 1.0 chyba więc teraz naprawde nie ma na co narzekać.
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
No niestety pamiętam movement we wczesnejbecie:/ Teraz jest znacznie lepiej. A moje narzekanie bierze się chyba przez skakanie pod defragiem, gdzie niemal każdy skok był taki, jak powinien być.
@tifu, fizyka nie jest nawet podobna do cpma a mapek nie skalowali, bo po co? Są lepiej oclipowane tylko.
Doomer: z tego co czytałem to np. na dm6 zmniejszyli odległość między mostkiem a rg.
=)
No to mnie zaskoczyłeś, źródło?
Gdyby nie to, że nie można otworzyć pk3, porównałbym wymiary map.
r3v.DOOMer napisał:
> Gdyby nie to, że nie można otworzyć pk3, porównałbym wymiary map.
Moszna =)
Ni Chooyah!
Mówimy o plikach z QL? Zdradź tę wiedzę tajemną:)
[edit] Ok, poradziłem sobie:) Ale przy konwersji bsp na map jest błąd:/
Nie no movement zdecydowanie nie jest taki jak jak na CPMA ani OSP, ale nie narzekam, bo mi sie latwiej skacze. Choc przyznam szczerze ze wolalbym powrot do tego z OSP.
r3v.DOOMer napisał:
> No to mnie zaskoczyłeś, źródło?
>
> Gdyby nie to, że nie można otworzyć pk3, porównałbym wymiary map.
Właśnie gdybym pamiętał dokładnie gdzie to znalazłem to bym rzucił linkiem. To zdaje się było na oficjalnym forum QL.
=)
Ja też nie pamiętam gdzie to było na forum QL, ale na szczęście bezczelnie skopiowałem to gówno na dysk :p Łapaj:
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher