ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Reborn

[M]aniek

7748

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Mav_8217

3846

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-23 18:08:48

O @#$%, ciekawe =o

Przeczytałem ten post i o @#$%. Ten koleś jest mną i robi najzajebistszą pracę na świecie. Jeśli ta gra wyjdzie, będzie tak dobra i będą w nią robione turnieje to nie ma chuja. Będę w to grał, wracam do komentowania i jeżdżenia po turniejach :D If it's going to work, it's going to be so awesome it's retarded.

attyla7

19614

Od: 2009-12-31

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2012-07-23 21:58:07

orzesz w kurwe!

Xsi

5838

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2012-07-23 22:44:06

Byłoby miło jakby wypaliło, aczkolwiek do grania w to bede juz za stary. Oby tylko nie skonczylo jak Severity :)

PeterSchiff

Bodzio

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-24 00:08:20

Fajnie. A skoro już o ambitnych projektach mowa, klik.

mises.org / marksdailyapple.com

szlovak

Gravatar

Od: 2009-08-14

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2012-07-24 10:04:44

Cytat z posta - autor: Peter Schiff
> Fajnie. A skoro już o ambitnych projektach mowa, klik.

Szczerze mówiąc wielka jak stodoła ta mysz, większa od klasycznego biurowego Logitecha LOL. Takich myszy jest od pyty i ciut ciut. Nie będzie miała wielkiego powodzenia. Lepszy Abysus IMHO.

A co do 2GD, życzę mu szczęścia, ale już wszystko co najlepsze było jeśli chodzi o gry. Musiałby spowodować że masa ludu z QL, Q3 i może innych FPSów polubiłaby tę grę nagle i z pełnym zaangażowaniem.

[M]aniek

7748

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-24 10:16:16

QW_PLAYER napisał:
> A co do 2GD, życzę mu szczęścia, ale już wszystko co najlepsze było jeśli chodzi o gry. Musiałby spowodować że masa ludu z QL, Q3 i może innych FPSów polubiłaby tę grę nagle i z pełnym zaangażowaniem.
Skąd wiesz, że wszystko co najlepsze było? Masz wehikuł czasu i w przyszłości będzie jedna wielka lipa? W pewnym momencie, jakieś 100 czy 200 lat temu ludzie myśleli, że nic już nowego nie powstanie bo już wszystko zostało wymyślone, no trochę się pomylili...

Mav_8217

3846

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-24 11:45:17

QW_PLAYER napisał:
> Peter Schiff napisał:
> > Fajnie. A skoro już o ambitnych projektach mowa, klik.
>
>
>
>
> Szczerze mówiąc wielka jak stodoła ta mysz, większa od klasycznego biurowego Logitecha LOL. Takich myszy jest od pyty i ciut ciut. Nie będzie miała wielkiego powodzenia. Lepszy Abysus IMHO.
>
>
>
> A co do 2GD, życzę mu szczęścia, ale już wszystko co najlepsze było jeśli chodzi o gry. Musiałby spowodować że masa ludu z QL, Q3 i może innych FPSów polubiłaby tę grę nagle i z pełnym zaangażowaniem.
Ile malkontenctwa w jednym poście.

PeterSchiff

Bodzio

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-24 12:59:31

Chyba dioptrie zainfekowały Ci oko. Ten koleś robi kilka modeli/ów (nigdy nie pamiętam który przypadek dotyczy facetów w przyciasnych jeansach, a który innej definicji słowa model) i jedna z tych myszek ma być rozmiarów WMO i jeszcze od niej lżejsza. Wielki jak stodoła to jest Logitech Dual, a nie coś wzorowanego na MX300 lub G1.
edit: Wymiary Abyssusa - 116 mm x 63 mm x 40 mm, wymiary myszki tego kolesia - 117.5 x 61 x 38 mm.

mises.org / marksdailyapple.com

szlovak

Gravatar

Od: 2009-08-14

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2012-07-24 15:11:07

mogłaby być krótsza. A łapy mam normalnej wielkości do mojego wzrostu 180cm.

Co do 2GD , to myślę że mógłby najpierw zrobić sondaże i niestety mogłoby z nich wyjść, że gracze wolą napierdzielać czary mary w różne szyty typu RPG itp. albo kampić za skrzynkami w CSie. Gościu musiałby właściwie znaleźć całą masę nowych graczy, bo ci co grają w quake pewnie będą w niego i tak dalej grali. Jakby to powiedzieć, tort został już dawno podzielony. No ale pomysły ma ciekawe na dodawanie map do gry.

[M]aniek

7748

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-24 15:52:02

QW_PLAYER napisał:
> Co do 2GD , to myślę że mógłby najpierw zrobić sondaże i niestety mogłoby z nich wyjść, że gracze wolą napierdzielać czary mary w różne szyty typu RPG itp. albo kampić za skrzynkami w CSie. Gościu musiałby właściwie znaleźć całą masę nowych graczy, bo ci co grają w quake pewnie będą w niego i tak dalej grali. Jakby to powiedzieć, tort został już dawno podzielony. No ale pomysły ma ciekawe na dodawanie map do gry.
On to wie, sztuka polega na tym, jak tych graczy przyciągnąć do grania w szybkie shootery. Być może da się to zrobić robiąc nową grę tego typu, ale na pewno nie da się tego zrobić nie robiąc takiej gry w ogóle :) Sukces finansowy jest średnio prawdopodobny, no ale to już nie nasze zmartwienie :)

attyla7

19614

Od: 2009-12-31

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2012-07-24 16:48:24

ciekawe ile trzeba będzie czekać nawet na zamkniętą betę... podobno Fox już grał i stwierdził że lepszy movment niż w quake'u

O]]]satan

11127

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2012-07-24 17:53:02

najwieksza przeszkoda dla nowych szybkich szoterow jest mentalnosc mlodych graczy i poziom jaki prezentuja starzy wyjadacze pokroju foxa

szalu raczej nie bedzie

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

[M]aniek

7748

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-24 19:23:47

To, że nowy gracz ma minimalne szanse ze starym wyjadaczem dotyczy większości gier skillowych. W tym na przykład szachów, które mają się dobrze.

Problem tkwi chyba gdzie indziej. A mianowicie w tym, ze w takich grach jak World of Warcraft czy Farm Ville to nie gracz gra w grę, tylko to gra bawi się graczem. Twórcy takich gier dobrze wiedzą jak działa ludzki mózg i jak to wykorzystać aby wywołać efekt uzależnienia. Wszystko, od tempa zwiększania levelów, po medale dawane w odpowiednim momencie, ma wywołać w graczu to uzależnienie. Uzależnienie od często bezmyślnego i pozbawionego elementu skilla klikania myszką. Podobny efekt występuje w przypadku jednorękich bandytów.

Szczerze odradzam grania w takie gry :)

Szczególnie dzieci są narażone na ich działanie. A poza tym, wielu ludzi szuka w grach realizmu, chcą się poczuć jak na wojnie, więc wolą grać w "prawdziwe strzelanki", a nie jakieś tam rozmazane ściany i brak krwi.

Dlatego nie jest łatwo, ale może ktoś wpadnie na jakiś genialny pomysł i stworzy grę, która przyciągnie masy ludzkie :) Jeżeli macie akurat taki pomysł, to napiszcie.

r3v.DOOMer

12696

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2012-07-24 22:57:54

[M]aniek napisał:
> (...)Dlatego nie jest łatwo, ale może ktoś wpadnie na jakiś genialny pomysł i stworzy grę, która przyciągnie masy ludzkie :) Jeżeli macie akurat taki pomysł, to napiszcie.
Ja takie kiedyś miałem, ale iD i Valve mi je ukradli:(

Podczas szału tworzenia map do DOOM'a 1 i 2 zaczęły mi świtać wieżyczki strzelnicze, podkładane miny czy ładunki wybuchowe, wyrzutnie granatów itd. Potem pojawił się Quake i HL1 i całe marzenia o fortunie poszły w diabły:/:D

A wracając do Reborn - poza opowiadaniem o grze są jakieś konkrety? Coś namacalnego?

kerm1t

Gravatar

Od: 2011-03-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2012-07-25 01:15:34

Nie ma jeszcze żadnych "konkretów". Gra jest w produkcji dopiero od miesiąca (!), i tak jest to bardzo niespodziewane, że już o jej powstawaniu w ogóle wiemy... Nie tak wygląda "typowa" kampania marketingowa ówcześnie wydawanych gier. :P

pl.twitch.tv/thegdstudio/b/326106062
w tym video od ok. 2:04:00h 2gd odpowiada na pytania na temat tej gry i rozmawia o niej przez ponad godzinę. Materiał jest świeży z dzisiejszego dnia i jest w nim najnowsze info odnośnie "reborn". W wielkim skrócie jedyne co mają to silnik gry, i jeszcze nie kompletny dev team. Co ciekawe nad produkcją pracują fazz i fox! :))
Jeśli chcecie dowiedzieć się o postępach nad tą produkcją to jest to chyba najlepsze źródło.

anywayz imo "reborn" zapowiada się bardzo dobrze! 2gd wie co robi, zapewnił, że do produkcji tej gry ma ludzi z ogromnym pojęciem, którzy znają się na rzeczy i wiedzą co robią.

PS.
"wracam do komentowania" - mav_

http://www.youtube.com/watch?v=umDr0mPuyQc

[M]aniek

7748

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-25 09:01:14

kerm1t napisał:
> pl.twitch.tv/thegdstudio/b/326106062
>
> w tym video od ok. 2:04:00h 2gd odpowiada na pytania na temat tej gry i rozmawia o niej przez ponad godzinę. Materiał jest świeży z dzisiejszego dnia i jest w nim najnowsze info odnośnie "reborn".
Dzięki za info. Wczoraj to chwile oglądałem, ale później jakoś wyłączyłem.

RauL

7354

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-25 09:53:51

O)))satan napisał:
> najwieksza przeszkoda dla nowych szybkich szoterow jest mentalnosc mlodych graczy i poziom jaki prezentuja starzy wyjadacze pokroju foxa
>
> szalu raczej nie bedzie
...

dokładnie... młodzian nie zagra w nowy szoter, jeśli nie wygląda tak jak cod/bf3/crysis... tym bardziej, ze stare lisy z q etc beda go smarowac do minusa...

Mav_8217

3846

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-25 13:30:52

[M]aniek napisał:
> Dlatego nie jest łatwo, ale może ktoś wpadnie na jakiś genialny pomysł i stworzy grę, która przyciągnie masy ludzkie :) Jeżeli macie akurat taki pomysł, to napiszcie.
To jest chyba obsesja Twojego życia, co Maniuś? ;]

@ kerm1t - thx za linka i za oglądanie moich streamów! :D

RauL napisał:
> O)))satan napisał:
>
> > najwieksza przeszkoda dla nowych szybkich szoterow jest mentalnosc mlodych graczy i poziom jaki prezentuja starzy wyjadacze pokroju foxa
> >
> > szalu raczej nie bedzie
>
>
> ...
>
> dokładnie... młodzian nie zagra w nowy szoter, jeśli nie wygląda tak jak cod/bf3/crysis... tym bardziej, ze stare lisy z q etc beda go smarowac do minusa...
Również się tego najbardziej obawiam i to chyba jest przeszkoda (łącznie z brakiem wsparcia developera w pompowaniu pieniędzy w turnieje - tak jak np. Blizzard robi z SC2 czy developer LoL'a ze swoją grą), która sprawi, że taki Reborn nigdy nie stanie się grą rozmiarów SC2. Ale CS'a? To jest wykonalne. Przykład QL pokazuje, że da się stworzyć dużą społeczność takiej gry. QL było po prostu źle kierowane od samego początku i zawsze zadziwiało mnie jak dużą ta gra ma scenę bez względu na ten cały syf, który fundował i funduje nam ID.

Wyobraźcie sobie scenę stworzoną z graczy Q, UT i w mniejszym stopniu z innych shooterów - to jest na tyle duża scena, żeby stała się atrakcyjna dla organizatorów turniejów. Jeśli będą ją wspierać takie osoby jak Carmac czy 2GD działające ściśle z organizatorami, to nawet bez jakiś wielkich pieniędzy da się stworzyć całkiem fajną scenę i po prostu będzie "warto" w nią grać. Będą turnieje, będzie rywalizacja. Będą pieniądze dla organizatorów turniejów, jak i (w mniejszym stopniu - jak to zawsze jest) dla graczy. Co najważniejsze - będzie zabawa.

Ponadto nie bierzecie pod uwagę dwóch rzeczy:

  1. Skoro 2GD wziął się za to pełną parę, nie jest wykluczone że nie zyska jeszcze poważniejszych inwestorów. Być może jest o szansach lub staraniach na to w filmie podlinkowanym przez kerm1ta, ale nie wiem - jeszcze nie oglądałem. Ze wsparciem finansowym ta gra nawet jeśli nie będzie miała jakiejś mega wielkiej sceny, stanie się popularna na turniejach.

  2. Problemy przytoczone przez Raula i satana da się załatwić mechaniką gry i broni. Dopóki nie wiem jak 2GD, fox i fazz sobie to planują, nie wydaję osądów.

Podsumowaując, jestem pewien, że jeżeli plany 2GD'a wypalą i stworzą tak świetną grę (a chyba wszyscy czujemy, że na taką się zapowiada), im się to monetarnie zwróci i z tej perspektywy nie będzie to dla niego zmarnowany czas. Natomiast większego sukcesu jestem niepewny. Definiując większy sukces: duża scena, turnieje, świetna do pogrania gra. Ale nie widzę go w aż tak czarnych barwach jak co poniektórzy z Was. Wolę poczekać i mieć pozytywne nastawienie.

[M]aniek

7748

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-25 13:38:42

Lol jaka obsesja, o czym Ty gadasz?

kerm1t

Gravatar

Od: 2011-03-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2012-07-25 13:40:21

Może i macie racje, ale odnośnie grafiki pokroju BF3, to chyba nigdy nie słyszeliście o minecrafcie... wiem, że to wyjątek i całkiem inna kategoria gier, ale jednak mimo "braku" grafiki trafił do społeczności ludzi młodszych. Z drugiej strony REBORN nie potrzebuje, aż tak wielkiej społeczności jak LoL, czy sc2 żeby była to bardzo dobra produkcja, grana na wielu turniejach. IMO lepsza byłaby wersja pay2play, mniejsza społeczność, ale stworzona ludzi którzy graliby w to 5-więcej lat, a nie dzieciaków, którzy po kilku tygodniach/miesiącach zapomną w ogóle o grze (jak to jest w przypadku LoLa).

Grafika pod względem technologicznym naprawdę nie jest tak bardzo ważna, IMO dużo ważniejszy jest aspekt wyglądu, ale od strony artystycznej (mam nadzieje na coś lepszego niż kontrolowanie ludzika w śmiesznym kostiumie, który strzela dwoma rodzajami pocisków z ręki w lesie). Ta gra musi wyglądać ładnie i działać płynnie, ale musi też być bardzo dobrze zoptymalizowana pod słabsze PC.

CS:GO czy Shootmania naprawdę nie są jakimiś graficznymi wymiataczami, do BF3 brakuje im... nie wiem czy jest sens nawet je porównywać, a mimo to ukazują się na rynku i wypadają całkiem nieźle, a szanse na sukces tych tytułów zapewne obliczali lepsi specjaliści niż my. :))

4lko

9081

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-25 16:26:32

kerm1t napisał:
> Może i macie racje, ale odnośnie grafiki pokroju BF3, to chyba nigdy nie słyszeliście o minecrafcie... wiem, że to wyjątek i całkiem inna kategoria gier, ale jednak mimo "braku" grafiki trafił do społeczności ludzi młodszych. Z drugiej strony REBORN nie potrzebuje, aż tak wielkiej społeczności jak LoL, czy sc2 żeby była to bardzo dobra produkcja, grana na wielu turniejach. IMO lepsza byłaby wersja pay2play, mniejsza społeczność, ale stworzona ludzi którzy graliby w to 5-więcej lat, a nie dzieciaków, którzy po kilku tygodniach/miesiącach zapomną w ogóle o grze (jak to jest w przypadku LoLa).
>
>
> Grafika pod względem technologicznym naprawdę nie jest tak bardzo ważna, IMO dużo ważniejszy jest aspekt wyglądu, ale od strony artystycznej (mam nadzieje na coś lepszego niż kontrolowanie ludzika w śmiesznym kostiumie, który strzela dwoma rodzajami pocisków z ręki w lesie). Ta gra musi wyglądać ładnie i działać płynnie, ale musi też być bardzo dobrze zoptymalizowana pod słabsze PC.
>
>
> CS:GO czy Shootmania naprawdę nie są jakimiś graficznymi wymiataczami, do BF3 brakuje im... nie wiem czy jest sens nawet je porównywać, a mimo to ukazują się na rynku i wypadają całkiem nieźle, a szanse na sukces tych tytułów zapewne obliczali lepsi specjaliści niż my. :))
Przy opcji pay2play 2GD musialby miec za soba poteznego wydawce i kurewska kampanie reklamowa - niewykonalne. Obok Activision czy EA nie ma szans sie przebic bez potwornego kapitalu, tym bardziej ze mowimy o grze, ktorej prog wejscia bedzie bardzo duzy w stosunku do BF3 czy COD. Nie moze sobie pozwolic na wydanie gry za 60$ czy nawet 30$ imo, bo zginie w tlumie duzo lepiej wypromowanych codow i beefow.

Free2Play + ew. mikroplatnosci to jedyna opcja przy obecnym charakterze rynku. Z lolem akurat nie masz racji - ilosc graczy jest jebitna i wlasciwie wszyscy, ktorych znam a w to grali spedzili tam przynajmniej rok. Tyle, ze moba to moba - tam nawet malpa z zespolem downa moze grac zajebiscie.

Reborn ma szanse sie wybic, ale trzeba sie dobrze zastanowic nad dotarciem do ludzi. Na szczescie powoli rosnie irytacja obecna tasmowa produkcji chujowych sequeli, co pokazuja chociazby sukcesy Schaffera i Fargo. Szanse sa i tbh nastawiam sie dosc optymistycznie do tego projektu. Pierwszego rozjebie gienka.

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.

[M]aniek

7748

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-25 16:57:28

No jak wyjdzie Reborn to 4lko rzucaj dziewczynę, pracę i zakładamy klanik!

4lko

9081

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-07-25 17:00:17

No ba.

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.

O]]]satan

11127

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2012-07-25 17:39:23

Mav’ napisał:_
> Problemy przytoczone przez Raula i satana da się załatwić mechaniką gry i broni.

srsly?

i wierzysz w to co piszesz? powiedz mi do jakiego stopnia mechanika gry moze mniejszych przepasc miedzy (nie popadajac w skrajnosci), graczem twojego pokroju u ktorego takie Q jest obecne przez cale zycie i czlowiekiem ktory zaczyna przygode z szybszymi strzelankami??

jezeli mechanika reborn bedzie chodz troche zblizona do szybkich szoterow takich jak PK, Q, W$W to ludzie grajacy w te tytuly X lat maja juz w tej chwili ogromne fory. no chyba ze w przyszlosc na wiekszych turniejach bedzie jakis podzial na PRO/SEMI-PRO/AMATEUR itp. co w jakims tam stopniu zacheci ludzi do grania

4lko napisał:
> Reborn ma szanse sie wybic, ale trzeba sie dobrze zastanowic nad dotarciem do ludzi. Na szczescie powoli rosnie irytacja obecna tasmowa produkcji chujowych sequeli, co pokazuja chociazby sukcesy Schaffera i Fargo. Szanse sa i tbh nastawiam sie dosc optymistycznie do tego projektu. Pierwszego rozjebie gienka.
a tak powaznie to u kogo poziom dzisiejszych gier wzbudza irytacje? u starych dziadow ktorzy w chwili premiery DN3D chodzili do podstawowki? u nieco mlodszych ludzi ktorzy lubia gry WYMAGAJACE. przeciez to zaledwie garstwa z ktorej i tak odpadnie wielu

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!