ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 16:55:35

SzakaL - Znowu nie dziala jak trzeba? ... No nie... przecie juz jest wszystko piknie :|... Dobra to tego buga juz zostawie.. moze, jak wezme kompilacje, ktora daje najlepszy efekt (bo teraz bylo na najszybszym) to bedzie ok... Mape Dyzia jeszcze raz sprawdze... przecie dzialalo juz :|...

Co do Twojej mapy - zrob kompilacje, wstaw co trza do paka i juz mozna wysylac.. no chyba, ze ktos jakies bledy znalazl, bo ja nie zauwazylem...

Pea - dawaj szybciej ta bete :).

Tamb - j/w :D
[b]EDIT[/b]: SzakaL - mi archiwum dziala (sciagalem przed chwila)... Jak dla innych?

M.@.X

Od: 2003-05-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-25 17:07:26

M - znalazlem 3 elementy bez otexturowania (1. sam poczatek popatrz na wejscie na gorna krawedz, 2. zaraz za padami jest tak fajnie ciemno i popatrz na zlaczenie tuneli, 3. wyjscie z 2 czachy obroc sie i looknij na obwodke) a i ta 2 czacha mogla by byc troche nizej bo niewidac pomieszczenia jak sie na nia patrzy - a tak to mapka SUPER

Dyzi0 - mapa ciekawa inarazie bledow niestwierdzilem - ciekawa koncowka

::: [ from possibility to reality ] :::

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 17:20:27

Slpey chyba jestem :|... w radiancie jest ok, moze to cos podczas kompilacji??... Zaraz zobacze i dam edit... czy po prostu nie znalazlo textur?? (Rozwin konsole i jak bedzie pisac \'trying ...\' to powiedz co tam pisze (oprocz levelshoota, bo go narazie nia ma)... Zaraz sprawdze jak jest u mnie - moze znowu cos sie pyerdyknelo :/...

Ta czache to moge dac troche na dol - w soomie to nie jest zaden problem...
EDIT: W q3 tez jest u mnie ok... cos tu mi nie gra :|... Moze textur nie dalem??...

M.@.X

Od: 2003-05-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-25 17:47:39

Chodziło mi o to M (niewiem czy tak miało być ale mi się wydawało że coś tu niegra....)
www.max.friko.pl/x/1.jpg

www.max.friko.pl/x/2.jpg

www.max.friko.pl/x/3.jpg

::: [ from possibility to reality ] :::

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 17:53:33

Ale d.upex! Nie ma jednej textury z tym swiatlem - a przecie byla (chyba...)... Tak czy inaczej dzieki - sprawdze czy jest tam gdzie trzeba i moze jeszcze dzis wypuszcze pre-final (czy jak to sie zwie :P) wersje - juz z poprawionymi teleportami w 100% oraz reszta...

Thx - obacze to zaraz...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 18:22:03

Ufff... teraz wszystko musi byc dobrze... juz nie chce mi sie kompilowac znowu... Jak cos zle to mowic - wtedy poprawiam i kompilacja finalna...

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_m(pre-final).rarPDM01_M (pre-final) [2.63 MB]

Juz chyba poprawilem calosc...
Na jutro (dzis juz mi sie po prostu nie chce) postaram sie przygotowac nowy projekt levelshootow, lub jak nie wyjdzie uzyje tych Tamba...
Jeszcze sprawdze dokladniej mape DyZia, ale to juz pozniej....

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 21:27:16

eMek, to nie z kompilacją był ten błąd, nie dodałeś tej textury do paku, bo u mnie były wszystkie (mam paki na dysq). z kompilajca to pewnie to na poczatku. a swoja mapke (juz finalna) mam wyslac, wrzucic na ftp?

zaraz lookne jeszcze mapke dyzia, jak teraz zip dziala.
co do twojej mapki (to do eMka:)). ten ostatni screen króey dał Madmax, tam gdzie jest ten świecący trim, to jak się łączą textury tego światła to mógłbyś je no tak... zrobić aby łączyły się pod kątem, aby nie było widać łaćzeń. troche pokrecilam ale chyba wiesz o co chodzi...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-25 21:30:19

W pre-final juz powinna byc... nie mam pojecia jak mi umknela :/...

Swoja mape wysylaj na plcrk7@o2.pl.. na jutro zrobie pelny projekt levelshotow... juz troche mam, ale trza to poprawic - sami ocenicie...

W mapke Dyzia sie nie wglebialem az tak... w soomie to chyba nie ma wiekszych bledow... mozna by dac wiecej plasmy na poczatek i poustawiac jakies healtyna tych polkach...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-25 23:51:31

M:

-moze to wina mojego defraga, ale wyskakuje \"INVALID DEMO. WRONG MAP CHECKSUM\"

-a tak to nie mam zadnych zastrzezen :)

-a patrzac w przyszlos to moglbys juz powoli wyhodzi z tego \"niebieskiego\" stylu...
DyZiO:

-mapa graficznie dobra

-wydaje mi sie troszke za latwa ??

-nie ma nigdzie (chyba ze jeszze nie znalazlem) pojscia inna droga, ominiecia czegos lub cos w tym stylu
ja:

-w edicie wrzuce nastepna wersje... troche ulatwilem i dodalem trimow kilka i urozmaicilem grafike

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-26 00:00:31

> -moze to wina mojego defraga, ale wyskakuje \"INVALID DEMO. WRONG MAP CHECKSUM\"

u mnie tak jest jak mapkę nagram do baseq3, a nie do defrag. U mnie tego nie ma, jesli to nie przez wgranie do baseq3, to jest u ciebie cos z defragiem.

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 00:03:54

ale np. na mapce dyzia juz tego nie ma :/ a mapka siedzi w /defrag

[b]EDIT:[/b] w poscie powyzej napisalem o zmieninlem....

gustu nie mam i te textury do siebie nie pasuja :( zreszta sami ocencie
edit2: @#$% znowu jpad nie dziala ! mistrz szakal mowi ze to wina kompilatora ;) poprawie tro i wrzuce jeszze raz
[b]EDIT3:[/b] www.turniej.centrum.net.pl/pliki/mapa_1.zip

teraz juz 100% dziala.....

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-26 00:51:28

ehh... jednak bedzie 5 wersja pdm_szakal... błedy których pewnie nie zauważyliście, no ale jednak są... :/

w jednym miejscu nawet mozna bylo wyjsc poza mape, mimo iz nie bylo leaku (nonsolid). reszta to \'tylko\' niewielkie bledy graficzne...
> ...la ! mistrz szakal mowi...

eee, ja nie jestem \'mistrz\'. tylko taki zwykły maper.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-26 07:39:52

> -moze to wina mojego defraga, ale wyskakuje \"INVALID DEMO. WRONG MAP CHECKSUM\"

Skasuj plik [i]pdm01_m.crc[/i] z katalog [i]Defrag\crc\[/i]

> -a tak to nie mam zadnych zastrzezen :)

To dobrze ;D.

> -a patrzac w przyszlos to moglbys juz powoli wyhodzi z tego \"niebieskiego\" stylu...

E tom godosz :P... ale na serio to sobie mysle, ze nastepna mape zrobie w bardziej \'zoltych\' stylach - patrz na ostatnie pomieszczenie :).
Kolejna wersje mapy Zylasa zaraz sciagne i napisze co mi nei pasito ;)...
EDIT: SzakaL - mape juz ostalem.. jeszcze wezme mape TymoN\'a i finalnie skopmpiluje swoja.. beda juz trzy :)... Reszta - do radiatna! :P
[b]EDIT:[/b]

Tu macie projekt bety do levelshotow... szczerze mowiac troche nie mam pomyslow :/... www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/levelshoot_beta1.jpgClick!
[b]EDIT2:[/b]

Ehhhh :|... Yacek lub Zylas - dajcie mi kawalek pliku map - np. ta koncowka z rl - pokaze Wam o co mi chodzi.... Bo poprawek wieszkych to nie widze... jeden trim przy pierwszej plasmie i chyba wsio (?!). Znowu tn upierdliwy ostatni poziom z pg... wrrr... poparwcie to, bo grac sie nie da - tzn. da sie, ale przyjemnosci z tego to marne :/...\

Aha - jumppad nadal martwy...
[b]EDIT3:[/b]

Dyzi0:

  • dwie ostatnie pochodznie w kacie nie daja swiatla

Wiecej bledow nie znalazlem... no i reszte powiedzial juz Yacek...
[b]EDIT4:[/b]

TymoN - czy juz nic nie bedziesz poprawial?... Bo juz mam mape SzakaL, zaraz bedzie i moja - po prostu pomalu skladam pack... tzn. przygotowuje do skladania :).

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-26 09:24:13

ja juz niedlugo skoncze.moze jutro...a jak dobrze pojdzie to nawet dzis. A co do levelshota to mysle ze juz nie trzeba nic zmieniac. chociaz jakbo to nie bylo problemem to mozna by bylo kazdej mapie w inna strone dawac te male fotki i napisy. Tzn. po prawej albo po lewej, tak na zmiane:)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-26 09:45:35

Osobiscie mam inne zdanie :P... Popatrz jak to fajnie wyglada jak sie mapy w Defragu przeglada :)...

Aha no i dajcie te \'podrzedne\' nazwy (ja osobiscie zaczerpnalem [e gadanie - zerznalem :PP] nazwe z pomyslu v!c\'a :)) jakies...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-26 09:53:01

no moze i racja...wiec niech juz tak zostanie..

hmm...tylko jak ja nazwe mape(???)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-26 10:11:22

Odrazu mowie, ze rezerwuje sobie \'7th Heaven\' :D... To bedzie na nastepna mape :PP...

Teraz co do Twojej nazwy ;) - to zalezy w jakim stylu jest utrzymana mapa - czy opiera sie na pg, rl etc. czy ma jakies bardzo charakterystyczne elementy...
BTW: Zapomnialem dodac, ze ramka w screenshocie by Tamb - thx :).
BTW2: Pyerdolona kompilacja... chyba jamie z 20h :[[[.. juz prawie godzina a praktycznie nic sie nie skompilowalo :|... Nawet w q3 nie moge pograc, bo to za duzo pamieci zrzera... bleee... nie dziwie sie dlaczego mapperow malo... i wniosek:

Trickjumping wymaga opanowania i skupienia, tworzenie mapy tak samo, ale kompilacja to juz.. wszystkie cheez\'y wymiekaja!

AJHufiyrgyukhkjdhvuksdgyuiy6iuyu54y8idygfukhbcjkv!@ (zaraz kopa dostane.. wiem znowu pyernicze yrudzb [:P].. jghfik... |help|)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-26 10:56:31

2 screeny. Chyba juz ostatnie...dzisj powienienem wrzucic bete.
tamburyno.w.interia.pl/shot0015.jpgScreen1

tamburyno.w.interia.pl/shot0016.jpgScreen2

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 13:16:42

ej no M, moze kurde moiwsz nie o tym, co ja, bo teraz ta plazma jest po prostu banalna! i nie ma zadnych zmian!? toz zmienilem w calej plazmie textury i jumppad dziala!

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-26 14:15:25

To moze sprawdz co wrzuciles - ja tam nic nowego nie widze, a i jumppad nie chodzi :|... Plasma taka sama zostala - bez zadnych zmian...

Tamb - dawaj mape a nie screeny :P...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 15:09:48

to sciagnij jeszcze raz z tamtego linka, teraz juz jestem pewien ze tam jest ta wersja ktora chcialem

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-26 15:42:33

wlasnie robie bsp. jak nie bedzie rzadnych blendow to wrzuce na ftp\'ka

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-26 16:18:14

Yacek - jak poprawiles ta plasme jak nadal hardcore jest :|... chociaz te wejscia mozna bylo rozsadnie poprzestawiac, bo trafic ciezko... Co prawda troche trimow jest, ale mozna jeszcze bylo np. powstawiac cos na krawedzie tych \'okienek\'...

A jumppad tak jak mowilem - nie chodzi na sete... siagalem mape 2 razy... Ehhh :/...

DyZi0 - to po kija mowisz, zamiast poprawic :P...

Tamb - az sie boje :D...
Jeszcze jedno - SzakaL & TymoN - podajcie nazwy (ta \'podrzedna\') dla swoich map.. TymoNa to chyba juz wiem, ale SzakaL??...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 16:19:59

no to M masz cos ZJE.BANE bo ja sprawdzalem 3 razy ten plik ktory jest w tym linku i dziala!
M - jeden hardcore nie moze byc ? teraz mapa jest 2x latwiejsza niz zrodlo.... :/

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-26 16:27:03

Niech ktos inny sprawdzi to, bo ja juz nerwow nie mam :|...

DyZi0 - przedcie mi wyslales?... lol... Te pierwsze pomieszczenie calkiem sie zyebalo i przedtem bylo o neibo lepiej - teraz wchodze na mapie i odrazu zle wrazenie :/...
EDIT: Yacek.. no coz - hardcore to jeszcze, jeszcze... ale i pierwszy tunel trzeba jakos poprawic, bo nie wyglada az tak zachecajaco :/... Te lampy na gorze imo nie pasuja... dac wiecej trimow... Przeciez chcemy sie pokazac z jak najlepszej strony, prawda? Nie zapominaj, ze liczy sie pierwsze wrazenie - jak \'spalimy\' ten pak to potem ciezko raczej bedzie (choc nie powinno byc tym razem zle :])... Po prostu poporaw(cie?) to jakos - jak chcesz to moge sie posiwecic (pff ;PP) - dajcie mi np. jeden (tylko jeden) poziom ten plasmy w formie map i pokaze, jak ja to wyjdze (choc nie wiem, czy wogole to wyjdzie - w soomie tylko w egypt gustuje :P)...