ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

..:: Skrypty ::..

skejwen

Od: 2002-10-03

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2006-08-23 20:15:27

Jest jakis sposob na wymazywanie zmiennych ustawionych za pomoca "set"?

hmmm... hmmm...

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-28 21:00:33

notatnik :ASD

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-09-06 22:41:40

Mam pytanie odnośnie komend ruchu i wait.
Przy stałych 125 FPS jaką wartość powinna mieć komenda "wait", żeby po odpaleniu "+forward" dojść do prędkości 320ups od 0 na fizyce VQ3?
Albo może zna ktoś wartość narastania prędkości w czasie? Tzn. ile klatek potrzebuje komenda "+forward" żeby prędkość wzrosła o wartość X?

[edit 1]
Już mam:) Dla "wait 2" prędkość wzrasta o 3ups. Cała reszta to już matematyka.
Zastanawiam się jeszcze jak obrócić model o dokładnie X stopni w jakąś stronę...

[edit 2]
Kilkanaście godzin z wordpadem i mam już wszystko:]
Uściślając. Podane wielkości działają poprawnie przy:
-com_maxfps 125
-pmove_msec 8
-cl_yawspeed 500
Fizyka VQ3, timescale 1, NIESKACZĄCE FPS!

Jak już mówiłem "wait 2" odpowiada przyrostowi prędkości o 3u.
Dla "cl_yawspeed 500" bardzo łatwo policzyć obrót. "+left 90" daje obrót w lewo o 180 stopni. Czasem to musi być 91, czasem 89, zależnie od humoru komputera i liczby FPS.
Prosta zasada - jeśli model poruszał się w powietrzu (spadając) do przodu przez "wait 150", to żeby wrócił do prędkości początkowej, musi "iść" do tyłu też przez "wait 150".
No to tyle, co zdążyłem policzyć i skumać przez 2 dni. Może dzięki temu nie będą się pojawiać takie pytania jak moje powyżej...

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-08 23:30:59

to jakies disco bedzie z modelami q3?:D czy moze jakis nowy rocet jump?:]

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-09-09 09:48:30

Mam na lanie kilka kompów, ale gracze poznikali i nie mam jak nagrać outra do mojego filmu. A tak się zarzuci skrypcik na paru kompach i gotowe:)
[edit]
A w ramach ćwiczeń nagrałem coś takiego - klik.

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-13 10:50:47

nice[](//htmlarea/images/smiles/14.gif)

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-13 11:59:07

DOOM_er napisał:

>
> A w ramach ćwiczeń nagrałem coś takiego - klik.
>
WHAT THE F...
zomg, niezłe!

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-09-13 19:42:33

Nic nowego, Gaz nagrał podobne demo wcześniej.
A z moich planów oskryptowania outra nici:/ Kilka postaci miało po prostu razem sobie iść, ale dwa kompy nie wyciągają 125 klatek i skrypty się walą. Biednemu zawsze wiatr w oczy...

marcosx

Od: 2003-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-20 23:15:25

daj sobie cg_fov 1 i powinny wyciagac wiecej tylko nie wiem czy to skrypty sobie poradza

Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-09-21 19:40:03

Kombinowałem na różne sposoby, min. na reszcie komputerów obniżyłem maxfps do 50, na tamtych wywaliłem wszystkie bajery itp. Efekty są mizerne. Zrezygnowałem w końcu, bo szkoda tylko mojego czasu.

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-22 07:36:52

Zrob mapke z niebieskimi scianami (blue box ;D), nagraj ruch kazdego oddzielnie, a pozniej w programie powinna byc opcja wstawienia bez tla. Troche ciezko bedzie, ale chyba da sie zrobic.

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-09-22 10:41:13

Blue box wykorzystałem w innym momencie i efekt jest ****. Sęk w tym, że bardzo trudno zachować cień postaci. Ale wpadłem już na inny pomysł outra.
A tak w ogóle, to wczoraj nagrałem demo do intra z sześcioma graczami na... jednym kompie:D Postawiłem na swoim kompie serwer, uruchomiłem sześć razy kwaka i podłączałem się kolejno do serwera. W sumie miałem 7 kwaków uruchomionych jednocześnie na jednym kompie. Tak swoją drogą to niezły teścik na wydajność maszynki:)

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-22 12:15:49

Dobre, jak ktos ma niedosyt turniejow, to niech odpali 8xQ3, nazwie boty slawnymi nickami i zrobi turniej :D
Final:

[M]aniek vs cooller

ztn: 32:-1

dm6: 11:1

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-22 14:48:34

oczywiście to był finał WB, bo na grand final cooller zaspał :P

Padawann

Gravatar

Od: 2006-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-24 20:30:31

Witam.
Mam pytanie czy jako admin jestem wstanie zablkować pewne komendy typu right;left itd. Jestem z Gry Jedi Knight II, pisze tutaj bo niewatpliwie q3 jest o niebo popularniejszy i znacie sie bardziej na tych komendach. Mody patche nie wchodza w gre, chodzi mi o zablokowanie ktorejs komendy:

right
left
moveup
attack
vstr
back
wait.

bardoz prosze o pomoc, to pomoze zniszysc pare newbow ktorza staja sie dobrymi graczami za pomoca skryptow.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-25 00:17:16

Nie grałem nigdy w JK, ale z tego co wiem silnik to zmodyfikowany q3, tak?
Szczerze wątpię, żeby takie coś było możliwe. Nawet jeśli byłby na to jakiś sposób (a być może jk także posiada coś w stylu punkbustera), to wtedy blokowałbyś te komendy nie tylko dla osób używająych ich w skryptach, ale także dla osób, które używają ich "normalnie". A to jest po prostu bez sensu =)

Padawann

Gravatar

Od: 2006-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-25 16:21:21

Tak na bazie q3. Ale watpie abym ludzia chcialo sie pieprzyc tymi nakladkami.

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-09-26 15:10:28

Wątpię, żeby za pomocą skryptów można było stać się dobrym graczem. Może po prostu to SĄ dobrzy gracze a inni uważają, że zamiast skilla mają skrypty?

kirson

Gravatar

Od: 2007-05-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-29 18:53:13

witam potrzebowal bym skrypt który robi cos takiego, że broó wystrzeli dopiero wtedy kiedy przestane trzymac przycisk np rail trzymie lewy przycisk myszy i dopiero jak puszcze wystrzeli. Jeżeli był już gdzies podany taki skrypt to sorki ale nie znalazlem z góry thx za pomoc...

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-09 21:53:31

uuuu  chyba sie tak nie da

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Yakcyll

Gravatar

Od: 2007-09-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-09-08 22:54:13

hmm, jak nie?

seta at1 ""
seta at2 "+attack; wait; -attack"
bind MOUSE1 "+vstr at1 at2"
Na pewno działa w ET.

edit: ku**a, numerki w dacie mi się pomyliły... sorry :D

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-09-11 01:28:37

aaaa lol rzeczykurdewiscie :)

sam mam tak zrobionego zooma :asd

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Orbb

Gravatar

Od: 2007-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-09-29 12:18:10

dacie mi skrypta działającego na wesje 1.16 lub 1.11 żeby się ciągle kucało bez wciśnięcia c

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-10-06 17:19:48

set demrumrus_kuca "+movedown;set demrumrus vstr demrumrus_wstaje"

set demrumrus_wstaje "-movedown;set demrumrus vstr demrumrus_kuca"

set jajco "vstr demrumrus_kuca"

bind c "vstr demrumrus"

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

bory12

Od: 2007-08-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-19 22:06:31

Witam wszystkich to mój 1 post...
Mam prośbe potrzebuje skryptu.
Chodzi o taki skrypt w którym po naciśnięciu danego klawisza wystrzeliwała broń odrazu...bez klikania lewego przycisku myszy??
Czy da sie coś takiego zrobić???? Prosze o pomoc :)