ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



GTK Radiant 1.2.11

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMappers stuff
Rodzaj #2Programy i narzędzia
Opis

Program do tworzenia map dla Q3 i RTCW alternatywny wobec Q3Radianta id Software.

Liczba pobrań5257
DodałRozz
Data dodania10-07-2002
Rozmiar21,3 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

zenek981 | 2002-11-16 22:31:41

Zajebisty programik warto zessać.POLECAM!!!

Gravatar

StaryOrgowicz_195 | 2003-04-11 21:13:17

sie rozumie :P

Gravatar

iso-hard | 2003-04-18 13:28:54

czy ktos mi wkoncu powie jaki ten radiant jest w dziale kurs radiant ?????? jaka wersjia i skond sciongnoc !!!!!!!!!

szaky | 2003-04-20 15:11:44

kurs radiant jest uniwersalny :P
Mozesz korzystać mając i gtk r. i q3r, nieważne jaką wersję. Jedno co się z tego co pisalam zmienia to kompilatory...

Gravatar

iso-hard | 2003-04-20 19:44:28

nie bo ja mam taki problem ze jusz 2 raz sciongnelem taka wersja tego radianta ze jak posuwalem sie szczegółowo według tych wskazuwer to mi z tego kluski wyszly !! i teraz sie chce dowiedziec z kąd musze sciongnoc !!! "taka sama wersjia co w kursie radiant" !!!???

Gravatar

GHOST_DOG | 2003-06-29 23:07:43

czemu to tyle zajmuje !!!!!!!!!ja nie mam łacza 500kb/s bede to ciagnol chyba godzine!!!a jak sie okaze ze nie dziala i na marne to chyba bedzie awaria:)

Gravatar

tornado25 | 2003-06-30 11:23:18

no co ty! to mało zajmuje hehe mając transfer 74kb/s ściągłem to w 5 minut hehe

[BR]MKM | 2003-07-04 13:38:16

Istaluje ładnie plik. Uruchamiam go. Wąłncza się gdzieś ok. 10 okienek rużnych. pokazuje się obrazek i łąduje się a na końcu wyskakuje błąd:

Gtkradiant-1

Program wykonał nieprawidłową operację i nastąpi jego zamknięcie. Jeżeli problem będzie się powtarzał, skontaktój sie ze sprzedawcą.

Dałem szczegóły a w szczegółach pisze takL:

szczegóły>>

GTKRADIANT-1 spowodował błąd: nieprawidłowa strona w
module GTKRADIANT-1.2.11.EXE przy 0167:004275a7.
Rejestry:
EAX=00000000 CS=0167 EIP=004275a7 EFLGS=00010202
EBX=00000000 SS=016f ESP=009ce7c0 EBP=bff510d0
ECX=00000080 DS=016f ESI=00000000 FS=2a6f
EDX=00000000 ES=016f EDI=009ce7d4 GS=0000
Bajtów w CS:EIP:
66 83 3a 7f 77 10 83 c9 ff f2 ae 8a 02 f7 d1 49
Stos:
00000000 00ac60dc 00b0a320 00000000 009f072e 6c696146 74206465 6f6c206f 74206461 75747865 2f736572 69646172 2f746e61 65746f6e 4c202e78 736b6f6f

Co ja mam zrobić. Ja chce tylko zbudować mape :(

Gravatar

munio | 2003-08-03 09:54:11

Zarąbisty programik! Moja mapa jest już w połowie.
Szkoda tylko że nie wiem jak zrobić mapę w kosmosie.
Powie mi ktoś?

Gravatar

Chaos13 | 2004-03-01 20:48:28

Sciongłem!!!

Gravatar

D3stroy | 2004-11-12 13:04:10

Ten program jest za*****ty nie wiedzialem ze zrobienie mapki moze byc tak latwe.

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. Xsi napisał komentarz: To obadaj CNQ3, jest dalej rozwijany https://playmorepromode.com/gu... / newsy
  2. Xsi napisał komentarz: Tylko od osób które nie mają statusu redaktora. Jeżeli chcesz coś j... / newsy
  3. Vymmiatacz napisał komentarz: Rzeczywiście, to jest po prostu branch (jakby kontynuacja IOQuake).... / newsy
  4. Tom362 zaktualizował komentarz: Dodam kilka sugestii. IOQuake3 od około 8 lat już jest porzucone co... / newsy
  5. Vymmiatacz napisał komentarz: O tym IOQuake kompletnie nie wiedziałem. Dzięki za info, obczaję to... / newsy
  6. Requiem napisał komentarz: Po nowym roku postaram się coś ogarnąć :D / newsy
  7. bfr_aka_pablonzo napisał komentarz: No to trzeba coś zorganizować :) jestem zdecydowanie za / newsy
  8. Requiem napisał komentarz: @Xsi Haha luzik, tak myślałem że mało ludzi tutaj zagląda - sam zac... / newsy
  9. Requiem napisał komentarz: Zawsze można zgrać się w kilka osób na jakimś serwerze i rozegrać j... / newsy
  10. bfr_aka_pablonzo napisał komentarz: wow, ale fajny news! osobiście pykam w qlive, ale z chęcią bym pogr... / newsy
  11. TheDaftPL zaktualizował komentarz: Witam Cię nie wiem aktualnie ile graczy PL jest na QUAKE 3 ARENA, a... / newsy
  12. Xsi napisał komentarz: Sry za późną publikację alę rzadko tu zaglądam :) / newsy
  13. Czarna_Bakłażana dodał artykuł: Nowy Boomer Shooter w stylu Quka'a
  14. Requiem dodał newsa: Jak grać w Quake III w 2022 roku?
  15. Czarna_Bakłażana napisał komentarz: Nowy boomer shooter wychodzi, który przypomina piękne lata 90' gami... / newsy

Pokaż więcej »

Gracze

  1. Czarna_Bakłażana - 141 pkt
  2. Requiem - 50 pkt
  3. _Vh - 30 pkt
  4. ZenoPopo - 24 pkt
  5. samolot - 10 pkt
  6. Xsi - 8 pkt
  7. Vymmiatacz - 4 pkt
  8. Zeniu - 4 pkt
  9. bfr_aka_pablonzo -1 - 2 pkt
  10. Tom362 - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 170718 / 176461
  • Trafień / strzałów: 101332428 / 334124146
  • Fragów / zgonów: 5166665 / 4461858

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

Uważasz, że QC przyczyni się do porządnego resetu serii?

Głosów: 532