ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Demo Show Creator 1.32

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajInne pliki
Rodzaj #2Game editing
Opis

Pozwala na szybkie uruchamianie demek przez podwójne kliknięcie (nie ma potrzeby wczesniejszego odpalania q3).

Liczba pobrań13213
DodałOzzy
Data dodania26-04-2002
Rozmiar1,92 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    Gravatar

    KiLeR*** | 2002-08-24 11:45:01

    jest to wg.mnie spocko programik do ogladania demek sam go uzywam :))))))

    d4rq000z | 2002-09-30 21:25:25

    ta zajebisty;)

    IDOL | 2002-11-09 23:13:32

    jak narazie najlepszy jaki spotkałęm i te z pointa 1.32 tesz sie da ogladac spox

    Mattias | 2003-01-12 19:29:42

    po prostu git ;)

    Gravatar

    skecz | 2003-01-18 19:02:03

    zajebisty program nie trzeba q3 odpalac i jest git

    auroxick | 2003-01-21 19:32:34

    najlepszy program do odpalania demek!

    Gravatar

    [LZ]KmecO | 2003-02-01 11:14:24

    jebany programik, nie trzeba quaka odpalać :)))

    Gravatar

    PYTON | 2003-03-03 23:42:01

    program jest po prostu dojebango :P

    Gravatar

    |NC|Wili | 2003-03-04 09:27:00

    spox program i

    Gravatar

    sIn | 2003-03-11 10:16:03

    @#$% poprostu wypas hyhyhyhyh

    Gravatar

    Gela.Sk8 | 2003-04-06 23:22:40

    spox program :]

    zLoo | 2003-04-24 18:48:09

    jestem zmuszony ponownie go zedzec :D cytuacja wtymaga :D

    Gravatar

    ^9K^4o^9zl^4o^9V | 2003-05-08 09:26:31

    ===spoX programik ale ma drobne nie dociagniecia

    pluskff4 | 2003-05-19 23:05:12

    nom wołanczam sie do tych którzy są ZA(tym progiem)

    kleszczu | 2003-07-04 13:33:33

    niech mi ktos pomoze go zkonfigurowac bo nie wiem jak :(
    albo
    jak sobie sciagłem ten program usunołem dalej na demku mam ikonke tego programiq jak zrobic zreby było tak jak przedetem ??

    neo | 2003-09-04 14:06:11

    n/c

    Gravatar

    bol3k | 2003-09-06 16:25:37

    fajny programik do oglądania demek polecam obsługuje wszystkie protokoły poprostu idealny do oglądania demek zarówno z osp jak i UT polecam

    nasm | 2003-10-31 16:43:31

    wykasowac z rejestru ;]

    Gravatar

    syrback | 2003-11-10 09:29:26

    Program jest the best!!! Polecam, po prostu nic dodac nic ująć Lepszego narazie nie widziałem...:)

    Gravatar

    Rashal | 2003-12-01 23:47:37

    mozecie m powiedziec dlaczego jak zainstalowalem ten program i chcialem wlaczyc demko to wysjkoczyl jakis blad ?? :/

    Gravatar

    KieszonkowyZabojca | 2004-01-04 00:19:51

    Programik jest spoko. Można w czasie demka zwalniać, przyszpieszać tempo i patrzyć zza pleców gościa. sciągajcie!!

    zgr3dek | 2004-01-05 18:16:45

    jeszcze nie sprawdziłem ale sprawdze
    a jak sprawdze to ocenie i napisze cos konkretnego

    Gravatar

    Brovar | 2004-01-25 13:33:38

    nie ma lepszego...

    Gravatar

    n0rmax | 2004-02-03 21:56:48

    Polecam .. otwiera nawet *.dm3 :)

    Gravatar

    mefis | 2004-02-08 20:11:26

    zciągnołem klikam na demo i otwiera mi sie quake 3 i co dalej??? pomocy prosze!!!!!

    Gravatar

    S2ef | 2004-02-29 11:28:30

    ciągle jak odpalam demko to wyskakuje mi błąd
    POMOCY!!!!!!!

    Gravatar

    S2ef | 2004-02-29 12:09:47

    jak moge odtworzyc demko skoro ono mi sie sciąga w formacie *.avi !!!!!!! niech mi ktos pomoze gg 7330479

    sl!ther | 2004-03-24 09:12:25

    Wiecie co moze ci to zamiszczaja takie cos na stronce by napisali jak z tego korzystac co nie? A nie zamieszczaja cos takiego i radzcie sobie sami. Tragedia tyle odob potrzebuje helpa i nikt nie laska naspisac co z tym fantem zrobic. Mnie sie np. ten shit nie bardzo poniewaz caly czas mnie sie uruchamia quake i co teraz pewnie i tak nikt tego nie wezmi pod uwage ... i wiecie co jestescie frajerami ci co zamieszzczaja takie cos.

    sl!ther | 2004-03-24 09:15:45

    Dobra sprostowanie:
    Bylo by lepiej gdyby pliki zamieszcze tutraj zawiralyby plik readme po polsku co wy na to drodzy admini. Przynajmniej co z tym @#$% mac zrobic, COKOLWIEK.

    sl!ther | 2004-03-25 12:11:29

    Dobrasko tareaz mala rada dla ludzi ktorym tylko sie quake a nie demko . A wiec to jest bardzo proste:
    nalezy sciagna 1.32 pointrealase heh odkrywcze nieprawdaz ? hw he

    Gravatar

    LuKaS1121 | 2005-06-11 13:43:36

    no spoko programik :D:D
    Ale czy może wiecie gdzie znajde jakiś program do zrzucania screnshotów z demek !!!!! Plissssss pomóżcie !!!!!!!!! moje gg to 6412792

    twt | 2005-10-17 21:21:53

    fajny program, wygodny w obsludze

    Gravatar

    Vodka | 2009-07-09 14:58:42

    Fajny i przydatny programik :)

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. _Vh - 37 pkt
    2. ZenoPopo -1 - 30 pkt
    3. samolot - 17 pkt
    4. bfr_aka_pablonzo - 5 pkt
    5. Progner - 5 pkt
    6. Requiem -2 - 4 pkt
    7. Czarna_Bakłażana - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 170718 / 176461
    • Trafień / strzałów: 101332428 / 334124146
    • Fragów / zgonów: 5166665 / 4461858

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    Uważasz, że QC przyczyni się do porządnego resetu serii?

    Głosów: 525