quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Trzecią mapką Necrosisa jest bardzo niecodzienny midair. Całą akcja toczy się na... pustyni, gdzieś w egipcie. Mamu tu zatem piramidy, textury egipskie i znajomy "klimat". Cały gameplay oparty jest o odbijanie się od podłoża i zabijanie się głównie za pomocą rakiet... w powietrzu. |
Liczba pobrań | 2163 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 23-01-2004 |
Rozmiar | 4,5 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
NecrosiS | 2003-12-29 15:22:44
Piszcie co zwaliłem :]
Poza tym ze nie da sie mh zebrac :P Chyba zapomnialem go "zawiesic" :]
#667039
dAde | 2003-12-29 16:17:22
No więc na starcie dostaje się za mało ammo do RL, nie wiem na wuj w powietrzu te jump pady - jak na mój gust to tylko psują rozgrywkę. Denerwuje mnie oclipowanie - nie można przejść poza murek - nie lubię jak się blokuje w taki sposób dostęp do ciekawych miejsc na mapie :P. W sumie jeśli były by dostępne, to mapka stała by się trochę za duża, więc jak chcesz (zasadniczo - po co to w ogóle?).
#667047
damndog | 2003-12-29 17:38:26
mowi sie przerost formy nad trescia :P
ja bym tam dal trigger hurt a nie clipa, troche tak po chamsku zrobiles :P niewidzialna sciana blokuje i kuniec :P dookola zrob jakas czerwona mgle i rozdrabniarke ;)
#667057
Qelo | 2003-12-29 17:46:51
No nie znowu mapa w ktorej sie tylko skacze po co komu tyle mapek w tym stylu , to juz do znudzenia
I ten clip naprawde denerwuje
Znalazlem jeden blad, nie jest taki wazny ale szpeci - w fontannie od wewnątrz (cos sie dzieje z texturą)Sama konstrukcja jest nawet nawet
A i jeszcze jedno - tnie mi sie :D
#667059
szaky | 2003-12-29 19:33:35
to nie do znudzenia - mapy maja isc do mappaku midair, dlatego ich tyle. a zkomentuje pozniej... jak zainstaluje sterowniki do graf., netscape i skonfiguruje to wszystko.
#667069
Requiem | 2003-12-29 20:08:58
Mmm mapka niezla, troche niekonwencjonalny midair. Troche rzeczy bylo tam irytujacych, o troche sie zawadzalo, nie pamietam ich dokladnie, bo nie mam tu w radiu tu q3 :P
#667072
NecrosiS | 2003-12-29 21:11:19
Gdyby nie bylo blokującego clipa to mapka nie byla by mid airem ... Damn a jak sobie wyobrazash gre botow z hurtem zamiast cliupa .. debile zabijaly by sie nos stopoer bo som glopie :] i sam jestes pzreros formy nad trescią :D
Co do padow dade to jakos musialem przedluzyc lot w gore zeby dostac sie do potralu
Co do ilosci mapke midair To jest tak jak szakala powiedziala idom do polskiego map paka wiec mialem chec [obowiązek] sie w nim znalesc
"No nie znowu mapa w ktorej sie tylko skacze po co komu tyle mapek w tym stylu , to juz do znudzenia"
Do znudzenia to grane jest dm6 i jej odmiany i to wyjątkowo przesadnie :/ Tu przynajmniej powtarza sie styl a nie mapka ...
A teraz moze jakies konkretne blendy byscie wytkneli bo puki co narzekaciejak stare baby :]
#667087
szaky | 2003-12-29 23:13:43
skasowac dm6 z serwerow!!!!
A teraz moze jakies konkretne blendy byscie wytkneli bo puki co narzekaciejak stare baby :]
Ja jestem babą ;)
#667115
NecrosiS | 2003-12-29 23:19:53
Wiem ale nie starą !!!!
Troche szacunku dla własnej osoby prosze :]
[czyli do ciebie nie domnie czyli ze masz szanowac siebie nie mnie zresztąmnie tesh.. aaaaa wiesz o co chodzi :D ]
#667117
damndog | 2003-12-29 23:38:45
trigger hurt nie tam gdzie clipy tylko na podlodze :PPPPP no co ty ;p
#667120
szaky | 2003-12-29 23:42:43
hmmm... mi sie zadna textura nie rozwalala... :o
Ogolnie ladny wyglad, jak jest sie zbyt wysoko, to widac miejsca gdzie krzywe sie lacza, moze caulk daj od spodu, czy cos takiego?
Clipy byc musza, to midair, ale moglby by byc nieco dalej, tak przy murku.
Niektore miejsca sa dziwnie oswietlone, to parametr sun, ale niektore rzeczy sa czarne, mgla zolta i dziwnie to wyglada.
#667121
Tagger | 2003-12-30 13:46:27
Wykonanie mapy jest bardzo dobre tylko strasznie mi skacze. Mapa wydaje mi sie tez zbyt ciasna, juz gra z dwoma botami jest nieciekawa, niepotrzebne są tez skocznie zawieszone w powietrzu, często o nie zachaczam. Dla mnie najlepszym midairem nadal pozostaje mapka Requiema.
#667168
NecrosiS | 2003-12-30 13:58:09
" jest sie zbyt wysoko, to widac miejsca gdzie krzywe sie lacza"
Mowisz o tym piasku na dole ... Hmm bardzo mozliwhe znowu zapomnialme obczaic jak to wygląda w 16 bit :/
"Niektore miejsca sa dziwnie oswietlone, to parametr sun, ale niektore rzeczy sa czarne, mgla zolta i dziwnie to wyglada."
Kompilacja lighta mi sie zawieszala ..to i tak ze woghule jest swiatlo :]
#667170
White]Smurff | 2004-01-05 22:16:04
buehehhe :) nekro powiem tyle nice map :P buehehhe
dopiero teraz wiem co to znaaczy gra na 5 fpsach i celowanie z rg :P hihihihi..... a zaczelo sie tak ładnie.... 16fpsow a tu nagle w prawym dolnym rogu..... necrosis przesyla wiadomosc....i nagle 5 fps ..... i co ?? wylaczaamy zeby odebrac msg ?? no ba ze nie jazda po "rejla" i kampujemy z bocikiem na 5 klateczkaach... buehehhe very nice..
POLECAM: jak gracie w ta mape i macie slaby kompy poproscie kogos aby walna wam msg na komunikator.. hihihih
#668101
Vymmiatacz | 2004-01-07 20:41:47
Fajna, ładnie zrobiona, ale czy dlatego tak obciąża sprzęt? Być może tego nie odczuwacie, ale ja gram na starociu technologicznym, więc... Jest za mało rakietek na starcie! Teleport do RA powinien być chyba nieco niżej, bo ciężko weń trafić, ale jeśli tak ma być, to niech zostanie.
#668373
szaky | 2004-01-09 19:13:49
Obciarza sprzet tylko dlatego ze zastosowano sporo krzywych. A to jak wiadomo sprawia ze mapa traci na fpsach.
Shadery typu mgla tez troche daja...
#668608
pat | 2004-01-11 18:54:11
wooo wyglada zajebiscie ... przypomial mi sie path do quake1 ... juz zasysam
#668837
damndog | 2004-01-12 20:43:02
mapka obciaza??? hmm jakos nie zauwazylem, a gralem u kumpla na archaicznym duronku 700 :D tylko potrzelalem troche bo nie mialem czasu, ale bardzo fajnie sie gralo :) myslalem ze z grywalnoscia nie bedzie najlepiej, ale sie bardzo mylilem. bardzo fajna mapka :)
#668974
elan | 2004-01-20 16:59:04
Ludzie dajcie spokój przecież na tym nie da się grać!!!!!!!!
A fps zżera ale to nic ktos tłumacył,że to wina krzywych ale gdzie? Piramidy są proste jak drut no może podłoga jest trochę sprzętożerna. Naprawdę niby ładna ale grac w to się nie da!!!!!!!
#669694
NecrosiS | 2004-01-23 14:22:14
Ty kretynie !
Slepy jestes .. cala podloga jest krzywa ! i sklada sie z 4 dos sporych kzrywych wiec na slabszych kompach moze pzrycinac .. pozatym jej rozmiar .. a raczej wielkosc otwartego terenu ktory jak to wiadomo nie bardzo pasuje do silnika robi swoje ...
#670004
Zaloguj się by dodać komentarz.