Jest jakis sposob na wymazywanie zmiennych ustawionych za pomoca "set"?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Jest jakis sposob na wymazywanie zmiennych ustawionych za pomoca "set"?
hmmm... hmmm...
Mam pytanie odnośnie komend ruchu i wait.
Przy stałych 125 FPS jaką wartość powinna mieć komenda "wait", żeby po odpaleniu "+forward" dojść do prędkości 320ups od 0 na fizyce VQ3?
Albo może zna ktoś wartość narastania prędkości w czasie? Tzn. ile klatek potrzebuje komenda "+forward" żeby prędkość wzrosła o wartość X?
[edit 1]
Już mam:) Dla "wait 2" prędkość wzrasta o 3ups. Cała reszta to już matematyka.
Zastanawiam się jeszcze jak obrócić model o dokładnie X stopni w jakąś stronę...
[edit 2]
Kilkanaście godzin z wordpadem i mam już wszystko:]
Uściślając. Podane wielkości działają poprawnie przy:
-com_maxfps 125
-pmove_msec 8
-cl_yawspeed 500
Fizyka VQ3, timescale 1, NIESKACZĄCE FPS!
Jak już mówiłem "wait 2" odpowiada przyrostowi prędkości o 3u.
Dla "cl_yawspeed 500" bardzo łatwo policzyć obrót. "+left 90" daje obrót w lewo o 180 stopni. Czasem to musi być 91, czasem 89, zależnie od humoru komputera i liczby FPS.
Prosta zasada - jeśli model poruszał się w powietrzu (spadając) do przodu przez "wait 150", to żeby wrócił do prędkości początkowej, musi "iść" do tyłu też przez "wait 150".
No to tyle, co zdążyłem policzyć i skumać przez 2 dni. Może dzięki temu nie będą się pojawiać takie pytania jak moje powyżej...
to jakies disco bedzie z modelami q3?:D czy moze jakis nowy rocet jump?:]
Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P
nice[](//htmlarea/images/smiles/14.gif)
Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P
DOOM_er napisał:
>
> A w ramach ćwiczeń nagrałem coś takiego - klik.
>
WHAT THE F...
zomg, niezłe!
Nic nowego, Gaz nagrał podobne demo wcześniej.
A z moich planów oskryptowania outra nici:/ Kilka postaci miało po prostu razem sobie iść, ale dwa kompy nie wyciągają 125 klatek i skrypty się walą. Biednemu zawsze wiatr w oczy...
daj sobie cg_fov 1 i powinny wyciagac wiecej tylko nie wiem czy to skrypty sobie poradza
Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P
Kombinowałem na różne sposoby, min. na reszcie komputerów obniżyłem maxfps do 50, na tamtych wywaliłem wszystkie bajery itp. Efekty są mizerne. Zrezygnowałem w końcu, bo szkoda tylko mojego czasu.
Zrob mapke z niebieskimi scianami (blue box ;D), nagraj ruch kazdego oddzielnie, a pozniej w programie powinna byc opcja wstawienia bez tla. Troche ciezko bedzie, ale chyba da sie zrobic.
Blue box wykorzystałem w innym momencie i efekt jest ****. Sęk w tym, że bardzo trudno zachować cień postaci. Ale wpadłem już na inny pomysł outra.
A tak w ogóle, to wczoraj nagrałem demo do intra z sześcioma graczami na... jednym kompie:D Postawiłem na swoim kompie serwer, uruchomiłem sześć razy kwaka i podłączałem się kolejno do serwera. W sumie miałem 7 kwaków uruchomionych jednocześnie na jednym kompie. Tak swoją drogą to niezły teścik na wydajność maszynki:)
Dobre, jak ktos ma niedosyt turniejow, to niech odpali 8xQ3, nazwie boty slawnymi nickami i zrobi turniej :D
Final:
[M]aniek vs cooller
ztn: 32:-1
dm6: 11:1
oczywiście to był finał WB, bo na grand final cooller zaspał :P
Witam.
Mam pytanie czy jako admin jestem wstanie zablkować pewne komendy typu right;left itd. Jestem z Gry Jedi Knight II, pisze tutaj bo niewatpliwie q3 jest o niebo popularniejszy i znacie sie bardziej na tych komendach. Mody patche nie wchodza w gre, chodzi mi o zablokowanie ktorejs komendy:
right
left
moveup
attack
vstr
back
wait.
bardoz prosze o pomoc, to pomoze zniszysc pare newbow ktorza staja sie dobrymi graczami za pomoca skryptow.
Nie grałem nigdy w JK, ale z tego co wiem silnik to zmodyfikowany q3, tak?
Szczerze wątpię, żeby takie coś było możliwe. Nawet jeśli byłby na to jakiś sposób (a być może jk także posiada coś w stylu punkbustera), to wtedy blokowałbyś te komendy nie tylko dla osób używająych ich w skryptach, ale także dla osób, które używają ich "normalnie". A to jest po prostu bez sensu =)
Tak na bazie q3. Ale watpie abym ludzia chcialo sie pieprzyc tymi nakladkami.
Wątpię, żeby za pomocą skryptów można było stać się dobrym graczem. Może po prostu to SĄ dobrzy gracze a inni uważają, że zamiast skilla mają skrypty?
witam potrzebowal bym skrypt który robi cos takiego, że broó wystrzeli dopiero wtedy kiedy przestane trzymac przycisk np rail trzymie lewy przycisk myszy i dopiero jak puszcze wystrzeli. Jeżeli był już gdzies podany taki skrypt to sorki ale nie znalazlem z góry thx za pomoc...
uuuu chyba sie tak nie da
Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place
hmm, jak nie?
seta at1 ""
seta at2 "+attack; wait; -attack"
bind MOUSE1 "+vstr at1 at2"
Na pewno działa w ET.
edit: ku**a, numerki w dacie mi się pomyliły... sorry :D
aaaa lol rzeczykurdewiscie :)
sam mam tak zrobionego zooma :asd
Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place
dacie mi skrypta działającego na wesje 1.16 lub 1.11 żeby się ciągle kucało bez wciśnięcia c
set demrumrus_kuca "+movedown;set demrumrus vstr demrumrus_wstaje"
set demrumrus_wstaje "-movedown;set demrumrus vstr demrumrus_kuca"
set jajco "vstr demrumrus_kuca"
bind c "vstr demrumrus"
Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place
Witam wszystkich to mój 1 post...
Mam prośbe potrzebuje skryptu.
Chodzi o taki skrypt w którym po naciśnięciu danego klawisza wystrzeliwała broń odrazu...bez klikania lewego przycisku myszy??
Czy da sie coś takiego zrobić???? Prosze o pomoc :)