ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-30 13:29:48

1z tymi kanciastymi da sie poprawic:)

2co do poziomu trudnosci taki mial byc i raczej go nie zmienie 3mial byc krotki run z wyzszym poiomem.

textruty i trim tez moge zmienic, a moze dacie jakies propozycje? czy zmieniac tekstury w pomieszczeniach na inne w kazdym co w efekcie da baaaaardzo kolorowy run czy tylko cos pododawac z trimow ?
jak zmienie mape dam na forum (jak zdoze :)
a jeszcze jedno na poczatku w tym pomieszczeniu gdzie startujemy napewno nie zmienie tego kantu po prawej bo tam wlasnie jest 2 sposob na rozpoczecie mapy 1. normalny po tych bloakach 2. palsma po tej dlugiej scianie cos a\'la na mapie cheez ale nie wiem ktora (btw ten pomysl nie jest od niego tylko jakos przy testowaniu mapy zauwazylem to, poczatkowo nie bylo to zaplanowane)
dobra ide na deske bo zamotalem jak h.j

;a

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 16:31:35

Textury - nie chodzi tu o to, by mapa byla cukierkowa... po prostu miejscami mozna stosowac wiecej trimow, nowe textury (np. na padach, jakis polkach etc...). W chwili obecnej jest troche monotonna pod wzgledem wykonania...

Kanciastosc - mozna troche zaokraglisc krawedzie etc... Glownie o to chodzi... zauwaz, ze w stylu egipt praktycznie nie ma \'kwadratowej\' mapy...

Trudnosc - to juz w soomie Twoja dezycja, ale imo stracisz dosc duza czesc graczy (mowie tu o Polsce - zauwaz, ze trickjumping w naszym kraju nie jest az tak rozwiniety) poprzez trudne tricki, a druga czesc, ktora bedzie w stanie przejsc mape, ale nie bedzie jej sie chcialo tego \'katowac\', by uzsykac dobry czas.... No ale decyzja nalezy do Ciebie...
Prosze te 2 osoby o troche pospiechu, bo czas goni (T3K & Yacek)...
Opisy - juz mam chyba do 5 map, ale niektore sa dosc (czyt. bardzo :/) krotkie.... pomyslow brak na napisanie czegos sensownego... =|

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-30 18:16:44

a ja mam jeszcze jedna uwage, tam pod konie mapy jest taki skok na GL to tam moglbys dac jakies wiatelko na ta platforme gdzioe gl lezy, bo ja to zauwazylem bo kilku minutach :)

juz prawie skonczylem mapke, jeszcze kilka testow i dam linka i opis co gdzie uzyc, bo jeszcze przedmiotow nie pododawalem :)
[b]EDIT[/b]:

suck it :D
wiec tak trza ja przejsc :

  1. 2 gj to gory

  2. plazma po tym luku

  3. skok do rury :D i wycelownie w ten maly szit na dole, a jak nie chce sie tracic speeda to nie trafiac w wode :D

  4. plazma do gory, ale sa 2 drogi :

-jedna to wjechac na sama gore , potem po pohylosci zjechac i zrobic 2xrj i doleciec do konca :)

-wejsc w tam mala dziurke i dojechac dalej, wejs na jumppad i koniec :D
[b]EDIT2[/b]:

piszcie wszystkie bledy :D ja sam juz kilka znalazlem....
[b]ed3[/b]

skasowalem linka, jedna rzecz jest ostro zwalona... :/

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 19:06:22

T3K mi sie tam mapka podoba, trimy, jak juz w jednym kolorze to w jednym, nie chodzi tu o to abys robil tak kolorowa mapke. Dodaj tylo w niektorych miejscach troche łukow, bo jest nieco kanciasta. ale ogolnie to ladna mapka :)

Yacek, popraw to texturowanie, wczoraj jak lookalam to prawie w kazdym miejscu bloki i textury nakladaly sie na siebie, co powodowalo bledy i nieefektowny widok.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 19:10:16

Uwagi:

  • te szare textury scian lepiej by bylo zastapic czyms innym - moze cos z trimow... jakis cienki pasek - jest tam cos takiego ;p...

  • drugi trim od dolu - imo nie pasuje...

  • jedna textura jest pyerdyknieta - pod koniec, przed wyjsciem z wyskoczni (juz ostatni tunel)

  • tam gdzie siw wychodzi z tego okienta - jezeli bedzie rl to ok, jak pg to mozna dac jakas malutka puleczke dolaczona do sciany

  • czasami mozna walnac jakies trimy - na na suficie etc... w pierwszym pomieszeniu np. na gorze cos wstawic...

Ogolnie mapa nie jest zla... tylko te szare textury jakos psuja mi klimat... Dobra reszte zostawie dla innych - jak mape wrzucisz jeszcze raz...
EDIT: Wlasnie widze, ze SzakaL juz powiedziala :P... Otexturowanie czasami nawala...
EDIT2: Nadsylac readme prosze... najlepiej pl i ang... no ale jesli ktos nie ma mozliwosci to tylko pl...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-30 19:17:12

bleeee to dopiero alpha.. easy :D keep it real :] zaraz w edicie wrzuce juz \"troszke\" poprawiona :D
[b]EDIT[/b]:

www.turniej.centrum.net.pl/pliki/pdm01_yacek.zip

opis jak mape przejsc macie wyzej...

jeszcze raz powtarzam ze to jest alpha i narazie sie meczylem zeby zrobi sama konstrukcje :D te kilka trimow to przy okazji, ale jeszcze sie nie staralem jej dopieszczac, np, potem jak sa 2 drogi do wybory to ta latwiejsza na gorze wszystko jest walniete jedna textura :D keep it real

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 19:36:50

Jeszcze troche uwag =p...

  • w ostatnim pomieszczeniu trza zmienic texture, oswietlenie i dodac trimy, bo wali po oczach ;p...

  • jakos dziwnie zachacza tam, gdzie sie skacze do tej \'rury\' ;p... wstawilaes fullcilpa, czy co?

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-30 19:40:30

fakaj sie :D wstawilem zwyklego player clipa, bo inaczej by sie nie pojechalo plazma po tym luku :D i co ci tu wali po oczach ? pomieszczenie wcale nie jest jakos mono oswietlone :D a w tym miejscu gdziie powinien byc stop timer to zgadzam sie ze wali po oczach to niebieskie, ale kto by siedzial w tej dziurze dlugo ?:D

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 19:45:20

To wstaw player clipa troche od luku jak luk ;p...

No i wlasnie chodzi mi o ta dziure... zakonczenie tez musi byc ladne :P...
BTW: Sam sie fakaj ;p...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 20:37:54

Yacek: Mapka wyglada duzo lepiej niz wczoraj. co do oświetlenia, mowilam ci juz wczesniej ze zle oswietlales, imo najlepiej by bylo tam wstawic texture z shaderem (przy okazji by to troche urozmaicilo te tunele), tylko w niektorych miejscach wstawic light, ale nie po 10 czy 30, tylko wstawiaj wieksze wartosci, a aby nie bylo widac ze jest za jasno, to zmien kolor na ciemniejszy. Teraz widac takie \'punkty\' i widac gdzie jest light, a gdzie nie ma. W tym miejscu gdzie ci wczoraj poprawialam ten leak dopasuj texture, oraz przy niektorych przejsciach tez trzeba dopasowac, oraz luki od spodu caulkuj, bo przeswituje textura z bloku od spodu. Ostatnie pomieszczenie, troche rzuca sie w oczy, moze troche rozjasnij ten kolor.

btw. w tych wodach nie ma teleportow?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 20:45:42

Nie chce mi sie dawac edita juz... musicie tym razem wybaczyc - to juz siw wiecej nie powtorzy... ;p.. Oto screeny - 80% jakos bazowej, czyli wygladaja o 40% gorzej ;)

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_tymon.jpgPDM01_TymoN

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_szakal.jpgPDM01_SzakaL

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_t4m8uryn0.jpgPDM01_T4m8urYn0

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_marko.jpgPDM01_Marko

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_pea_impostor.jpgPDM01_Pea_IMPOSTOR

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_dyzi0.jpgPDM01_Dyzi0

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_m.jpgPDM01_M

  • Do tego opisy do 6 map (wszystkie oprocz mojej...). No i zostaje Yacek oraz T3K - czekam na poprawione wersje... prosze sie troche streszczac, bo mi czas leci niestety... w tym tygodniu zapewne gdzies jade - w miejsce odizolowane od jakiejkolwiek cywilizacji... bleh bleh... BTW: Yebany net... te screeny to chyba z 0.5h ladowalem =[...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 20:51:40

ale linki nie dzialaja... :(, wyswietla sie wp.pl

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 20:58:50

Bleh... SzakaL - za szybka jestes ;p... Juz edit dalem przecie ;p...

Jeszcze chyba jedno nie dziala, ale zaraz poprawie...
EDIT: Juz wsio ok... sry, ale loodzie za szybko reagujecie ;p... ja jestem taaaki wooolnyy... i jeszcze to lacze... ktore yyyest superrr szyyybyyeee...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-30 22:29:19

nie mam sily na jakie kolwiek sprawdzanie mapy..ale powiem jedno co zauwazylem...pea sie oburzy, chodzi o jego podpis na screenie...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-30 23:12:18

oo tak, napewno sie oburzy :) lepiej to popraw M, zeby go nie dobic psychicznie po powrocie ;) eee no tamb moj amapke moglbys sprawdzic :D

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-30 23:31:10

no fajnie yacek, mapka mi sie podoba, spoko pomysly.i wogyle dobra robota..daj itemy to sie zobaczy na ile ta mapka jest(jak dlugo bedzie sie ja przechodzic)

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-30 23:35:29

30s+ :D

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-01 09:32:44

Dobra jeszcze obacze tego screena ;p...

Yacek & T3K - prosze sie streszczac, bo chyba w ten piatek sobie fpizdu jade...

Do reszty - slac mi te readmy! Projekt juz dalem 2 razy...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-01 13:23:44

dobra, skonczylem poprawki... jeszcze ostatni testex i daje linka :D

[b]edit[/b]:

skasowalem linka, bo jeszze kilka rzeczy poprawilem :D

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-01 14:17:29

No... teraz juz wyglada bardzo wyzwoicie :)...

Uwagi:

  • Daj respawn dla armora na poczatku na 3 sekundy (Tak samo dla granata) i dorzuc jeszcze moze health\'a +50.

  • nie ma teleporta pod koniec, no ale to chyba uzasadnione... mozna dac, by przenisolo na gore... sam nie wiem... lub zostawic tam gdzie jest...

  • nie ma teleporta, gdzie sie przechodzi przez te male okienko - no ale trudno tam troche nie spasc ;p... Moze tak jakis skrawek przestrzeni tam wrzucic? ;p...

  • tam gdzie sie wchodzi do tegj \'rury\' - jako brzydko to imo wyglada :/... Mozna bylo po prostu zrobic jakies zabudowanie, czy cos...

Mapa na 20-30 sekund ;p... po trzech grach mam 28, wiec pewnie da sie i rowne 20...
EDIT:

  • \'dziura\' na koniec - daj jakiegos trima czy co... i moze texture zmienic, bo jakos mi nie pasuje ;p...

  • początek - wywal drugiego trima od dolu i wstaw jakis cienki \'pasek\' czy co ;p...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-01 14:50:04

www.turniej.centrum.net.pl/pliki/pdm01_yacek.zip

to juz moze byc wersja 0.99z :D tylko ze nie wiem jeszze jak zrobic z ta plazma po luku :/ help :asd

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-01 15:35:19

Wywal trima, zmen koniec :P... Jeszcze sie calikiem zwalil ten luk... :|

SzakaL - czy mi sie wydaje, czy znalazlem bug? :|... Na kocnu broni nei zabiera (?!) i mozna przejsc mape samym rl...

Bleh u siebie tez znalzalem blad - na koncu textura jest troche zle dopasowana, ale olac to - juz mam dosc kompilacji...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-01 16:17:13

ehhh... już poprawiłam, trwa kompilacja... bleeeee... (c) by And.

Yacek, pisałam ci juz kilka(nascie) razy, ocaulkuj pod spodem ten luk na końcu na suficie!!!! albo jak niewiesz o co chodzi, to przynamiej oddziel go trimem od ściany.

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-01 21:41:45

dobra, jzu duzo poprawilem, tylko nie wiem co tam moge dac w tej ostatniej dziurze :D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-01 23:28:46

jeszcze co do mojej mapki. eMek, w innych miejscach działął t_init? tzn. czy w innych miejscach zabierało bronie? Albo ja jestem ślepa, ale jak zaznaczyłam przy t_init keepweapons (albo inaczej spawnflags 4), to zabierał... armora...(od armor jest keeparmor) czy to może u mnie sie cos rozwalilo? na swoich mapach nie mieliscie czeogs takiego?

EDIT: strony.wp.pl/wp/szakal_x/pdm01_szakal.rarlink

bleee ..............