ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-13 11:12:47

łańcuchy i textura na nich dziala...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-13 11:35:36

> (niby do paka)

Nie niby tylko do packa... ALe chyba ktos do yasney cholery sie odezwie?? SzakaL robi - ok, Marko mial poprwic - ok, Pea robi - ok, TymoN - ??!, ja - robie :P, Tamb - juz skonczyl i upieksza ciagle :P... Kto jeszcze? Huh?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-13 11:52:48

wszyscy w szkolach siedza, nie licz na odzew:P

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-13 11:58:35

Taaa... ja tez zaraz ide,, cd\'ki kupic :P... ale nie zchodzmy z tematu ;).

Juz mam troche tych padow - odleglosci mniej-wyncej sa (bardzo latwe te pady beda)... po tym dorobie jeszcze cos na rl i moze na pg (choc nie jestem pewien)... potem oswietlenie + walic trimy & beta+testowanie :). uff... moze w ta sobote/dzis zrobie cosik wiecej... zeby jakas alphe wydac...

gie el

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-13 12:03:57

> wszyscy w szkolach siedza, nie licz na odzew:P

hyhy, nie wszyscy, nie wszyscy, brr... nie przypominaj mi juz o tej szkole, do konca tygodnia wolne, a i potem cos wykombinuje :P

ja swoja mapke dzis w nocy/jutro nad ranem skoncze, i znowu do 3-4 w nocy nad mapa :P. oswietlenie i trimy robie od razu, potem tylko drobne poprawki, rozklad mapy bedzie taki jak podalam wczesniej, niesadze aby sie cos zmienilo, moze tylko dorobi wiecej jak bedzie jakis pomysl. a wiec jak niby paka ma niebyc? nawet jak by bylo malo mapek to mozna zrobic pak, a i tak juz calkiem sporo osob robi.

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-06-13 12:09:35

> Zwrudzcie uwage na to czy dzialaja Wam modele lancochow na poczatku mapy(pady) i czy dziala tekstura na nich.

No mi lancuchy dzialaja tylko ze textury nie maja :/, a pady sa cacy ;)

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-13 12:33:56

bleh..a no wlasnie, jak juz sie paka bedzie robic to cos pokombinuje, ale chyba juz wiem czemu nie dziala

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-13 14:28:01

Ja nie mam textur łańcucha.

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-14 00:58:33

Narazie to ide spac, jak wstane to wrzuce swoja mapke, nic specjalnego - zreszta sami ocenicie.

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-14 15:00:08

www.republika.pl/tymon_s/ts_pdm.zip

Napiszcie co i jak.

btw mam problem z button\'em - jakiej wartosci health bym nie ustawil to drzwi mozna otworzyc strzalem z MG, a ma byc z RG :( ktos wie o co chodzi ?

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-14 15:05:07

ja jeszcze nie spotkalem drzwi w ktore mozna walnac z rg a nie z mg - jak na mnie wywal ammo do mg..

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-14 15:09:25

Da sie na sete - Tamb wie, bo kiedys mowil :P.. jak znajde jak to dam edit....
EDIT: Tamb mowic kiedys (:P), ze trzeba dac value: 1000...
EDIT2: Oberzalem mape... ugh.. miejscami bardzo flustrujaca :/... Na poczatku dlaczego gdzie bym nie spadl to przenosci mnie na poczatek? :| Jeszcze te \'kombo\' pad+gl... zamiast tego polecalbym pg z ograniczona ilosca amunicji+ pad...

Do tego dochodzi oswietlenie + reszta teleportow (niektore nie sa poprzestawiane i przenosza np. morda w sciane :P) i chyba poza tym to wszystko... Ogolnie mapa pomyslowa, dobra konstrukcja i mysle (jestem pewien :P), ze do paka ja tez wrzucim :)...

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-14 15:27:44

zgadzam sie, bdb pomysl - bo np. taki Tambus :) robi piekne mapki ale co z tego jakbysmy mieli takich samych 6-7 mapek? a tak kazda bedzie sie znacznie roznic i jest git :)

tylko ts_pdm ? pdm_ts? i oswietlenie! argh.. a co do tego gl + rl + pad - mogloby zostac pod waruniem ze w katach by bylo 2x mh i 2xra...

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-14 19:04:53

Przeciez GL jest potrzebny tylko po to aby wziac RL, no ale...

Moze zamiast GL dac RL.

\"Na poczatku dlaczego gdzie bym nie spadl to przenosci mnie na poczatek?\" - nie wiem za bardzo o ktore miejsce chodzi (odcinek do RL?)

Co do reszty teleportow to niewiem co jest nie tak, wszystkie ustawilem jak trzeba, dziwne.

Oswietlenie - ambient 30 (bo to jest jeszcze beta:)

Moze mapy, ktore znajda sie w paku nazwac PDM1, PDM2, PDM3 itd; a w \"longname\" np. supermapa by autor ;)?

btw: jak wywalic ammo do MG?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-14 19:50:42

czekaj , czekaj...byl taki enites ze zabieral mg..hmm...to chyba byl target_init z spawnflags\'em \"REMOVEMACHINEGUN\",ale nigdy nie sprawdzalem czy to dziala

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-15 06:00:02

target_init i spawnflags 32, remove machinegun.

co do mojej mapki, wlasciwie skonczylam, jutro zrobie kompilacje i wysle na testy (mam nadzieje ze nie bedziecie miec stanow lekowych), dzis mi sie niechce, zreszta jeszcze jestem na serwie.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-15 10:10:57

> Ja nie mam textur łańcucha.

no wlasnie wiem, cos z ta tekstura nie tak. Tylko podejrzewam co, ale jak zainstaluje q3 to napewno naprawie.
Szakal:Ty to juz z tymi stanami lekowymi nie przesadzaj, bo ja Twoja mapke widzialem(kiedys) i mi sie podobala, czyli jest ladna:)

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-15 10:36:25

Weź ty Szakal taka skromna nie bądź... twoja mapka jest o 30% lepsza od mojej kichy... No ale już ją tę mape skończe :P

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-15 10:57:18

Ja jeszcze robie i predko nie skoncze :///... No i ciagle problemy z tymi texturami - nie dosc,z e nei pasuje to jeszcze wogole nie ma :|...

Pytanie: ma ktos plik [white][b]models/mapobjects/egypt/flame1sidelight.tga[/b][/color] ??? Bo chem sobie wstawic jedna lampe, a brakuje tego pliku :|...

Za to pociesze Was (:P). ze prawie mam cala konstrukcje - jeszcze jedna rzecz i bede oswietlal, texturowal, trimowal, byerowal, sprzatal, poprawial, udoskonalal, ulepszal, kozaczyl etc, etc ;P....

No ale jak ktos ma tego tga\'ka to niech wysle mi na maila, lub zamiesci na forum, łokey? Z gory thxz...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-15 19:21:00

Nie no! Jakaś tajemnicza siła odpycha mnie od Radianta!

Co włącze to musze albo wyłączyć kompa, albo mi się komp zawiesi albo ...

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-16 16:52:23

Eh Pea... :P Ja jakoś mam zastuj, nie ma co się spieszyć, lepiej robić dłużej, a wyjechane mapki niż zrobić szybko szmelc :) Zresztą to wprawka:P Mam nadzieje że wydamy duuużo takich paków i jakość będzie rosła :P

.::Marko::.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-16 17:34:35

skącz dyziU skącz :P
co do map trickowych - ktos juz rzucil ten pomysl i chyba sie nie przyjal - nie wiem jak inni ja nie mialbym ochoty grac na 5 takich samych bounceroomach skakac na 5 takich samych pad-roomach i przechodzic 5 takich samych cyrcle-roomow.. zreszta nie kazdy by sie do tego nadawal [nie kazdy kto umie robic defraggerskie mapy umie trickowe i na odwrot]

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-16 17:50:23

True, true =PP... wlasnie... ja tak sobie mysle, ze do tamtego tematu mozna juz walnac kloZeT :P...

Sprawa paka - moze tak najpierw wydac ten, a pozniej sie zastanawiac nad nastepnymi, co?

No i czy ktos mi powie co z tym brakujacym plikiem tga?!?! Ma kto, czy nie do jasenj cholery?!

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-16 19:42:34

czy moze ktos wie jak zrobic pare taka ktora z rury sie wydobywa pod duzym cisnieniem ??

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-16 21:35:33

> models/mapobjects/egypt/flame1sidelight.tga

Szukalam tego w egyptpack, ściąglam jeszcze raz, z orga, z polycount itd. a pliku nie ma.....