Garbol napisał:
> Dopisał: [Garbol](../?page=users&run=details&id=11848) | 11.12.2009-03:03
>
> [[](/../images/1/strzalka.gif) edytuj](../?page=galeria&id=18291&opt=edit&kid=182618)
>
> a ja z innej beczki.
>
>
> po tym update'cie jest cos nie tak z light na mapach.
>
>
> przyklad -> img10.imageshack.us/i/shot0000pl.jpg/
>
>
> ten efekt lawy na scianach co sie odbije, pomaranczowy kolor
>
> wie ktos jak to usunac? i zeby cfg nadal byl dark map light models
...
dla wtajemniczonych
mam wlasnie mapoverbroghtbits na 0 i overbrightbits 0 a gamma 1 i wlasnie z dupy takie efekty sa jak na tej t9.
r_intensity 2; r_contrast 1; r_lightmap 0; r_vertexlight 1,
wlasnie zauwazylem ze niektorzy na takich samych parametrach nie maja tego efektu na scianach a niektorzy maja mimo ze takie same praktycznie configi.
gienek a daj screena na twoich ustawieniach na t9 i w tym miejscu (lg) co ja dalem.
z tym true vertexlightem zjebali strasznie, narzucajac kazdemu ze tak musi miec i ch...
powinnis dac opcje <0/1> off/on, i kazdy by mogl sobie wybrac czy chce czy nie.
osoboscie przez ten update zmienilem calego cfg z ciemnego i jasne modele na jasny i ciemne modele bo tylko tak mozna stlumic te jaskrawe barwy na scianach.
dokladnie jedynym rozwiazaniem jakie znalazlem na niezauwazanie tych roznich barw na scianach jest danie jasnego configa z jasnymi texturami map, wtedy tak bardzo nie rzuca sie w oczy.