> eMek, świetna mapka, długa i ładnie wykonana :). Co do tego teleportu daj funkcje w misc_portal_camera w opcjach entities (N) w key \'roll\' i w value \'180\'. To powinno rozwiązać probem odwróconego obrazu w teleporcie :).
Big thxz - ale jutro sie za to zabiore, bo teraz to nie mam ochoty, ani nerwow...
> edit, znalazlam blad, zna poczatku, zaraz po pierwszym triku miedzy mh a tymi podwojnymi RA, tam gdzie jest woda, to textury sie jakos tak stykaja ze robia sie czarne plamy i przewity, nie wyglada to zbyt ladnie.
Zapisane :). Jutro sie poprawi.. thxz again.. a wiedzialem, ze tam cos jest nie tak ;)...
> 2. shader jummpada nie swieci.
eee???... shadera jeszcze nie zrobilem :)...
> 3. tam gdzie sie zaczynaja pady jest tali luk, textura luku i podlogi niejest zbyt dopasowana. ajk nie jest zbyt latwo dopasowac to wstaw pomiedzy luk a podloge trima, a luk daj ctrl+n. wiecej bledow nie znalazlam.
Zapisne - j/w :)
> do konca miesiaca? jesli wiecej bledow nie znalezliscie na mapie to jest to juz wersja finalna. textury itd. dodalam do paku. skrypt tez poprawie. btw. w message przy ladowaniu mapki mam poprawiac? //ponowna kompilacja, blee
>
> bo mam PDM_SzakaL czy pelna nazwa bedzie tylko w skrypcie?
Jeszcze raz jutro obacze... i jak cos to napisze jakie bug sa (jezeli sa)... PDM01_SzakaL (w koncu ma byc drugi pak, no nie? :])...
Ktos jeszcze... Pea, TymoN to juz chyba nic nie musi poprawiac :P, Marko, Zylas... o kims zapomnialem? (no poza SzakaL i Tambem :P)... Moze dzis jeszcze napisze cos do Genrixa, bo zauwazylem, ze wszystkie mapy tam skladuje :)...