No i bardzo dobrze! Pisałem już o tym w kurwe razy, ale nikt nie słucha bo wszyscy uważają, że to idiotyzm. Nie wiem czemu bo nie mam żadnych problemów.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
No i bardzo dobrze! Pisałem już o tym w kurwe razy, ale nikt nie słucha bo wszyscy uważają, że to idiotyzm. Nie wiem czemu bo nie mam żadnych problemów.
Ni Chooyah!
nie jestem pewien, ale bardzo wątpię
jeśli się da, na pewno będzie taka opcja do zaznaczenia w menu, więc tam poszukaj
samoth napisał:
> a da się jakoś włączyć widok hp po najechaniu na kolesia z teamu?
No to by było rewelacyjne - CTF rox :)
Mav’ napisał:_
> w duelu nie masz kolesi z teamu :P
a ci na spekcie sie nie licza? :P
Już mnie otępiło do imentu... Jak zrobić 2D ikonki podnoszonych itemów etc.?
No i jak zmienić ten pierdzielony pasek życia, zbroii i amunicji? ;/
jak już bedę grał jak Slaweq,
to będę chciał grać jak mof!!!
na itemy cg_simpleitems 1 a na pasek to nie mam pojecia
Nemo est casu bonus
Możesz to zrobić w menu z poziomu gry lub dopisując do cfg:
set cg_hudFiles ui/hud3.txt
gdzie "hud3" możesz zmienić na "hud2"; "hud1" to standardowy hud.
Ej zauwazylem ze na tym cfg co jest na tym filmiku widac ze jak trafia sie w przeciwnika to celownik zmienia kolor na czerwony, wie ktos moze jaka na to jest komenda albo skrypt czy cos :asd xD...
;d
Changeloga przeczytać za ciężko nie? cg_cgrosshairhitstyle 2
Ni Chooyah!
Souler - w pizde nie przydatna opcja moim zdaniem. łatwiej skupić się na jednolitej kropce...
\m/
Co kto lubi. Ja bym tego nie używał, ale jeśli ktoś przychodzi z Quake 4, gdzie to było włączone domyślnie, to nie dziwiłbym się gdyby mu się to przydało.
Przyzwyczajenia i nawyki wcale nie oznaczają że coś jest ok. Btw - często po zmianie kilku pierdół gra się o wiele lepiej.
\m/
Nie no looz, są oczywiście takie rzeczy, które są wyraźnie lepsze i dają przewagę.
Przykładowo: grając duela z wyłączoną opcją stopniowania wysokości dźwięku w zależności od ilości zadanych obrażeń to dawać sobie trudniejsze zadanie w oszacowywaniu ile przeciwnikowi zostało HP w poszczególnych akcjach. Pół wieczoru przekonywałem Marc3la przyzwyczajonego do klasycznych dźwięków, że po prostu traci. Doszło do tego, że w trakcie jednego z naszych dueli tuż po update zapamiętałem sobie dokładny czas kilku akcji, w trakcie jednej z których trafił trzy centralne rakiety zaporowe cofając się, podczas gdy ja podnosiłem kolejne PU, ale obrywałem. On nie wiedział, że mam zaledwie ok. 100/50 pomimo tego, że podniosłem parę sekund wcześniej RA+MH. Po prostu dostał dźwięk trafienia, nie mógł mieć pojęcia o tym że to były trzy trafienia centralne. Gdyby te stopniowane dźwięki miał włączone, wiedziałby że obrywam mocno.
Tak więc oczywiście, jeśli ktoś jest przyzwyczajony do takich rzeczy i nie ma zamiaru ich za nic na świecie zmieniać, to oczywiście jest to strzelanie sobie samemu w stopę. Ale takie rzeczy jak niższy picmip, zmiana WASD na QWES czy zmiana koloru celownika? Nie widzę jak to może przeszkadzać, o ile ktoś jest do tego przyzwyczajony kilkuletnią praktyką.
cg_hitbeep 2
Podbindować do RL,GL,SG, a do reszty ustawić wartość 1. Ja tak zrobiłem, bo klasyczne dźwięki bardziej mi się podobają.
mises.org / marksdailyapple.com