Dzieki
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Panowie!
Da sie usunac czerwona flegme krwi?
Ot ta przedstawiona dwa widly wyzej. Da? Sabaka!
EDIT: Wystepuje po tym jak w cie oponent napierdal*.
The_Zi0m Ole! napisał:
> Panowie!
>
> Da sie usunac czerwona flegme krwi?
>
>
>
> Ot ta przedstawiona dwa widly wyzej. Da? Sabaka!
>
>
> EDIT: Wystepuje po tym jak w cie oponent napierdal*.
ATM nie. I tak nie jest z nimi tak źle jak w q3, tho ;x
z przeciwników krew usunęli, jakie iskierki dali, a na mordzie Ci flegma krwi na pół ekranu spoczywa?
co to porobili :Q
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
cumshot? ;o
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
mam sprawe. A mianowicie dym z rakiety. uzywam komendy *cg_noProjectileTrail 0 i nic dym dalej jest. nie pomaga tez vid_restart
*
samoth napisał:
> cg_smokeradius_rl 0 i cg_smokeradius_gl 0
>
>
> tak mi sie zdaje ;)
potwierdzam
zresztą, to samo było w q3. Czemu ludzie mają problem z tą komendą?
Nie, tak samo bylo w CPMA, w OSP dym usuwales przez cg_noprojectrial. Musisz wziac jednak pod uwage ze po przesiadce na CPMA czesc ludzi jednak odpadla od grania i zatrzymala sie na czasach OSP.
hej,mam pytanko.
czy jest jakaś komenda na ustawienie poziomu hp przy ktorym przeciwnik zaczyna 'krzyczec'? w q3 jak zaczynał 'krzyczeć' to znaczyło ze ma malo hp a teraz grajac meczyk mialem pare akcji ze koles juz krzyczal,dostawal raila albo rakiete prosto na ryj i nie umierał. jest to mega wkurzajace - w q3 juz dawno bylby trupem.
prosze o pomoc :)
Jeśli piszę źle, to poprawcie mnie (sprawdzę to co piszę jak będę miał na to trochę chęci i będę w domu), ale o ile dobrze pamiętam armour niweluje 65% obrażeń, więc od 1 RG powinno się ginąć jeśli się ma 28 HP lub mniej, a od jednej centralnej rakiety o ile się ma 35 HP lub mniej.
Przeciwnik w QL zaczyna "krzyczeć" o ile ma 25 HP lub mniej i poniesie jakiekolwiek obrażenia.
A żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie - nie, nie da się zmienić tego poziomu od którego zaczyna "krzyczeć" :)
Modele mają różne dźwięki dla stanów zdrowia:
200-75 hp
75-50 hp
50-25 hp
25-0 hp
Za "krzyczenie" przyjąłem ten ostatni dźwięk ;)
krzyczał :D
Cos dziwnego mi sie dzieje. Za kazdym razem musze odpalac moj config, bo normalnie mam defoult. Wnerwia mnie to, bo kiedy wchodze na serwer, nie dosyc, ze mam defoulta to jeszcze full screena nie ma.
prosta rada, przynajmniej ja tak zrobilem :D skopiuj i zapisz swoj cfg jako qzconfig i daj w wlasciwosciach pliku "Tylko do odczytu"