seta cg_zoomOutOnDeath "0" i nie powinno juz wylaczac Ci zooma
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
seta cg_zoomOutOnDeath "0" i nie powinno juz wylaczac Ci zooma
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
W Quake 3 była taka komenda +vstr (z plusem na początku, bez plusa to wiem, że jest), jest jakiś jej odpowiednik na Quake Live?
Jest komenda alias i ona to umozliwia. Wystarczy wpisać:
/alias +maniek "cg_crosshairsize 50"
/alias -maniek "cg_crosshairsize 30"
/bind mouse1 +maniek
Jaka jest komenda na "wyczyszczenie" tekstur. Zauważyłem to jak oglądałem iem finał ;p
chodzi ci o:
r_picmip 16? czy o co ;P
hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)
nie wiem co masz na mysli przez wyczyszczenie tekstur.
moze
r_fullbright 1
vid_restart
r_picmip 0
r_picmip 10
mieszkam w piwnicy
Cytat z posta - autor: alien193
> nie wiem co masz na mysli przez wyczyszczenie tekstur.
>
>
>
>
>
>
> moze
>
>
>
>
>
>
> r_fullbright 1
>
>
>
> vid_restart
>
>
>
> r_picmip 0
>
>
>
> r_picmip 10
te 2 linijki bez sensu sa i na dodatek by zobaczyc efekt to tez trzeba dac vid_restarta
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
chodzilo mi ze moze o ktoras z tych komend mu chodzi, a nie zeby wpierdolil wszystko do konsoli.
mieszkam w piwnicy
Jak gram w ql i zmniejszam okno alt+enter to jest olrajt. Natomiast jak powiekszam do zawsze mi sie resetuje (vid_restart) zanim powiekszy.
Wie ktos dlaczego i jak zrobic zeby sie nie resetowalo?
5.
Dodam jeszcze swoje ustawienia:
r_mode "12"
r_fullScreen "1"
r_inBrowserMode "5"
r_picmip "5"
r_gamma "1"
r_intensity "1"
r_mapoverbrightbits "5"
r_overbrightbits "1"
r_mapoverbrightCap "170"
r_texturebits "0"
r_subdivisions "4"
r_enablePostProcess "0"
r_ignorehwgamma "0"
r_dynamiclight "0"
r_fastsky "1"
r_ext_compressed_textures "0"
r_texturemode "gl_linear"
r_displayrefresh "125"
com_maxfps "125"
ui_browserShowFull "1"
o dobre pytanie. sam jestem ciekaw bo czasami mi mam bez vidrestarta a czasami z. moze ktos zna odpowiedz
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
Ja jak wchodze na serwer to najpierw sie gra laduje w oknie, a dopiero potem od nowa sie laduje na pelnym ekranie :/
Cytat z posta - autor: hakuna
> Ja jak wchodze na serwer to najpierw sie gra laduje w oknie, a dopiero potem od nowa sie laduje na pelnym ekranie :/
mi pomógł ten skrypt w ostatnim poście
do "dziwnych przypadków" mógłbym dodać to że po zrobieniu sobie własnego huda czasami znika mi albo zegarek, albo wskaźniki armora i hp, często jest tak że wchodząc do gry jest ok, ale np. rozpoczynając kolejną grę na tej samej mapie (bez conectów i vid_restart) nagle ich nie ma. Vid restart pomaga.
03 - IV - 2011 - nie ma mnie - sierpień 2011
loadhud albo realoadhud albo hudload nie pamiętam dokładnie.
Ni Chooyah!
może ktoś podrzucić jakieś komendy aby trochę zwiększyć liczbę fps ?
QUAKE III ARENA
\com_maxfps 126
EDIT:
Z samego quaka za wiele nie zdziałasz. W sumie to wystarczy Ci to:
r_vertexlight 1
r_picmip 4-8
r_sundivisions 80
r_lodbias 2-4
powyłączać wszystkie iskierki i światełka jakie się tylko da
cg_muzzleflash 0
cg_brasstime 0
cg_impactsparks 0
cg_gibs 0
com_blood 0
r_fastsky 1
Wyłączenie oświetlenia może Ci dać nawet kilkadziesiąt dodatkowych fps. Cała reszta co wypisałem zaledwie kilka może nawet wcale. Dobrze jest też zmniejszyć rozdzielczość. Jeżeli grasz na wysokim picmipie i niskiej rozdzielczości to spróbuj r_texturemode gl_linear. Jeżeli nie przeszkadzają Ci zielone plamy na teksturach i chujowsze odwzorowanie kolorów to możesz spróbować r_texturebits 16. Może, ale nie musi zwiększyć fpsów. Popróbować warto. Poza samym quakiem możesz pobawić się opcjami karty graficznej - tu można zyskać całkiem sporo fpsów. Jeżeli masz dostęp do opcji OpenGl'a to super. Jeżeli nie to możesz dossać jakiś tweaker (rivatuner lub coś podobnego). Opcji OpenGl jest naprawdę sporo i można zyskać te kilka fpsów. generalnie interesuje Cię głównie wyłączenie oświetlenia na mapach, niska rozdziałka i opcje grafiki. Aaaa no i ofc wyłącz post process w ql (r_enablePostProcess 0).
Ni Chooyah!
przekleje kawalek cfg od siebie. Powinen byc pomocny bo dysponuje slabiusienkim pcetem (jak na ql, amd athlon 1,6 GHz, 1 giga ram itd)
r_texturebits "16"
seta r_colorCorrectActive "1"
seta r_postProcessActive "0"
r_lightmap "0.000000"
seta r_depthbits "32"
r_vertexlighting "1"
cg_fov "90"
r_mode (tutaj najmniejszy na jakim jest wygodnie Tobie grac, osobiscie bardzo dlugo mialem na 5 o ile sie nie myle)
z czego fov i r_mode wydaje sie byc nawazniejszy
PS jaka ciekawa komende znalazlem w qzconfig.cfg /seta cg_premium "1" oraz /seta web_skipLauncher "1" w repconfig.cfg :DD ciekawe czy dziala jak sie doczepi do cfg nie majac wykupionego abonamentu:P
PS2 wydaje mi sie, ze coraz wiecej smieci przybywa do tych konfigow generowanych przez ql. przegladam to i przegladam a konca nie widac...
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
vyjec napisał:
> PS2 wydaje mi sie, ze coraz wiecej smieci przybywa do tych konfigow generowanych przez ql. przegladam to i przegladam a konca nie widac...
Ja mam od zawsze qzconfig tylko do odczytu. Jak pojawiają się jakieś nowe cvary to dopisuję ręcznie. Trochę roboty jest, ale uniknąłem przez to wielu kłopotów.
BTW:
seta r_colorCorrectActive "1"
seta r_postProcessActive "0"
Te cvary są read only :p
Ni Chooyah!
/seta cg_premium "1" oraz /seta web_skipLauncher "1"
dzisiaj przetestuje, ale reklamy i tak omijam bez problemu, jeden skrypt do greasemonkey wystarczyl zebym nie czekal 10 sekund.
mieszkam w piwnicy
@.nie dziala
Jaka jest komenda zeby bylo widac co jest za lustrem ? bo zmienialem cos w cfg i mam rozmazane lustro .
QUAKE III ARENA