ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QL Konsola i CFG

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-11-01 20:09:13

Chooyyer napisał:
> r_mapoverbrightbits 0 lub mniej
>
> r_intensity 1.2 lub więcej
;/

=)

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-01 23:56:51

tfu sory

r_overbrightbits 0 lub mniej

r_mapoverbrightbits 1-10

Ni Chooyah!

SORY

Od: 2010-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-11 10:29:03

Ludzie nie wiem czy pisze w dobrym miejscu ale mam takie zapytanie. Otóż nie wiem czemu ale u mnie podczas gdy wezmę jakiś item jest napisane że go biorę np "red armor" ale nie ma czasu podniesienia itemki np tak jak jest na tym filmiku: www.youtube.com/watch?v=-faeDPHb0KM&feature=related

Nie chodzi mi o timery pojawienia się itemsów- to na priv serwach itd...

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-11-11 11:38:32

SORY napisał:
> Ludzie nie wiem czy pisze w dobrym miejscu ale mam takie zapytanie. Otóż nie wiem czemu ale u mnie podczas gdy wezmę jakiś item jest napisane że go biorę np "red armor" ale nie ma czasu podniesienia itemki np tak jak jest na tym filmiku: www.youtube.com/watch?v=-faeDPHb0KM&feature=related
>
>
> Nie chodzi mi o timery pojawienia się itemsów- to na priv serwach itd...
Masz to wyjaśnione w moim spisie komend do QL:

• cg_drawItemPickups <0|1|2|3|4|5|6|7> - default: "3"

0 - disabled

1 - draw Icon on Pickup

2 - draw Item Name on Pickup

3 - draw Icon + Item Name on Pickup

4 - draw Timestamp on Pickup

5 - draw Timestamp + Icon on Pickup

6 - draw TimestampItem Name on Pickup

7 - draw Timestamp + Icon + Item Name on Pickup

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-03 14:20:07

Próbuję zmusic QL do wyświetlania rodziałki 16:9 na monitorze 4:3. W q3 udało mi się bez problemu. W QL po części tak. Mam już fullscreen (nie chciał działać @#$%) i 120hz, ale @#$% obcięło mi prawą część ekranu. W q3 wyświetlał mi się normalnie cały ekran tylko u góry i na dole miałem paski, ale porozciągałem i jest git. W QL nie wiem @#$% czemu ucina mi prawą część obrazu :/

Ni Chooyah!

dell2

Od: 2010-08-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-03 15:25:08

no to choooynia ;/

hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)

rapideo.pl/polecam,dell2

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-03 15:54:49

dell2 napisał:
> no to choooynia ;/
chooynia jak chooy

scratch aka zablotzky o/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-03 16:03:44

Wypierdalać :D

Ni Chooyah!

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-03 17:43:43

a moze musisz ustawic monitor przez osd?

scratch aka zablotzky o/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-12-03 17:46:44

Z monitorem jest wszystko ok. Jak pisałem - w q3 i wolfcamie obraz wyświetlany jest prawidłowo. W ql ucina.

Ni Chooyah!

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-30 17:18:34

cg_filter_angels

umie mi ktos wyjasnic czemu to sluzy w praktyce?

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

jarq.

Od: 2002-10-14

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2011-01-31 12:47:51

chooju ( :P ) spróbuj pobawić się odświeżaniem - mi czasem przy 120 też obcina - przy 100 juz nie.

nie palę ... ale za to piję i używam :D

==> Fragdance by jarq.

Marc1n

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-31 17:32:50

jak zrobic bialy celownik? uzywam komendy cg_crosshaircolor, ale nie wiem co wpisac zeby byl bialy

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-31 17:34:27

cg_crosshaircolor 24

Ni Chooyah!

Marc1n

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-31 19:51:49

25, dzieki, ale cos ten bialy kolor byl chyba prany w zwyklym proszku bo jakis taki szarawy lekko sie zdaje co zmniejsza jego widocznosc :/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-31 19:53:03

A no tak pojebało mi się. Myślałem, że 25 to szary.

Ni Chooyah!

Marc1n

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-05 17:30:59

zmienna cg_drawcrosshairteamhealthsize przyjmuje wartosci od 0.10f do 0.26f - ktos moze wie co to jest to f?

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2011-02-05 17:42:20

takie oznaczenie czcionki, f jak font i tyle :-)

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-05 18:08:33

ponawiam pytanie odnosnie cg_filter_angels. czemu to wlasciwie sluzy? efekt optyczny nie wiele mi mowi. No i czy uzywacie tego

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

henk

Gravatar

Od: 2009-07-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-08 19:17:10

nie wiem czy było -sprawdzałem na wyszukiwarce i jakoś bez rezultatów, mianowicie:
czym różnią się wartości -1, 0, 1 i 2 dla komendy m_filter? bo jakoś po wymuszonym formacie i wgraniu cfg z q3 gdzie miałem wartośc 1 poruszanie się jest jakieś dziwne(zachaczanie o ściany, jakby accel zwiększony)

czy zatem komenda m_filter 1 w QL jest równoznaczna z m_filter 1 w Q3 ? no i co dają pozostałe?

Q3 >>> QL

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2011-02-08 19:45:37

henk napisał:
> nie wiem czy było -sprawdzałem na wyszukiwarce i jakoś bez rezultatów, mianowicie:
>
> czym różnią się wartości -1, 0, 1 i 2 dla komendy m_filter? bo jakoś po wymuszonym formacie i wgraniu cfg z q3 gdzie miałem wartośc 1 poruszanie się jest jakieś dziwne(zachaczanie o ściany, jakby accel zwiększony)
>
>
> czy zatem komenda m_filter 1 w QL jest równoznaczna z m_filter 1 w Q3 ? no i co dają pozostałe?
jezeli masz wlaczone m_filter, czyli na wartosci 1 to masz ustawione jakby ci to powiedziec - gladki ruch myszy, ale zarazem dodaje to pewny poslizg tez jej, przez co robi to efekt wlasnie jak Accel.

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-08 21:46:08

z tego co pamietam to, przynajmniej w csie. filter dla myszy dodawal wygladzenie jej ruchow, dajmy ze ruszyles mysz pod katem 45 stopni, tak 1px, to bez filtra bedzie najpierw w gore a potem w prawo, a z filterm to od razu pod katem, czy cos takiego. nei wiem czy wytlumaczylem i rozumiecie, jak cos to poprawcie

mieszkam w piwnicy

attyla7

Od: 2009-12-31

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2011-02-08 21:53:47

Cytat z posta - autor: alien193
> z tego co pamietam to, przynajmniej w csie. filter dla myszy dodawal wygladzenie jej ruchow, dajmy ze ruszyles mysz pod katem 45 stopni, tak 1px, to bez filtra bedzie najpierw w gore a potem w prawo, a z filterm to od razu pod katem, czy cos takiego. nei wiem czy wytlumaczylem i rozumiecie, jak cos to poprawcie

kk

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-09 00:07:17

m_filter z tego co pamiętam ma zakres wartości od 0-33. Powyżej 8 całkowicie bezużyteczne. Zależy od stylu gry, ale wiem, że niektórym się dobrze gra z wysokim m_filer (2-6).

Ni Chooyah!

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-09 09:41:19

wydaje mi sie ze filter ci w strzelaniu duzo nie pomoze, bo zanim odczujesz ruch myszy to on musi jakos tio przekalkulowac? wiec jest lekkie opoznienie przez ta komende. za to wygladzenie myszki powinno pomoc w movemencie, strafe jumpy powinny byc dokladniejsze i powinienes gainowac wiecej speeda. tak przynajmniej bylo w csie, bunnyhoping filter on. strzelanie filter off.

mieszkam w piwnicy