quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 22.5.2003 12:45 przez [NecrosiS](?id=3&details=1904). Mapka teraz sztbciej chodzi mniej zajmuje i lepiej sie gra :D |
Liczba pobrań | 2006 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 28-08-2003 |
Rozmiar | 788 KB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
NecrosiS | 2003-05-22 21:08:43
Hmmm moze i duzo tych teleportoow ale 2 prowadzom w to samo miejsce , 2 to droga w tom i spowrotem a ten 5 przy Ra faktycznie jest troche nieprzydatny ale zato wypełnia jakos pokoik :D.
#642731
TymoN | 2003-05-23 18:03:20
Ciekawa konstrukcja tej mapy gwarantuje duza grywalnosc, niestety wyglad pozostawia wiele do zyczenia. Mapa jest gotycka, a ta textura (pomaranczowo-czarna) w stylu base psuje efekt. Pomieszczenie z RA i YA jest w jednolitej texturze, co nie wyglada najlepiej, w ogole pomieszczenie z YA jakos nie pasuje mi do sylu mapy(wiem, wiem musiales znalesc jakies miejsce dla tej duzej textury;). Proponuje uzyc na mapie jakies trim'y.
Zastanawia mnie ten maly jumppad(niedaleko SG), nie bylyby lepsze jakies schody?
Jeśli chodzi o item's, to odnioslem wrazenie, ze RA i YA sa za blisko siebie. Nie widzie potrzeby dla 2x RL, gdyz dolny RL jest latwo dostepny (teleport). Przebudowalbym pomieszczenie z YA i wstawilbym tam RG. YA natomiast przeniosłbym w miejsce gornego JA. Zrezygnowalbym z pomieszczen - RG i gorny RL.
Maly bug: textury nachodza na siebie w pomieszczeniu z jumppad'em porowadzacym do RA(przy tych smiesznych, malych schodeczach:)
Oczywiście grajac na "picmip 5" wyglad nie ma znaczenia, zwlaszcza ze mapa ma duza grywalnosc.
GL
#642773
Rozz | 2003-05-24 01:22:31
Mapa za bardzo przypomina cpm1 i cpm3, cos tam trzaby w nia chyba jeszcze wlozyc. Nie gram pm ale mysle ze gralo by sie na niej fajnie.
Motyw z fotkami rewelka.
#642778
[d4r] | 2003-05-24 09:51:50
Dla mnie to jest teraz najlepsza mapka w beta corner
#642780
NecrosiS | 2003-05-24 21:48:13
Dla mnie tez :D
#642827
pluskff4 | 2003-05-24 22:37:00
jes ofkozz the best mapka spodobała mi sie
jupiiiii ;)))
#642833
damndog | 2003-05-24 23:07:49
mapka bardzo fajna. trudno nie porownywac jej do cpm1. hmm schodki skopiowane z q3dm6? :D
nie mialem przyjemnosci na niej pograc (bot sie nie liczy bo nie umie grac i sie zacina w dolku z YA) bo nie ma jak. no mapka nie wyglada wcale tak zle (do cpm1 nikt sie nie czepial a piekna nie jest :>)
jest pare miejsc z tzw. sparkles znaczy sie takimi bledami ktore wystepuja miedzy krzywa a brushem (zwlaszcza przy endcapach, dlatego unikaj ich jak tylko mozesz), sa to takie mini szczeliny ktore widac zwlaszcza na duzych picmipach.
nie wiem co na temat przedmiotow powiedziec, ale mimo duzej ich ilosci, nie czuje sie tego.
#642838
Chingachgook | 2003-05-25 01:48:26
No faktycznie mapka wiele przypomina z cpm1. Co do schodków to na dm6 jest 2x16 a tu 15 i 17 (w sumie wychodzi to samo:-). Ale ogólnie mapka fajna i grywalna, tyle że cpm1 się już troszkę przejadło , co czyni że ta też jest trochę przejedzona choć jeszcze nie wyszła finalna wersja. Ale jest kilka nowych elementów które urozmaicą grę. Ja mapę zaliczyłbym do konwersji cpm1.
#642847
NecrosiS | 2003-05-25 13:34:10
Jaka znowu konwersja ?! To ze jest podobna to wcale nie oznacza ze to konwersja :P [nie wiem co to oznacza ale napewno nie to :D] a co do shodków to wcale nie som skopiowane bo poza ilosciom stopni to różnią sie jeszcze sufitem i modelem [tu jest pochodnia] :P
#642874
Chingachgook | 2003-05-25 20:40:12
Konwersja to przeróbka mapki. Ta pewnie nie jest przeróbką cpm1 ale autor na niej bazował bo jest mnóstwo uderzających podobieństw i wygląda jak ostra konwerja cpm1. Dlatego tak powiedziałem :D
#642905
damndog | 2003-05-25 23:30:49
to zle powiedziales. konwersja to raczej przystosowanie a nie wzorowanie sie na czyms. jak zrobisz cpm1 na q2 to bedzie konwersja. kpw?
#642919
NecrosiS | 2003-05-26 13:25:10
Dokładnie!!
#642944
NecrosiS | 2003-05-26 20:16:19
A widzisz cyferke przy słowie "wersja" ?! Akurat te dwa itemy zmieniły swoje połoźenie :D
#642990
welok | 2003-05-26 22:55:23
calkiem, calkiem sie na tym gra, tylko popracuj jeszcze nad wygladem
hej chinatown, ales wyskoczyl z ta konwersja. HAHA. LOL
#643001
damndog | 2003-05-26 23:53:52
zapomnialem o jednym: na koncu lini polecen bsp2aas dodaj "-optimize" co pozwoli na zmniejszenie rozmiaru pliku aas nawet o 70% :-)
#643009
Chingachgook | 2003-05-27 10:35:07
Drogi panie damndog. Konwersja według "Słownika wyrazów obcych" (wydawnictwo PWN, a to link do tego słowa żebyś się dowiedział co oznacza: swo.pwn.pl/haslo.php?id=14728) oznacza ZMIANĘ a nie "raczej przystosowanie" jak mówisz. Zatem nie ważne jest czy będzie to zmiana mapy na q3,q2,q1 czy Pac Man'a. Jako żywy dowód kliknij www.q3arena.gry.wp.pl/?id=19&kat=4 i spójż na mapy z konkursu na KONWERSJĘ q3dm17(przykro mi ale nie działają one np. na q2 ale jedynie na q3 :D). A czy ta mapka jest konwersją to pisałem że pewnie nie, ale ma dużo podobieństw i dlatego tak wygląda, choć gra się na niej fajowo i jest cool.
kpw?
A co do Ciebie Wołek to już kiedyś w komentsach okazało się że nie znasz znaczenia niektórych słów więc się nie odzywaj.
#643031
pluskff4 | 2003-05-27 13:22:36
a tak w ogóle to nieważne czy to konwersja czy nie
ważne jest jak wygląda i jak sie gra i tyle :)
#643039
dAde | 2003-05-27 16:26:48
No dobra, wersja się zmieniła, a ja nie zauważyłem. Rzadko wpadam i w ogóle... Nie będę się tłumaczył, moja wina :P.
#643052
Chingachgook | 2003-05-30 13:02:58
Przeprosiny dla damndog :-)
To nie miejsce na tego typu rozważania, ale jeśli temat został podjęty to należy go skończyć.
Otóż konwersja oznacza zmianę, ale w sensie informatycznym jest to zmiana np. pliku tak, aby działał pod inną aplikacją lub w innym systemie. W odniesieniu do map q3 konwersja zatem będzie zmianą pliku na q2 lub q1 ale bez naruszenia struktury mapy. I tu damndog miał rację. Zmylił mnie konkurs na konwersję q3dm17, przyjęło się tak mówić i każdy wie o co chodzi ale formalnie to błąd.
sorry man ;-)
#643236
damndog | 2003-05-30 22:16:50
hihi
#643269
Chingachgook | 2003-05-30 23:13:56
Hej no ale teraz to się nie śmiej. Mogłeś się sam bronić !!!
#643275
darkness | 2003-06-06 19:28:28
Nie wygląda zbyt pięknie, ale ma dużo miodu. :)
5/6
#643444
damndog | 2003-06-09 18:29:38
prawda sama sie obroni ;-)
#644026
Chingachgook | 2003-06-11 00:17:36
No jakoś nie mogła ;-)
#644112
welok | 2003-06-12 23:19:48
oj chinatown, sam sie przyznales, ze jestes glabem :)
#644271
Chingachgook | 2003-06-14 22:07:18
Wiesz co Wołek ??? Doprawdy nie wiem co Ci napisać bo i tak nie zrozumiesz. To co napisałem świadczy chyba o czymś innym. Przeprowadzone rozważania na temat konwersji, dały jasność co do znaczenia tego słowa w dziedzinie informatyki oraz jak jest ono powszechnie rozumiane (np. przez jednego z redaktorów ORG'a (patrz konkurs) i pewnie przez wiele innych graczy, którzy według Twej oceny też są pewnie głąbami). Myślę że Miodek powinien tu zabrać głos, ale niestety pewnie nie gra w q3 :-] Ty sam na ten temat nie zabrałeś głosu po mej pierwszej interwencji. Należało wtedy wyjaśnić znaczenie tego słowa i nazwać mnie głąbem a nie wykożystywać mą włąsną pracę do obrażania mnie. Gdzie honor ???
#644468
NecrosiS | 2003-06-15 11:19:54
...no jak dzieci :D
#644486
StaryOrgowicz_670 | 2003-06-15 12:52:07
Masz rację - jak dzieci. Ale nie dziwię się chingach... bo podjął trud by wyjaśnić sprawę (choć to nie miejsce na to) a ten matoł welok z takimi tekstami wyjeżdża :D
#644496
Chingachgook | 2003-06-15 19:38:37
Słuszność, to dziecinada. Ja kończę ten temat, bo więcej tu tego niż o mapce :-(
#644514
tiger | 2003-06-15 22:29:02
mapka fajna dlatego dostanie 5 :P
nie wiem czemu tylko dał te postacie ;/
troche mroczna ta mapa
#644522
NecrosiS | 2003-06-15 23:14:03
Bo tylko tych mialem fotki [a som to niby redaktorzy promode.one.pl :P] a co w tej mapce mrocznego to ja sam nie wiem :D
Chciales pewnie powiedzec ze troche na niej ciemno ale ten problem rozwiązuje zwiększenie gammy w q3[ja mam na 2] albo brightness w monitorku :D
#644534
tool | 2003-06-16 12:52:52
ta plansza jest fajowa i spox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#644576
tiger | 2003-06-16 20:23:10
tool$ a ty gadaj co ci się podoba że taka fajna
#644635
NecrosiS | 2003-06-16 23:53:33
Tutaj som screeny z mojej nowej mapki :D Mam nadzieje ze za miecha uda mi sie jom skonczyc :P
#644657
Zaloguj się by dodać komentarz.