ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QL Konsola i CFG

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-31 16:27:17

No i bardzo dobrze! Pisałem już o tym w kurwe razy, ale nikt nie słucha bo wszyscy uważają, że to idiotyzm. Nie wiem czemu bo nie mam żadnych problemów.

Ni Chooyah!

Fabian

Gravatar

Od: 2004-04-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-31 20:14:07

Dzieki.

samolot

Od: 2003-09-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-09-02 12:34:39

da się jakoś wyłączyć to ze model mi sie rusza jak dostaje hita?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-02 12:42:27

nope

samolot

Od: 2003-09-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-09-02 12:57:23

a da się jakoś włączyć widok hp po najechaniu na kolesia z teamu?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-02 13:08:28

nie jestem pewien, ale bardzo wątpię

jeśli się da, na pewno będzie taka opcja do zaznaczenia w menu, więc tam poszukaj

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-03 15:27:38

samoth napisał:
> a da się jakoś włączyć widok hp po najechaniu na kolesia z teamu?
No to by było rewelacyjne - CTF rox :)

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-03 15:45:04

Ja bym to chciał w dółelu.

=)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-03 15:50:53

w duelu nie masz kolesi z teamu :P

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-04 21:09:36

Mav’ napisał:_
> w duelu nie masz kolesi z teamu :P
a ci na spekcie sie nie licza? :P

Mateuss

Od: 2003-01-04

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2009-09-25 04:39:39

Już mnie otępiło do imentu... Jak zrobić 2D ikonki podnoszonych itemów etc.?

No i jak zmienić ten pierdzielony pasek życia, zbroii i amunicji? ;/

jak już bedę grał jak Slaweq,

to będę chciał grać jak mof!!!

ProX

Gravatar

Od: 2003-12-29

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-09-25 15:21:05

na itemy cg_simpleitems 1 a na pasek to nie mam pojecia

Nemo est casu bonus

furi

Od: 2003-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-25 20:00:54

custom hud?:S

Macko

Od: 2008-11-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 10:49:11

Możesz to zrobić w menu z poziomu gry lub dopisując do cfg:
set cg_hudFiles ui/hud3.txt
gdzie "hud3" możesz zmienić na "hud2"; "hud1" to standardowy hud.

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 11:13:48

Standardowe hudy można z poziomu menu ładować :S

Ni Chooyah!

Souler

Gravatar

Od: 2007-10-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-30 19:58:00

Ej zauwazylem ze na tym cfg co jest na tym filmiku widac ze jak trafia sie w przeciwnika to celownik zmienia kolor na czerwony, wie ktos moze jaka na to jest komenda albo skrypt czy cos :asd xD...

TUTAJ!!!!!!

;d

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-30 20:18:40

Changeloga przeczytać za ciężko nie? cg_cgrosshairhitstyle 2

Ni Chooyah!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-30 20:33:32

Souler - w pizde nie przydatna opcja moim zdaniem. łatwiej skupić się na jednolitej kropce...

\m/

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-10-01 13:44:17

Co kto lubi. Ja bym tego nie używał, ale jeśli ktoś przychodzi z Quake 4, gdzie to było włączone domyślnie, to nie dziwiłbym się gdyby mu się to przydało.

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-10-01 14:53:23

Przyzwyczajenia i nawyki wcale nie oznaczają że coś jest ok. Btw - często po zmianie kilku pierdół gra się o wiele lepiej.

\m/

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-10-01 16:33:37

Nie no looz, są oczywiście takie rzeczy, które są wyraźnie lepsze i dają przewagę.

Przykładowo: grając duela z wyłączoną opcją stopniowania wysokości dźwięku w zależności od ilości zadanych obrażeń to dawać sobie trudniejsze zadanie w oszacowywaniu ile przeciwnikowi zostało HP w poszczególnych akcjach. Pół wieczoru przekonywałem Marc3la przyzwyczajonego do klasycznych dźwięków, że po prostu traci. Doszło do tego, że w trakcie jednego z naszych dueli tuż po update zapamiętałem sobie dokładny czas kilku akcji, w trakcie jednej z których trafił trzy centralne rakiety zaporowe cofając się, podczas gdy ja podnosiłem kolejne PU, ale obrywałem. On nie wiedział, że mam zaledwie ok. 100/50 pomimo tego, że podniosłem parę sekund wcześniej RA+MH. Po prostu dostał dźwięk trafienia, nie mógł mieć pojęcia o tym że to były trzy trafienia centralne. Gdyby te stopniowane dźwięki miał włączone, wiedziałby że obrywam mocno.

Tak więc oczywiście, jeśli ktoś jest przyzwyczajony do takich rzeczy i nie ma zamiaru ich za nic na świecie zmieniać, to oczywiście jest to strzelanie sobie samemu w stopę. Ale takie rzeczy jak niższy picmip, zmiana WASD na QWES czy zmiana koloru celownika? Nie widzę jak to może przeszkadzać, o ile ktoś jest do tego przyzwyczajony kilkuletnią praktyką.

kurczakwcieście

Gravatar

Od: 2009-10-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-10-01 16:54:38

Jak ustawic te stopniowanie dzwieku?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-10-01 16:59:37

Poszukaj w jednym z poprzednich changelogów

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-10-01 21:43:09

cg_hitbeep 2
Podbindować do RL,GL,SG, a do reszty ustawić wartość 1. Ja tak zrobiłem, bo klasyczne dźwięki bardziej mi się podobają.

mises.org / marksdailyapple.com

p0gr0m

Od: 2002-04-09

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-10-09 13:35:42

mozna jakos przeniesc config z q3 osp do ql ? czy moze trzeba od samego poczatku robic config w ql ?

miejsce na twoja reklame !