ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Old School

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mapa nadesłana do beta corner, dnia 2.4.2004 17:05 przez [NecrosiS](?id=3&details=1904).
wersja nr3
poprawiona wedlug wskazoowek Tymona...

i moich wlasncyh odczuc :D

mam nadzieje ze dobra :D

w info macie hint to secretow :P

Liczba pobrań2143
DodałdAde
Data dodania21-10-2004
Rozmiar2,42 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    NecrosiS | 2004-04-02 17:07:36

    zapomnialem napisac ze na mapce znajdują sie 2 a nie trzy secrety tak jak planowalme ale trodno...
    Oba banalne do wyczajenia wiec do roboty poszukiwacze zaginionych arek i odgrywcy kubusiowych kartonikow z teleskopową rurką .

    MateoMartinezz | 2004-04-02 17:20:08

    Lookam i zaraz piszę :d

    Mapka świetna, bardzo lubię ten masywny styl mapek gotyckich. Jak dotychczas nie miałem problemów ze skakaniem, układ itemów wydaje się przyzwoity, w sumie. Dajcie mi jeszcze godzinkę i więcej napiszę :d

    NecrosiS | 2004-04-02 17:30:00

    a i prosze nie pisac ze nie ma nowyc textor i takie tam, bo tak mialo byc :] [patrz info]

    edit
    mateo daje ci tyle czasu ile ci potrzeba :] wzamian biore twą duszę ]:>
    edit 2
    uklad itemow jest kiepski zwlaszcza te 2 mh ktore req nie omieszkal mi wytknąc :]

    dAde | 2004-04-02 18:44:17

    Hmm... czy sekrety są "zaznaczone"? Wiesz - że wyskakuje napis - "You have found a secret", albo coś w tym guście. Bo nie wiem czy ten MH pod wodą to jest sekret :P. Jeśli tak, to jeden mam, drugiego znaleźć nie mogę, chyba, że chodzi o MH za posągiem :P.
    A co do item placementu, to na pierwszy rzut oka (bo jeszcze nie miałem czasu grać) troszkę zbyt bogaty.

    Gravatar

    NemiX | 2004-04-02 19:16:14

    Level naprawde bardzo dobry. I te szczególy typu kolce wystające z podłogi i ścian, odpadające kamienie od murów itp dodają mapce ( gotyckiego) uroku. Ogólnie wygląd i klimat super:)
    Znalazłem mały bug. Nawet nie wiem czy można to nazwać bugiem, ale nad YA ( tam koło posągów dwóch urieli, pomiędzy kolumnami) jest dziura w oclipowaniu, przez co można podziwiać mapkę od zewnątz :P

    Gravatar

    TymoN | 2004-04-04 18:56:18

    Stare ale jare ;)
    Mapka naprawde jest porzadnie zrobiona i ladnie wyglada.
    W TDM problemem jest przede wszystkim wielkosc(teraz nadaje sie na 2vs2) - mapa jest mala. Na Twoim miejscu dodalbym jeszcze ze 2-3 pomieszczenia. Z RL mozna latwo przeskoczyc po RG - za latwo ? Te LG sa w dziwnych miejscach - LG to b.wazna bron i zasluguja na wlasne pomieszczenie ;D
    Woda jest spox tylko zwalnia gre.
    Mapka za to nadaje sie idealnie pod FFA, fragowanie sprawia wiele frajdy(zwlaszcza z qadem:)

    NecrosiS | 2004-04-04 19:45:27

    w zamierzeniu to mial byc tourney ale mi tak jakos urusl :]
    odszukal ktos moze ten drugi sekret ?
    [Tymon cicho ! :)]

    Qelo | 2004-04-05 00:53:41

    Wiiiiiiitam wszystkich - Dawno mnie tu niebyło wiem, wcale się niecieszycie ale zobaczylem nową mapke ktora mnie zainteresowała. i nie mylilem sie naprawde fachowa robota, podoba mi sie ta skocznia pod lustrem, efektywnie to wygląda. Jest pare rzeczy ktore mnie denerwują np: za niskie są drzwi czesto o nie zachaczam a dosł długo na niej grałem z qmplem.

    Jeden secred to pod wodą MH tak? W sumie to nie secred, ale za to powiedz mi jak dojsc za ten pojebany pomnik ktory przesłania MH. Bo niemoge wykminić tego lol. Dobra tyle jak mi przyjdzie cos do głowy to skrobne jeszcze. Cya and pzdr for all.

    pluskff4 | 2004-04-06 00:26:12

    dajcie lepiej wiecej pifa ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    szaky | 2004-04-06 12:26:34

    pozwolilam sobie dopisac newsa, moze przyciagnie to troche ludzi do mapy... wogole do beta corner... mam nadzieje ze nie masz nic przeciwko, ze wspomnialam o levelu.
    co sadze o mapie - napisalam w tej krotkiej recenzji na glownej - tu tylko wspomne o paru szczegolach.

    PRzy tych modelach z czaszkami, te co daja taka lune swiatla pojawia mi sie brak textury.
    Na platformie z quadem, pochodz przy trimie konczacym siatke - w niektorych miejscach mozna dostrzec, ze siatka wystaje poza trim.
    srednio wyglada ten kontrast przy wejsciu do wody - mapa utrzymana w krwistych, czerwonych klimatach - a tu zielony... Ale tu raczej nic zrobic sie nie da... chyba ze lekko zabarwiona krwia wode...
    Dwa mh? Jeden w sekrecie pod woda, kolejny za modelem? Moze lepiej daj zamiast jednego z mh - RA - te moga byc podwojne na mapie, jak ta jest duza, podwojne mh wyglada nieco dziwnie.
    hmm... poki co nie znalazlam nic wiecej, jeszcze polookam, ale raczej wporzadku jest... Moze te takie niskie jumppady zastap schodami, albo daj je nieco wyzsze? Jeden z nich wybija nieco za wysoko i latwo wychamowac uderzajac glowa w sklepienie przejscia.
    Co do komentarza Tymona... Hmm... mapa wydaje sie tak jak dm6 - dobra i do 1v1, i do tdm i do ffa. Takie uniwersalne - choc na duel nie te itemy, moze troszeczke za rozbudowana. Ale do tdm 2v2 calkiem dobre wielkosci... No moze troszke bylo by ciasno... Gdyby tak dac wylaczanie quada, i jednego z mh - zamiast dac cos innego - zamiast quada, to przy zmianie trybu np. RA? albo mh przeniesc z wody na srodek... lub rakiete...
    Jedno z mh trzeba bedzie usunac, niewazne czy do trybu toureny, czy do tdm... bo jednak za duzo tego. Ale przemysl o tym zoptymalizowaniu mapy do wiekszej liczby trybow... :)
    Co do wody - ogolnie wporzadku - item typowo strategiczny ma utrudniony dostep (jak ktos znajdzie jak tam sie dostac)... Moze jak by wody bylo nieco mniej... przynajmiej mniej rozbudowane te podwodne korytarze... A i moze bs/enviro by dac tam za te krate... Jako ze wody jest sporo, to ten item pozwalal by troche poplywac wiecej, nie bylo by 2 mh... Przemyl moze... Do mapy tdm - item pasuje napewno - tak samo jak i powerup do sekretu. Wziecie jego konieczne nie jest, a jak sie znajdzie sekret to jest on pomocny. A do innych trybow latwo wylaczyc w radiancie.

    Tak mi sie jesszcze rzucilo w oczy... w korytaru, gdzie jest model major'a - to spojrz w gore - przy jednym z timlamp jest takie zakonczenie, przy innych nie ma... Raczej na sektret mi to nie wyglada - probowalam strzelac, jednak nic z clipem sie nie przesunelo... zreszta do tego mh jest inna droga ;p. Tylko pzy tym jednym modelu to jest...
    sekretow poki co tylko 2 znalazlam, ale napewno jeszcze jakos trafie do 3...

    NecrosiS | 2004-04-06 19:24:41

    wlasnie mi sie kompiluje 2wersja.... z 3cim sekretem ktorego tak usilnie szukasz Szakalo :]
    Nie ma go w tej wersji i napisalme na początku ze są 2 a nie 3 jak planowalme ale spoko zeby ci nie bylo pzrykry masz odemnie 3ci :D
    Secret z mh [pod woda] jest dostepny na all trybach
    a 2 pozostale wylonczone są z teama i ctfa.
    Dodalem tesh malutki szczegulik [chyba bo nie wiem jak to bedzie widac po "wlonczeniu" swiatla] zebyscie odnalezli ten drugi za posągiem [jush nie leshy nam mh] bo chyba za chiny nie znajdziecie tam drogi :D
    No chyba ze kto odpali konwersje mapki i poszuka :]

    edit : nie wiem czy bedzie mi sie chcialo jeszcze dzis skleic paka .. zwlaszcza ze musze znalesc te cholerną texturke glowa do tej czaszki :]

    NecrosiS | 2004-04-07 16:22:30

    no i jest wer 2 :]

    edit : ozesz by to... dopiero teraz zauwashylem ze sie texturki przy pg nachodzą :|

    Qelo | 2004-04-08 02:09:11

    spoko teraz:D znalazlem
    fajna kryjowka z haste :D

    www.martenzyt.republika.pl/img/sekret.jpg

    A do invisibility nie mam pojecia jak dojsc:D

    ^M^ | 2004-04-08 09:08:43

    Sciagam ver2, tylko dlaczego aktualnie chodzi mi toto miejscami 10 fps? :

    NecrosiS | 2004-04-08 12:51:54

    nie ma mpojecia czemu ci tak chiodzi .. wpakuje jeszcze kilka hintow w kilk miejsc i zobaczymy moze sie zoptymalizuje bo umnie czasami spadalo do 60 ale glownie bylo ok 200 160
    tego za pomnikiem za chiny nie znajdziecie daltego w nastepnej wer postaram sie dac jakąs malutką podowiedz :]

    Gravatar

    parhelia | 2004-04-08 16:25:44

    Bardzo fajowa mapka kojarzy mi sie z Q1,standardowe textury sa dobre ogolnie ladnie wyglada gra sie super wiec GIT :))))))))))))))))

    Gravatar

    samurai | 2004-04-09 16:56:19

    Fajna mapka - mozesz tam w miejscu z quadem dac full clipa zeby gracz nie mogl spaść... :D:D ale to tylko taki duperel... w porownaniu do poprzedniej wersji poprawiony został największy błąd - wskocznia przy ścianie z cegieł - waliło się głową w sufit... sekret z MH odkryłem przypadkowo, bo wrzuciłem granat do wody... a potem pomyślełem że trzeba strzelić gdzieś i w oko wpadł mi na dole pod granatem ten przycisk :) A po Invisibility to nie wiem jak się dostać... Aha - no i tak gdzie masz wyskocznie taką małą to nie wiem kompletnie po co ona tam jest (masz tam tez healtha złotgo). Przecież można było by tam dać schody a i tak gracz da rade wskoczyc na wyzszy poziom w scianie.

    NecrosiS | 2004-04-10 17:11:53

    oto i wersja nr 3
    dodalem korytarzyk [thx 4 id Tymon :D] oswietlilem troche bardzije [jasniej teraz tak jakby] doszedl jede ammo pak rocketow [byly tylko 2] i dalem troszke wiecej hintow.. nie zauwashylme wiekszej poprwy w fps'ach ale mysle ze jest lepiej :P

    jak zwykle prosze o komentarze

    czorbok | 2004-04-12 18:42:05

    strasznie niestabilne fps.

    NecrosiS | 2004-04-12 19:39:19

    ale dzie ? Gdzie wam spada ... w qtorym miejscu
    nie mam jak sprawdzic bo umnie smiga z min 100 fps :]

    Gravatar

    areoqs | 2004-04-15 18:29:01

    na mapach sie nie znam ale bardzo bardzo ladna, dopracowane szczegoly, zadnych bugow nie widze jak dotad... gg necro :D

    mandragora | 2004-04-16 12:23:19

    mapka fajna ale nie podobają mi się na mapach ciemnosci to tak ode mnie co do mojej mapki to się rozwaliła i koniec robię następną ala tourney. MACIE PAINKILLERA bo zaraz tą polską dystrybucję upierdzielę w kiosku nie mają, co to ma być.

    NecrosiS | 2004-04-16 13:27:44

    no wlasnie wstalme sobie dzis rano z wyslą ze nabede sobie paina w kiosku rano a tu dupa :|
    Na ciuemnosci jest rada umnie wszystko widac na 1.2 wes sobie r_gamma na 1.4 i powinno byc oki

    Gravatar

    elan | 2004-04-16 23:01:07

    Fajna mapka retro styl ale wporzo.Ciekawy uklad pomieszczeń znaczy sie taki śakiś fajny masz +5

    NecrosiS | 2004-04-17 15:56:44

    tak woghule to znalaz ktos wszytskie secrety ??
    :]

    gorat | 2004-04-30 14:29:23

    Dryfuje mapka 2*10^2 na wierchu BC... dryfuje... a ja jeszcze jej nie obejrzałem:((
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    Tyle komentarza:)

    gorat | 2004-05-01 12:25:34

    ?!...=o.
    ...
    ...;) ****:]

    ^_^

    ...C:| (#x_x#)

    Dobre:?

    dAde | 2004-05-03 09:11:58

    wtf?

    gorat | 2004-05-03 16:56:36

    Nareszcie jakiś ruch przy Old School...

    NecrosiS | 2004-05-03 19:56:57

    nie wiem co to za kolo ale wartosc merytoryczna jego wypowiedzi wymiata :]

    gorat | 2004-05-04 20:25:03

    Słuszne spostrzeżenie... Norwid rulez...

    gorat | 2004-05-06 14:42:02

    Czy ja muszę mieć (prawie) wszędzie ostatnie słowo do powiedzenia?... :((

    gorat | 2004-05-12 13:50:38

    Coś ty uczynił Quake'owi, NecrosiSie,
    Że Cię ciągle umieszczają
    Wśród najlepszych z Beta Corner...

    NecrosiS | 2004-05-12 15:08:42

    Im wiecej mapka ma sicgniec od dnia publikacji tym jest ona wyzej.

    gorat | 2004-05-13 13:25:22

    Sorry, NecrosiS, że truję ci Norwidem (właśnie przeczytałem, że masz maturę). Widać po tobie, że nie masz siły słów dobierać...

    NecrosiS | 2004-05-13 17:58:32

    Puki co nie powiedzales ani slowa o mapie wiec jesli nie masz zadnych uwag co do niej to laskawie zejdz zemnie bo robi mi sie duszno...

    soil | 2004-05-31 13:05:59

    Yo.
    Mapka coolowata. Co do secretow - znam tylko ten z mh, do reszty nie mam pojecia jak dojsc ;). Aha - mapka czasami jest niestabilna fpsowo. Tutaj screeny

    zarekhomepage.republika.pl/fps1.JPG
    zarekhomepage.republika.pl/fps2.JPG
    zarekhomepage.republika.pl/fps3.JPG

    Nie wiem czy to wsyzstkie miejsca gdzie spada fps, ale mam nadzieje ze cos z tym zrobisz necro ;)

    NecrosiS | 2004-05-31 18:48:08

    przez najblizsze 100 lat bede zajety wiec chyba raczej nie dam rady juz tego naparawic ...
    pozatym nie nawidze wstawiac hintow bo nigdy nie wiem gdzie trzeba by bylo dobrze .. a wielokrotne kompilowanie tego raczej nie usmiecha mi sie zbytnio :]
    loknij lepiej na n8 :D

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
    14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
    15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
    4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. scisek +1 - 84 pkt
    2. Requiem - 30 pkt
    3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
    4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
    5. MucieK - 8 pkt
    6. bit - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 53