SzakaL - moze odswiez okno... mi link dziala...
Mam zastrzezenia do obu map (jak wydam bete to bedziecie sie mogli na mnie wyzyc za to, co teraz powiem :PP):
Marko - wszechobecna ciasnota... mapa w graniu nie jest przyjemna, ze wzgledu na hmm... no po prostu nie jest przyjemna - jest za malo miejsca: sufit powinien byc wyzej, sciany miejscami bardziej oddalone od siebie... Teleporty przenosza w baardzo dziwne kierunki - to juz szczegol... Tak gdzie jest haste, jak sie spadnie nie powinno zabierac powerupow - to wcale nie wplywa dobrze na grywalnosc... Mapa, pozatym jest krotka - az sie zdziwilem... No nie wiem jak uwazaja inni - ja mowie to co mysle: poprawic, by byla bardziej przyjemna w graniu, ustawic dobrze teleporty, wydluzyc...
BTW: Nie ma textury do wody...
Pea - jak dla mnie to jest cholernie-upierdliwa-i-dluga-mapa :P... Jak dla mnie po rpsotu.. za dluga (!?). Zdecydowanie nadawala by sie pod cpm - mniej stresu, lepsze \'przekrety\'... wtedy to ok, ale jak to ma byc pod vq3 to budzie we mnie mieszane uczucia... Moze to mapa nie dla mnie :P... Zreszta musialbym poczekac az jakos to otexturujesz i oswietlisz (a z takim levelem to duuuuzo roboty)... jednak: bardzo pomyslowa mapa, acz.. nie wiem - moze za ciut za dluga? Moze potestowac to pod cpm?...
Tak.. poweidzialem, o mysle... Mozecie teraz przeporowadzic ofensywe :P...