Ja tak mialem z celownikiem, tagiem i modelem na poczatku, tez wczytywalem cfg za kazdym razem ale to nużące jest na dluzsza mete. Dodalem tak jak chooy to wczesniej napisal linijke exec xxx.cfg w pliju repconfig.cfg i dziala cacy picuś glancuś.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Ja tak mialem z celownikiem, tagiem i modelem na poczatku, tez wczytywalem cfg za kazdym razem ale to nużące jest na dluzsza mete. Dodalem tak jak chooy to wczesniej napisal linijke exec xxx.cfg w pliju repconfig.cfg i dziala cacy picuś glancuś.
No dokładnie to jest najlepszy sposób chyba. Mi sie ciągle rate zmieniał, enemymodel, sensitivity, accel, kilka bindów i s_ambient na 1. A i jeszcze picmip na 1 (gram na 0).
Ni Chooyah!
Te problemy z dźwiękiem pojawiły się od pewnego update i do dziś dnia nie zniknęły, u mnie wygląda cfg tak:
wait
seta s_ambient "0"
seta s_musicvolume "0"
seta s_volume "0.25"
Po prostu dodane 'wait' rozwiązało u mnie problem. Mam autoexecowy cfg, nie muszę nic wczytywać po X razy, wchodzę, gram, nie ma żadnej zesranej muzy.
=)
u mnie s_ambient nagle magicznym sposobem wyłączył muzykę i volume ustawił tak jak było w cfg :ASD
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
jak dla mnie, to LG jest zdecydowanie za slabe, RL a o RG juz nie wspomnie, bo wiecej szczescia niz to wszytsko warte. Juz nic z tego nie bedzie, tylko czekac na gotowy produkt. :X
PS jeszcze teraz na poczatku rundy bind attack nie reaguje, frustruje mnie bardzo ta gra. Przestac nei moge bo uzaleznienie od q3 jest silniejsze ode mnie
Cytat z posta - autor: jabol
> jak dla mnie, to LG jest zdecydowanie za slabe, RL a o RG juz nie wspomnie, bo wiecej szczescia niz to wszytsko warte. Juz nic z tego nie bedzie, tylko czekac na gotowy produkt. :X
Gotowy produkt + jakiś mod do ql i wyjdzie jak zawsze. (jeśli w ogóle będzie wersja CD) .
No cóż jestem mile zaskoczony ilością komend, które obecnie dodali w Focus - jeszce deadbodydarken i chyba juz nic więcej nie potrzeba (prócz promoda ofc):icon_dance:
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Potrzeba +20 do RG i normalnego LG :)
mises.org / marksdailyapple.com
gienek napisał:
> Potrzeba +20 do RG i normalnego LG :)
Brednie. Chcesz nadal widzieć jak w sekundę największy masta zostaje zshaftowany mając 200/200 i będąc w stanie w tym czasie wystrzelić DWIE rakiety ? RG 100 to tez przesada, już w Q4 90 zmieniło grę na lepsze i w mam nadzieję, że w QL 80 pozostanie :P
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
AL|EN napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > Potrzeba +20 do RG i normalnego LG :)
>
>
> Brednie. Chcesz nadal widzieć jak w sekundę największy masta zostaje zshaftowany mając 200/200 i będąc w stanie w tym czasie wystrzelić DWIE rakiety ? RG 100 to tez przesada, już w Q4 90 zmieniło grę na lepsze i w mam nadzieję, że w QL 80 pozostanie :P
no to chyba normalne ze wiekszy masta bije z lg w sekunde mniejszego maste ktory ma 200/200. glupie gadanie, jak lubisz sie strzelac w ciesnych korytarzach z rl to fajnie, dla mnie nie ma to wiekszego sensu. na dzien dzisiejszy rl>all, balans jest tragiczny
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
Gra jest o wiele ciekawsza na tym balansie, nie ma juz tylunudnych pojedynkow shaft vs shaft. W uzyciu coraz czesciej pojawia sie PG, RL, SG gdzie bronie te w q3 byly uzywane tylko w taktycznych sytuacjach i nie stanowily priorytetowej sily razenia.
Nemo est casu bonus
ProX napisał:
> Gra jest o wiele ciekawsza na tym balansie, nie ma juz tylunudnych pojedynkow shaft vs shaft.
Niezły timing :-DDDD
=)
Zgadza się, ale m. in. przez to gra bardziej faworyzuje defensywny styl. Fajno by było, gdyby utrzymali "opłacalność używania wielu broni" i sprawili, że mecze progejmerów nie bedą się kończyć wynikami 3:2 lub 1:(-1).
mises.org / marksdailyapple.com
ProX napisał:
> Gra jest o wiele ciekawsza na tym balansie, nie ma juz tylunudnych pojedynkow shaft vs shaft. W uzyciu coraz czesciej pojawia sie PG, RL, SG gdzie bronie te w q3 byly uzywane tylko w taktycznych sytuacjach i nie stanowily priorytetowej sily razenia.
dokładnie
gienek napisał:
> Zgadza się, ale m. in. przez to gra bardziej faworyzuje defensywny styl. Fajno by było, gdyby utrzymali "opłacalność używania wielu broni" i sprawili, że mecze progejmerów nie bedą się kończyć wynikami 3:2 lub 1:(-1).
Na wynik wplyw ma nie tylko sila broni, ale takze wiele innych czynnikow, lecz najwazniejszym jest szacunek wobec przeciwnika. Kiedys staja naprzeciw siebie dwaj rowni sobie gracze toilosc fragowbedzie wynikiem popelnich bledow przez ktoregos. Z regulywole ogladac bardzo wyrownane pojedynki konczace sie wynikami 6:5 czy 3:2 gdyz kazdy z tych fragow wynika, z ogromu pracy jesli mozna to tak nazwac, wlozonego w zdobycie go. Kazdy ten frag poprzedzony jest taktyka czy to perfekcyjna obrona czy tez atakiem i jest to kwintesencja tego co mozna zobaczyc w quake'u. Niewele osob jednakmoze to zrozumiec bo dla nich to zwyczajne strzelanie do przyslowiowego zielonego robota.
Czesto jednak czynnikiem warunkujacym ilosc fragow jest czynnik losowy taki jak spawn czy jakas przypadkowa rakieta :). Pamietajmy tez ze w ql gra sie tl 10 co diametralnie zmienia obraz taktyki jaka mozemy ujrzec podczas meczow.
Nemo est casu bonus
Konstruktywnie prawi :) i o to chodzi właśnie.
A co do ql, to id musi na tym zarobić. A żeby zarobić, trzeba przyciągnąć tłumy graczy, a żeby przyciągnąć tłumy graczy, którzy będą lampić się w reklamy, produkt musi być najwyższej jakości (dopracowany).Oczywiście wszystkich się nigdy nie zadowoli.Szczerze?, ja na aspektach technicznych kompletnie się nie znam, ale gra się bardzo fajnie i chwała im za to.
ktos z was wie jak ukryc linijke z informacja o nagrywaniu dema :>?
INEK napisał:
> ktos z was wie jak ukryc linijke z informacja o nagrywaniu dema :>?
cl_demoRecordMessage 0/1 allows you to toggle the "RECORDING..." message on the hud when recording a demo.
ProX napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > Zgadza się, ale m. in. przez to gra bardziej faworyzuje defensywny styl. Fajno by było, gdyby utrzymali "opłacalność używania wielu broni" i sprawili, że mecze progejmerów nie bedą się kończyć wynikami 3:2 lub 1:(-1).
>
>
> Na wynik wplyw ma nie tylko sila broni, ale takze wiele innych czynnikow, lecz najwazniejszym jest szacunek wobec przeciwnika. Kiedys staja naprzeciw siebie dwaj rowni sobie gracze toilosc fragowbedzie wynikiem popelnich bledow przez ktoregos. Z regulywole ogladac bardzo wyrownane pojedynki konczace sie wynikami 6:5 czy 3:2 gdyz kazdy z tych fragow wynika, z ogromu pracy jesli mozna to tak nazwac, wlozonego w zdobycie go. Kazdy ten frag poprzedzony jest taktyka czy to perfekcyjna obrona czy tez atakiem i jest to kwintesencja tego co mozna zobaczyc w quake'u. Niewele osob jednakmoze to zrozumiec bo dla nich to zwyczajne strzelanie do przyslowiowego zielonego robota.
>
> Czesto jednak czynnikiem warunkujacym ilosc fragow jest czynnik losowy taki jak spawn czy jakas przypadkowa rakieta :). Pamietajmy tez ze w ql gra sie tl 10 co diametralnie zmienia obraz taktyki jaka mozemy ujrzec podczas meczow.
ale gienek dobrze prawi. to nie qw gdzie przez caly mecz uzywasz 3 giwer a najwazniejszym itemem jest ra. pod tym wzgledem qw czy q2 zawsze beda o krok w tyl za q3, ql. to co opisales ma swoje odzwierciedlenie jedynie w ligach i na lanach ktore mnie i pewnie nie tylko mnie, kompletnie nie interesuja
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
Mozna jakos zrobic szerokiego przezroczystego shafta bez tego gowna na koncu (takiego jak w q3)?
shafta nie za się znomipować, ale "to gówno na końcu" wyłączasz tak samo jak w q3 - komendą cg_lightningimpact 0