Siema mogl by ktos pomuc bo szukalem ale nie moge znalesc:/
Zmiana dzwieku jak przeciwnik dostaje np lg
i jeszcze jedno zeby mi demka odrazu nie nagrywalo jak dam redy :)
Pozdro
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Siema mogl by ktos pomuc bo szukalem ale nie moge znalesc:/
Zmiana dzwieku jak przeciwnik dostaje np lg
i jeszcze jedno zeby mi demka odrazu nie nagrywalo jak dam redy :)
Pozdro
cg_hitbeep od 1 do 3 (albo od 0 do 2 - nie pamiętam dokładnie) i cg_autoaction 0
mises.org / marksdailyapple.com
Witam, chciałem spytać o tą komendę:
cg_predictlocalrailshots
Wie ktoś może jakie ma znaczenie i przy jakich pingach sprawdza się lepiej, a przy jakich gorzej ?
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
• cg_predictLocalRailShots <0|1> - default: "1"
A value of "0" will feel less responsive in high ping environments but may prevent wrongly predicted railshots and/or impacts.
Tyle to i ja znalazłem, ale chciałem poznać jakieś opinie znawców. Konkretniej - jak duży ping powoduje przekłamania czy jak to nazwać.
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
jaka jest komenda żeby po zabiciu kolesia jego ciało stało sie takie szare?
Xsi napisał:
> takie pytania to zadawaj na ircu albo na oficjalnym forum gdzie masz kontakt z tworcami, to nie jest miejsce do tego
...
w sumie to podajcie jakies ciekawe kanaly na ircu :)
btw. laczac sie przez polskie serwery rowniez wejde na kanal?
Cytat z posta - autor: Ole!
> Jaka komenda zmienia sie kolor granata?
Nick w QL- RazorBMW_PL
just play 4 fun!
Ostatni upgrade:
> Removed cg_weaponColor (replaced by new Force Weapon Color system).
>
> Removed cg_weaponColorStyle (replaced by new Force Weapon Color system).
Takze te komendy juz chyba nie dzialaja.
"Replaced by new Force Weapon Color system", OCB?
przeciez masz w changelogu napisane kilka linijek wyzej:
> Added cg_forceEnemyWeaponColor <0|1> (default: 0). Force enemies' grenades and rails to use 'Enemy Upper Color' (cg_enemyUpperColor).
>
> Added cg_forceTeamWeaponColor <0|1> (default: 0). Force teammates' grenades and rails to use 'Team Upper Color' (cg_teamUpperColor).
No na tym ze dodali zmienne ktore wymuszaja kolor raila i granatu przeciwnika/gracza* druzyny pod wzgledem ustawienia koloru dla korpusu modelu przeciwnika/gracza druzyny*.
niepotrzebne skreslić* :E
Jaką komendą wyłączyć cienie na broni, oraz jak wyłączyć świecenie się podstawy padów?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Jak zwiększyć czas wyświetlania tego licznika co mówi w której sekundzie bierzemy item? ewentualnie co zrobić by po naciśnięciu przycisku przypominało czas ostatniego itemu (np. jak naciskamy "h" to pokazuje nam dialog który już zniknął)
attyla7 napisał:
> Jak zwiększyć czas wyświetlania tego licznika co mówi w której sekundzie bierzemy item? ewentualnie co zrobić by po naciśnięciu przycisku przypominało czas ostatniego itemu (np. jak naciskamy "h" to pokazuje nam dialog który już zniknął)
Nie da się.
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Za łatwo by było ;D
@ Macko - zgaduję, że chodzi Ci o r_vertexlight 1. Chociaż wtedy ogólnie diametralnie zmieniasz oświetlenie na mapie. Komendy tylko na ten jeden efekt (nazywa się to fachowo shader) niestety nie ma.
Mav_ to raczej nie to bo mam w configu
seta r_vertexlight "1.000000"
Chodzi mi o takie cienie na broni:
to jest tekstura przeciez, nie da sie tego wylaczyc, chyba ze przez cg_drawgun 0 ...
o ile dobrze pamiętam to jest to lightmapped w advanced options, nie pamiętam cvara ale przez menu spoko zmienisz.
Mam pyanie, jest jakaś komenda żeby zrestartowac ustawienia cfg w QL
W q3 bylo takie cos jak ,,Defaults" kilkało sie i wszystkie ustawienia zostawały przywrócone do pierwszego wejścia gry ,a w QL??
Jak by tu się podpisać??-----:D