ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QL Konsola i CFG

Marc1n

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-13 14:05:02

Może mi ktos wyjasnić dlaczego muszę robić vid_restart żeby zmienic r_gamma, a jak testowalem config foxa to od razu sie zmieniała..

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-13 17:15:02

Cytat z posta - autor: Marc1n
> Może mi ktos wyjasnić dlaczego  muszę robić vid_restart żeby zmienic r_gamma, a jak testowalem config foxa to od razu sie zmieniała..

vid restart zawsze sie daje po zmianach w grafice. czy to rozdzielczosc czy jasnosc czy tekstury.

mieszkam w piwnicy

Marc1n

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-13 17:46:23

To dlaczego jak wczytam config foxa gamma się zmienia bez vid_restart.

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2011-02-13 18:43:05

r_gamma zawsze sie zmienia bez dawania vid_restart, moze masz wprowadzone r_ignorehwgamma 1 a odczytujac swoje cfg zmienia sie na 0, tylko ze dopiero po vid_restart, sprawdz jak masz w cfg swoim

Marc1n

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-14 15:35:06

Miałem 1, dałem 0 i działa, dzięki.

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-02-16 08:43:56

Orientuje się ktoś może gdzie teraz się wgrywa pliki z lokacjami? Jaką muszą mieć nazwę? Są gdzieś dostępne jakieś dobre kolorowe? Jaka była komenda na ich zrobienie?

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-02-16 17:31:32

a wlasnie wie ktos jak skutecznie regulowac jasnoscia przy r_ignorehwgamma 1, no i jaka ma to zalete skoro prosi tego uzywaja pozbywajac sie mozliwosci uzywania r_gamma czy overbitsy?

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-16 17:52:39

Cytat z posta - autor: aiken
> a wlasnie wie ktos jak skutecznie regulowac jasnoscia przy r_ignorehwgamma 1, no i jaka ma to zalete skoro prosi tego uzywaja pozbywajac sie mozliwosci uzywania r_gamma czy overbitsy?

wydaje mi sie ze to takie "zapespieczenie" gdyby nam sie mialo zmienic monitor czy cos.

mieszkam w piwnicy

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-02-16 17:59:52

aiken napisał:
> a wlasnie wie ktos jak skutecznie regulowac jasnoscia przy r_ignorehwgamma 1, no i jaka ma to zalete skoro prosi tego uzywaja pozbywajac sie mozliwosci uzywania r_gamma czy overbitsy?
Przy r_ignorehwgamma te komendy działają co wymieniłeś (r_gamma i r_mapoverbrightbits, a także r_intensity). Kilka dni temu chwilę nad tym posiedziałem. Ciekawe jest to, że rezultaty zmiany r_gamma widać dopiero po vid_restart (mimo, że w konsoli nie ma monitu o wpisanie tej komendy). Chciałem sobie zrobić, żeby Quake przypominał Painkillera. Tam były bardzo zielone modele, a mapy wygaszone i podobało mi się to :)

Wie ktoś coś o lokacjach? Gdzie trzeba je wgrać i jak się mają nazywać. Może jakaś komenda jest, którą trzeba je włączyć?

p4stOr

Od: 2009-01-24

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2011-02-17 02:54:03

Mozna w QL zmienic wyglad plasmy tak jak to bylo w Q3 ? jezeli tak to jaka jest komenda .

QUAKE III ARENA

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-17 09:50:21

to bedzie chyba cg_oldplasma albo cg_plasmastyle ale nie wiem czy te komendy w ogole dzialaja, ja nie zauwazam roznicy.

mieszkam w piwnicy

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2011-02-17 10:48:58

cg_oldPlasma juz nie chodzi od ktorejs aktualizacji, zamienione jest komenda cg_plasmaStyle i masz wartosci 1 - 2

p4stOr

Od: 2009-01-24

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2011-02-17 15:01:32

thx za info ale 2 styl jest zjebany xD nic nie widac jak strzelaja 2 osoby naraz myslalem ze bedzie taka jak w q3

QUAKE III ARENA

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-17 16:18:25

modze mi ktos wytlumaczyc jaka jest roznica iedzy tymi stylami? sam nie zauwazam roznicy.

mieszkam w piwnicy

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-02-17 18:21:02

Cytat z posta - autor: [M]aniek
> Przy r_ignorehwgamma te komendy działają co wymieniłeś (r_gamma i r_mapoverbrightbits, a także r_intensity). Kilka dni temu chwilę nad tym posiedziałem. Ciekawe jest to, że rezultaty zmiany r_gamma widać dopiero po vid_restart (mimo, że w konsoli nie ma monitu o wpisanie tej komendy). Chciałem sobie zrobić, żeby Quake przypominał Painkillera. Tam były bardzo zielone modele, a mapy wygaszone i podobało mi się to :)
>
>
> Wie ktoś coś o lokacjach? Gdzie trzeba je wgrać i jak się mają nazywać. Może jakaś komenda jest, którą trzeba je włączyć?

Mnie sie wydaje ze u mnie te komendy nie dzialaja nawet po vid_restart jak mam ignore, ale sprawdze jeszcze raz.

Lokacji chyba nie mozna modyfikowac? \?/

p4stOr

Od: 2009-01-24

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2011-02-17 18:52:21

Cytat z posta - autor: alien193
> modze mi ktos wytlumaczyc jaka jest roznica iedzy tymi stylami? sam nie zauwazam roznicy.

daj /cg_plasmastyle 2 masz taka " poswiate " za wysztelana plasma

QUAKE III ARENA

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-02-17 21:04:34

Manieczku, dodaj screeny, potrzebujesz, żeby sie to dzieciom podobało, a jak dzieci widza obrazek, to im się chce wtedy wpisac 'signed' cyz inne takie.

Единый, могучий Советский Союз!

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-02-17 21:09:15

Dodałem screena :) Wcześniej założyłem inny temat na forum "Getting Started" też o lokacjach i tam był screen. Tutaj zapomniałem.

metyu

Gravatar

Od: 2009-05-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-18 13:22:04

@Vyjec ustaw b. wysoką wartość(np. 99) tej komendy, zobaczysz co robi, wątpię żeby ktoś tego używał, bo raczej przeszkadza niż pomaga.

welcometohell

Gravatar

Od: 2010-10-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-21 22:00:33

Moze mi ktos napisac jak sie binduje rocketjumpa ? /bind 2 ???? ( i co )

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-02-21 22:10:59

/bind 2 "+attack;wait 1;-attack;+moveup;wait 1;-moveup"

dell2

Od: 2010-08-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-21 22:36:23

Cytat z posta - autor: welcometohell
> Moze mi ktos napisac jak sie binduje rocketjumpa ? /bind 2 ???? ( i co )

ten świat spada na psy

zróbcie mu binda na włączenie komputera

hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)

rapideo.pl/polecam,dell2

welcometohell

Gravatar

Od: 2010-10-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-21 23:00:42

Cytat z posta - autor: aiken
> /bind 2 "+attack;wait 1;-attack;+moveup;wait 1;-moveup"

a nie powinno byc tam jeszcze wyskoku ? jump ? jak dodac skok ?

Si7H

Od: 2009-01-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-21 23:11:11

+moveup to skok.