ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



[15:24] Garbol: a tank > keel
 [15:24] Garbol: testowalem
 [15:24] Garbol: tank jest wiekszy na fovie 120 niz keel na fovie 105
 [15:25] Garbol: a co do hitboxow to sprawdz ze nie kazdy ma takie same

Źródło: #quakelive.pl

Dodał: AL|EN

Garbol | 2009-06-13 15:46:06

cos zle testowalem i jednak takie same sa :P
bynajmniej i tak wole tanka (gdyz mam 120fov)

PeterSchiff | 2009-06-13 16:33:09

Największe hitboxy są na fovie 1, przy modelu Orbb.

l1nk | 2009-06-13 16:55:38

bynajmniej nie znaczy to samo co przynajmniej ;/ nie uzywaj slow ktorych nie rozumiesz ;o

yac | 2009-06-13 17:01:43

to oczywiste, że tank ma większego hitboxa, bo keel wyżej skacze - nie ma nic za darmo!

_Vh | 2009-06-13 17:12:33

Ja gram zawsze Bonesem, uwielbiam, kiedy raile przechodza przez klatę między żebrami i nie tracę hp!

przodownikpracy | 2009-06-13 17:15:18

Ja gram modelem mega healtha. Jestem niezwykle mały, rzadko dostaję, no i mam gratisowe hapeki.

Gravatar

dav1d_aka_latuch | 2009-06-13 18:15:45

to nikt nie gra carmackiem ? czy kto to tam jest

Garbol | 2009-06-13 18:25:28

i tak tank>keel
no ale kazdy z was gra na fovie 80 to co sie dziwic :S

PeterSchiff | 2009-06-13 18:33:42

...co zresztą znajduje odzwierciedlenie w skilu, Garbol :D

aiken | 2009-06-13 19:37:53

jak Garbol cos wymysli to nie ma uya we wsi :D

edekkk | 2009-06-13 19:47:01

@_Vh: dlatego ja mam ustawiony duzy promien raila zeby takich jebakow zalatwic ^^

^M^ | 2009-06-13 20:35:53

ja ustawiam niski fov i używam tylko rakietnicy - wtedy większy splash damage i niezłą masakrę robię, szczególnie w ffa

Gravatar

PYTON | 2009-06-13 22:20:18

Keel wyżej skacze bo mniej waży od Tanka. Podobno jest na diecie.

AL|EN | 2009-06-13 23:40:07

Hahaha lo z komentarzy się bardziej śmieję niż z tego QUOTE xD

Bloodpa1nt | 2009-06-14 05:08:10

Pyton dobry :ASD

sparky | 2009-06-14 09:28:38

cg_hitbox "100" - ew jak komuś mało to można jeszcze popróbować z 350 - :>

yac | 2009-06-14 12:16:05

jak ustawisz za duże cg_hitbox to wtedy wolniej się broń przeładowuje, dlatego polecam znaleźć optymalny kompromis między tymi 2 opcjami

Gravatar

hit | 2009-06-14 14:13:35

dobre jest tez cg_drawgun 0, przeciwnik nie widzi jaka masz bron

Gravatar

orzel7 | 2009-06-14 16:05:49

te komenty powinny zostac next quote ! :DDDD

_Vh | 2009-06-14 16:29:06

Napiszemy poradnik dla nubów po prostu. Mav_' nam przetłumaczy na angielski i poleci w świat.

svich | 2009-06-14 17:36:14

To sie kolega popisal :D smiejcie sie ale na poczatku gry w q3 kiedy nie znalizmy komend typu cg_forcemodels i enmymodel gralem snoopim :D takim malym pieskiem wielkosci apteczki =] i ludzie z kafejki w ktorej gralismy typu Android i Putek chcieli mnie "zbic" jeśli nie zmienie modelu =]]]]

Garbol | 2009-06-14 18:33:08

a model nie ma nic wspolnego ze skillem :S

btw. tank ma glosniejsze skoki :D

Gravatar

baseone | 2009-06-14 20:43:27

ale keel i tank maja slabe kolory i nie widac ich w cieniu ... najlepszy jest patriot z biala skora.

sparky | 2009-06-14 22:01:55

znalazłem jeszcze dwie komendy na boxy

cg_hitmebox "-20"
cg_enemyhitbox "20"

trzeba to dopisac do cfg bo inaczej nie wyswietla w q3 ;>

aiken | 2009-06-14 22:54:20

A ja slyszalem ze z gauntletem sie szybciej biega niz np. rakieta, ale to juz nie beka tylko na serio, ale osobiscie w to nie wierze dopoki jakis defragowiec tego nie potwierdzi :>

_Vh | 2009-06-14 23:01:26

Wynika to z tego, że do gauntleta nie trzeba amunicji, dlatego jest lżejszy. Nie bez powodu niektórzy latają z rocketem i stanem amunicji: 0.

przodownikpracy | 2009-06-14 23:34:32

Aiken, wygląda na to że jednak wpływu nie ma, przynajmniej ze wstępnych oględzin się nie dopatrzyłem. Przy okazji znalazłem coś fajnego:

win32/win_glimp.c: // FIXME: Brian, we need better fallbacks from partially initialized failures

(to ze źródeł q3)

Albo to:

unix/Makefile:# bk010215 - TODO - add all defaults / kill Ryan

:D

move | 2009-06-15 09:54:11

polecam moj ulubiony model - nim można zeskakiwać z 2x wyższych podestów bez utracenia hp/a, bo działa jak spadochron - a propos prędkości :P

aiken | 2009-06-15 10:29:53

fragu jakos nie widze zwiazku :P

THRAWN | 2009-06-15 10:41:42

nieźle ogólnie

tymek. | 2009-06-15 14:51:23

sprawdź sprawdź, może coś nowego się okaże ;Dd

wash | 2009-06-16 22:35:04

dzis na ircu #esl.q3 : ash1fall • unity^ if you wanna more photos of russian girls go 2x2 vq3 - to lepsze na quote :D

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53