@Eng
Według mnie napisałeś tylko po to to przypuszczenie, aby zaszpanować wiedzą na temat tego, że tylny spoiler niema zastosowanie w autach tylno napędowych (co jest nie prawdą) i że jest on po to aby zapewnić docisk na tylnej osi (wow, dzięki za oświecenie - na pewno nikt tego tutaj nie wiedział).
Idąc dalej, tunning to nie tylko silnik, hamulce, zawieszenie, masa itd. To też wygląd wnętrza samochodu, jak i jego wygląd zewnętrzny (pomijając już aerodynamikę itp.), tunning polega też na tym, że auto jest unikalne wśród reszty - czymś się wyróżnia. Przynajmniej dla mnie.
A dlaczego sx200, a nie 350Z, albo BMW e36 niż e46 - raczej tu nie chodzi o cenę, bo i tak TOP wkłada w to takie pieniądze, że koszt bazowego auta niema, aż takiego znaczenia, ale o różnicę mas pomiędzy nowymi, a starymi modelami (jak i położenia środka ciężkości przy danym odchudzeniu auta).
Silniki w profesjonalnym drifcie mają jeden z najlepszych parametrów dynamiki przekładanej mocy na oś + wręcz ogromne skoki mocy. Dlatego jeśli dla Ciebie najważniejszym aspektem w "sportowym wozie jest silnik" to właśnie ci "driftujacy pajace" bardzo dobrze pod tym względem się spełniają.