ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QL Konsola i CFG

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-05 17:24:27

Ja tak mialem z celownikiem, tagiem i modelem na poczatku, tez wczytywalem cfg za kazdym razem ale to nużące jest na dluzsza mete. Dodalem tak jak chooy to wczesniej napisal linijke exec xxx.cfg w pliju repconfig.cfg i dziala cacy picuś glancuś.

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-05 18:11:05

No dokładnie to jest najlepszy sposób chyba. Mi sie ciągle rate zmieniał, enemymodel, sensitivity, accel, kilka bindów i s_ambient na 1. A i jeszcze picmip na 1 (gram na 0).

Ni Chooyah!

bamc

Od: 2002-10-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-08-05 18:25:37

jeee neostrada 1mb i ping 100 :DDDD i mosz sie @#$% baw :/

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-05 18:49:16

Te problemy z dźwiękiem pojawiły się od pewnego update i do dziś dnia nie zniknęły, u mnie wygląda cfg tak:
wait

seta s_ambient "0"

seta s_musicvolume "0"

seta s_volume "0.25"
Po prostu dodane 'wait' rozwiązało u mnie problem. Mam autoexecowy cfg, nie muszę nic wczytywać po X razy, wchodzę, gram, nie ma żadnej zesranej muzy.

=)

grzesiontko

Od: 2007-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-05 21:12:23

u mnie s_ambient nagle magicznym sposobem wyłączył muzykę i volume ustawił tak jak było w cfg :ASD

It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.

jabol

Od: 2004-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-06 01:11:01

jak dla mnie, to LG jest zdecydowanie za slabe, RL a o RG juz nie wspomnie, bo wiecej szczescia niz to wszytsko warte. Juz nic z tego nie bedzie, tylko czekac na gotowy produkt. :X

PS jeszcze teraz na poczatku rundy bind attack nie reaguje, frustruje mnie bardzo ta gra. Przestac nei moge bo uzaleznienie od q3 jest silniejsze ode mnie

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-06 19:58:19

Cytat z posta - autor: jabol
> jak dla mnie, to LG jest zdecydowanie za slabe, RL a o RG juz nie wspomnie, bo wiecej szczescia niz to wszytsko warte. Juz nic z tego nie bedzie, tylko czekac na gotowy produkt. :X

Gotowy produkt + jakiś mod do ql i wyjdzie jak zawsze. (jeśli w ogóle będzie wersja CD) .

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-06 23:03:02

No cóż jestem mile zaskoczony ilością komend, które obecnie dodali w Focus - jeszce deadbodydarken i chyba juz nic więcej nie potrzeba (prócz promoda ofc):icon_dance:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-06 23:09:05

Potrzeba +20 do RG i normalnego LG :)

mises.org / marksdailyapple.com

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-06 23:24:19

gienek napisał:
> Potrzeba +20 do RG i normalnego LG :)
Brednie. Chcesz nadal widzieć jak w sekundę największy masta zostaje zshaftowany mając 200/200 i będąc w stanie w tym czasie wystrzelić DWIE rakiety ? RG 100 to tez przesada, już w Q4 90 zmieniło grę na lepsze i w mam nadzieję, że w QL 80 pozostanie :P

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-08-07 00:14:07

AL|EN napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > Potrzeba +20 do RG i normalnego LG :)
>
>
> Brednie. Chcesz nadal widzieć jak w sekundę największy masta zostaje zshaftowany mając 200/200 i będąc w stanie w tym czasie wystrzelić DWIE rakiety ? RG 100 to tez przesada, już w Q4 90 zmieniło grę na lepsze i w mam nadzieję, że w QL 80 pozostanie :P
no to chyba normalne ze wiekszy masta bije z lg w sekunde mniejszego maste ktory ma 200/200. glupie gadanie, jak lubisz sie strzelac w ciesnych korytarzach z rl to fajnie, dla mnie nie ma to wiekszego sensu. na dzien dzisiejszy rl>all, balans jest tragiczny

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-07 01:11:30

Cytat z posta - autor: O)))satan
> (...) na dzien dzisiejszy rl>all, balans jest tragiczny

Co wyraźnie widać po serwerach CA (a raczej SA- SpamArena bo to tak się powinno nazywać).

ProX

Gravatar

Od: 2003-12-29

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-08-08 11:11:08

Gra jest o wiele ciekawsza na tym balansie, nie ma juz tylunudnych pojedynkow shaft vs shaft. W uzyciu coraz czesciej pojawia sie PG, RL, SG gdzie bronie te w q3 byly uzywane tylko w taktycznych sytuacjach i nie stanowily priorytetowej sily razenia.

Nemo est casu bonus

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-08 11:17:26

ProX napisał:
> Gra jest o wiele ciekawsza na tym balansie, nie ma juz tylunudnych pojedynkow shaft vs shaft.
Niezły timing :-DDDD

=)

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-08 11:17:56

Zgadza się, ale m. in. przez to gra bardziej faworyzuje defensywny styl. Fajno by było, gdyby utrzymali "opłacalność używania wielu broni" i sprawili, że mecze progejmerów nie bedą się kończyć wynikami 3:2 lub 1:(-1).

mises.org / marksdailyapple.com

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-08 11:18:13

ProX napisał:
> Gra jest o wiele ciekawsza na tym balansie, nie ma juz tylunudnych pojedynkow shaft vs shaft. W uzyciu coraz czesciej pojawia sie PG, RL, SG gdzie bronie te w q3 byly uzywane tylko w taktycznych sytuacjach i nie stanowily priorytetowej sily razenia.
dokładnie

ProX

Gravatar

Od: 2003-12-29

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-08-08 11:48:58

gienek napisał:
> Zgadza się, ale m. in. przez to gra bardziej faworyzuje defensywny styl. Fajno by było, gdyby utrzymali "opłacalność używania wielu broni" i sprawili, że mecze progejmerów nie bedą się kończyć wynikami 3:2 lub 1:(-1).
Na wynik wplyw ma nie tylko sila broni, ale takze wiele innych czynnikow, lecz najwazniejszym jest szacunek wobec przeciwnika. Kiedys staja naprzeciw siebie dwaj rowni sobie gracze toilosc fragowbedzie wynikiem popelnich bledow przez ktoregos. Z regulywole ogladac bardzo wyrownane pojedynki konczace sie wynikami 6:5 czy 3:2 gdyz kazdy z tych fragow wynika, z ogromu pracy jesli mozna to tak nazwac, wlozonego w zdobycie go. Kazdy ten frag poprzedzony jest taktyka czy to perfekcyjna obrona czy tez atakiem i jest to kwintesencja tego co mozna zobaczyc w quake'u. Niewele osob jednakmoze to zrozumiec bo dla nich to zwyczajne strzelanie do przyslowiowego zielonego robota.

Czesto jednak czynnikiem warunkujacym ilosc fragow jest czynnik losowy taki jak spawn czy jakas przypadkowa rakieta :). Pamietajmy tez ze w ql gra sie tl 10 co diametralnie zmienia obraz taktyki jaka mozemy ujrzec podczas meczow.

Nemo est casu bonus

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-08 12:04:34

Ja @#$%, Prox jaki doktor profesor habilitowany :D

Ni Chooyah!

irina

Gravatar

Od: 2003-08-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-08 15:31:30

Konstruktywnie prawi :) i o to chodzi właśnie.

A co do ql, to id musi na tym zarobić. A żeby zarobić, trzeba przyciągnąć tłumy graczy, a żeby przyciągnąć tłumy graczy, którzy będą lampić się w reklamy, produkt musi być najwyższej jakości (dopracowany).Oczywiście wszystkich się nigdy nie zadowoli.Szczerze?, ja na aspektach technicznych kompletnie się nie znam, ale gra się bardzo fajnie i chwała im za to.

inzz

Od: 2008-03-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-11 14:34:35

ktos z was wie jak ukryc linijke z informacja o nagrywaniu dema :>?

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-11 15:01:16

INEK napisał:
> ktos z was wie jak ukryc linijke z informacja o nagrywaniu dema :>?
cl_demoRecordMessage 0/1 allows you to toggle the "RECORDING..." message on the hud when recording a demo.

inzz

Od: 2008-03-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-11 15:22:10

dzieki!

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-08-11 17:06:46

ProX napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > Zgadza się, ale m. in. przez to gra bardziej faworyzuje defensywny styl. Fajno by było, gdyby utrzymali "opłacalność używania wielu broni" i sprawili, że mecze progejmerów nie bedą się kończyć wynikami 3:2 lub 1:(-1).
>
>
> Na wynik wplyw ma nie tylko sila broni, ale takze wiele innych czynnikow, lecz najwazniejszym jest szacunek wobec przeciwnika. Kiedys staja naprzeciw siebie dwaj rowni sobie gracze toilosc fragowbedzie wynikiem popelnich bledow przez ktoregos. Z regulywole ogladac bardzo wyrownane pojedynki konczace sie wynikami 6:5 czy 3:2 gdyz kazdy z tych fragow wynika, z ogromu pracy jesli mozna to tak nazwac, wlozonego w zdobycie go. Kazdy ten frag poprzedzony jest taktyka czy to perfekcyjna obrona czy tez atakiem i jest to kwintesencja tego co mozna zobaczyc w quake'u. Niewele osob jednakmoze to zrozumiec bo dla nich to zwyczajne strzelanie do przyslowiowego zielonego robota.
>
> Czesto jednak czynnikiem warunkujacym ilosc fragow jest czynnik losowy taki jak spawn czy jakas przypadkowa rakieta :). Pamietajmy tez ze w ql gra sie tl 10 co diametralnie zmienia obraz taktyki jaka mozemy ujrzec podczas meczow.
ale gienek dobrze prawi. to nie qw gdzie przez caly mecz uzywasz 3 giwer a najwazniejszym itemem jest ra. pod tym wzgledem qw czy q2 zawsze beda o krok w tyl za q3, ql. to co opisales ma swoje odzwierciedlenie jedynie w ligach i na lanach ktore mnie i pewnie nie tylko mnie, kompletnie nie interesuja

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

furi

Od: 2003-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-17 18:24:46

Mozna jakos zrobic szerokiego przezroczystego shafta bez tego gowna na koncu (takiego jak w q3)?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-17 18:46:55

shafta nie za się znomipować, ale "to gówno na końcu" wyłączasz tak samo jak w q3 - komendą cg_lightningimpact 0