ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

..:: Skrypty ::..

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-11-21 19:24:56

Sorry, że nie wrzucę tego bezpośrednio, ale board się wykrzacza, kiedy zamieszczam cokolwiek z cudzysłowiami. A nie mogę przecież pisać o skryptach bez nich :D
Anyway, macie tutaj dwie wersje tekstu. Ze znacznikami, które miały być tutaj użyte i bez nich. HF!
www.mavik.za.pl/Skrypty.txt - Ze znacznikami

www.mavik.za.pl/Skrypty2.txt - Bez znaczników
Jeśli komuś będzie się chciało to czytać, to następnym razem będzie dokładniej o addstr.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-11-22 16:01:36

Luz, pochrzanily Cie sie znaczniki czasami /white chociazby ;-).
ide ja teraz jesc, w ogole to bez cudzyslowia tez przetrawic powinno, czy nie?

[i]

say sdkghj skdj skj

echo sdjkghskdgh

[/i]

Dziala przecie, czy sie myle? :q

Fabian

Gravatar

Od: 2004-04-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-11-22 21:56:12

GJ Mav !

Ten skrpyt czm'a mi się podoba

lecz niezabardzo go rozumiem.

Jeśli mav masz czas zapraszam na GG

(2385190).

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-11-23 15:58:43

spox skrypty na pewno skorzystam z wielu, co do tych mapek
seta cv0 "set usecv cv mode 3 pro-q3dm6; set cvnext vstr cv1; set cvprev vstr cv7; echo ^5callvote ^5mode ^53 ^3pro-q3dm6; play sound/misc/menu3"

seta cv1 "set usecv cv mode 3 ospdm5; set cvnext vstr cv2; set cvprev vstr cv0; echo ^5callvote ^5mode ^53 ^3ospdm5; play sound/misc/menu3"

seta cv2 "set usecv cv mode 3 q3dm7; set cvnext vstr cv3; set cvprev vstr cv1; echo ^5callvote ^5mode ^53 ^3q3dm7; play sound/misc/menu3"

seta cv3 "set usecv cv mode 1 pro-q3dm6; set cvnext vstr cv4; set cvprev vstr cv2; echo ^5callvote ^5mode ^51 ^3pro-q3dm6; play sound/misc/menu3"

seta cv4 "set usecv cv mode 1 ztn3tourney1; set cvnext vstr cv5; set cvprev vstr cv3; echo ^5callvote ^5mode ^51 ^3ztn3tourney1; play sound/misc/menu3"

seta cv5 "set usecv cv mode 1 pro-q3tourney4; set cvnext vstr cv6; set cvprev vstr cv4; echo ^5callvote ^5mode ^51 ^3pro-q3tourney4; play sound/misc/menu3"

seta cv6 "set usecv cv mode 1 q3dm17; set cvnext vstr cv7; set cvprev vstr cv5; echo ^5callvote ^5mode ^51 ^3q3dm17; play sound/misc/menu3"

seta cv7 "set usecv cv mode 0 q3dm17; set cvnext vstr cv0;set cvprev vstr cv6; echo ^5callvote ^5mode ^50 ^3q3dm17; play sound/misc/menu3"

set cvnext vstr cv0

set cvprev vstr cv0

bind 7 "vstr cvprev"

bind 8 "vstr usecv"

bind 9 "vstr cvnext"
EDiT: Muszę zostać władcą minek:))[25]

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-11-24 13:46:54

Omosz, nawet fajny odzew. A myślałem, że wszyscy bedą mnie bluzgać, że to jest fe :D Sor, że mnie nie było, ale jestem chory i jak się starsza dowie, że jestem poza domem, to mi jaja urwie :DDD Tak więc jakiekolwiek pytania, proszę na maila: Mav9l1ty@wp.pl !
lobUz - Za 1-2 dni dopiero pogadamy. Na gg teraz nie mogę wejść, bo starsza w pracy siedzi na gg i może mnie zlookać :) A jeśli chodzi o zrozumienie go... to po prostu nie jestem w stanie tego ująć słowami. Po prostu zbyt skomplikowane. Ale w texcie o addstrach będą wszystkie podstawy jak to zostało stworzone i główne zasady jego działania.
fiszon: Skopiuj ten skrypt do jakiegoś pliku textowego i zapisz go jako np. sex.cfg w baseq3. Wejdź w q3 i daj komendę 'exec sex.cfg'.
M'ek - W większości tak, ale w komendach w których masz więcej niż 1 parametr jush nie koniecznie zadziała.
SzakaL - Czek jor SMS :)
No ale z tą chorobą jest związane to, że już prawie skończyłem text o addstr'ach. Może nie taki długi, ale... ale fajniejszy :P Stay tuned!
ed: Tylko plz nie przesyłajcie mi nic na ORG Komunikatorze. Właśnie dostałem jakiegoś mesedża, nie mogłem się dopatrzeć autora, nie mogłem odpowiedzieć a ta wiadomość za kilka sekund sama się skasowała :> BARDZO DZIWNE! Freak - Tobie doszedł mój mesedż na tym czymś w ogóle?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-11-25 15:31:01

Psychic, grooby melanż się szykuje :) Przekaż destowi, żeby przyjechał 11-12 grudnia. Lag też ma mu przekazać, ale żadnego odzewu na razie od Niego nie mam. Wtedy będe miał u siebie w chacie pewnie ze 4 kompy :D Swój, Twój woja i Lag'a... zakładając, że wszystko wypali :) W ten weekend moja samica naczelna zgłosiła veto. Z kolei za 2 tygodnie ma vpizdu zajęć w school, więc odwapniony kwadrat cały weekend!
Aha i zapytaj się dest1ny'ego, czy przyjedzie w pt wieczorem (tj. 10 grudnia) czy w sob rano.
Jakby coś, to będe dzwonił do Ciebie dzisiaj albo jutro wieczorem.
Użytkowników Boarda przepraszam za tą prywatę, ale rzeczywiście nie mam za bardzo jak się z ludźmi teraz kontaktować :/

wentyloddetki

Od: 2003-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-27 14:38:33

Moj skrypt na volume jest taki://Volume

//_____________________________________________________________________________________________

bind pgup "vstr vup"

bind pgdn "vstr vdn"

set vdn vstr vol00

set vup vstr vol01

set vol00 "set s_volume 0.0;set vdn vstr vol00;set vup vstr vol01;echo ^3Volume ^1|^5=========="

set vol01 "set s_volume 0.1;set vdn vstr vol00;set vup vstr vol02;echo ^3Volume =^1|^5========="

set vol02 "set s_volume 0.2;set vdn vstr vol01;set vup vstr vol03;echo ^3Volume ==^1|^5========"

set vol03 "set s_volume 0.3;set vdn vstr vol02;set vup vstr vol04;echo ^3Volume ===^1|^5======="

set vol04 "set s_volume 0.4;set vdn vstr vol03;set vup vstr vol05;echo ^3Volume ====^1|^5======"

set vol05 "set s_volume 0.5;set vdn vstr vol04;set vup vstr vol06;echo ^3Volume =====^1|^5====="

set vol06 "set s_volume 0.6;set vdn vstr vol05;set vup vstr vol07;echo ^3Volume ======^1|^5===="

set vol07 "set s_volume 0.7;set vdn vstr vol06;set vup vstr vol08;echo ^3Volume =======^1|^5==="

set vol08 "set s_volume 0.8;set vdn vstr vol07;set vup vstr vol09;echo ^3Volume ========^1|^5=="

set vol09 "set s_volume 0.9;set vdn vstr vol08;set vup vstr vol10;echo ^3Volume =========^1|^5="

set vol10 "set s_volume 1.0;set vdn vstr vol09;set vup vstr vol10;echo ^3Volume ==========^1|^5"
i chcialem zrobic skrypt na r_gamma od 0.9 do 1.5 , ale gdy zamienie volume na na r_gamma cale te 2 skrypty zaczynaja sie walic , juz niemam bladego pojecia co jest nie tak , moglby mi ktos wyjasnic jak to zrobic?

Podobno taki napis widniał w pewnej jednostce wojskowej

Zebranie ktore miało sie odbyć przed kościołem odbedzie sie za kościołem , a po kościele przed kosciolem.
Kobieta raz puszczona puszcza się stale!
Podstawowe prawo fizyki!

wentyloddetki

Od: 2003-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-27 17:02:48

//Gamma

//_________________________________________________________________________________________

bind uparrow "vstr vup"

bind downarrow "vstr vdn"

set vdn vstr vol00

set vup vstr vol01

set vol00 "set r_gamma 0.9;set vdn vstr vol00;set vup vstr vol01;echo ^3Gamma ^1|^5========"

set vol01 "set r_gamma 1.0;set vdn vstr vol00;set vup vstr vol02;echo ^3Gamma =^1|^5======="

set vol02 "set r_gamma 1.1;set vdn vstr vol01;set vup vstr vol03;echo ^3Gamma ==^1|^5======"

set vol03 "set r_gamma 1.2;set vdn vstr vol02;set vup vstr vol04;echo ^3Gamma ===^1|^5====="

set vol04 "set r_gamma 1.3;set vdn vstr vol03;set vup vstr vol05;echo ^3Gamma ====^1|^5===="

set vol05 "set r_gamma 1.4;set vdn vstr vol04;set vup vstr vol06;echo ^3Gamma =====^1|^5==="

set vol06 "set r_gamma 1.5;set vdn vstr vol05;set vup vstr vol07;echo ^3Gamma ======^1|^5=="

Podobno taki napis widniał w pewnej jednostce wojskowej

Zebranie ktore miało sie odbyć przed kościołem odbedzie sie za kościołem , a po kościele przed kosciolem.
Kobieta raz puszczona puszcza się stale!
Podstawowe prawo fizyki!

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-27 17:20:49

bind uparrow "vstr vgmu"

bind downarrow "vstr vgmd"

set vdn vstr gamm00

set vup vstr gamm01

set gamm00 "set r_gamma 0.9;set vgmd vstr gam00;set vgmu vstr gamm01;echo ^3Gamma ^1|^5========"

set gamm01 "set r_gamma 1.0;set vgmd vstr gamm00;set vgmu vstr gamm02;echo ^3Gamma =^1|^5======="

set gamm02 "set r_gamma 1.1;set vgmd vstr gamm01;set vgmu vstr gamm03;echo ^3Gamma ==^1|^5======"

set gamm03 "set r_gamma 1.2;set vgmd vstr gamm02;set vgmu vstr gamm04;echo ^3Gamma ===^1|^5====="

set gamm04 "set r_gamma 1.3;set vgmd vstr gamm03;set vgmu vstr gamm05;echo ^3Gamma ====^1|^5===="

set gamm05 "set r_gamma 1.4;set vgmd vstr gamm04;set vgmu vstr gamm06;echo ^3Gamma =====^1|^5==="

set gamm06 "set r_gamma 1.5;set vgmd vstr gamm05;set vgmu vstr gamm07;echo ^3Gamma ======^1|^5=="
tak powinno to wygladac o ile sie gdzies nie jebłem

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-27 20:16:09

psychic tak to chyba jest na cpma ale na osp chyba nie ma tego - dopiero jak ustrzelisz chyba 10 impresivow to sie tak robi samo......
scorp1on nie wystarczy zamiast s_volume podstawic r_gamma, w obu skryptach masz takie same zmienne (to nie sa funkcje jak to ktos pisal tylko zmienne) czyli vol00, vol01, vol02 itd. te zmienne wymyslasz sobie sam i nie mozna uzywac w kilku skryptach jednakowych bo sie to wymiesza, w skrypcie na gamme mozesz uzyc takich jak teos napisal czyli gamm00, gamm01, albo innych np g00, g01, g02, albo malpa, kon, krowa, kura czy co ci sie tam podoba ale takie ponumerowane jest bardziej praktyczne i czytelne :)))
aha tylko nie uzywaj tego skryptu co teos podal bo tam sa jeszcze 2 zmienne "vup" i "vdn" (czyli jak sie mozna domyslic volume up i volume down) takie same jak przy skrypcie na glosnosc, one tez musza byc inne np "gup" i "gdn"....

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

wentyloddetki

Od: 2003-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-27 21:41:48

nom zmienilem zamiast "vup" i "vdn" na "gamm" i teraz chodzi elegncko.

Podobno taki napis widniał w pewnej jednostce wojskowej

Zebranie ktore miało sie odbyć przed kościołem odbedzie sie za kościołem , a po kościele przed kosciolem.
Kobieta raz puszczona puszcza się stale!
Podstawowe prawo fizyki!

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-12-05 08:52:06

kolorowe modele
set modcol vstr m-red

set m-red "cg_enemycolors 2aaa; set modcol vstr m-green;echo ^3Modele: ^1RED"

set m-green "cg_enemycolors 2a22; set modcol vstr m-wg; echo ^3Modele: ^2GREEN"

set m-wg "cg_enemycolors 2az2; set modcol vstr m-ry; echo ^3Modele: ^7WHITE-^2GREEN"

set m-ry "cg_enemycolors 2aa3; set modcol vstr m-rb; echo ^3Modele: ^1RED^7-^3YELLOW"

set m-rb "cg_enemycolors 2aa4; set modcol vstr m-red; echo ^3Modele: ^1RED^7-^4BLUE"

bind m vstr modcol

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-12-05 09:32:13

set lowsens "cg_enemymodel visor/pm ; sensitivity 1.4 ; cg_fov 90 ; +attack"

set highsens "cg_enemymodel keel/pm ; sensitivity 2 ; cg_fov 110 ; -attack"

set othersensf "+attack"

set othersensnf "-attack"

set normal "-attack ; +modif2 vstr othersensf ; -modif2 vstr othersensnf"

set unnormal "+modif2 vstr lowsens ; -modif2 vstr highsens"
no i bindy do broni: bind "costam costam costam ; vstr normal" badz unnormal
efekt do przetestowania

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-06 20:33:21

A ja mam pytanie czy ktos posiada skrypt na poziomego rocket jumpa, tzn ide przy scianie, pyk, i sie rozpedzam rakieta. Chce tego uzywac do defraga i gry ffa.

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-12-06 20:43:27

ostatnio udało mi się takowy zrobić, ale go sam nie używałem to wywaliłem, podaję ci script elpajuo'a:
[white]centerview;cl_yawspeed 22501;cl_pitchspeed 4900;+left;+lookdown;+attack;+moveup;wait 2;-lookdown;-attack;-left;-moveup;wait 2;+left;wait 6;-left;centerview[/color]

StaryOrgowicz_14

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-10 13:45:18

My na RA3 ten teamt dawno juz omawialismy
oto link do tego

q3arena.gry.imro.pl/board/?akcja=t&forum=30&temat=11573&p2=1&p=0

StaryOrgowicz_14

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-10 14:15:31

Oto moje dziela.
//ANTILAG - skrypcik ktory powoduje natychmiastowego laga oraz przeczyszcza nasze ustawienia sieciowe
set antilag_on "cg_lagometer 1; rate 1; snaps 1; cl_maxpackets 10; cl_nodelta 1; echo [AntiLag ^1ON]; play sound\misc\menu1; set antilag vstr antilag_off"

set antilag_off "cg_lagometer 1; rate 12000; snaps 40; cl_maxpackets 60; cl_nodelta 0; echo [AntiLag ^1OFF]; play sound\misc\menu3; set antilag vstr antiLag_on"

set antilag vstr antilag_on

bind KP_LEFTARROW vstr antilag

//UVM say UVM

set insultt0 "say ^1U; set insultt vstr insultt1"

set insultt1 "say ^7U^1M; set insultt vstr insultt2"

set insultt2 "say ^7UM^1B; set insultt vstr insultt3"

set insultt3 "say ^7UMB^1R; set insultt vstr insultt4"

set insultt4 "say ^7UMBR^1A; set insultt vstr insultt5"

set insultt5 "say ^7UMBRA ^1V; set insultt vstr insultt6"

set insultt6 "say ^7UMBRA V^1I; set insultt vstr insultt7"

set insultt7 "say ^7UMBRA VI^1S; set insultt vstr insultt8"

set insultt8 "say ^7UMBRA VIS ^1M; set insultt vstr insultt9"

set insultt9 "say ^7UMBRA VIS M^1O; set insultt vstr insultt10"

set insultt10 "say ^7UMBRA VIS MO^1R; set insultt vstr insultt11"

set insultt11 "say ^7UMBRA VIS MOR^1B; set insultt vstr insultt12"

set insultt12 "say ^7UMBRA VIS MORB^1U; set insultt vstr insultt13"

set insultt13 "say ^7UMBRA VIS MORBU^1S; set insultt vstr insultt14"

set insultt14 "say ^7UMBRA VIS MORB^1U; set insultt vstr insultt15"

set insultt15 "say ^7UMBRA VIS MO^1R; set insultt vstr insultt16"

set insultt16 "say ^7UMBRA VIS M^1O; set insultt vstr insultt17"

set insultt17 "say ^7UMBRA VIS ^1M; set insultt vstr insultt18"

set insultt18 "say ^7UMBRA VI^1S; set insultt vstr insultt19"

set insultt19 "say ^7UMBRA V^1I; set insultt vstr insultt20"

set insultt20 "say ^7UMBRA ^1V; set insultt vstr insultt21"

set insultt21 "say ^7UMBR^1A; set insultt vstr insultt22"

set insultt22 "say ^7UM^1B; set insultt vstr insultt23"

set insultt23 "say ^7U^1M; set insultt vstr insultt24"

set insultt24 "say ^1U; set insultt vstr insultt0"

set insultt vstr insultt0

bind i "vstr insultt"

//NAME say name

set insullta0 "name gaff; set insullta vstr insullta1"

set insullta1 "name ^1uvm^0*^7gaff; set insullta vstr insullta2"

set insullta2 "name ^1[^7UVM^1]^7Oh; set insullta vstr insullta3"

set insullta3 "name ^1[^7UVM^1]^7Gaff; set insullta vstr insullta4"

set insullta4 "name ^1uvm; set insullta vstr insullta5"

set insullta5 "name ^1*^7*^1*; set insullta vstr insullta0"

set insullta vstr insullta0

bind 9 "vstr insullta"

//FPS przydatny skrypt na zmiane fps w zaleznosci od mapy

set maxfps "vstr fps333"

set fps120 "COM_MAXFPS 120;set maxfps vstr fps333;echo ^7fps ^2120; play sound/misc/menu3"

set fps333 "COM_MAXFPS 251;set maxfps vstr fps120;echo ^7fps ^1333; play sound/misc/menu3"

bind KP_HOME "vstr maxfps"

//RECORD DEMO record demo z numerajca

set dem "vstr demrec01"

set demrec01 "seta g_synchronousclients 1;record demo01;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp01"

set demstp01 "stoprecord;set dem vstr demrec02"

set demrec02 "seta g_synchronousclients 1;record demo02;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp02"

set demstp02 "stoprecord;set dem vstr demrec03"

set demrec03 "seta g_synchronousclients 1;record demo03;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp03"

set demstp03 "stoprecord;set dem vstr demrec04"

set demrec04 "seta g_synchronousclients 1;record demo04;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp04"

set demstp04 "stoprecord;set dem vstr demrec05"

set demrec05 "seta g_synchronousclients 1;record demo05;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp05"

set demstp05 "stoprecord;set dem vstr demrec06"

set demrec06 "seta g_synchronousclients 1;record demo06;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp06"

set demstp06 "stoprecord;set dem vstr demrec07"

set demrec07 "seta g_synchronousclients 1;record demo07;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp07"

set demstp07 "stoprecord;set dem vstr demrec08"

set demrec08 "seta g_synchronousclients 1;record demo08;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp08"

set demstp08 "stoprecord;set dem vstr demrec09"

set demrec09 "seta g_synchronousclients 1;record demo09;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp09"

set demstp09 "stoprecord;set dem vstr demrec10"

set demrec10 "seta g_synchronousclients 1;record demo10;seta g_synchronousclients 0;set dem vstr demstp10"

set demstp10 "stoprecord;set dem vstr demend"

set demend "echo 10 demos recorded"

bind KP_PLUS "vstr dem"

// Zoom System system zoom

set more_zoom "cg_fov 20;sensitivity 0.4; m_pitch 0.022;m_yaw 0.022"

set zoom "vstr zoom_on"

set zoom_on "set zoom "vstr zoom_off";echo Snipe Zoom On;cg_fov 60;sensitivity 1.5;bind c "vstr more_zoom""

set zoom_off "set zoom "vstr zoom_on";echo Snipe Zoom Off;cg_fov 110;sensitivity 2;m_pitch 0.022;m_yaw 0.022;bind c "+zoom""

bind v "vstr zoom"

//bind "vstr zoom"

// TIMENUDGE zmiana ustawien sieciowych w zaleznosci od servera

set tnon "cl_timenudge -20; rate 10000;cl_maxpackets 60; set toggletn vstr tnoff; echo Timenudge ^1-20 ^7rate ^110000; play sound/misc/menu3"""

set tnoff "cl_timenudge 0; rate 12000;cl_maxpackets 60; set toggletn vstr tnon; echo Timenudge ^10 ^7rate ^112000; play sound/misc/menu3"""

set toggletn vstr tnon

cl_timenudge -20

echo "timenudge -20"

bind KP_END "vstr toggletn"

//Crouch hold System kucania

set duck "+movedown; set crouchswitch vstr stand; echo ^1Crouching...; play sound/misc/menu3"

set stand "-movedown; set crouchswitch vstr duck; echo ^1Standing...; play sound/misc/menu3"

set crouchswitch "vstr duck"

bind SPACE "vstr crouchswitch"

// FULL/HALFSCREEN SCRIPT super scrypt przelaczajacy obraz bezbłednie

set vid_full "r_fullscreen 1; vid_restart"

set vid_win "r_fullscreen 0; vid_restart"

set win_mode vstr vid_win

set quake_mode vstr vid_full

bind INS "vstr win_mode"

bind DEL "vstr quake_mode"

// GAMMA must seta r_ignorehwgamma "0" regulacja gammy

set gam01 "set r_gamma 0.1; set gup vstr gam02; set gdn vstr gam01; echo Gamma ^5<^3|^1*****************************^5>;echo ^10.1; play sound/misc/menu3"""

set gam02 "set r_gamma 0.2; set gup vstr gam03; set gdn vstr gam01; echo Gamma ^5<^1*^3|^1****************************^5>;echo ^10.2; play sound/misc/menu3""" // ;echo;echo^10.2

set gam03 "set r_gamma 0.3; set gup vstr gam04; set gdn vstr gam02; echo Gamma ^5<^1*^3|^1**************************^5>;echo ^10.3; play sound/misc/menu3"""

set gam04 "set r_gamma 0.4; set gup vstr gam05; set gdn vstr gam03; echo Gamma ^5<^1*^3|^1************************^5>;echo ^10.4; play sound/misc/menu3"""

set gam05 "set r_gamma 0.5; set gup vstr gam06; set gdn vstr gam04; echo Gamma ^5<^1*^3|^1**********************^5>;echo ^10.5; play sound/misc/menu3"""

set gam06 "set r_gamma 0.6; set gup vstr gam07; set gdn vstr gam05; echo Gamma ^5<^1**^3|^1*********************^5>;echo ^10.6; play sound/misc/menu3"""

set gam07 "set r_gamma 0.7; set gup vstr gam08; set gdn vstr gam06; echo Gamma ^5<^1***^3|^1********************^5>;echo ^10.7; play sound/misc/menu3"""

set gam08 "set r_gamma 0.8; set gup vstr gam09; set gdn vstr gam07; echo Gamma ^5<^1****^3|^1*******************^5>;echo ^10.8; play sound/misc/menu3"""

set gam09 "set r_gamma 0.9; set gup vstr gam10; set gdn vstr gam08; echo Gamma ^5<^1*****^3|^1******************^5>;echo ^10.9; play sound/misc/menu3"""

set gam10 "set r_gamma 1.0; set gup vstr gam11; set gdn vstr gam09; echo Gamma ^5<^1******^3|^1*****************^5>;echo ^11.0; play sound/misc/menu3"""

set gam11 "set r_gamma 1.1; set gup vstr gam12; set gdn vstr gam10; echo Gamma ^5<^1*******^3|^1****************^5>;echo ^11.1; play sound/misc/menu3"""

set gam12 "set r_gamma 1.2; set gup vstr gam13; set gdn vstr gam11; echo Gamma ^5<^1********^3|^1***************^5>;echo ^11.2; play sound/misc/menu3"""

set gam13 "set r_gamma 1.3; set gup vstr gam14; set gdn vstr gam12; echo Gamma ^5<^1*********^3|^1**************^5>;echo ^11.3; play sound/misc/menu3"""

set gam14 "set r_gamma 1.4; set gup vstr gam15; set gdn vstr gam13; echo Gamma ^5<^1**********^3|^1*************^5>;echo ^11.4; play sound/misc/menu3"""

set gam15 "set r_gamma 1.5; set gup vstr gam16; set gdn vstr gam14; echo Gamma ^5<^1***********^3|^1************^5>;echo ^11.5; play sound/misc/menu3"""

set gam16 "set r_gamma 1.6; set gup vstr gam17; set gdn vstr gam15; echo Gamma ^5<^1************^3|^1***********^5>;echo ^11.6; play sound/misc/menu3"""

set gam17 "set r_gamma 1.7; set gup vstr gam18; set gdn vstr gam16; echo Gamma ^5<^1*************^3|^1**********^5>;echo ^11.7; play sound/misc/menu3"""

set gam18 "set r_gamma 1.8; set gup vstr gam19; set gdn vstr gam17; echo Gamma ^5<^1**************^3|^1*********^5>;echo ^11.8; play sound/misc/menu3"""

set gam19 "set r_gamma 1.9; set gup vstr gam20; set gdn vstr gam18; echo Gamma ^5<^1***************^3|^1********^5>;echo ^11.9; play sound/misc/menu3"""

set gam20 "set r_gamma 2.0; set gup vstr gam21; set gdn vstr gam19; echo Gamma ^5<^1****************^3|^1*******^5>;echo ^12.0; play sound/misc/menu3"""

set gam21 "set r_gamma 2.1; set gup vstr gam22; set gdn vstr gam20; echo Gamma ^5<^1*****************^3|^1******^5>;echo ^12.1; play sound/misc/menu3"""

set gam22 "set r_gamma 2.2; set gup vstr gam23; set gdn vstr gam21; echo Gamma ^5<^1******************^3|^1*****^5>;echo ^12.2; play sound/misc/menu3"""

set gam23 "set r_gamma 2.3; set gup vstr gam24; set gdn vstr gam22; echo Gamma ^5<^1*******************^3|^1****^5>;echo ^12.3; play sound/misc/menu3"""

set gam24 "set r_gamma 2.4; set gup vstr gam25; set gdn vstr gam23; echo Gamma ^5<^1********************^3|^1***^5>;echo ^12.4; play sound/misc/menu3"""

set gam25 "set r_gamma 2.5; set gup vstr gam26; set gdn vstr gam24; echo Gamma ^5<^1*********************^3|^1**^5>;echo ^12.5; play sound/misc/menu3"""

set gam26 "set r_gamma 2.6; set gup vstr gam27; set gdn vstr gam25; echo Gamma ^5<^1**********************^3|^1*^5>;echo ^12.6; play sound/misc/menu3"""

set gam27 "set r_gamma 2.7; set gup vstr gam28; set gdn vstr gam26; echo Gamma ^5<^1***********************^3|^1^5>;echo ^12.7; play sound/misc/menu3"""

set gam28 "set r_gamma 2.8; set gup vstr gam29; set gdn vstr gam27; echo Gamma ^5<^1**************************^3|^1*^5>;echo ^12.8 ; play sound/misc/menu3""

set gam29 "set r_gamma 2.9; set gup vstr gam30; set gdn vstr gam28; echo Gamma ^5<^1***************************^3|^1^5>;echo ^12.9; play sound/misc/menu3""

set gam30 "set r_gamma 3.0; set gup vstr gam30; set gdn vstr gam29; echo Gamma ^5<^1*****************************^3|^5>;echo ^13.0; play sound/misc/menu3""

vstr gam30

bind "kp_pgup" "vstr gdn"

bind "KP_PGDN" "vstr gup"

// Volume regulacja glosnosci

seta vol0 "s_volume 0; set volhigh vstr vol1; echo |----------; play sound/misc/menu3"

seta vol1 "s_volume 0.1; set vollow vstr vol0; set volhigh vstr vol2; echo -|---------; play sound/misc/menu3"

seta vol2 "s_volume 0.2; set vollow vstr vol1; set volhigh vstr vol3; echo --|--------; play sound/misc/menu3"

seta vol3 "s_volume 0.3; set vollow vstr vol2; set volhigh vstr vol4; echo ---|-------; play sound/misc/menu3"

seta vol4 "s_volume 0.4; set vollow vstr vol3; set volhigh vstr vol5; echo ----|------; play sound/misc/menu3"

seta vol5 "s_volume 0.5; set vollow vstr vol4; set volhigh vstr vol6; echo -----|-----; play sound/misc/menu3"

seta vol6 "s_volume 0.6; set vollow vstr vol5; set volhigh vstr vol7; echo ------|----; play sound/misc/menu3"

seta vol7 "s_volume 0.7; set vollow vstr vol6; set volhigh vstr vol8; echo -------|---; play sound/misc/menu3"

seta vol8 "s_volume 0.8; set vollow vstr vol7; set volhigh vstr vol9; echo --------|--; play sound/misc/menu3"

seta vol9 "s_volume 0.9; set vollow vstr vol8; set volhigh vstr vol10; echo ---------|-; play sound/misc/menu3"

seta vol10 "s_volume 1; set vollow vstr vol9; echo ----------|; play sound/misc/menu3"

seta volhigh "vstr vol8"

seta vollow "vstr vol6"

bind [ "vstr vollow"

bind ] "vstr volhigh"

//crosshair switcher zmiana celwnika

set cs1 "set cg_drawcrosshair 1; set cs vstr cs2"

set cs2 "set cg_drawcrosshair 2; set cs vstr cs3"

set cs3 "set cg_drawcrosshair 3; set cs vstr cs4"

set cs4 "set cg_drawcrosshair 4; set cs vstr cs5"

set cs5 "set cg_drawcrosshair 5; set cs vstr cs6"

set cs6 "set cg_drawcrosshair 6; set cs vstr cs7"

set cs7 "set cg_drawcrosshair 7; set cs vstr cs8"

set cs8 "set cg_drawcrosshair 8; set cs vstr cs9"

set cs9 "set cg_drawcrosshair 9; set cs vstr cs10"

set cs10 "set cg_drawcrosshair 10; set cs vstr cs11"

set cs11 "set cg_drawcrosshair 11; set cs vstr cs12"

set cs12 "set cg_drawcrosshair 12; set cs vstr cs13"

set cs13 "set cg_drawcrosshair 13; set cs vstr cs14"

set cs14 "set cg_drawcrosshair 14; set cs vstr cs15"

set cs15 "set cg_drawcrosshair 15; set cs vstr cs16"

set cs16 "set cg_drawcrosshair 16; set cs vstr cs17"

set cs17 "set cg_drawcrosshair 17; set cs vstr cs18"

set cs18 "set cg_drawcrosshair 18; set cs vstr cs19"

set cs19 "set cg_drawcrosshair 19; set cs vstr cs1"

set cs vstr cs1

bind home vstr cs

//crosshair color switcher zmaina koloru celownika

set ps1 "set cg_crosshaircolor red; set ps vstr ps2"

set ps2 "set cg_crosshaircolor green; set ps vstr ps3"

set ps3 "set cg_crosshaircolor yellow; set ps vstr ps4"

set ps4 "set cg_crosshaircolor blue; set ps vstr ps5"

set ps5 "set cg_crosshaircolor cyan; set ps vstr ps6"

set ps6 "set cg_crosshaircolor magenta; set ps vstr ps7"

set ps7 "set cg_crosshaircolor white; set ps vstr ps8"

set ps8 "set cg_crosshaircolor 0x000000; set ps vstr ps1"

set ps vstr ps1

bind END vstr ps

//cg_models zmiana koloru i modelu enenymodels

set red "cg_enemyModel keel/pm; cg_customcolors 1; cg_enemycolor FFFFFF:00FF20:FFFFFF; echo ^100FF20; bind k vstr red2"

set red2 "cg_enemyModel keel/pm; cg_customcolors 1; cg_enemycolor FFFFFF:00FF00:FFFFFF; echo ^100FF00; bind k vstr blue"

set blue "cg_enemyModel sarge/pm; cg_customcolors 1; cg_enemycolor FFFFFF:00FF20:FFFFFF; ; echo ^100FF20s; bind k vstr blue2"

set blue2 "cg_enemyModel sarge/pm; cg_customcolors 1; cg_enemycolor FFFFFF:FFFFFF:FFFFFF; ; echo ^1FFFFFFs; bind k vstr red"

bind k "vstr red"

//q3post to nie wiem jak dzial ....

//set x_q3post "clear; cl_currentServerAddress;clientinfo;configstrings;condump q3pdata.txt;set cl_currentServerAddress q3pflag;clear;set activeAction vstr x_q3post"

//set activeAction "vstr x_q3post"

//bind f2 vstr x_q3post"

//buzki zmiany buziek

bind F12 vstr ssay

set ssay vstr say1

set say1 "say :/; set ssay vstr say2"

set say2 "say ^0:/; set ssay vstr say3"

set say3 "say ^1|]; set ssay vstr say4"

set say4 "say ^1:/; set ssay vstr say5"

set say5 "say ^4://; set ssay vstr say6"

set say6 "say :/; set ssay vstr say7"

set say7 "say :);set ssay vstr say8"

set say8 "say ^0:/; set ssay vstr say9"

set say9 "say :/; set ssay vstr say1"

//takei tam takie tam itd

bind f10 vstr sssay

set sssay vstr ssay1

set ssay1 "say nice; set sssay vstr ssay2"

set ssay2 "say ^1n1; set sssay vstr ssay3"

set ssay3 "say niezle; set sssay vstr ssay4"

set ssay4 "say cool; set sssay vstr ssay1"

i jak ??

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-07 12:12:00

Łomosz, a co to tu robi??
Dobra, no to coś co jush siedzi na moim dysku od dawna:
Teraz miało być chyba o addstr'ach, eh?
Tak więc w docsach OSP nie jest o tej komendzie zbyt wiele. Jedynie:
addstr [target_string] [source_string]

Appends [source_string] to [target_string]
A dla skrajnych nacjonalistów:
addstr [podstawowa_linia] [dodatkowa_linia]

Dodaje [dodatkowa_linia] do [podstawowa_linia]
Dla zboczonych anglosasów: Wiem, że nie jest to tłumaczenie dosłowne, ale chyba przynajmniej ułatwia zrozumienie wszystkiego. I tyle w docsach! Żadnego wyjaśnienia, przykładu, nic! Zresztą ja mógłbym sobie darować ten text i iść się pouczyć :) Ano koniec narzekania. Przejdźmy do konkretów.
Przed zaczęciem pracy dobrze sobie ustalić jedną rzecz. Zaraz będzie o tym dlaczemu tak trzeba.
* Dobrze sobie zrobić funkcje ze spacjami i średnikiem. Np.:
[white]set _space " "

set semicolon ";"[/color]
A dlaczego takie funkcje są przydatne? Zacznijmy od tego, jak to w ogóle działa!
Wiemy już, że komenda addstr dodaje funkcję [dodatkowa
linia] do [podstawowa_linia], ale co to znaczy? Ano mały przykład:
[white]set view "addstr _normalview _semicolon; addstr _normalview _normalsens"

set normalview "cgfov 105"

set _normalsens "sensitivity 2"

set _space " "

set semicolon ";"[/color]
Teraz wywołując funkcję view dodajemy do funkcji normalview linię semicolon a także dodajemy jeszcze do niej linię z funkcji normalsens. Tak więc funkcja _normalview, wywołująca kiedyś zmianę komendy cgfov na wartość 105 teraz wygląda tak: "cgfov 105;sensitivity 2". Tak jak widzimy funkcje _semicolon i _normalsens została po prostu doklejona! A ja na samym początku się nabrałem myśląc, że powstaje nowy cvar _normalviewsemicolon_normalsens :)
Jush chyba wiecie, po co były te dwa dziwactwa _space i _semicolon? A jak chcecie, żeby to wszystko wyglądało? [white]"cg
fov105sensitivity2"[/color] ? :)
Tak bajdalej. Nie bierzcie tego przykładu dosłownie i pamiętajcie o krótkich nazwach funkcji.
Ale po co w ogóle jest nam taka rzecz? Czy jest ona do czegoś przydatna, czy jest to po prostu kolejna ciekawostka, choć zwiększająca naszą wiedzę nie przydatna w praktycznym scriptingu? Okazuje się, że przydaje się jak diabli... Pamiętacie mój skrypt na głosowanie? Jeśli nie, to macie małą ściągawkę:
[white]bind KP_MINUS "vstr funccycle"

set funccycle "vstr plusismodes"

set plusismodes "bind KP_PLUS vstr modechange; set funccycle vstr plusismaps1v1; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change^2: ^3Game ^3Modes; vstr modechange"

set plusismaps1v1 "bind KP_PLUS vstr mapchange1v1; set funccycle vstr plusismapsTDM; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change^2: ^3Maps ^2(^31v1^2); vstr mapchange1v1"

set plusismapsTDM "bind KP_PLUS vstr mapchangeTDM; set funccycle vstr plusispmove; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change^2: ^3Maps ^2(^3TDM^2); vstr mapchangeTDM"

set plusispmove "bind KP_PLUS vstr pmovechange; set funccycle vstr plusissm; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change^2: ^3Pmove ^3fixing; vstr pmovechange"

set plusissm "bind KP_PLUS vstr smchange; set funccycle vstr plusispm; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change^2: ^3Spectator ^3Muting; vstr smchange"

set plusispm "bind KP_PLUS vstr pmchange; set funccycle vstr plusismodes; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to^2: ^3Enable^2/^3Disable ^3Promode ^3Settings; vstr pmchange"

set mapchange1v1 "vstr map1"

set mapchangeTDM "vstr map10"

set modechange "vstr mode1"

set pmovechange "vstr pmove1"

set smchange "vstr sm1"

set pmchange "vstr pm1"

set map01 "bind KP_ENTER callvote map pro-q3dm6; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3pro-q3dm6; set mapchange1v1 vstr map02"

set map02 "bind KP_ENTER callvote map ztn3tourney1; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3ztn3tourney1; set mapchange1v1 vstr map03"

set map03 "bind KP_ENTER callvote map pro-q3tourney4; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3pro-q3tourney4; set mapchange1v1 vstr map04"

set map04 "bind KP_ENTER callvote map hub3tourney1; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3hub3tourney1; set mapchange1v1 vstr map05"

set map05 "bind KP_ENTER callvote map pro-q3tourney2; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3pro-q3tourney2; set mapchange1v1 vstr map06"

set map06 "bind KP_ENTER callvote map q3tourney2; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3q3tourney2; set mapchange1v1 vstr map07"

set map07 "bind KP_ENTER callvote map q3tourney3; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3q3tourney3; set mapchange1v1 vstr map08"

set map08 "bind KP_ENTER callvote map q3dm17; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3q3dm17; set mapchange1v1 vstr map01"

set map1 "bind KP_ENTER callvote map ospdm5; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3ospdm5; set mapchangeTDM vstr map2"

set map2 "bind KP_ENTER callvote map ospdm6; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3ospdm6; set mapchangeTDM vstr map3"

set map3 "bind KP_ENTER callvote map cpm4; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3cpm4; set mapchangeTDM vstr map4"

set map4 "bind KP_ENTER callvote map q3dm14tmp; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3q3dm14tmp; set mapchangeTDM vstr map5"

set map5 "bind KP_ENTER callvote map q3dm7; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3q3dm7; set mapchangeTDM vstr map6"

set map6 "bind KP_ENTER callvote map ospdm15rc3; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5map ^5to^2: ^3ospdm15rc3; set mapchangeTDM vstr map1"

set mode1 "bind KP_ENTER callvote mode 1 ztn3tourney1; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5game ^5mode ^5to^2: ^31v1 ^2(^3ztn3tourney1^2); set modechange vstr mode2"

set mode2 "bind KP_ENTER callvote mode 3 ospdm5; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5game ^5mode ^5to^2: ^3TDM ^2(^3ospdm5^2); set modechange vstr mode3"

set mode3 "bind KP_ENTER callvote mode 2 cpm4; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5game ^5mode ^5to^2: ^3CBTDM ^2(^3cpm4^2); set modechange vstr mode4"

set mode4 "bind KP_ENTER callvote mode 5 pro-q3dm6; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5game ^5mode ^5to^2: ^3CA ^2(^3pro-q3dm6^2); set modechange vstr mode5"

set mode4 "bind KP_ENTER callvote mode 4 q3wcp9; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5game ^5mode ^5to^2: ^3CTF ^2(^3q3wcp9^2); set modechange vstr mode1"

set pmove1 "bind KP_ENTER callvote pmove 1; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5pmove ^5to^2: ^31; set pmovechange vstr pmove2"

set pmove2 "bind KP_ENTER callvote pmove 0; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5pmove ^5to^2: ^30; set pmovechange vstr pmove1"

set sm1 "bind KP_ENTER callvote mutespecs 1; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5spec ^5muting ^5to^2: ^31; set smchange vstr sm2"

set sm2 "bind KP_ENTER callvote mutespecs 0; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5spec ^5muting ^5to^2: ^30; set smchange vstr sm1"

set pm1 "bind KP_ENTER callvote promode 1; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5promode ^5game ^5settings ^5to^2: ^31; set pmchange vstr pm2"

set pm2 "bind KP_ENTER callvote promode 0; echo ^5You ^5will ^5vote ^5to ^5change ^5the ^5promode ^5game ^5settings ^5to^2: ^30; set pmchange vstr pm1"[/color]
Z tego skryptu została usunięta linia "; play sound/misc/menu3" z kilkunastu miejsc, tak ażeby zmiejszyć jego wielkość. Teraz zajmuje on 4,88 kb. Sporo, eh? Z kolei macie wesję wykorzystującą komendę addstr. Zamieszczam ją nietypowo, bo z komentarzami:
[white]bind KP_MINUS vstr _f+[/color] // _f+ to odpowiednik funccycle

[white]bind KP_PLUS vstr _v+ [/color]// _v+ to to samo co np. mapchangeTDM w poprzednim skrypcie. Wszystko jest jednak ujednolicone i zamiast kilku funkcji jest jedna

[white]bind KP_ENTER vstr bnd [/color]// bnd to właściwie odnośnik do _bnd. Do _bnd będziemy wszystkie dodatkowe linie dopisywać

[white]set _f+ vstr _f1 [/color]// Trzeba przecież jakoś to perpetum mobile uruchomić :D

[white]set _bnd "cv"

set bnd "addstr _bnd _s;addstr _bnd _f;addstr _bnd _s;addstr _bnd _v; vstr _bnd; vstr reset" [/color]// Tutaj widać dokładniej do czego służą bnd i _bnd

// Najpierw do bnd, które teraz ma wartość "cv" (skrót od callvote, który oferuje OSP) dołączamy spację (s)

// Teraz funkcja _bnd wygląda tak: "cv ". Po średniku widzimy komendę, którą dołączamy _f, czyli to nad czym chcemy głosować (w tamtym skrypcie odpowiednik _f to modechange, mapchangeTDM, etc.)

// Po kolejnym średniku jeszcze jedna spacja

// Przyszedł czas na dołączenie wartości (_v). I już teraz pod funkcją _bnd mamy całą komendę cv ze wszystkimi potrzebnymi parametrami

// Teraz tą całą komendę _bnd musimy odpalić

// Komenda _bnd cały czas ma dopisane różne wartości. Tak więc musimy ją przywrócić do pierwotnej postaći, bo innaczej będziemy do np. "cv map q3dm17" dopisywać _s, _f i _v a w efekcie wyjdzie nam np. "cv map q3dm17 mode 1 ztn3tourney1" i tak będziemy dopisywać kolejne rzeczy bez końca

[white]set reset "set _bnd cv"[/color] //A ten reset, to właśnie przywrócenie _bnd do jej pierwotnego stanu

[white]set _s " "[/color] // Spacja - ZAWSZE przydatna

[white]set _eo "echo Voting cvar: ^7"[/color] // _eo to taki skrót od echo :) Tą linię można porwnać z _bnd. Taka podstawowa wartość tej funkcji

[white]set eo2 "addstr _eo _f;vstr _eo; vstr r_eo"[/color] // A to nam jest potrzebne, kiedy zdefiniowaliśmy _f, ale jeszcze nie zdefiniowaliśmy _v

[white]set eo "addstr _eo _f;addstr _eo _s;addstr _eo _v; vstr _eo; vstr r_eo" [/color]// Z kolei to działa identycznie jak bnd

[white]set r_eo set _eo echo "Voting cvar: ^7"[/color] // A to jak reset

// Dla jasności. Nie mogłem napisać "Voting cvar: ", bo nie wiedzieć czemu spacja nie była widoczna. Nie mogłem też dodać _s przy _eo i _eo2, bo to też nie działało. Dziwne :)

[white]set _f1 "set _f Map ;set _f+ vstr _f2;set _v+ vstr _m1;vstr eo2"[/color] // No i zaczynamy pętle! Od początku co do czego służy:

// _f to ofkoz pierwszy potrzebny parametr komendy cv. Definiujemy nim temat głosowania

// Po średniku mamy najprostszą rzecz w tej pracy. Funkcję potrzebną do zataczania koła... um... pętli :o

// Te linie są potrzebne dlatego, że różne wartości _f (tematy głosowania) używają różnych parametrów. Jaśniej? Nie możemy napisać "cv map 1", albo "cv pmove ztn3tourney1" :)

// eo2 = Echo

[white]set _f2 "set _f Map ;set _f+ vstr _f3;set _v+ vstr _m01;vstr eo2"[/color] // perpetum mobile

[white]set _f3 "set _f Mode ;set _f+ vstr _f4;set _v+ vstr _md1;vstr eo2"

set _f4 "set _f Pmove ;set _f+ vstr _f5;set _v+ vstr _0;vstr eo2"

set _f5 "set _f Mutespecs ;set _f+ vstr _f1;set _v+ vstr _1;vstr eo2"[/color] // Jeśli chcecie dodać coś nowego trzeba:

// Skopiować ostatnią linię, zmienić wszystko co w powyższej linii było zaznaczone na czerwono (umm.. zaraz to zaznaczę :D). A dokładniej:

// Dać kolejny numerek przy pierwszej literce f. Tutaj _f6

// Mutespecs to temat głosowania

// 1 zmieniamy jeśli temat na który będziemy głosować posiada inne wartości. Np. jeśli dodajemy togglowanie ustawień promode zostawiamy to w spokoju. Z kolei jeśli dodajemy np. zmieniarkę map CTF, musimy jeszcze stworzyć nowe wartości dla funkcji "v".

// Z kolei w linii wcześniej skopiowanej nie zapomnijmy przedłużyć pętli! (v+)

[white]set _1 "set _v 1;set _v+ vstr _0;vstr eo"[/color] // Zaczynają się definicje funkcji _v. 1 i 0 są potrzebne dla pmove i mutespecs

[white]set _0 "set _v 0;set _v+ vstr _1;vstr eo"[/color] // eo to Echo ofkoz

[white]set _m1 "set _v pro-q3dm6;set _v+ vstr _m2;vstr eo"[/color] // Mapy 1v1

[white]set _m2 "set _v ztn3tourney1;set _v+ vstr _m3;vstr eo"

set _m3 "set _v pro-q3tourney4;set _v+ vstr _m4;vstr eo"

set _m4 "set _v hub3tourney1;set _v+ vstr _m5;vstr eo"

set _m5 "set _v q3tourney2;set _v+ vstr _m6;vstr eo"

set _m6 "set _v q3dade12;set _v+ vstr _m7;vstr eo"

set _m7 "set _v q3dm17;set _v+ vstr _m1;vstr eo"

set _m01 "set _v pro-q3dm6;set _v+ vstr _m02;vstr eo" [/color]// Mapy TDM

[white]set _m02 "set _v q3dm14tmp;set _v+ vstr _m03;vstr eo"

set _m03 "set _v ospdm5;set _v+ vstr _m04;vstr eo"

set _m04 "set _v ospdm6;set _v+ vstr _m05;vstr eo"

set _m05 "set _v ospdm15rc3;set _v+ vstr _m06;vstr eo"

set _m06 "set _v cpm4;set _v+ vstr _m07;vstr eo"

set _m07 "set _v q3dm7;set _v+ vstr _m01;vstr eo"

set _md1 "set _v 1 ztn3tourney1;set _v+ vstr _md2;vstr eo" [/color]// Gaytype

[white]set _md2 "set _v 2 cpm4;set _v+ vstr _md3;vstr eo"

set _md3 "set _v 3 ospdm5;set _v+ vstr _md4;vstr eo"

set _md4 "set _v 4 q3wcp9;set _v+ vstr _md5;vstr eo"

set md5 "set _v 5 pro-q3dm6;set _v+ vstr _md1;vstr eo"[/color]
Cholera... jakoś to wszystko wygląda... prościej? Tylko bez komentarzy bo innaczej tego textu jest nawalone więcej niż w nabitych postach na boardzie! W skrócie wszystkie przewagi tego cacka nad tamtym:
* Zmiejszcznie wielkości z 4,88 kb do 1,83 kb.
* Dużo łatwiejsze bindowanie przycisków. Wystarczy zmienić tylko jeden bind na początku skryptu zamiast konieczności użycia klawisza CTRL+H w notepadzie.
* Szybsze, łatwiejsze, przyjemniejsze i w ogóle cacy dodawanie nowych motywów do skryptu.
Same zalety :o No chyba jedyną wadą jest to, że zaimpletowałem tutaj proste biało-kolorowe echo. Takie mało szpanerskie, ale mi się właśnie takie podoba :P Jeśli ktoś chce, to może zrobić wersję z kolorowymi echo też przy pomocy addstr. Jeśli macie z tym problemy looknijcie na słynne czm'owskie dzieło i zwróćcie uwagę na funkcje od c
textColor do c_msgPostfix.

Było co to jest, do czego służy, zastosowanie... chyba tyle na dzisiaj. No może jeszcze The Streets rulezz a Black, Eyed & Pissed sux :P
W następnym odcinku: Skrypty dla filmowców. Może też wrzucę kilka rad dla ludzi pragnących upiękrzyć swój cfg czymś nieco innym. Stay Tuned!
Cya

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-03-29 20:04:36

Moj srypt od broni i zooma - przerobka z skryptu fox'a

bind b "vstr rail_mode"

bind CapsLock "+vstr pluszoom minuszoom"

bind c "vstr weap1;set lastwep vstr weap1; bind a vstr w7b"

bind mwheelup "vstr weap2;set lastwep vstr weap2; bind a vstr w7b"

bind mwheeldown "vstr weap3;set lastwep vstr weap3; bind a vstr w7b"

bind z "vstr weap4;set lastwep vstr weap4; bind a vstr w7b"

bind w "vstr weap5;set lastwep vstr weap5; bind a vstr w7b"

bind r "vstr weap6;set lastwep vstr weap6; bind a vstr w7b"

bind a "vstr weap7;set lastwep vstr weap7; bind a +vstr pluszoom minuszoom"

bind g "vstr weap8;set lastwep vstr weap8; bind a vstr w7b"

bind q "vstr weap9;set lastwep vstr weap9; bind a vstr w7b"
set w7b "bind a vstr weap7;set lastwep vstr weap7;bind a +vstr pluszoom minuszoom""

set weap1 "weapon 1;cg_fov 110;cg_zoomfov 110;com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 2;cg_crosshairsize 32;ch_CrosshairColor 7;"

set weap2 "weapon 2;cg_fov 110;cg_zoomfov 110;com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 1;cg_crosshairsize 24;ch_CrosshairColor 7;"

set weap3 "weapon 3;cg_fov 110;cg_zoomfov 110;com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 1;cg_crosshairsize 24;ch_CrosshairColor 3;"

set weap4 "weapon 4;cg_fov 250;cg_zoomfov 110;com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 1;cg_crosshairsize 24;ch_CrosshairColor 7;"

set weap5 "weapon 5;cg_fov 105;cg_zoomfov 110;com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 1;cg_crosshairsize 24;ch_CrosshairColor 7;"

set weap6 "weapon 6;cg_fov 145;cg_zoomfov 110;com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 1;cg_crosshairsize 27;ch_CrosshairColor 6;"

set weap7 "weapon 7;cg_fov 120;cg_zoomfov 110;com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 2;cg_crosshairsize 40;ch_CrosshairColor 7;"

set weap8 "weapon 8;cg_fov 160;cg_zoomfov 110;com_blood 0;+zoom;cg_drawcrosshair 1;cg_crosshairsize 24;ch_CrosshairColor 8;"

set weap9 "weapon 5;cg_fov 160;cg_zoomfov 110;com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 1;cg_crosshairsize 24;ch_CrosshairColor 7;"

set rail_on "vstr weap7;vstr zf;set rail_mode vstr rail_off"

set rail_off "vstr lastwep; set rail_mode vstr rail_on"

set rail_mode "vstr rail_on"
set zf "cg_zoomfov 45"
set pluszoom "vstr lastwep;vstr zf;"

set minuszoom "vstr lastwep;"

seta activeaction "+zoom"

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-19 12:44:07

Zrób człowieku tak.

  1. Skopiuj konfig do folderu Osp i nazwij go Marc0sX.cfg i nie tykaj go :P

  2. Zrób skrót aplikacji quake3.exe (to jest takie coś co nie wiem jak to opisać) :P na pulpit.

  3. Klikasz prawym ten skrót > właściwości > skrót > element docelowy <- w tym miejscu ja dla przykładu mam tak:
    D:\Gry\Quake III Arena\quake3.exe'' +set fs_game Osp +exec Tank.cfg
    u Ciebie powinno wyglądać mniej więcej tak:
    ''C:\Program files\Quake III Arena\quake3.exe'' +set fs_game Osp +exec Marc0sX.cfg
    Oczywiście folder gry możesz mieć inny, ale z tym się uporasz.
    +set fs_game Osp = automatyczne odpalanie Q3 Osp (nie trzeba klikać mods > Osp)

+exec konfig.cfg = autoamtyczne odpalanie danego konfigu po załadowaniu się gry, co za tym idzie skrypty działają i takie tam, trzeba pamiętać, że jeśli chcemy dokonać zmian w konfigu to go edytujemy w Windows'ie
Uwaga!: Nazwa konfigu który będzie się sam odpalał MUSI być inna niż q3config.cfg bo jeśli będzie taka to gówno nam da wpisywanie ''+exec...'' :P
5. Odpalasz gre ze skrótu i bijesz Cooller'a z rakietnicy.
Gud lak.

p0nchek

Od: 2004-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-29 01:21:58

a ja mam takie skromne pytanie co zrobic zeby czcionke w Q3 zmienic ? ;o

podpis

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-06-29 20:06:46

musisz zrobić nowy pak3

zobacz sam
chaos.hardtech.pl/pliki/z-chaospak.pk3

p0nchek

Od: 2004-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-01 02:37:54

dzieki :)

podpis

chujzordon

Gravatar

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-20 13:40:19

Zapodam Wam moje pro-skrypty! Używam ich więc pro muszą być :P
LAN i net:
set 0a "rate 25000;set 0 vstr 0b;echo;echo;echo ^0l... ^7Local game settings has been enabled ^0...l"

set 0b "rate 15000;set 0 vstr 0a;echo;echo;echo ^0l... ^7Internet game settings has been enabled ^0...l"
vstr "0a"
Podgłaszanie i tylko podgłaszanie - bo na jednym przycisku czyli cały czas "up ’til full then mute":
set 1a "s_volume 0;set 1 vstr 1b;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 0 percent ^0...l"

set 1b "s_volume 0.1;set 1 vstr 1c;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 10 percent ^0...l"

set 1c "s_volume 0.15;set 1 vstr 1d;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 15 percent ^0...l"

set 1d "s_volume 0.2;set 1 vstr 1e;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 20 percent ^0...l"

set 1e "s_volume 0.3;set 1 vstr 1f;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 30 percent ^0...l"

set 1f "s_volume 0.4;set 1 vstr 1g;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 40 percent ^0...l"

set 1g "s_volume 0.5;set 1 vstr 1h;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 50 percent ^0...l"

set 1h "s_volume 0.6;set 1 vstr 1i;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 60 percent ^0...l"

set 1i "s_volume 0.7;set 1 vstr 1j;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 70 percent ^0...l"

set 1j "s_volume 0.8;set 1 vstr 1k;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 80 percent ^0...l"

set 1k "s_volume 0.9;set 1 vstr 1l;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 90 percent ^0...l"

set 1l "s_volume 1;set 1 vstr 1a;echo;echo;echo ^0l... ^7Volume 100 percent ^0...l"
vstr "1a"
Dwa uśmieszki na jednym przycisku:
set 2a "say ^1:^0>;set smiley vstr 2b"

set 2b "say ^0:^1>;set smiley vstr 2a"
vstr "2a"
bind mouse3 "vstr smiley"

junqer

Od: 2005-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-27 23:20:09

Dwa skrypty niechca mi dzialac :((
1* set zoom ’cg_zoomfov 50’
set unzoom ’cg_zoomfov 105’
bind shift +vstr zoom unzoom

Jak ten wklepuje to nic sie nie dzieje op nacisniecu shifta, chociaz jest tylko przypisany pod ten skrypt.

2*set ninja2 ’cl_yawspeed 22500;cl_pitchspeed 999999;+back;+moveup;+attack;+left;wait 10;-left;-attack;-moveup;-back;+right;wait 10;-right’
bind ctrl vstr ninja2

Natomiast ten powoduje ciagle obracanie sie w prawo (wokolo wlasnej osi) i przy naciskaniu ctr tez nic sie nie dzieje :(

Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.

Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.