ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-24 14:36:12

To Zylas, czy Yacek ta mape robi? :D... Jeszcze cos mi sie przyponialo - jumppad nie dziala.

Co do tej plasmy - przydala by sie mozliwosc zatrzymania sie na niektorych \'poziomach\', do tego dodac jakies trimy na krawedziach, lub gdzie tam pasuja :P... Po prostu tam nei zadynch ozdob, panuje straszna pustka...

Moj shit :P - tak, teraz troche zoltego wiecej, choc niebieki tez wystepuje :)... Dzis juz wrzucilem itemy, etc... jak skleje paka, wrzuce textury, modele, szhadery to jeszcze zostana poprawki i chcem jeszcze napisac jeden shader - do jumppada... ale to juz pozniej :)...
EDIT: Kto wie dlaczego u mnie lustro do teleportu daje obraz do gory nogami? :P

EDIT2: Ok, juz chyba wiem :D...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-24 16:35:43

Tamb - po cholere mi te screeny, jak wiadomo, ze to hit bedzie i tak :PP...
BTW: Zna ktos program, ktory sam bedzie sortowal i wyszukiwal odpowiednie textury z okreslonego folderu korzystajac z fragmentu zrzuconej konsoli?? Jak nie to moze na jutro napisze, bo paranoja reszcie tego szukac (jeszcze nazwy jakies poyebane v2975-45897.tga etc)....

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-24 16:48:38

co !? jumppad nie dziala ? lolex, to zylas musial dac jakas starsza wersje :D bo we wczesniejszych nie dzialal, a teraz dziala :o

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-24 17:35:38

Textury posegregowane (program - 10 minut roboty i wszystko zrobione jak trzeba :)).

Pierwszy pak - wersja beta01: www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_m.rarPDM01_M beta01 [2.39 MB]
Posprawdzac czy da sie grac i znalexc bugi ;P.
Tamb - daj mi ten plik psp do levelshotow - zrobimy jednakowe do kazdej mapy... Ten co dalo sie wcisnac 4 screeny (bez pioronow) by okey - moze jeszcze jakas flage wcisnac czy cos...

Trzeba sie teraz streszczac, wiec szyko mapy robic ;))...
EDIT: Jak ktos ma bardzo duzo textur do segregowania to moge wyslac tego proga z kritka inftrukcja obslugi...

Zylas

Gravatar

Od: 2003-04-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-24 18:22:06

> To Zylas, czy Yacek ta mape robi? :D...

Mape ja robilem, a Yacke mi pomogl.

> co !? jumppad nie dziala ? lolex, to zylas musial dac jakas starsza wersje :D bo we wczesniejszych nie dzialal, a teraz dziala :o

Imposible! Napewno sie nie pomylilem, chociarz przylookam.

No i co z tymi textorami???
EDIT: Yacek, nie dawales mi starszych wersji, tylko ta, i nadal jumpad nie dzala:(.

M.@.X

Od: 2003-05-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-24 19:31:45

^M^ - mapa wypasiona grywalnosc naprawde super te czachy teleporty tez super

::: [ from possibility to reality ] :::

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-24 19:41:41

O witam na foroom :)...

Dziex za opinie... jeszcze mooficie co trzeba poprawic - wiem, ze jeden teleport jest trzepniety i daje obraz do gory nogami, jeszcze zrobie shadery do jumppadow (pewnie jutro), moze jeszcze cos powstawiam, ale nie mam narazie pomyslow co tu by dodac - mapa na ok 30 sekund (bo kilku testach mam 37, wiec da sie zapewne nawet i >30) i raczej tak zostanie...
[b]Do wszystkich, co robia mapy, juz skoyczyli etc[/b]

Wysylac je na moj adres (plcrk7@o2.pl), oto co ma byc:

Plik defi, typu: (troche zminilem, bo przecie ma byc i drugi [lepszy :)] pak):
{

map \"PDM01_xAUTORx\"

longname \"xAUTORx Section\"

style \"xTYPx\" (chyba wszystkie to runy beda...)

author \"xAUTORx\"

}
do tego wszystkie niezbedne textury (tylko sprawdzic dobrze, ja to robie tak - przenosze wszystkie paki oprocz mapy i pako1-8.pk3 i mam czego brakuje... jak ktos ma bardzo duza ilosc textur do segregowania czytac wyzej), shadery etc.

Nie wstawiac levelshoota - Tamb przygotowal dosc ciekawy projekt i jak bedzie wszystko gotow to zostanie udostepniony (prawda Tamb? :P).
To narazie tyle... Mysle, ze pok koniec tego miescica/na poczatku nastepnego sie wyrobimy... Wtedy info do na planetqauke.com/defrag, foroom Overdrive oraz do Gwena... tak, chcem by to nabralo troche rozglosu - w koncu nie meczymy sie na darmo...).
Tym co jeszcze kleje mapy zycze powodzenia... Ci co udostepnili bete prosze o poprawienie bledow i finalne testy (problem, ze te bledy trzeba najpierw znalezc, ale na foroom loodzie powinni zrobic co trza ;)).
That\'s all... sry za literowki, ale tak jest jak szybko pisze :P...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-24 19:52:07

M- mapule widzialem..jest b. super:) Graficznie tak jak mowilem spox, a grywalna tez bardzo super:) jeszce jak bede mial czas to poszukam blenow i dam ci znac
no wlasnie do kiedy mapy?
btw. z tym \"projektem\" to chyba zalatwione juz..:)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-24 20:02:18

Pak - najlepiej by bylo gdyby wszyscy juz mieli przynajmniej finalne bsp pod [b]koniec tego miesiaca[/b] (mowie tu o samym koncu :P).. potem 1-2 dni na pakowanie, szukanie textur etc.. na spokojnie wszystko... No i potem to by tza bylo popakowac... Ja bym bym za tym, by Tamb mi jakos pomogl :) (moze te levelshooty, jak szkielet \'wyjme\'... czy cos - szybciej wtedy pojdzie...), potem to do jednego paka i w swiat z tym :)...

Oczywiscie jezeli ktos nie zdarzy to spox - zawsze mozna przelozyc to na kilka dni... Przecie nie bedziemy kogos \'wyrzucac\', jak juz wlozyl w to sporo pracy... ale teraz to sie prosze sprezac (tak i ja zrobilem - jak widac mozna sie postarac :P) - choc wiem, ze niektorzy z Was i tak dlugo siedza dziennie nad levelkiem... Keep up good work (czy jak to mowia w Ameryce :PPP)...
Jak juz bledy porawie to moze zaczne i druga mape (:DD) - tym razem z pelym rozmachem ;)... po prostu juz mam wieksza wprawe i stac mnie na wiecej :)...
Tak wiec kto juz jset pewien, ze wszystko ok, nie ma nic do poprawiania, niech przygotuje co mowilem w poprzednim poscie i sle tak gdzie mowilem w poprzednim poscie :PPP...
!~ GL ~!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-24 20:35:00

eMek, świetna mapka, długa i ładnie wykonana :). Co do tego teleportu daj funkcje w misc_portal_camera w opcjach entities (N) w key \'roll\' i w value \'180\'. To powinno rozwiązać probem odwróconego obrazu w teleporcie :).

edit, znalazlam blad, zna poczatku, zaraz po pierwszym triku miedzy mh a tymi podwojnymi RA, tam gdzie jest woda, to textury sie jakos tak stykaja ze robia sie czarne plamy i przewity, nie wyglada to zbyt ladnie.

  1. shader jummpada nie swieci.

  2. tam gdzie sie zaczynaja pady jest tali luk, textura luku i podlogi niejest zbyt dopasowana. ajk nie jest zbyt latwo dopasowac to wstaw pomiedzy luk a podloge trima, a luk daj ctrl+n. wiecej bledow nie znalazlam.
    do konca miesiaca? jesli wiecej bledow nie znalezliscie na mapie to jest to juz wersja finalna. textury itd. dodalam do paku, nowa jest tylko jedna. skrypt tez poprawie. btw. w message przy ladowaniu mapki mam poprawiac? //ponowna kompilacja, blee

bo mam PDM_SzakaL czy pelna nazwa bedzie tylko w skrypcie?

to ma byc tak?:

{

map \"pdm01_szakal\"

longname \"SzakaL section\"

style \"run\"

cpm \"0\"

author \"SzakaL\"

}
btw. jak juz przy texturach, mozna by bylo zrobic (ale to juz przy nastepnym paku) ajkas texturke z shaderem z logo paku \'Polish Defrag Mapack\'.
> WARNING: ProjectSurfaceLightmap: Chose a 0 valued axis

To jakies errory ze swiatlem. hmmm... nigdy nie widzialam takiego bledu. NIe kombinowales czegos ze swiatlem, lub shaderami?

wlasnciwe to niejest error, tylko ostrzerzenie (Warning). A dalej ci przerywa kompilacje?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-24 21:03:04

> eMek, świetna mapka, długa i ładnie wykonana :). Co do tego teleportu daj funkcje w misc_portal_camera w opcjach entities (N) w key \'roll\' i w value \'180\'. To powinno rozwiązać probem odwróconego obrazu w teleporcie :).

Big thxz - ale jutro sie za to zabiore, bo teraz to nie mam ochoty, ani nerwow...

> edit, znalazlam blad, zna poczatku, zaraz po pierwszym triku miedzy mh a tymi podwojnymi RA, tam gdzie jest woda, to textury sie jakos tak stykaja ze robia sie czarne plamy i przewity, nie wyglada to zbyt ladnie.

Zapisane :). Jutro sie poprawi.. thxz again.. a wiedzialem, ze tam cos jest nie tak ;)...

> 2. shader jummpada nie swieci.

eee???... shadera jeszcze nie zrobilem :)...

> 3. tam gdzie sie zaczynaja pady jest tali luk, textura luku i podlogi niejest zbyt dopasowana. ajk nie jest zbyt latwo dopasowac to wstaw pomiedzy luk a podloge trima, a luk daj ctrl+n. wiecej bledow nie znalazlam.

Zapisne - j/w :)

> do konca miesiaca? jesli wiecej bledow nie znalezliscie na mapie to jest to juz wersja finalna. textury itd. dodalam do paku. skrypt tez poprawie. btw. w message przy ladowaniu mapki mam poprawiac? //ponowna kompilacja, blee
>
> bo mam PDM_SzakaL czy pelna nazwa bedzie tylko w skrypcie?

Jeszcze raz jutro obacze... i jak cos to napisze jakie bug sa (jezeli sa)... PDM01_SzakaL (w koncu ma byc drugi pak, no nie? :])...
Ktos jeszcze... Pea, TymoN to juz chyba nic nie musi poprawiac :P, Marko, Zylas... o kims zapomnialem? (no poza SzakaL i Tambem :P)... Moze dzis jeszcze napisze cos do Genrixa, bo zauwazylem, ze wszystkie mapy tam skladuje :)...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-24 21:42:48

republika.pl/pea_impostor/images/PDM05.jpg
Tutaj musze coś dodać ale pomysłów brak.

vic

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-25 02:49:35

Jestem pod wielkim wrażeniem twojej mapki M.

Pograłem troche wczoraj i stwierdzam że ta wersja jest jak najbardziej dopracowana. Super pomysł z teleportami, ta pozycja ma szanse nie zostać pominięta pośród gąszczu levelów z całego świata.

A tak nota bene to mam propozyjce, by kazda mapa miała swą nazwe - w sensie takim że na levelshocie bedzie widniało coś w cudzysłowiu. Nada to spójności całemu przedsięwzięciu, co o tym sądzicie ? Mapke M\'a nazwałbym - \"Rocket Cave\" :)

WYPAS

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 08:31:40

Pea - daj lepiej jakas bete, a nie nowe screeny :D. Kilmat w 100% \'dungenowy\'... czekam na level :).

v!c - o jak milo ;). Zreszta, jak T4m8urYn0 ukonczy mape to wiadomo, ze hit bedzie i inne levele bedzie jesc na sniadanie :P... Z tym \'nadrzednym longname\' (uh jaka nazwa mi szyla :P) to dosc ciekawe... Jak przygotujemy ten projekt levelshootow (bo bedzie taki szkielet - w niego wstawia sie 1 duzy screen + 3 male, okragle.. zreszta sami zobaczycie.. no chyba, ze cos innego wymysle, bo to akurat Tamb robil :)) to zobaczymy gdzie by to wcisnac... Mi sie podoba - co na to inni?

SzakaL - dzis postaram sie jeszcze raz sprawdzic i poszukac bledow, jezeli sa...

BTW: Sry za zamotanie, ale dzis spalem tcos ok 3h... obudzilem sie troche po 3.00 i lezalem.... bleee...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-25 08:57:12

pea- no wlasnie, dawaj bete...i trzymaj sie klimatu bo mily:)

M-a tam gadasz...to jest powiedzmy mapa \'eksperymentalna\" dla mnie. jest pare \"innych\" pomyslow ktore nie wiem jak sie przyjma. A co do tej nadrzednej nazwy( chyba podrzednej:P) to czemu by nie...chociarz jak juz to nie na screenie tylko tam gdzie jest Autor section.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 11:36:48

A napisałeś skrypt:

{

map \"pdm_zyzio\"

longname \"x section\"

style \"run\"

author \"autor\"

}
i wrzuciłeś to do paku, albo do katalogu defrag\scripts?
btw. jak naprawiłeś poprzedni błąd?????

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 11:53:55

Jak moge sprawdzić jak link nie działa? ani dapem, flashgetem, domyslnym sciaganiem spod mozilla. :/
jak naprawiles poprzedni blad?

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-25 12:10:45

bleee trohe sie spoznilem :P

ale napisze to, co chcialem:D

-twoja mapka r0xorzuje M :)

-grafika 5+/6

-grywalnosc 6-/6

-to jest chyba wymowne ? :D
a co do mapki DyZia:

-popraw link bo nie mozna sciagnac :P

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-25 13:34:57

Hmm... teraz wyjeżdżam, będę 14 lipiec. Mam nadzieję że poczekacie na mnie! Mapa nie skończona:/
EDIT: Acha piszcie \"Marko\'s Section\" A nie \"Marko Section\", T4m8urYn0\'s Section\", a nie \"T4m8urYn0 Section\", \"DyZi0\'s Section\", a nie \"DyZi0 Section\" itd.

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 14:04:18

Dyzi0 - popraw ten *&^$ link.

SzakaL - jeszcze mapy nie przestesowalem do konca, bo nie mam (narazie) takie mozliwowsci - na wieczor sie postaram...

Moja mapa - juz poprawilem wiekszosc bledow i pewnie zaraz wrzuce paka :)... Yacek - to bardzo wymowne ;PP...

Marko - 14 lipca?!?!?.... omfg.... Narazie nie bede tego komentowal.... =|
[b]EDIT:[/b]

Kolejna beta:

  • zrobilem shadery do jumppadpw (oparlem sie na tych z ospdm11, w tym musialem jedna texture przerabiac, ale chyba nie wyszlo az tak zle...)

  • przestawilem kilka teleportow (\'do tylu\' ;p)

  • juz obraz z czachy jest ok (thxz SzakaL)

  • poprawione male bugi z otexturowaniem...

Juz chyba jest wszystko ok, ale moge sie myslic...

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_m(beta2).rarPDM01_M (beta2) [2.62 MB]
[b]EDIT2:[/b]

Macie mapke Dyzia (nastepnym razem sami wrzucajcie na wlansego ftpa.. tym razem zrobie wyjatek (pff ktory to juz...) - ja to nie pomoc komputerowa co do wrzucania map... Aha i po cholere DyZi0 mi dwa mapy na maila przyslales (?!!)... poczekac nie mogles az poprawisz, lub potem wyslac tylko plik defi (zrszta sam bym naprawil)... loodzie opaietajcie sie)
[b]EDIT3:[/b]

Uwalony zip... parodia... naprawie ze starego... zaraz bedzie edit nr4... booshe
[b]EDIT4:[/b]

Byla literowka w \'scripts\' i dlatego ie czytalo pliku defi... Mapa nawet ciekawa

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm_dyzi0.rarPDM01_DyZi0 [1.02 MB]
[b]EDIT5:[/b]

SzakaL - bledow nie znalazlem :)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-25 15:07:19

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 15:08:31

eMek, ale to na początku nadal daje czarne prześwity. Pewnie to błąd kompilatora, ale z większej odległosci to jest widoczne.

więcej bledow teraz na beta2 nie znalazlam.

mapa dyzia nie dziala, ehhh... jak ty ta mape pakowales? :|
> SzakaL - bledow nie znalazlem :)...

to juz zrobie te poprawki w paku. mam wyslac jeszcze raz?
Pea_Impostor: kiedy będzie beta?....

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-25 15:21:55

Jak skończe light na całej mapie i dodam kilka ozdobników.