cvar_restart?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Mav’ napisał:_
> wszystko_restart
ta komenda działa najlepiej XDD
Jak by tu się podpisać??-----:D
Ostatnio zrestartowałem sobie ustawienia i na nowo zrobiłem cfg a teraz zastanawiam się czy jest jakaś komenda by nie było widać łusek przy strzelaniu z mg? nie przypominam sobie bym na starych ustawieniach miał je widoczne.
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
heh, jak mogłem zapomnieć? nieważne. Strasznie mnie to denerwowało w każdym razie;P
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
1) Czy da się i jak zbindować klawisze "numy"?
2) Jak zmienić kolor własnych granatów?
3) Jak zmienić kolor granatów i raila przeciwnika nie zmieniając jednocześnie koloru jego torsu?
t4i
ad. 1: Tak. Klawisze masz mniej-więcej tak nazwane (licząc od zera):
kp_ins, kp_end, kp_downarrow, kp_pgdn, kp_leftarrow, etc. Oprócz tego są również np. kp_del, kp_enter, kp_plus, kp_minus i tak dalej. Żeby uzyskać pełną listę, podbinduj sobie pod te przyciski np. bronie w menu QL'a, a potem zobacz w configu jak te przyciski się nazywają.
Ad. 2 i 3: Wystarczyło samemu parę sekund poszukać. Tam masz pałen aktualny spis komend do QL.
No ja właśnie tam nie znalazłem i się tutaj zwróciłem
1) Dzieki pomogło :)
2) Poszukałem jeszcze raz i faktycznie jest coś takiego ;p
Co do punktu 3 to widzę jedynie to:
• cg_forceEnemyWeaponColor - default: "0"
Force enemies' grenades and rails to use 'Enemy Upper Color' (cg_enemyUpperColor).
Ale model postaci mam cały zielony a chciałbym żeby rail i granaty przeciwnika były czerwone - i co teraz? :(
Nie chce mi się tych postów przekopywać więc pytam jeszcze raz prawdopodobnie:
Jest jakaś komenda albo skrypt, zebym za każdym razem jak chcę napisać coś w konsoli nie musiał wpisywać tego jebanego "say"? :D
...Nie bedę strzelał bronią bo ten kto strzela bronią zapomina oblicza swojego ojca. Bedę strzelał umysłem...
Skoro Ci się nie chce szukać, to Ci nie napiszę :P
Kertal: a moze bind 'say' sobie zrob?:>
Единый, могучий Советский Союз!
Cytat z posta - autor: dinhkertal
> Nie chce mi się tych postów przekopywać więc pytam jeszcze raz prawdopodobnie:
>
>
> Jest jakaś komenda albo skrypt, zebym za każdym razem jak chcę napisać coś w konsoli nie musiał wpisywać tego jebanego "say"? :D
set cl_allowConsoleChat "1"
?
Nick w QL- RazorBMW_PL
just play 4 fun!
a jest może coś takiego, że jak wyceluje w gościa ze swojej drużyny to pokaże mi ile ma hp? było by to bardzo pomocne przy zbieraniu apteczek czy powerup'ów...
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
vyjec napisał:
> a jest może coś takiego, że jak wyceluje w gościa ze swojej drużyny to pokaże mi ile ma hp? było by to bardzo pomocne przy zbieraniu apteczek czy powerup'ów...
Nope, tego niestety nie ma :<</p>
cg_predictlocalrailshots - co to właściwie daje i czy lepiej grać na 0 czy na 1?
Jeżeli cokolwiek daje, to chyba lepiej na 1 ;)
mises.org / marksdailyapple.com
dziękuje tam za pomoc z say w konsoli :)
Maniek z tego co kojarzę to to komenda przydatna dla graczy o wyższym pingu - łatwiej im się wtedy strzela z rg itd :)
...Nie bedę strzelał bronią bo ten kto strzela bronią zapomina oblicza swojego ojca. Bedę strzelał umysłem...
Witam!
Chciałbym uzyskać podobny efekty kolorystyczny jak w Q3.
Kolor przeciwnika na q3 cg_eneymycolors qqqqq
img689.imageshack.us/i/18548652.jpg/[img]http://img689.imageshack.us/img689/3140/18548652.th.jpg[/img][/URL]
Natomiast na QL przy zastosowaniu komend:
seta cg_enemyHeadColor "0x000080ff"
seta cg_enemyLowerColor "0x000080ff"
seta cg_enemyUpperColor "0x000080ff"
seta cg_forceEnemyModel "keel/bright"
wygląda tak:
img713.imageshack.us/i/19632439.jpg/[img]http://img713.imageshack.us/img713/8430/19632439.th.jpg[/img][/URL]
Czy można uzyskać czarne przestrzenie w ciele jak na q3;?
W jaki sposób mogę zwiększyć wyrazistość modelu? Musi być niebieski;o
Spróbuj tego:
seta cg_enemyHeadColor "0x0000ffff"
seta cg_enemyLowerColor "0x0000ffff"
seta cg_enemyUpperColor "0x0000ffff"
seta cg_forceEnemyModel "keel/bright"
To jest najbardziej intensywny niebieski, jaki możesz mieć. Poza tym musisz już motać z grafiką.
Podobno przy użyciu komendy "in_mouse 2" (raw input) jakiekolwiek zabiegi związane z czułością/akceleracją myszy z poziomu windowsa się nie liczą. Za chwilę reinstaluję windowsa z odznaczonym "Zwiększeniem dokładności myszy" oraz zastosowanym cplmousefix. Za jakąś godzinę zobaczymy czy bez tego, ze świeżym winem, będę miał taki sam sens :)
Ok, teraz już wierzę, że "raw input", to rzeczywiście raw input ;)