quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
[15:24] Garbol: a tank > keel [15:24] Garbol: testowalem [15:24] Garbol: tank jest wiekszy na fovie 120 niz keel na fovie 105 [15:25] Garbol: a co do hitboxow to sprawdz ze nie kazdy ma takie same
Źródło: #quakelive.pl
Dodał: AL|EN
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
Garbol | 2009-06-13 15:46:06
cos zle testowalem i jednak takie same sa :P
bynajmniej i tak wole tanka (gdyz mam 120fov)
#750516
PeterSchiff | 2009-06-13 16:33:09
Największe hitboxy są na fovie 1, przy modelu Orbb.
#750518
l1nk | 2009-06-13 16:55:38
bynajmniej nie znaczy to samo co przynajmniej ;/ nie uzywaj slow ktorych nie rozumiesz ;o
#750519
yac | 2009-06-13 17:01:43
to oczywiste, że tank ma większego hitboxa, bo keel wyżej skacze - nie ma nic za darmo!
#750520
_Vh | 2009-06-13 17:12:33
Ja gram zawsze Bonesem, uwielbiam, kiedy raile przechodza przez klatę między żebrami i nie tracę hp!
#750521
przodownikpracy | 2009-06-13 17:15:18
Ja gram modelem mega healtha. Jestem niezwykle mały, rzadko dostaję, no i mam gratisowe hapeki.
#750522
dav1d_aka_latuch | 2009-06-13 18:15:45
to nikt nie gra carmackiem ? czy kto to tam jest
#750523
Garbol | 2009-06-13 18:25:28
i tak tank>keel
no ale kazdy z was gra na fovie 80 to co sie dziwic :S
#750524
PeterSchiff | 2009-06-13 18:33:42
...co zresztą znajduje odzwierciedlenie w skilu, Garbol :D
#750525
aiken | 2009-06-13 19:37:53
jak Garbol cos wymysli to nie ma uya we wsi :D
#750526
edekkk | 2009-06-13 19:47:01
@_Vh: dlatego ja mam ustawiony duzy promien raila zeby takich jebakow zalatwic ^^
#750527
^M^ | 2009-06-13 20:35:53
ja ustawiam niski fov i używam tylko rakietnicy - wtedy większy splash damage i niezłą masakrę robię, szczególnie w ffa
#750529
PYTON | 2009-06-13 22:20:18
Keel wyżej skacze bo mniej waży od Tanka. Podobno jest na diecie.
#750530
AL|EN | 2009-06-13 23:40:07
Hahaha lo z komentarzy się bardziej śmieję niż z tego QUOTE xD
#750531
Bloodpa1nt | 2009-06-14 05:08:10
Pyton dobry :ASD
#750532
sparky | 2009-06-14 09:28:38
cg_hitbox "100" - ew jak komuś mało to można jeszcze popróbować z 350 - :>
#750534
yac | 2009-06-14 12:16:05
jak ustawisz za duże cg_hitbox to wtedy wolniej się broń przeładowuje, dlatego polecam znaleźć optymalny kompromis między tymi 2 opcjami
#750535
hit | 2009-06-14 14:13:35
dobre jest tez cg_drawgun 0, przeciwnik nie widzi jaka masz bron
#750538
orzel7 | 2009-06-14 16:05:49
te komenty powinny zostac next quote ! :DDDD
#750541
_Vh | 2009-06-14 16:29:06
Napiszemy poradnik dla nubów po prostu. Mav_' nam przetłumaczy na angielski i poleci w świat.
#750542
svich | 2009-06-14 17:36:14
To sie kolega popisal :D smiejcie sie ale na poczatku gry w q3 kiedy nie znalizmy komend typu cg_forcemodels i enmymodel gralem snoopim :D takim malym pieskiem wielkosci apteczki =] i ludzie z kafejki w ktorej gralismy typu Android i Putek chcieli mnie "zbic" jeśli nie zmienie modelu =]]]]
#750544
Garbol | 2009-06-14 18:33:08
a model nie ma nic wspolnego ze skillem :S
btw. tank ma glosniejsze skoki :D
#750545
baseone | 2009-06-14 20:43:27
ale keel i tank maja slabe kolory i nie widac ich w cieniu ... najlepszy jest patriot z biala skora.
#750547
sparky | 2009-06-14 22:01:55
znalazłem jeszcze dwie komendy na boxy
cg_hitmebox "-20"
cg_enemyhitbox "20"
trzeba to dopisac do cfg bo inaczej nie wyswietla w q3 ;>
#750549
aiken | 2009-06-14 22:54:20
A ja slyszalem ze z gauntletem sie szybciej biega niz np. rakieta, ale to juz nie beka tylko na serio, ale osobiscie w to nie wierze dopoki jakis defragowiec tego nie potwierdzi :>
#750551
_Vh | 2009-06-14 23:01:26
Wynika to z tego, że do gauntleta nie trzeba amunicji, dlatego jest lżejszy. Nie bez powodu niektórzy latają z rocketem i stanem amunicji: 0.
#750552
przodownikpracy | 2009-06-14 23:34:32
Aiken, wygląda na to że jednak wpływu nie ma, przynajmniej ze wstępnych oględzin się nie dopatrzyłem. Przy okazji znalazłem coś fajnego:
win32/win_glimp.c: // FIXME: Brian, we need better fallbacks from partially initialized failures
(to ze źródeł q3)
Albo to:
unix/Makefile:# bk010215 - TODO - add all defaults / kill Ryan
:D
#750553
move | 2009-06-15 09:54:11
polecam moj ulubiony model - nim można zeskakiwać z 2x wyższych podestów bez utracenia hp/a, bo działa jak spadochron - a propos prędkości :P
#750556
aiken | 2009-06-15 10:29:53
fragu jakos nie widze zwiazku :P
#750557
THRAWN | 2009-06-15 10:41:42
nieźle ogólnie
#750558
tymek. | 2009-06-15 14:51:23
sprawdź sprawdź, może coś nowego się okaże ;Dd
#750561
wash | 2009-06-16 22:35:04
dzis na ircu #esl.q3 : ash1fall • unity^ if you wanna more photos of russian girls go 2x2 vq3 - to lepsze na quote :D
#750565
Zaloguj się by dodać komentarz.