ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-02 00:42:02

dobra mapa poszla do m\'a mam nadzieje ze on ja zamiesci :L) poprawielm to i owo, moze sie wam spodoba dodalem male swiatelko na te platfgorme z gl :0 jak yacek mowil jest chyba lepiej ale ocencie.. a jezeli mapa podpasuje czyli wejdzie do paka to mial bym jakis plik readme pisac ? (jakis charakterystyczny czy cos, bo widzialem ze cos tam wczesniej pisaliscie ale nie czytalem niestety :()
szakal: dzieki zaa wyrozumialosdz, mapy sam nie wrzucielem bo mi sie konto wali argh :($#^%$^
btw.

znacie jakies ceikawe domeny na darwowe konta www??
EDIT: tak to ma byc?
TeK\'s Section

==================

E-mail: /edited/

ICQ: --
Map name: run_tek1

Style: egypt

Physic: vq3

Items: pg, rl, gl
New textures: yes

New sounds: no

New models: no
Author\'s info: TeK

;a

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-02 00:49:41

teraz czekac na link tylko :)

co do readme, napisz, a co ma być było wyżej:

> XXXX\'s Section
>
> ==================
>
> E-mail: --@--
>
> ICQ: --
>
>
> Map name: --
>
> Style: --
>
> Physic: --
>
> Items: --
>
>
> New textures: --
>
> New sounds: --
>
> New models: --
>
>
> Author\'s info:
>
> --------------------

EDIT: tak o to chodzi :), tylko w polu autor\'s info, to chyba miało być info o mapce, taki krotki opis.

btw. nazwa, jak bys mogl zmienic run_tek1 na pdm01_tek (do mappaku)?

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-02 01:13:30

dobra zmienie

jak to przeczytasz to powiec czy na forum jestes bo cie nie widze a mam pytanie.
EDIT:

TeK\'s Section

==================

E-mail: t3k@poczta.fm

ICQ: --
Map name: PDM01_TeK

Style: egypt

Physic: vq3

Items: pg, rl, gl
New textures: yes

New sounds: no

New models: no
Author\'s info: Mapka jest fajna ale m mowi ze nie fajna ale szakal mowi ze tak czyz nie tak? czy tak? tak ma to wygladac ? moze mi cos napiszecie? :)
nie no moge napisac: Short and very simple run.

;a

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-02 07:32:45

M mowi, ze trzeba bylo poprawic, a teraz nie wie jak jest, bo jeszcze nie ogladal ;p...

T3K, T3K, T3K... style to typ run\'a :o... W Author\'s info to cos tam mozecie sobie wymyslec co chcecie - jakies podziekowania, dal testerow, tych ktorzy pomagali... no nie wiem... jak napisze to Wam przedstawie... Reszta ok.

Tu link: www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_tek.rarPDM01_TeK
Jak pogram to sprawdze, ale chyba zaraz pojde spac... w co raczej watpie ;p...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-02 07:38:57

aha, i jeszce w reedme w map name to nie ma byc pdm01_tek tylko jakas podrzedna nazwa mapki

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-02 07:52:22

To mozna zostawic - jak sie nie ma pomyslu to v!c\'a zatrudnimy ;).

Co do mapy - no, teraz juz wyglada bardziej przyzwoicie :)... Bledow (chyba/jeszcze ;)) nie znalazlem...
Uwaga #1:

W newsie ie wspomnialem od T3K\'u i Yacku, a dzis yacek mi na gg oburzny, ze jak to i on mapy nie bedzie robic... no tak zaraz cos mnie wezmie... Czy mam o wszystkim i wszystkich pamietac? Wymienilem, tych co juz zrobili i sa spokojni, a ze wypadlo mi z glowy, ze sa jeszcze dwie osoby, bo jak grom z jasnego nieba oswiadczyli pod koniec, ze ten maja mapy (moze ktos zaprzeczy?)... Bleh juz mi sie nie chce pisac... Ktos nie chce konczyc - nie musi... ja nikogo prosic, ani zmuszac nie bede,... samo \'bycie\' w tak powaznym paku to wyroznienie (znowu prosze niech ktos zaprzeczy)... Bleh bleh juz nic nie chce mi sie pisac...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-02 08:37:50

dobra dobra luzuj :D ponioslo mnie :D
www.turniej.centrum.net.pl/pliki/pdm01_yacek.zip

ufff.. juz poprawilem na maxa, tylko nie wiem, czy pozostawic ta niewidzialna granice prez plazmie wewnetrzenej czy czym to \"zaznaczyc\" :/

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-02 09:33:07

yacek, wszysko spoko tylko tam gdzie trzeba po zewnetrznej plazme zrobic to jak juz wejdziesz na ta nizsza platforme to widac ten łuk
szakal- powiedz mi jak przejsc to gdzie jest po hobie+pady? bo nie bardzo wiem jak wyskoczyc przy pomocy granata az tak wysoko

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-02 10:10:00

SzakaL - no wlasnie, nie dalas ammo do rl (mozna dac gdzies przy tych duzych padach....) =/...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-02 10:24:41

> yacek, wszysko spoko tylko tam gdzie trzeba po zewnetrznej plazme zrobic to jak juz wejdziesz na ta nizsza platforme to widac ten łuk

LOL :D wlasnie zrobilem texture zeby nie bylo niewidzialnego luku :D i sie pytam was czy tak to zostawaic, czy zrobi niewidzialny :]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-02 12:17:34

ja wole niewidzialny:]

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-02 12:38:49

ty lepiej lolexie sprawdz co z tym trojeniem sie czegos, czego nie ma :D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-02 14:22:33

> SzakaL - no wlasnie, nie dalas ammo do rl (mozna dac gdzies przy tych duzych padach....) =/...

a plazmy nie zostało, po tym plasma+haste? tam nie dawałam t_init, a da się i przejć na gj+plasma.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-02 15:50:57

no zostalo , max 15 naboi:/

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-02 16:10:45

to ile dać ammo jeszcze, 50 wystarczy?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-02 16:48:23

a coz to za roznica..lepiej dac za duzo niz za malo, a i tak pozniej jest init...daj tam dodatkowo pg_ammo z 50naboi , waitem 3 i starczy
[b]edit[/b] a ten kozak zawsze sie wepchnie=P

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-02 16:48:55

Daj rakiete przy gl i styknie... po co kombinjeszyn ;)...

No to loodzie... Yacek tylko zostal chyba... troche sie termin przeciagnie :/... bleh, bo jak pojade gdzies w piatek to cholera go wie kiedy wroce :|... Choc zapewne w poniedzialek powinienem byc (bez pradu ciezko dlugo pozyc ;p)...

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-02 20:29:22

dobra zmienie ten plik i Ci m podesle jutro ok?

A mam jeszcze pytanie do innych co juz widzieli mieniona moja mape czy jeszcze cosd poprawic?

TeK

;a

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-02 21:01:46

ja widziałam, nie widze żadnych błędów, chyba jest wszustko ok, ale poczekaj jeszcze, jak inni lookna. :)
edit: w jednym miejscu moglbys poprawic texturki. tam przy padach jak masz trima wokół (wokół pada, nie pomieszczenia), to mógłbyś zrobić aby te boki z trimem łączyły się podkątem, wtedy nie będzie tego łączenia widać, bo jak się przyjrzysz to widać jest tak że jeden trim się kończy, a tak to by ładniej wyglądało.

zreszta.. chyba zabardzo sie czepiam...
edit2: tamb, zmieniłeś nick na \'bleh\'? :D
edit3: link => strony.wp.pl/wp/szakal_x/pdm01_szakal.pk3link

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-03 08:44:01

Ja tez bledow nie znalazlem - jeszcze mozesz poprawic to, co SzakaL powiedziala, bo termin i tak sie przesunie :|...

Powod: dzis jade gdzie tak fpizdu, nawet nie pamietam jakie to miejsce ;p.... Tak, czy inaczej bede bez pradu, wiec nie starajcie sie skontaktowac ze mna.... Mala prosba: przysylac readme! Narazie tylko Tamb przyslal wg. standardu oraz T3K, ale jego to juz poprawie... A reszta? Marko i Pea - ich uzupelnie sam, bez author\'s info (bleh parodia.... ;)). Yacek - bedzie ten final wreszcie, czy nie? Jeszcze moze ktos przygotowac ogolne info o paku (starczy tylko pl - reszte juz sie zalatwi...), bo sam nie wyrobie - jeszcze nie mam wszsytkich screenow i opisow... a jeszcze to.... tak wiec przez te dni i Wy musicie zrobic cos wiecej... bleh bleh...

Dobra narazie koniec... jak cos mi sie przypomni to jeszcze napisze...
BTW: Tamb - cos mowilem o tym bleh ;pp...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-03 08:56:13

Ja już mam readme, wrzuciłam do paku, link wyżej.

eMek, wracaj szybko... bedziemy tesknić.... :P

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-04 00:05:14

szkaL :dobra sie zrobi mysle ze bedzie lepiej ale jakos wczesniej nie pomyslalem

M: dobra popraw pozwalam :)))) ale juz chyba dzis tego nie przeczytasz:/
Ogolne :P: co ze screenem do mapy mam go sam robic czy mi ktos zrobi moze obywatel m?
jeszcze jedno (ale jestem upierdliwy :0) w tym pliku readme to ma byc style czyli rodzaj rruna a jakie sa rodzaje ? blah

;a

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-04 00:12:41

screena to chyba eMek zrobi jak wróci.

co do tego bledu, jest widoczny jak sie dobrze przyjrzysz, wiec latwo niezauwazyc. a i tak chyba zabardzo sie czepiam... no ale mozesz poprawic... ;)

styl runa? tu chodzi chyba ogolnie o styl, czyli o hmmm... tryb gry? (run training accuacy itd), czyli zostaw tylko run :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-04 08:23:37

Yestem jednak... ale dzis chyba znowu spadam =p...

Dobra wiec tak:

T3K - wysli final ver. Zrobie levelshota oraz opis... bleh

To samo tyczy sie Yacka...
(btw: bleh (i to jest objete prawami autorskimi, wiec fakac sie prosze jak macie zamiar tego uzywac ;)) zycie smierdzi mimo wszystko >=:[...)

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-04 15:36:17