Nie, raczej nie.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Nie, raczej nie.
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
Napisał do mnie na gg i tak dziwnie się odzywał... Robił kosmiczne błędy. Powiało trollem...
@siemien: koleżanko - po primo - latając w erforłanah należy obliczyć moc obliczeniową dłoni adekfatnie do środkowego kabla który wystaje Ci z dupy ... po secundo - napisałem do Ciebie bo nie chciało mi sie klepać na tym mesendzerze a wyglądałeś na kogoś kto chciałby to i owo dowiedzieć sie odnośnie kfasa po terto : jak ja zaczynałem babrać sie w tym gównie to ty raczej na dajpersa mówiłeś kaka więc o trollowaniu zapomnij ewentualnie powieś sobie nad korytem ... =] over&out xD
Champions aren’t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them; a desire, a dream, a vision. They have to have the late minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the SKILL and the WILL. But the WILL must be stronger than the skill
Jeśli chodzi o myszki posiadam Deathaddera 3.5G i to jak dla mnie Air maxy wśród butów sportowych czyli rewelacja :). Najwygodniejsza myszą jaką miałem była esperanza EM 111 za 30 pare zł, ale paru miesiącach się popsuła i wziałem Razera.
Tofu jesteś dla mnie po prostu chory...
@moonwalker90 WMO jest na allegro za 40 zł :)
@tofu:
Jak piszesz primo i secundo to pisz bez "po" bo to już znaczy "po pierwsze" i "po drugie"
@attyla7: jak pisze to pisze -wiadomo o co chodzi - poprawiających było pełno -wchodzących w dupe tesh ...
Champions aren’t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them; a desire, a dream, a vision. They have to have the late minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the SKILL and the WILL. But the WILL must be stronger than the skill
Mariano testuje twój config, cakiem fajnie się gra. Zminiem w nim kilka rzeczy r_picmip 4 i granatowy celownik.
Ja mam granatowy i bardzo sobie chwalę :) Mega widoczny, ale każdy ciemniejszy kolor jest dobry.
Jaki maksymalny picmip jest dopuszczalny? 5?
Ostatnio właśnie testuję czarny celownik. Problem w tym, że kiepsko się z nim gra przy niskiej gammie i jasności oświetlenia mapy, bo czasem jest dużo gorzej widoczny na niektórych teksturach
Z kolei jasne ustawienia sprawiają, że model jest trochę gorzej widoczny. Ciemno niebieski lub czerwony celownik też jest spoko, bo doskonale go widać na modelu przeciwnika, ale denerwuje mnie, że oba są tak rozmazane. Podobny problem jest też z kolorem różowym.
Jakbyś chciał sobie przyciemnić lub rozjaśnić ściany, to pobaw się komendą r_mapoverbrightcap
w zakresie od 0
do 255
(używam wartości 111). Niektóre mapy np. Cure mają spieprzone oświetlenie vertexlight i przy wartości maksymalnej wypalają oczy.
@siemien: Możesz używać r_picmip
od 1 do 16 chociaż powyżej 7 różnica jest bardzo niewielka.
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
Rozumiem :) To może zamiast modelu zielony bright, obadaj jakiś cyan jak kiedyś widziałem w Q4 albo oczojebnie (przepraszam za słowo) to różowy lub mocny żółty? Wydaje mi się, że cyan będzie mocno widoczny.
Cyan (0x00FFFFFF) jako kolor modelu przeciwnika jak najbardziej spoko.
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
Da się ustawić jak w UT 99 kiedyś, że jakość otoczenia na super low, a przeciwnika na super high? To bardzo dobrze działało :) Typu r_picmip na 6-7, a model przeciwnika nie wiem na 1 (jakaś komenda).
Komenda r_lodbias
od -2 do 2 reguluje poziom detali geometrii modeli.
Jeśli dodatkowo chcesz, żeby modele były bardziej ostre i wyraziste z każdej odległości, to przestaw sobie r_rexturemode
na wartość gl_linear
.
Itemy, armory, apteczki oraz bronie również będą ostre i wyraziste z większych odległości przy takim ustawieniu renderowania.
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
Dzięki za podpowiedź :) Na dniach będę pisał CFG, więc sobie coś tam pokombinuję :) Jak zrobić takie UI jak u ciebie? Zegar chciałbym mieć nad rzędem broni :)
Mój aktualny HUD i config możesz ściągnąć stąd:
qlhud.net/hud/T0SNuW1A
Znajdziesz tam również setki innych HUDów. Możesz też spróbować zrobić swój własny na tej stronie:
visualhud.pk69.com
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
wez moj ;)
screenshots:
imgur.com/a/9zVcy#0
config: pastebin.com/B2MZxyFC
hud: pastebin.com/NdkE9fxm
wszystkie pliki: www.speedyshare.com/j68NE/h1ghtycfg.rar
Też ciekawy. A co wy tak wysyłacie ? Jakiś konkurs :) ? Aaa, że jak będę PRO to powiem, że wasz HUD XD?
Dlatego dałem ci link do mojego HUDa oraz strony gdzie możesz zrobić swój, bo pytałeś jak ustawić zegar. Reszta mnie nie interesuje. :P
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
Praktycznie każdy macie taki sam :) Jak dla mnie taki HUD jest dobry z racji, że wszystko w jednym miejscu, a to co najważniejsze, czyli przeciwnik na największej powierzchni ekranu :) Jaki picmip polecacie pod Cyan?
Picmip to kwestia gustu. :)
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
@Mariano: tak jak nomip ;)
Champions aren’t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them; a desire, a dream, a vision. They have to have the late minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the SKILL and the WILL. But the WILL must be stronger than the skill
Niestety cg_nomip jest niedostępny w Quake Live. :|
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...