Jak wszystko pójdzie dobrze to jeszcze dzisiaj dam bete.
Vis już mnie całkowicie dobija. Musiałbym skoczyć do kumpla aby mi zrobił full Vis bo u mnie to zajmie kilka dni.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Jak wszystko pójdzie dobrze to jeszcze dzisiaj dam bete.
Vis już mnie całkowicie dobija. Musiałbym skoczyć do kumpla aby mi zrobił full Vis bo u mnie to zajmie kilka dni.
Niedopracowana beta:
republika.pl/pea_impostor/maps/PDM01_Pea_IMPOSTOR.pk3
Tamb - hehe 2 minuty !
dobra panie i pantoflarze...ukonczylem moja mape bete(moze i final)..wiem ze wolelibyscie screeny no ale juz nie mam..teraz prosze o niemile komentarze i oblesnie obelgi.dziekuje...
www.tamb.republika.pl/images/bleh.zip(|)
Dzizus chrajst... Tamb - spadlem z krzesla - recka jutro :P...
Pea - j/w... trzyma klimat, ale jak dla mnie meijscami za trudna (ugh..)...
GJ (tak jak mowilem, reki jutro beda...)
> Dzizus chrajst... Tamb - spadlem z krzesla - recka jutro :P...
nie bardzo rozumie:p
btw. szukajcie blendow..moze cos trzeba poprawic itp..
> Vis już mnie całkowicie dobija. Musiałbym skoczyć do kumpla aby mi zrobił full Vis bo u mnie to zajmie kilka dni.
heh, możesz skrócic czas kompilacji vis. Wszystkie bloki które są detalami, trimami (oprocz scian, podlog i sufitow) daj na make detail,na mapce one będą ale będą pominięte przy komilacji na vis, co może skrócic jej czas.
> Jeszcze jedno - SzakaL & TymoN - podajcie nazwy (ta \'podrzedna\') dla swoich map.. TymoNa to chyba juz wiem, ale SzakaL??...
eMek, pisałam że znalazłam jeszcze kiilka błędów, (pewnie i tak byście niezauważyli :P) wyśle ci juz chyba finalną 5 wersję. A nazwa? Jest w skrypice, albo szakal\'s section, albo pdm01_szakal...
> ok M, postaram sie to zrobic jak najlepiej moge :)
tak jak mowilam, wiecej trimow, przedewszystkim na poczatku i koncu. i przy tym czerwonym zrob na gorze i na dole czarne textury, nie yglada teraz to zbyt ladnie.
> dobra panie i pantoflarze...
buhahahaha hehe
Pea_Impostor, Tamb sciagam mapki :]
ja tez sciagam pea...wepchales mi sie w posta i niezauwazylem ze mapke zamiesciles:)
szakal- cos zle powiedzialem?..:)
W obliczu zagrożenia mapką Tamba prosze nie wpadać w panike!
> Jeszcze jedno - SzakaL & TymoN - podajcie nazwy (ta \'podrzedna\') dla swoich map.. TymoNa to chyba juz wiem, ale SzakaL??...
jesli chodzi o longname to Final Test
Pea-zarabista mapka..sam strafe..skad ty bierzesz pomysly na takie rzeczy!:) jezeli chodzi o grafe to na screenach to troche inaczej wyglondalo. Bardziej klimar\tycznie. radzilbym zmienic nieco oswietlenie..hmm moze na czerwonawe(?)..wszystko ok, ale wedlug mnie za trudne sa pady, pod koniec, co takiego ze sie rozbiega i przeskauje woda , no i koncowka-spadasz, rozbieg, wyskok(za.j.ebisty pomysl:]) nie wiem co inni powiedza na ten temat...ogulnie mapka wypasiona , swietne pomysly ..GJ
dyzi0- dobrze ze usunoles to pierwsze pomieszczenie. teraz jest o wiele lepiej. Wedlug m,nie fajna, ladna i grywalna mapa. jak juz nic nie zamierzasz dodac to chyba juz moze byc final. Nie znalazlem zadnych blendow..
Dyzi0 - Ładna ładna. Tylko pewna część przypomina mi q3dm1 a koniec jest troche dziwny ( ten zielony tunel ) .
EDIT: Tamb - Nic się nie martw. Jestem spostrzegawczy.
eh pea...znowu sie wepchales w mojego posta:P lepiej cofnij strone i przeczytaj...
ehh... Pea, Tamb świetne mapki... no comments... błedów nie znalazłam...
Tamb z textur gothik wycisnoles chyba wszystko co bylo mozna, teraz chyba bedziesz uzywal customs?
btw. marnujesz sie w defragu ;)
SzakaL\'ka dobrze Ci wyszla ta mapa - bardzo ladna
hyh tymon...marnowalbym sie w q3. Spojrz na zagraniczne serwery i strony defraga. wszedzie polskie mapy( w tym takze moje)..a mapy do q3? wszyscy graja na mapach z baseq3, no moze ztn\'y. Pozatym poswiecam sie defragowi bo go wole od q3. quake to tylko nakladka na defraga:)
a co do tekstur to nie lubie urzywac custom bo jakos nie potrafie ich laczyc...zostane chyba do konca przy gothicu
Na kiedy będzie PDM02 ?? Wolałbym na nowy rok szkolny bo całe wakacje spędze na wsi :((((( a już mam wspaniały pomysł na strafy, szczególnie na mój trick.
ja znalazlem na mojeje mapie 2 blendy.
W 2 pomieszczeniu(gdzie takie metalowe bloki stoja:]) czerwony trim na gorze jest \'przepuszczalny\', trzeba go zmienic albo oklipowaac
w tym samym pomieszceniu , na srodku, gdzie jest taka wnęka z czacha, metal po prawej stronie tez jest \'przepuszczalny\'(hyh, nie wiedzialem jak to nazwac)
No i wszystko juz powiedzieli :PP...
Pea - juz Tamb powiedzial - trzyma klimat, ale mozna ciut wiecej czerwonego (tylko nie przesadz :P). Ogolnie \'chyba\' najdluzsza mapa w padku - ale mam pewne zastrzerzenie... przy tak dlugim levelu staraj sie ograniczyc \'upierdliwe\' rzeczy do minimum - a juz szczegolnie pod koniec... Wlasnie mowie o tym ostatnim skoku... Moze zamist niego dac jakiegos jumppada i kladki tuz przy scianie (sj \'na\' scianie ;P)... Nie wiem, ale pomysl nad tym... Tak, czy inaczej mapsko bardzo porzadne i pomyslowe :). GJ
Tamb - ehh.... co ja moge powiedziec oprocz Dzizus Chrajst lub Hell yeah :D. Mapa po prostu wywalona pod wzgledem wygladu oraz grywalnosci - masa nowych pomyslow oraz innego rodzaju urozmaicen ;). Narazie rozniez jedna uwaga :P:
Tam gdzie trzeba jechac pg + wystrzelona rl z jakiegos modelu. Zamist tego mozna by bylo dac przycisk, ktory by \'odpalal\' rakiete z gory (tak - az z tamtad) oraz \'narysowac\' jakies miejsce gdzie to uderzy... Powod? Akutalnie duzo idzie na wyczucie i ta rakieta chyba czasami cos szwankuje i nie strzela za ktoryms razem (jeszcze to dokladniej sprawdze)... A tak powinno byc ok - tez sie zastanow :).
DyZi0 - zaraz sprawdze, bo dopiero co sciagnalem :P.
SzakaL i TymoN - nie chodzi mi o longname - to juz wiadomo, ze [AUTOR]\'s Section. Ale jezeli przeczytalscie poprzednie posty - ktoras tam strona :P, to ustalilismy (pomysl by v!c), ze bedzie rowniez dodadkowa nazwa (cos jakby zamist longname) na levelshocie... O to wlasnie mi chodzi... U TymoNa nie bylo to czasem... Long Pipe? (juz nie paietam dokladnie ://)...
[b]EDIT:[/b]
DyZi0 - juz bez tego pierwszego jednak lepiej wyglada :P. Moim zdaniem moze byc juz final - co na to reszta?...
BTW: Nie wysylaj mi mapy, bo juz sam sobie paka zrobilem :P...
[b]EDIT2:[/b]
Co mi sie przypomnialo do aluzji TymoNa... Tamb bynajmniej nie marnuje sie w Defragu... Polsckie produkcje \'lataja; po serwerach, graja na nich najlepsi, niektore dostaja sie na top10 pod wzgledem kategorii (tak, tak - najlepsze hardcory na necie? Ofkoz cheezy oraz ts_run1 & t4m8ruyn0run...)... T4m8ruYn0 powiedzial swieta prawde - produkcje Defraggowe/trickowe... polskie produkcje, maja bardzo duzo szance na przebicie - kazda nowa mapa, ktora ukaze sie na PTC wedruje na q3a.sytes.net (ha - nawet zostal odpalony server cpm - na jakiech mapach? Wlasnie tak - na nowych mapach cpma-X z PTC...), potem na servery trickerskie planetqauke (T4murYn0_beta1 jest czest katowana) oraz reszte - np. OPC (choc tak czesto pustki sa, ze wzgledu na sprawdzanie cd-keya oraz wlaczony pb). A polskie produkcje do gry fragowe? Niestety kazdy woli baseq3, ztn, tudziez mapy z osp...
By stworzyc mape typu \'defrag\' trzeba miesc umiejetnosci - liczy sie grywalnosc i wyglada... by stowrzyc mape do gry dm jest tak samo, ale te 2 rzeczy diabelnie sie roznia. Nie kazdy moglby zrobic swietna mape dm, i nie kazdy doskonalego run\'a.
Tamb - jestes swietnym mapperem Defraggersko-trickerskim ;). Po tym paku to juz chyba obejmiesz czolowke siwatowa... co prawda Costanza bedzie sie plol (ha - skad ja to znam? :PP), ale czort z nim - jak wyjdzie T4m8urYn0_beta2 to ludzie zapomna o cos1 i bedzie swiety spokoj z nim :D. Dobra robota i tylko nie mysl o \'emeryturze\' nam tu ;). Powodzenia, choc to juz Ci chyba niepotrzebne :)...
BTW nr. XYZ:
/Offtopic 1
Widze, ze kolzet jest praktykowany wsrod niektorych moderatorow... choroba sie rozprzestrzenia :D.
/Offtopic 0
[b]EDIT3:[/b]
Mapa Marka... juz nie ma co liczyc na jakiekolwiek poprawki, bo tegoz juz nie ma :|.
www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_marko.rarPDM01_Marko
BTW?: Levelshoty juz zrobilem do mapy SzakaL, TymoN\'a i... mojej :P. Dzis zrobie do levelu DyZia i Marka - tylko najgorzej, ze do tego drugiego nie nam tej nazwy :|... Chyba nic z tego nie wyjdzie... no i znow trzeba bedzie zmieniac projekt tych &(%#&( skłinszótółw do plansz :|. No chyba, ze ktos wymysli cos sensownego... mam na mysli jakas nazwe (chyba sie nie pogniewa :P)
[b]EDIT:[/b] (fpizdu nie pamietam ktory)
Macie tu 2 screnshoty (troche sie skompresowaly za mocno) - wlasnie gdzie jest te \'--------------\' to ma byc ta nazwa. Jako, ze w longname jest [AUTOR]\'s Section to tak jakby bylo zamist longgname nazwa mapy... ale zapotalem... moze zrozumiecie ;).
www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_szakal.jpgPDM01_SzakaL
www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01_tymon.jpgPDM01_TymoN
M- dzieki za tak mile slowa..az sie wzruszylem:)
co do mapy to na tej rakiecie trzeba grac na sluch. ja juz to obcykalem wiec myslalem ze bedzie ok. Poprostu jak slyszysz ze wystrzeli to skaczesz. W poczatkowym projekcie byl przycisk ale to nie wypalilo.
btw. zarabiste te levelshoty, a co do marka to moze poprostu nie damy drugiej nazwy..sam napis Marko\'s section
[b]edit.[/b] tak sobie pomyslalem ze jak wyjdzie ten pak i sie pojawi na ptc to mozna by bylo tak jak z kazda mapa recenzje napisac(tu kieruje sie do Ciebie M:]) Tylko ze wlasnie chodzi o recenzje czyli cos dlugiego i tresciwego. Najlepiej jak bys mial wene to wtedy bedzie wypas:) Moze juz teraz jak takowa zalapiesz moglbys zacxzac pisac o tych mapach ktore juz masz...?
Powiedzialem to co mi na klawiature przyszlo ;)... Znoff wena? ;P
Granie na sluch - moze i tak, u mnie WinAmp naparza zawsze wiec i tak nic juz nie slysze :P... Zreszta to byl tylko pomysl, jezeli go sprawdziles i niewypalil to łokey...
To zaraz... 7 wypracowan, czy co? :O... Choc pomysl nie jest zly... co prawda pamietajcie, ze choc skrotowe info o calosci paku trza jeszcze po ang. zrobic... No ale sie zobaczy - jak bede w stanie cos z sensem napisac to zrobi sie, bo pomysl dosc dobry (cho pewnie i tak malo kto to by do konca przeczytal :|). A kto, w takim wypadku, zrecenzuje moja mape? :P
BTW: Co do mapy Marka... zaraz v!c\'a zapytam to coś wymysli :D... Bo troche glupio tak bedzie wygladac - jedna mapa praktycznie bez nazwy... Moze juz jakies pomysly?
BTW2: Ramka Twoja, wiec screenshoty to czesciowo nie moje, ale i tak thx :).
z tym buttonem to jeszce szakalki sie cos zapytam to sie zobaczy.
z tymi recenzjami to nie chodzilo mi o cala strone. Poprostu troche wiecej niz o normlanej mapce.
hyh..no fakt, ramka moja:)
Dobra narazie mam 5 map:
SzakaL
TymoN
Marko
DyZi0
i ja
Do wszystkich porobilem juz screenshoty, ale brakuje jeszcze na nich nazw (\'zastepczych\' za longname). Autorzy podadza, a dla Marka trza bedzie cos wymyslec sensownego...
Przypominam co nalezy zamiscic do paku wysylajac do na moj adres:
plik defi
bsp (:PP)
textury oraz shadery (jezeli zostaly uzyte)
Ja to wtedy rozpakowuje, wrzucam narazie do katalogu, robie levelshota i czekam na reszte... Potem zapakuje sie to ladnie to jednego pliczku pk3 :).
BTW: Te rozpakowane 5 map (bez screenow) zajmuje aktualnie troche ponad 31 MB... lol...
[b]EDIT:[/b]
Pea - bardziej zaglebilem sie w Twoja mape - niektore rzeczy trzeba poprawic jednak, bo se mega-upierdliwe przy dluzszym graniu...
Pierwsze pady - dodaj troceh tej \'podlogi\' na gorze, by mozna bylo zrobic 2 skokami, bo szczerze mowiacz czasami mnie wkurzalo, jak przeskoczyc nie moglem za pierwszym razem... i pamietam, ze w gra na czas, a nie jakis pady na cos1 ;).
Te skoki na odleglosc - wrr... nie wiecz to az tak dobry pomysl na dlugiej mapie tego typu... zreszta jeszcze obaczym co inni powiedza - ja tylko mowia co mysle :)...
[b]EDIT2:[/b]
Ahashjahjshajashhas :PPP.... zaczalem druga mape robic, bo pewnie gdzies pojade na wakacje i wole teraz zaczac :D... Prawdopodobnie wyjde teraz na powierzchnie :PP...
No ale najpierw trza tego paka wydac, a potem bedziem sie martwic ;)...