ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QL Konsola i CFG

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-10 19:44:11

tox1c napisał:
> "Prawym klik masz zooma, drugi raz nie masz, nie ma zadnego przetrzymywania i dziala momentalnie. Jesli chcesz miec tak jak ja ze przy zmianie broni wylacza sie zoom to dorzuc jeszcze cos takiego:"
>
>
> Aiken co do tego jednego zdania to sie nie zgodze bo u mnie zoom dziala na przytrzymanie klawisza w momencie gdy go puszcze zoom sie wylacza
No masz racje, zle sie wyrazilem, ale z tym ponizszym tak dziala, bez ponizszego trzeba cg_zoomToggle 1 ustawic.

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-10 21:33:24

eeeeejjjj no to co sie zle wyrazasz :F a na +zoom mozna miec na przytrzymanie czy nie?

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-10 21:49:58

*seta cg_zoomToggle 0

seta cg_zoomScaling 0

bind MOUSE2 +zoom*

i jest na przetrzymanie natychmiastowy zoom

Garbol

Od: 2004-12-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-11 03:30:55

Dopisał: [Garbol](../?page=users&run=details&id=11848) | 11.12.2009-03:03

[[](/../images/1/strzalka.gif) edytuj](../?page=galeria&id=18291&opt=edit&kid=182618)

a ja z innej beczki.
po tym update'cie jest cos nie tak z light na mapach.
przyklad -> img10.imageshack.us/i/shot0000pl.jpg/
ten efekt lawy na scianach co sie odbije, pomaranczowy kolor

wie ktos jak to usunac? i zeby cfg nadal byl dark map light models

Garbol

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-12-11 08:18:24

r_vertexlight 0 innej opcji nie ma. mozesz ewentualnie poeksperymentowac z r_mapoverbrightbits ponizej 2 i wysoka gamma

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-11 12:14:52

Ja mam overbrightbits i mapoverbrightbits na 0, a i tak grafa jest podobna. Chyba tylko lightmap ratuje sprawę.

mises.org / marksdailyapple.com

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-11 12:30:20

gienek napisał:
> Ja mam mapoverbrightbits na 0
Ale pierdolisz :-)

=)

n1kon

Gravatar

Od: 2007-06-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-11 13:02:06

CEFO bloodpa1nt napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > Ja mam mapoverbrightbits na 0
>
>
> Ale pierdolisz :-)
...

Z czym pierdoli? Ja tez od update gram na mapach duelowych z r_mapoverbrightbits na 0, a ctf na 1.

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-11 13:21:04

Jak ja dam 0 to mam całą mapkę czarną z wyjątkiem powerupów oraz keela, wtf ;o

=)

XMATbyQ

Od: 2003-08-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-11 14:02:15

Mam podobny problem jak wy. Wcześniej mialem r_vertexlight 1 oraz r_mapOverBrightBits 1 i r_OverBrigthBits 1, dzięki temu miałem ciemniejszą mapę a jaśniejsze obiekty (r_intesity 1.5).
Po patchu mapa zaczęła razić po oczach. Gdy dawałem r_mapOverBrightBits na 0 mapa znikała. Dopiero ustawienie r_vertexlight 0 pozwoliło zbliżyć się do poprzedniego efektu. Niestety wpłynęło to również znacząco na jasność obiektów w tym kolor celownika. Generalnie wszystkie kolory tak jakby zmatowiały.

CZŁOWIEK CZŁOWIEKA CZŁOWIEKIEM CZŁOWIECZY

Siedzę tu z rozdartym sercem, chciałem s_rać, a tylko pierdzę

Siedzę na kiblu, taki los; wys_ram tu meksykański sos. Postawię kloca na pięć cali, chyba mi dupy nie rozwali

Spróbuj wykorzystać naturalne otwory ciała

n1kon

Gravatar

Od: 2007-06-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-11 15:32:28

CEFO bloodpa1nt napisał:
> Jak ja dam 0 to mam całą mapkę czarną z wyjątkiem powerupów oraz keela, wtf ;o
...

U mnie mapa robi sie czarna jak dam wartosci r_mapoverbrightbits ponizej 0.

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-11 15:40:00

Mapbrightbits na 0, brightbits na 0 i chowają się wszystkie możliwe do schowania świecidełka, lamuchy.

mises.org / marksdailyapple.com

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-11 16:34:10

Ale też keel czarny jak dupsko murzina, jak tu trafić goooo? :<</p>

=)

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-11 16:35:41

Zieloniutki jak kanapka, którą przywiozłem kilka lat temu z kolonii po dwutygodniowym przechowywaniu jej w plecaku.

mises.org / marksdailyapple.com

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-11 16:39:56

Dawaj mnie tutaj zaraz swój cfg.rar kaman.

=)

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-11 17:20:03

Zwiększ sobie r_ntensity i będzie jaskrawy.

Ni Chooyah!

n1kon

Gravatar

Od: 2007-06-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-11 18:18:52

nom, mozesz sie podzielic gienek ; )

Garbol

Od: 2004-12-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-12 04:05:28

Garbol napisał:
> Dopisał: [Garbol](../?page=users&run=details&id=11848) | 11.12.2009-03:03
>
> [[](/../images/1/strzalka.gif) edytuj](../?page=galeria&id=18291&opt=edit&kid=182618)
>
> a ja z innej beczki.
>
>
> po tym update'cie jest cos nie tak z light na mapach.
>
>
> przyklad -> img10.imageshack.us/i/shot0000pl.jpg/
>
>
> ten efekt lawy na scianach co sie odbije, pomaranczowy kolor
>
> wie ktos jak to usunac? i zeby cfg nadal byl dark map light models
...
dla wtajemniczonych

mam wlasnie mapoverbroghtbits na 0 i overbrightbits 0 a gamma 1 i wlasnie z dupy takie efekty sa jak na tej t9.

r_intensity 2; r_contrast 1; r_lightmap 0; r_vertexlight 1,

wlasnie zauwazylem ze niektorzy na takich samych parametrach nie maja tego efektu na scianach a niektorzy maja mimo ze takie same praktycznie configi.

gienek a daj screena na twoich ustawieniach na t9 i w tym miejscu (lg) co ja dalem.

z tym true vertexlightem zjebali strasznie, narzucajac kazdemu ze tak musi miec i ch...

powinnis dac opcje <0/1> off/on, i kazdy by mogl sobie wybrac czy chce czy nie.
osoboscie przez ten update zmienilem calego cfg z ciemnego i jasne modele na jasny i ciemne modele bo tylko tak mozna stlumic te jaskrawe barwy na scianach.

dokladnie jedynym rozwiazaniem jakie znalazlem na niezauwazanie tych roznich barw na scianach jest danie jasnego configa z jasnymi texturami map, wtedy tak bardzo nie rzuca sie w oczy.

Garbol

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-12 10:22:10

Zmieniaj r_vertexlight na 0 przed meczem na t9 i po problemie.

mises.org / marksdailyapple.com

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-12 12:47:03

Moze jestem slepy, ale ja tam na scianach nie widze nic jaskrawego :ASD.

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-12 14:02:48

A te czerwono-pomarańczowe odbicia lawy na ścianach? Poprzednio na vertexie tego nie było.

mises.org / marksdailyapple.com

Garbol

Od: 2004-12-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-12 16:07:15

no tak tak.. ale to juz nie bedzie to samo :( i na 0 vertex widac jak rakieta leci buuu.
moze pokaze o co dokladnie chodzi.

np. efekt lawy teraz jaki jaskrawy bardziej -> img513.imageshack.us/i/shot0000de.jpg/
lub denerwujace padanie swiatla w zasadzie wszedzie na mapach tam gdzie dodali ten true vertex

-> img525.imageshack.us/i/shot0001hc.jpg/

-> img705.imageshack.us/i/shot0003gr.jpg/

-> img51.imageshack.us/i/shot0004l.jpg/
> A te czerwono-pomarańczowe odbicia lawy na ścianach? Poprzednio na vertexie tego nie było.
wlasnie o to chodzi.. ze po tym update'cie efekty swiatel jakos dziwnie padaja. np. normalna szara podloga i nagle jakis jasny pas na srodku..

Garbol

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-12 16:42:36

Ja @#$%ę @#$% jesteś gorszy niż stary, wkurwiony, zrzędliwy babsztyl. Rozumiem jakby @#$% słonće Ci @#$% na tych mapach świeciło, ale tam nie ma prawie nic oczojebnego. Nie możesz po prostu grać? Teraz nie będziesz mógł trafić bo na ścianę obok pada cień? Lepiej zostaw tego ql, bo takich zmian będzie jeszcze masa.

Ni Chooyah!

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-12-12 17:43:29

udostępnij lepiej cfg swoje, może coś pokombinuje ;)

^^

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-12 18:29:13

Chooy napisał:
> Ja @#$%ę @#$% jesteś gorszy niż stary, wkurwiony, zrzędliwy babsztyl. Rozumiem jakby @#$% słonće Ci @#$% na tych mapach świeciło, ale tam nie ma prawie nic oczojebnego. Nie możesz po prostu grać? Teraz nie będziesz mógł trafić bo na ścianę obok pada cień? Lepiej zostaw tego ql, bo takich zmian będzie jeszcze masa.
haha, dokładnie