ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

..:: Skrypty ::..

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-28 10:20:52

1* skrypt dziala w ten sposob ze masz zooma jak trzymasz zbindowany przycisk

2* hm moze ten zadziala

> set ninja1 ’centerview;cl_yawspeed
>
> 22501;cl_pitchspeed 4900;+left;+lookdown;+attack;+moveup;wait
>
> 2;-lookdown;-attack;-left;-moveup;wait 2;+left;wait 6;-left;centerview’
>
>
> bind ctrl vstr ninja1
>
ale tylko jak masz stale fps bo jak nie to bedzisz skakal na wszystkie strony ;]

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

junqer

Od: 2005-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-28 16:16:13

To nie stalej liczby fps to nie mam nawet jak robie ograniczenie na 50 to skacze mi od 48-52 fps.
A dalej niechce mi dzialac ten zoom, chociaz usunolem z cfg linie cg_zoomfov, bind space +zoom wklepalem ten skrypt i dalej nic :(

Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.

Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-31 16:47:23

ten skrypt do rl dzila dla stalej liczby 125 fps :] (odpowiednia wartso cl_yawspeed). Ustaw sobie com_max fps na 300 i zobacz ile najmniej fps wyciagsz i do takeij wartosci ogranicz poznij muszisz poeksperymentowac z cl_yawspeed dal twojej wartsci fps. U mnie tez jak wezme max 125 to tez skacze niby 120-125 ale to chyba tylko zludzenie :]

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

szłem

Od: 2004-06-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-02 19:40:49

potrzebuję skrypt do rg dzięki któremu każdy wystrzelony rail będzie innego koloru ... miał coś takiego lexer tyle ze on mial od 1 do 6 a ja potrzebuję od q do m :)  jezeli ktos posiada takowy skrypt lub wie skad moge zdobyc prosze o info :) jezeli ne znajdziecie od q do m czyli wszystkie barwy prosze od 1 do 6 :)

ت

chujzordon

Gravatar

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-02 22:02:53

psychic napisał:

>
> potrzebuję skrypt do rg dzięki któremu każdy wystrzelony rail będzie innego koloru ... miał coś takiego lexer tyle ze on mial od 1 do 6 a ja potrzebuję od q do m :) jezeli ktos posiada takowy skrypt lub wie skad moge zdobyc prosze o info :) jezeli ne znajdziecie od q do m czyli wszystkie barwy prosze od 1 do 6 :)
>
Tożto prostackie :P

szłem

Od: 2004-06-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-03 14:04:52

Daredev1l napisał:

>
> Cytat z posta - autor: [psychic](?id=users&details=10552)
> >
> > potrzebuję skrypt do rg dzięki któremu każdy wystrzelony rail będzie innego koloru ... miał coś takiego lexer tyle ze on mial od 1 do 6 a ja potrzebuję od q do m :) jezeli ktos posiada takowy skrypt lub wie skad moge zdobyc prosze o info :) jezeli ne znajdziecie od q do m czyli wszystkie barwy prosze od 1 do 6 :)
> >
> Tożto prostackie :P
>
no to daj.

ت

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-05 22:35:44

set weap1 "weapon 1;cg_fov 110;cg_zoomfov 103; com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 8;cg_crosshairsize 25;"
**

set weap2 "weapon 2;cg_fov 110;cg_zoomfov 103; com_blood 0;+zoom;cg_drawcrosshair 5;cg_crosshairsize 35;"**
**

set weap3 "weapon 3;cg_fov 110;cg_zoomfov 103; com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 4;cg_crosshairsize 30;"**
**

set weap4 "weapon 4;cg_fov 250;cg_zoomfov 103; com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 8;cg_crosshairsize 25;"**
**

set weap5 "weapon 5;cg_fov 105;cg_zoomfov 103; com_blood 0;+zoom;cg_drawcrosshair 1;cg_crosshairsize 25;"**
**

set weap6 "weapon 6;cg_fov 145;cg_zoomfov 103; com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 4;cg_crosshairsize 29;"**
**

set weap7 "weapon 7;cg_fov 120;cg_zoomfov 103; com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 4;cg_crosshairsize 32;"**
**

set weap8 "weapon 8;cg_fov 160;cg_zoomfov 103; com_blood 0;+zoom;cg_drawcrosshair 6;cg_crosshairsize 32;"**
**

set weap9 "weapon 5;cg_fov 160;cg_zoomfov 103; com_blood 1;+zoom;cg_drawcrosshair 1;cg_crosshairsize 30;"**
**

set sen2 "sensitivity 8,6"**
**

bind c "vstr weap1;set lastwep vstr weap1;set sen1 "sensitivity 8.6;cl_mouseaccel 0.1""**
**

bind mwheelup "vstr weap2;set lastwep vstr weap2;set sen1 "sensitivity 8.6;cl_mouseaccel 0.1""**
**

bind mwheeldown "vstr weap3;set lastwep vstr weap3;set sen1 "sensitivity 8.6;cl_mouseaccel 0.1""**
**

bind z "vstr weap4;set lastwep vstr weap4;set sen1 "sensitivity 8.6;cl_mouseaccel 0.1""**
**

bind w "vstr weap5;set lastwep vstr weap5;set sen1 "sensitivity 8.6;cl_mouseaccel 0.1""**
**

bind r "vstr weap6;set lastwep vstr weap6;set sen1 "sensitivity 10.6;cl_mouseaccel -0.35""**
**

bind a "vstr weap7;set lastwep vstr weap7;set sen1 "sensitivity 8.6;cl_mouseaccel 0.1""**
**

bind g "vstr weap8;set lastwep vstr weap8;set sen1 "sensitivity 8.6;cl_mouseaccel 0.1""**
**

bind q "vstr weap9;set lastwep vstr weap9;set sen1 "sensitivity 8.6;cl_mouseaccel 0.1""

bind MOUSE1    "+attack; +vstr sen1 sen2"
w tym skrypciorku mojego autorstwa dodalem zmiane czulosci przy strzale z lg, gdy puscimy przycisk strzalu jest normalna. czulosc zwiksza sie nieznacznie co pozwala na wygodniejsze strzelanie z lg gdyz przy standardowej czulosci myszka uciekala mi z podkladki ;] przy lekko zwikszonej jest duzo lepij i jedoczesnie nie dezorientuje ona :] (rowniz dzieki** cl_mouseaccel -0.35*)
*

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-05 23:08:11

 Prosty skrypt :p  :
bind mouse1 "+attack;vstr colo"
set colo vstr rai1
set rai1 "color1 a ;color2 a;set colo vstr rai2
set rai2 "color1 b ;color2 b;set colo vstr rai3
set rai3 "color1 c ;color2 c;set colo vstr rai4
set rai4 "color1 d ;color2 d;set colo vstr rai5
set rai5 "color1 e ;color2 e;set colo vstr rai6
set rai6 "color1 f ;color2 f;set colo vstr rai7
set rai7 "color1 g ;color2 g;set colo vstr rai8
set rai8 "color1 h ;color2 h;set colo vstr rai9
set rai9 "color1 i ;color2 i;set colo vstr rai10
set rai10 "color1 j ;color2 j;set colo vstr rai11
set rai11 "color1 k ;color2 k;set colo vstr rai12
set rai12 "color1 l ;color2 l;set colo vstr rai13
set rai13 "color1 m ;color2 m;set colo vstr rai14
set rai14 "color1 n ;color2 n;set colo vstr rai15
set rai15 "color1 o ;color2 o;set colo vstr rai16
set rai16 "color1 p ;color2 p;set colo vstr rai17
set rai17 "color1 r ;color2 r;set colo vstr rai18
set rai18 "color1 s ;color2 s;set colo vstr rai19
set rai19 "color1 t ;color2 t;set colo vstr rai20
set rai20 "color1 u ;color2 u;set colo vstr rai21
set rai21 "color1 w ;color2 w;set colo vstr rai22
set rai22 "color1 x ;color2 x;set colo vstr rai23
set rai23 "color1 q ;color2 q;set colo vstr rai24
set rai24 "color1 y ;color2 y;set colo vstr rai25
set rai25 "color1 z ;color2 z;set colo vstr rai1

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

chujzordon

Gravatar

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-06 22:16:04

psychic napisał:

>
> Cytat z posta - autor: [Daredev1l](?id=users&details=13086)
> >
> > psychic napisał:
> > >
> > > potrzebuję skrypt do rg dzięki któremu każdy wystrzelony rail będzie innego koloru ... miał coś takiego lexer tyle ze on mial od 1 do 6 a ja potrzebuję od q do m :) jezeli ktos posiada takowy skrypt lub wie skad moge zdobyc prosze o info :) jezeli ne znajdziecie od q do m czyli wszystkie barwy prosze od 1 do 6 :)
> > >
> > Tożto prostackie :P
> >
> no to daj.
>
Kurde zapomniałem bo to nie ma nawet 5m roboty, ale jak widać tamten pan mnie wyręczył :D

szłem

Od: 2004-06-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-12 20:03:41

dzieki mcsx :*
devil - pod stół

ت

jabol

Od: 2004-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-13 00:56:38

moze uda wam sie napisac

 na zoom pod scrolem :D na zoom in i zoomout

szłem

Od: 2004-06-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-13 15:12:51

ja mam tak ze scrool do gory zoom scrool do dolu nie zoom : )
mozna to poprostu zrobic tak ze bind scrol do gory cG_zoomfov 60 (np. 60) bind scorl do dolu cg_zoomfov zwykly
wtedy grasz na +zoom tzn wpisujesz po wejsciu do serva lub przy zmianie mapy ...  ja mam to w skrypcie zrobione ale moj cfg jets porozrzucany jak kupa wiec nie znajde ci tego teraz :) ale mysle ze to wyzej wystarczy

ت

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-14 12:35:25

>
> mozna to poprostu zrobic tak ze bind scrol do gory cG_zoomfov 60 (np. 60) bind scorl do dolu cg_zoomfov zwykly
>
troche mu nie tak napisales psychic :], cg_zoomfov pasowalo by tylko wtedy gdyby mial activeaction "+zoom" :] powinno byc tak:

bind mwheelup     "cg_fov 55"

bind mwheeldown "cg_fov 105"

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

szłem

Od: 2004-06-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-14 21:34:25

mcsx, a co napisalem nizej ? :)

ت

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-14 21:59:34

wzrok juz nie ten, zwracam honor :) ale nie napisales jak wloczyc aktywny zoom :]

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

jabol

Od: 2004-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-21 02:12:18

mam pytanie co powoduje ze po zbindowaniu skryptu na zmiane koloru rg po oddaniu strzalu mam laga w neostradzie :D po kliknieciu myszi pojawia sie lag im wieksza czestotliwosc :) tym wiekszy lag, czy spowodowane to jest malym uploadem ?

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-21 13:03:09

Popraw sobie skrypt tak zeby byl on uruchamiany tylko na railu, skopjuj pogrubine fragmenty do sowjego cfg przy broniach:
bind przycisk_od_raila "łepon 7;sostam costam; bind mouse1"+attack;vstr colo""

bind przycisk_innej_broni "inne_łepon;costam sostam; **bind mouse1 "+attack""

*pozbedzisz sie tego laga na innych broniach niz rail, problem lezy pewnie po stornie neło i jego transferu jesli to 128
*

edit:** mozesz jecze inaczej zminac kolor raila zamiast tego skryptu ustaw se do kazdej brni color1 ...;color2 ...; i na kazdej brni z innymi parametrami dla kolorku

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

d00mer

Od: 2005-01-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-23 21:50:53

Yoł!
Ja to juz jestem kompletna lama jezeli chodzi o skrypty, wiec jak sa tu tacy specjalisci to moze mi ktos napisze :) (ale jestem przylizdupa :P)
chodzi mi o sklrypt na zmiane broni razem z celownikami i drawgunem, jak sam se zrbilem to po przycisnieciu binda np na rl to owszem zmienia sie ale po przycisnieciu prev weapon juz mi zostaje taki celownik itd jak oprzy rl, kumacie o co mi biega nie?
gauntlet drawwepaon 1 celownik kropka klawisz delete

rl drawwepon 0 celownik puste kolko z kropka w srodku klawis kp_ins

rg drawwepon 0 celownik kolko rozmiar 35 klawisz kp_end

plasma drawwepon 0  celownik taki jak w rlu klawisz kp_leftarrow

next wepon bind kolko w gore i shift

prev wepon kolko w dol
Napisze jeszcze raz a co tam :::)))
Chodzi o to ze jak mam rl’a to tylko wtedy mam taki i taki celownik, a nie on zostaje :(
Z gory dzięki za wszelką pomoc :)

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-25 12:11:40

komendy wepprew i next zmieniaja bron a nie zminiaja celownika (to hcyba oczywiste :]) potrzebny jeset oddzielny skrypt w ktorym ustawisz sobie celowniki do wszystkich broni i dodatkowo powiazesz ze soba wszystkie bronie tak aby zminaly sie po kolei :] cos takiego ma w swoim cfg mof :] jedyny mankament to to ze bedziesz przeskakiwal ustawienia broni korych nie masz :/
zmiana broni by mof:

set     weap1 "weapon 1;cg_drawCrosshair 8;cg_fov 120;cg_zoomfov 105;+zoom;ch_crosshaircolor 7;cg_crosshairSize 26;cg_drawgun 2;com_blood 1"
set     weap2 "weapon 2;cg_drawCrosshair 5;cg_fov 120;cg_zoomfov 105;+zoom;ch_crosshaircolor 7;cg_crosshairSize 20;cg_drawgun 0;com_blood 1"
set    weap3 "weapon 3;cg_drawCrosshair 9;cg_fov 120;cg_zoomfov 105;+zoom;ch_crosshaircolor 7;cg_crosshairSize 34;cg_drawgun 0;com_blood 0"
set     weap4 "weapon 4;cg_drawCrosshair 8;cg_fov 120;cg_zoomfov 105;+zoom;ch_crosshaircolor 7;cg_crosshairSize 26;cg_drawgun 0;com_blood 0"
set    weap5 "weapon 5;cg_drawCrosshair 1;cg_fov 120;cg_zoomfov 105;+zoom;ch_crosshaircolor 7;cg_crosshairSize 26;cg_drawgun 2;com_blood 0"
set     weap6 "weapon 6;cg_drawCrosshair 4;cg_fov 120;cg_zoomfov 105;+zoom;ch_crosshaircolor 7;cg_crosshairSize 26;cg_drawgun 0;com_blood 1"
set     weap7 "weapon 7;cg_drawCrosshair 8;cg_fov 120;cg_zoomfov 105;+zoom;ch_crosshaircolor 7;cg_crosshairSize 24;cg_drawgun 0;com_blood 0"
set     weap8 "weapon 8;cg_drawCrosshair 4;cg_fov 120;cg_zoomfov 105;+zoom;ch_crosshaircolor 7;cg_crosshairSize 26;cg_drawgun 2;com_blood 0"   
seta     activeaction            "+zoom"

bind mouse2 "vstr next_weap"
bind g "vstr weap_1"
bind q "vstr weap_2"
bind z "vstr weap_3"
bind c "vstr weap_4"
bind f "vstr weap_5"
bind e "vstr weap_6"
bind r "vstr weap_7"
bind t "vstr weap_8"

set next_weap vstr weap_2

set weap_1"set next_weap vstr weap_2;weapon 1;"vstr weap1"
set weap_2 "set next_weap vstr weap_3;weapon 2;"vstr weap2"
set weap_3"set next_weap vstr weap_4;weapon 3;"vstr weap3"
set weap_4 "set next_weap vstr weap_5;weapon 4;"vstr weap4"
set weap_5"set next_weap vstr weap_6;weapon 5;"vstr weap5"
set weap_6 "set next_weap vstr weap_7;weapon 6;"vstr weap6"
set weap_7"set next_weap vstr weap_8;weapon 7;"vstr weap7"
set weap_8 "set next_weap vstr weap_1;weapon 8;"vstr weap8"

 ppm zmina bron na nastepna

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

d00mer

Od: 2005-01-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-25 17:00:52

moze to ironia losu ale zanim napisałem poprzedniego posta kopiowałem sobie to z cfg mova :) i gdyby mi pasowało to bym nie prosił kogoś o oddzielny skrypt, ale dzinki za odzew :)

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-09-10 22:00:17

Widzę, że wielkiego ruchu to w tym tamacie nie ma, niemniej sugeruję powstrzymywanie się od wklejania identycznych skryptów do zmiany głośności, gammy, buziek.. czy czego tam -- wszystkie opierają się na jednym pomyśle, więc nie wnoszą nic nowego.

Do rzeczy: wpadłem dziś na pomysł jak sprawić, aby po wejściu na wybraną mapę q3 sam wykonał czynności, które normalnie wykonujemy ręcznie.

Jakież to czynności? Ano np. włączenie widoku nieba, aby móc na q3dm7 gapić się przez teleport. Niektórzy mają też różne configy co do grafy, zależnie od mapy. Można też pobawić się w wybieranie hasła na refa, zależnie od serwera, i automatyczne `refowanie się’ od razu po podłączeniu.

Na dobry początek przedstawię zmienną cg_execvstr. Stworzonko to jest odpalane przez osp, po każdym naszym wejściu na mapę. Uzycie jest bardzo proste:

set setup "exec rc"
cg_execvstr "setup"

Włala, dzięki tej kombinacji po wejściu na mapę, odpali sie nam skrypt `rc.cfg’.

Idziemy dalej:
// zdefiniujmy sobie naszą zmienną, którą na koniec wykonamy
set map_auto_action "exec foo/"

// dodajemy nazwę mapy
addstr map_auto_action mapname

// i odpalamy..
vstr map_auto_action

Tada, skrypt foo/bar.cfg zostanie uruchomiony po każdym naszym wejściu na mapę bar.

Pewnie niektórzy mogą mieć wątpliwości: `Zaraz, zaraz. Mam dla każdej mapy definiować configi? Co jeśli tylko dla mapybar’ mam inny conf, a dla całej reszty taki sam? Mam potem ręcznie przywracać swoje ustawiena?’’

No cóż, rozwiązanie problemu jest bardzo proste: ustaw w skrypcie foo/rc.cfg wszystkie zmienne które są `narażone’ na zmiany po auto-akcji, i po sprawie. A próbą wykonania nieistniejącego pliku foo/baz.cfg, chyba nikt nie ma co się przejmować.

Jeśli coś jest niejasne to proszę pisać. A jak mi ktoś napisze, że nie ma mapy `bar’ to zatłukę.

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

MUCHZILL4

Od: 2003-05-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-22 11:53:17

Eee, a skąd można ściągnąc mapę bar? ;P
d00meros => a na czym polega problem? Jedynym mankamentem w cfg move’a jest to, że nie ma tam prevweap, tylko nextweap.

Tutaj masz pozmieniany skrypt, tak, że działa też prevweap.
**set weap1 "weapon

1; ustawienia dla broni dla pily"**
set weap2 "weapon 2; ustawienia dla broni dla mg"
set weap3 "weapon 3; ustawienia dla broni dla sg"
set weap4 "weapon 4; ustawienia dla broni dla gl"
set weap5 "weapon 5; ustawienia dla broni dla rl"
set weap6 "weapon 6; ustawienia dla broni dla lg"
set weap7 "weapon 7; ustawienia dla broni dla raila"
set weap8 "weapon 8; ustawienia dla broni dla pg"

**bind mwheelup "vstr next_weap"

bind shift "vstr next_weap"

bind mwheeldown "vstr prev_weap"
***bind klawisz1 "vstr weap_1"*
bind klawisz2 "vstr weap_2"
bind klawisz3 "vstr weap_3"
bind klawisz4 "vstr weap_4"
bind klawisz5 "vstr weap_5"
bind klawisz6 "vstr weap_6"
bind klawisz7 "vstr weap_7"
bind klawisz8 "vstr weap_8"
set weap_1 "set next_weap vstr weap_2;set prev_weap vstr weap 8;weapon 1;"vstr weap1"
set weap_2 "set next_weap vstr weap_3;set prev_weap vstr weap 1;weapon 2;"vstr weap2"
set weap_3 "set next_weap vstr weap_4;set prev_weap vstr weap 2;weapon 3;"vstr weap3"
set weap_4 "set next_weap vstr weap_5;set prev_weap vstr weap 3;weapon 4;"vstr weap4"
set weap_5 "set next_weap vstr weap_6;set prev_weap vstr weap 4;weapon 5;"vstr weap5"
set weap_6 "set next_weap vstr weap_7;set prev_weap vstr weap 5;weapon 6;"vstr weap6"
set weap_7 "set next_weap vstr weap_8;set prev_weap vstr weap 6;weapon 7;"vstr weap7"
set weap_8 "set next_weap vstr weap_1;set prev_weap vstr weap 7;**weapon 8;"vstr weap8"

**

Ustawienia broni sam sobie wpiszesz:

cg_drawcrosshair x (1-9)

cg_drawgun x (0-1)

cg_crosshaircolor (1-9)
Tyle, że tutaj napotykamy problem, bo jeśli nie masz broni bezpośrednio poprzedniej przed daną w użyciu np. pg i rg, to skrypt nie zadziała.

Pewnie panowie mastahy konsolowe sobie poradzą z tym jakoś, a i ja dałbym radę jakbym nie pisał tego na informatyce ;P.

Narazie to powinno wystarczyć.

gl

They'll see us waving from such great heights,

'come down now,' they'll say

But everything looks perfect from far away,

'come down now,' but we'll stay...

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-22 23:15:31

d00merowi chodzilo o to ze po autoswichu broni jak sie ammo konczy to sie ustawienia broni nie zmieniaja razem z przejsciem do nastepnej giwery :/ tego o ile wim nie da sie zaskrytoiwac

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

twt

Od: 2003-03-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-17 13:29:18

Podoba mi sie ten skrypt marca z zmiennym sens i accel na LG :}

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-21 22:15:56

moze sie przydac na malej podkladce ale nie tylko i nie trzeba sie meczyc tak z celowaniem :] chociaz wymaga torche czasu zeby sie przywyknac i lg wchodzi jak w maslo :]
**
**

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P