Chooyyer napisał:
> r_mapoverbrightbits 0 lub mniej
>
> r_intensity 1.2 lub więcej
;/
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Chooyyer napisał:
> r_mapoverbrightbits 0 lub mniej
>
> r_intensity 1.2 lub więcej
;/
=)
tfu sory
r_overbrightbits 0 lub mniej
r_mapoverbrightbits 1-10
Ni Chooyah!
Ludzie nie wiem czy pisze w dobrym miejscu ale mam takie zapytanie. Otóż nie wiem czemu ale u mnie podczas gdy wezmę jakiś item jest napisane że go biorę np "red armor" ale nie ma czasu podniesienia itemki np tak jak jest na tym filmiku: www.youtube.com/watch?v=-faeDPHb0KM&feature=related
Nie chodzi mi o timery pojawienia się itemsów- to na priv serwach itd...
SORY napisał:
> Ludzie nie wiem czy pisze w dobrym miejscu ale mam takie zapytanie. Otóż nie wiem czemu ale u mnie podczas gdy wezmę jakiś item jest napisane że go biorę np "red armor" ale nie ma czasu podniesienia itemki np tak jak jest na tym filmiku: www.youtube.com/watch?v=-faeDPHb0KM&feature=related
>
>
> Nie chodzi mi o timery pojawienia się itemsów- to na priv serwach itd...
Masz to wyjaśnione w moim spisie komend do QL:
• cg_drawItemPickups <0|1|2|3|4|5|6|7> - default: "3"
0 - disabled
1 - draw Icon on Pickup
2 - draw Item Name on Pickup
3 - draw Icon + Item Name on Pickup
4 - draw Timestamp on Pickup
5 - draw Timestamp + Icon on Pickup
6 - draw TimestampItem Name on Pickup
7 - draw Timestamp + Icon + Item Name on Pickup
Próbuję zmusic QL do wyświetlania rodziałki 16:9 na monitorze 4:3. W q3 udało mi się bez problemu. W QL po części tak. Mam już fullscreen (nie chciał działać @#$%) i 120hz, ale @#$% obcięło mi prawą część ekranu. W q3 wyświetlał mi się normalnie cały ekran tylko u góry i na dole miałem paski, ale porozciągałem i jest git. W QL nie wiem @#$% czemu ucina mi prawą część obrazu :/
Ni Chooyah!
no to choooynia ;/
hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)
dell2 napisał:
> no to choooynia ;/
chooynia jak chooy
scratch aka zablotzky o/
Z monitorem jest wszystko ok. Jak pisałem - w q3 i wolfcamie obraz wyświetlany jest prawidłowo. W ql ucina.
Ni Chooyah!
cg_filter_angels
umie mi ktos wyjasnic czemu to sluzy w praktyce?
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
chooju ( :P ) spróbuj pobawić się odświeżaniem - mi czasem przy 120 też obcina - przy 100 juz nie.
nie palę ... ale za to piję i używam :D
jak zrobic bialy celownik? uzywam komendy cg_crosshaircolor, ale nie wiem co wpisac zeby byl bialy
25, dzieki, ale cos ten bialy kolor byl chyba prany w zwyklym proszku bo jakis taki szarawy lekko sie zdaje co zmniejsza jego widocznosc :/
zmienna cg_drawcrosshairteamhealthsize przyjmuje wartosci od 0.10f do 0.26f - ktos moze wie co to jest to f?
ponawiam pytanie odnosnie cg_filter_angels. czemu to wlasciwie sluzy? efekt optyczny nie wiele mi mowi. No i czy uzywacie tego
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
nie wiem czy było -sprawdzałem na wyszukiwarce i jakoś bez rezultatów, mianowicie:
czym różnią się wartości -1, 0, 1 i 2 dla komendy m_filter? bo jakoś po wymuszonym formacie i wgraniu cfg z q3 gdzie miałem wartośc 1 poruszanie się jest jakieś dziwne(zachaczanie o ściany, jakby accel zwiększony)
czy zatem komenda m_filter 1 w QL jest równoznaczna z m_filter 1 w Q3 ? no i co dają pozostałe?
Q3 >>> QL
henk napisał:
> nie wiem czy było -sprawdzałem na wyszukiwarce i jakoś bez rezultatów, mianowicie:
>
> czym różnią się wartości -1, 0, 1 i 2 dla komendy m_filter? bo jakoś po wymuszonym formacie i wgraniu cfg z q3 gdzie miałem wartośc 1 poruszanie się jest jakieś dziwne(zachaczanie o ściany, jakby accel zwiększony)
>
>
> czy zatem komenda m_filter 1 w QL jest równoznaczna z m_filter 1 w Q3 ? no i co dają pozostałe?
jezeli masz wlaczone m_filter, czyli na wartosci 1 to masz ustawione jakby ci to powiedziec - gladki ruch myszy, ale zarazem dodaje to pewny poslizg tez jej, przez co robi to efekt wlasnie jak Accel.
z tego co pamietam to, przynajmniej w csie. filter dla myszy dodawal wygladzenie jej ruchow, dajmy ze ruszyles mysz pod katem 45 stopni, tak 1px, to bez filtra bedzie najpierw w gore a potem w prawo, a z filterm to od razu pod katem, czy cos takiego. nei wiem czy wytlumaczylem i rozumiecie, jak cos to poprawcie
mieszkam w piwnicy
Cytat z posta - autor: alien193
> z tego co pamietam to, przynajmniej w csie. filter dla myszy dodawal wygladzenie jej ruchow, dajmy ze ruszyles mysz pod katem 45 stopni, tak 1px, to bez filtra bedzie najpierw w gore a potem w prawo, a z filterm to od razu pod katem, czy cos takiego. nei wiem czy wytlumaczylem i rozumiecie, jak cos to poprawcie
kk
m_filter z tego co pamiętam ma zakres wartości od 0-33. Powyżej 8 całkowicie bezużyteczne. Zależy od stylu gry, ale wiem, że niektórym się dobrze gra z wysokim m_filer (2-6).
Ni Chooyah!
wydaje mi sie ze filter ci w strzelaniu duzo nie pomoze, bo zanim odczujesz ruch myszy to on musi jakos tio przekalkulowac? wiec jest lekkie opoznienie przez ta komende. za to wygladzenie myszki powinno pomoc w movemencie, strafe jumpy powinny byc dokladniejsze i powinienes gainowac wiecej speeda. tak przynajmniej bylo w csie, bunnyhoping filter on. strzelanie filter off.
mieszkam w piwnicy