znajdz w repconfig.cfg "seta name costam" i wstaw zamiast costam swoj nick z gry
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
znajdz w repconfig.cfg "seta name costam" i wstaw zamiast costam swoj nick z gry
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
Dotychczas jak sciagalem cfg to to byl 1 plik i dawalem mu zawsze nazwe autoexec, bo jak podmienialem zawartosc repconfig to zawsze po wlaczeniu ql ta zawartosc wracala do stanu sprzed podmienienia :/. A teraz spotkalem sie z 3 plikami cfg i nie wiem jak je nazwac/podmienic czy cos innego z nimi zrobic zeby dzialalo jak nalezy, te pliki to: ol.cfg, qzconfig.cfg i repconfig.cfg
zmien im nazwy na dowolne inne (np nazwa1, nazwa2, nazwa3), a w pustym pliku autoexec.cfg wpisz:
exec nazwa1
exec nazwa2
exec nazwa3
Jak zrobic promien lighting gun'a jak ma go cooller na tym filmiku?kliknij tutaj
lighting gun'a widac mniej wiecej od 2:25
nie wiem czy jest do tego specjalna komenda, ale moze masz m_pitch z ujemną wartoscią
co to za moda u progejmerow na lightningstyle 5 i celownik krzyzyk w kolku? btw. ma ktos linki do cfg z DH?
mieszkam w piwnicy
Единый, могучий Советский Союз!
ciekawe rzeczy www.quakelive.com/#!news/community_news/10790QL community news
czy ktos wie jak zmusic in_mouse zeby wczytywalo wartosc z cfg? zawsze mi zmienia na default czyli 2 i musze recznie za kazdym razem przestawiac
mam moje.cfg odpalane z autoexec.cfg
za zmiana in_mouse daj opcje in_restart w pliku ktory exec'ujesz
albo moze zmien in_mouse w qzconfig.cfg (bo ten pewnie wczytuje najpierw)
nic z tego
w qzconfig mam taka sama wartosc jak w moim cfg, czyli 1
ale co ciekawe jest tam tez opcja in_mousemode "win32" - nie wiem co to jest (zaraz moze poszukam), ale kiedy zmieni sie in_mouse na 1 to ta opcja przyjmuje wartosc "DirectInput", a "win32" jest przy 2, a w moim qzconfig jest in_mose 1 i in_mousemode win32 - kiedy zmienie na directinput to po odpaleniu ql wraca na win32 i nic to nie daje, a z poziomu ql nie da sie tej opcji zmienic - pisze ze "is read only"
zeby zmienic komende in_mouse na wartosc 1 musisz po jej zmianie zastosowac in_restart, wtedy ci zmieni jej wartosc, takze do swojego cfg w ktorym masz in_mouse 1 wpisane - dopisz jeszcze na koncu in_restart wtedy bedzie zastosowana ta zmiana.
A komenda in_mousemode to komenda informacyjna, ktora mowi jaki aktualnie jest uzywany tryb myszki DirectInput (wartosc 1) lub win32 (2). Jej zmiana nic nie da, bo jest wlasnie "read only"
dopisanie in_restart do cfg mi wiele nie pomoze bo za kazdym razem musze execowac cfg, wiec rownie dobrze moge zostac przy moim bindzie "in_mouse 1;in_restart"
a to ql nie ma autoexeca? może faktycznie nie ma, w tym crapie nie grzebalem
Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!
hakuna napisał:
> dopisanie in_restart do cfg mi wiele nie pomoze bo za kazdym razem musze execowac cfg, wiec rownie dobrze moge zostac przy moim bindzie "in_mouse 1;in_restart"
ale przeciez masz w qlu autoexec, ja sam jak uzywalem do niedawna in_mouse 1 i mialem to dopisane do mojego glownego cfg a w autoexec mialem wpisane takie linie:
exec d4widoVql
vid_restart
in_restart
i zawsze bylo zmienione in_mouse na 1, wiec jak tak zrobisz to nie musisz sie bawic w tandetne bindy typu "in_mouse 1;in_restart"
ktorego pliku? qzconfig?
nie pomoglo
a wam wczytuje wartosc z cfg? (mam na mysli teraz, a nie 5 lat temu na q3)
autoexec wez "tylko do odczytu", zadne inne bo nie bedzie mozna ich nadpisac :)
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
czy to jest normalne ze po dodaniu tła (prostokata) pod timer przesuwaja mi sie punkty (same cyferki bez ramek i tla) ? myslalem ze kazdy element huda jest niezalezny
kto mi wyjasni co to jest timenudge i jak dziala bo tox w wywiadzie sie tego strasznie czepial
ja jak dam timenudge -20 to gra traci plynnosc - mam takie jakby warpowanie - chociaz to chyba nie jest dobre okreslenie, bo warpuja zwykle tylko modele, a u mnie caly obraz migocze jakbym mial niskie odswiezanie
to niby ma wplynac na wyrownanie gry. zeby gracz z pingiem wiekszym o 20 mial tez szanse, ja zazwyczaj uzywam takiej wartosci zeby na lagometrze bylo plasko, a nie jakies wyzyny niziny. ale nie wiem czy to tak powinno sie tego uzywac :S
mieszkam w piwnicy