ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-21 21:55:56

SUPER! Do dnia mojego uśpienia chyba nie zrobie mapy.

Ten dzień to już środa. Aaaaa! Ehhh! Ta mapa i tak była do d*p*!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-21 22:06:54

Tamb!!!! co??? Chyba odwrotnie, ja po zobaczeniu twojej mapki, rozbiłam sobie szczeke na ziemi (do dziś kawałki rzóhfy (!) walają sie po podłodze)... A mi sie wtedy calkiem odechcialo robic moja mapke, bo po co jak i tek jest okropna.

Wrzuce zachwile po kompilacji na ftp wersje 4, zrobie edit i dam linka. Jesli jeszcze bedzie brakowac jakiegos itemu, lub znowu jakis blad to chyba wyskocze przez okno (moze bounce sie uda, jak bede miec 0ups :P).
> SUPER! Do dnia mojego uśpienia chyba nie zrobie mapy.
>
> Ten dzień to już środa. Aaaaa! Ehhh! Ta mapa i tak była do d*p*!

jakiego uśpienia? ...

Pea_Impostor, nie narzekaj, imo mapka byla dużo lepsza od mojej jesli chodzi o konstrukcje (grafiki&light nie oceniam bo nie widzialam).

EDIT: nastepna wersja to 4... argh, jeszcze znalazlam 1 blad...
EDIT2: wrzucilam na tp wersje 4

strony.wp.pl/wp/szakal_x/pdm_szakal.rarlink

szakal_q3.w.interia.pl/mapa.ziplink2 - jakby ten powyżej nie działał. :|

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-22 17:05:21

To co mam zrobić też nową mapkę?! Przecież moja jest obecnie najgorsza ze wszystkich:(

.::Marko::.

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-22 18:50:45

ladne :)

moglbys dac troche inna texture na sufit i podloge+jakis trim jak ten czerwony przy laczeniu bo tak to i sciany&sufit&podloga jest taka sama, ale i tak mapka na screenach wyglada bardzo ladnie :]

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-22 19:24:26

Pea - o cholerka ladnie! :) Szkoda, ze na tym jpgu kolor czerwony sie tam mocno skompresowal i strasznie jeden screen jest zamzany :/... Ale widze, ze szybko sie uwijasz z ta robota. Prosze o wiecej screenow :)...

Moja alpha - nie wiem kiedy bedzie, bo dostaje szczerze mowiac pyerdolca juz... na jutro sie postaram... bedzie mala ilosc trimow, ozdob etc... prawie sama konstrukcja, bo duzo rzeczy musialem wymienic... ale spox - zdarze :)...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-22 19:30:23

Ja się staram aby moja mapa wyglądała naturalnie. Wszystkie światła pochodzą albo od pochodni, wody lub nieba.

Textury muszą być surowe bo ta mapa ma mieć klimat \"dungeonowy\".
Edit:

republika.pl/pea_impostor/images/PDM04.jpg

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-22 19:31:47

a czy jeszcze mam cos poprawiac na swojej mapie, jeszcze ajkies bledy, braki itemow? linki dalam wczesniej.

i powiedzcie czy to nada sie do tego paku!?

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-22 20:20:38

OMFG !!! pea, jestem pod wrazeniem, szzegolnie ten ostatni screen - jest po prostu zaaaaaye.bis.ty !!!!!!!!!!! jak skonczysz odrazu jak na jakiegos ftpa, bo po prostu musze w to zagrac ! :)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-23 07:42:25

no ladnie ladnie pea...tylko pasowaloby jakies trimy wstawic..chociarz jakies male skoro chcesz ten klimat trzymac.

btw. nie slyszalem zeby woda dawala swiatlo(?)

szakal- juz powinno byc wszystko ok jak pozmienialas te itemy
co do mojej mapy to juz troche zaczolem robic...dzisiaj sprubuje cos wiecej bo wczoraj wlasciwie wogule przed kompem nie siedzialem

( i tak pewnie zrobie szybciej od M\'a:P)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-23 08:29:15

> ( i tak pewnie zrobie szybciej od M\'a:P)

Cicho, cicho :P... dzis bedzie alpha... eee.... powinn byc alpha.... chyba bedzie.... ale powinna byc... dobra konce, bo chyba sie nie wyspalem... :P

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-23 09:23:50

no i porcja screenow z tego co mi sie udalo narazie zrobic...jak zwykle nawala oswietlenie ale w ostatecznej wersji powinno byc ok:)
tamburyno.w.interia.pl/shot0002.jpg

tamburyno.w.interia.pl/shot0003.jpg

tamburyno.w.interia.pl/shot0004.jpg

tamburyno.w.interia.pl/shot0005.jpg

tamburyno.w.interia.pl/shot0006.jpg

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-23 09:31:00

To moze i ja zaczne od nowa mape robic =|...

Tamb- wszystkich pograzasz, a przez Ciebie nie chce mi sie nawet przy radiancie siedziec... bleee... jak mapa nie podoba sie autorowi, to ten nie ma ochoty jej konczyc - wlasnie tak jest ze mna... =/... Ale i tak skoncze mojego malego shita... bleee....

I po co byla nowa mapa? He? Stara nie wystarczyla?.. Cholerka.... na drugi pak (a bedzie, tylko trza najpierw ten skonczyc :P) siw wysile... mam juz wizje... aaaaaaaa! [oszalal]

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-23 09:51:07

:////////////////////////////////

:////////////////////////////////

:(((((((((((((((((((((((((((((

:[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[
I co ja mam począć? Przecież wasze mapy odwalają moją na 100000km :/ Robić od nowa? Czy ona nie jest ąz taka zła?

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-23 10:16:56

Ja od nowa nie bede robic, bo za dlugo nad ta siedzialem (i to nie skonczylem)... zreszta bym sie w zyciu nie wyrobil.. Oto dwa screeny z niedokonczonego pomieszczenia (koncowka):
www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/m1.jpg

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/m2.jpg
Blee... zmiejsza o to: jeszcze popracuje i jakos bedzie to wygladac (mam taka nadzieje)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-23 11:24:22

M-jak narazie b. ladnie..fajne te swiecace teksturki na podlodze:)

dz0- jak to ci sie nie chce zrobic bsp? jaki blond wyskakuje?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-23 12:25:31

> M-jak narazie b. ladnie..fajne te swiecace teksturki na podlodze:)?

To nie textura - to tylko swiatlo :)...

I wcale nie jest fanie - ja jestem tego swiadom, ale ja juz sie zaczelo to trzeba to skonczyc... na dzis bedzie jakas alpha.... Tak, czy inaczej thx za opinie...
> ^M^ - ładnie, ale w poruwnaniu do tamb xxx:D

Nah nah?... ;)
BTW: Slownik...
[b]EDIT:[/b]

Tu macie textury (bo narazie sam bsp :P):

q3arena.gry.wp.pl/?id=38&akcja=download&kat=3&file=6221Egypt Floor

q3arena.gry.wp.pl/?id=38&akcja=download&kat=3&file=6184Egypt SFX

q3arena.gry.wp.pl/?id=38&akcja=download&kat=3&file=6328Egypt Trim

q3arena.gry.wp.pl/?id=38&akcja=download&kat=3&file=6217Egypt Wall

q3arena.gry.wp.pl/?id=38&akcja=download&kat=3&file=6153Egypt Misc

Lnki powinny byc ok... zaraz kompilacja i dostaniecie pierwsza alphe :P... Jeszcze bez itemow z zwalonym oswietleniem i dupczatym otexturowianiem, brakami w tym i w tamtym, niegrywalne to wogole i bleee... itd...

Link juz niedlugo ;P...
[b]EDIT2:[/b]

Mapce samo bsp... bleh... aha i tak nie bedzie dzialac, bo zapomnialem, ze modele jeszcze trzeba sciagac, ale on tez nie beda dzialac, bo sam msuialem shadera pisac :D... Dobra moze bedzie jakos chodzic jednak:

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/m_shit.rarBSP [400 KB]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-23 20:44:41

M- cizeko powiedziec o grywalnosci bo mapa niedorobiona, ale pod wzgledem graficznym mi sie podoba. Nie wiem co tam chcesz jeszce poprwaic ale szybko to zrob i daj jakas bete z przedmiotami
btw. moze wrzuce ze 2 nowe screeny jak net pozwoli:/
[b]edt[/b]

tak jak mowilem:
tamburyno.w.interia.pl/shot0007.jpgScreen1

tamburyno.w.interia.pl/shot0008.jpgScreen2

Zylas

Gravatar

Od: 2003-04-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-23 21:47:57

No i wrescie poprawilem mape!!!
zylas.w.interia.pl/mapa.rarmapa.rar - link
Troche Yacek mi pomogl, zmienil oswietlenie, poprawil otwory(te na plazmie(nie kojarzyc:D)), dodal swoje pomiesczenie i trim w ostatnim pomiesczeniu. Takze wielkie THX dla Yacka!!!:P
Sciagac mape i dawac opinie!!!:P
Jaka mam dac nazwe??

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-23 22:07:40

eh...nie widze duzych zmian...jednak zmiana grafiki jest konieczna..cala mapa jest zrobiona w zasadzie jedna tekstura.. i jeszce to hardcore plazma:|
a mapa

to pdm_zyl4s

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-23 22:27:43

> eh...nie widze duzych zmian...

nie no... tu zes mnie dobil. czlowieku - nie ma zadnych zmian !? to zobacz tamta mape, nie zauwazyles ze tamta wali po oczach jak h* ? i ta plazma to hardcore ? lol
ed.: to powiedzcie jaki styl textur proponujecie

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-24 09:11:16

Tamb - dzis sie postaram wrzucic mape z itemami (moze nawet paka zrobie)... Ale dobrze, ze choc wyglada nie jest jeszcze taki zwalony :)... Screeny, jak zwykle, genialne - moze kiedys choc cos podobnego zrobie... :|

Dyzi0 - spokojniej czasami... Bez obrazy, ale krytyk to z Ciebie raczej nie zostanie... zreszta jak zaraz sprawdze level to napisze co trza by bylo poprawic...

Yacek - patrz wyzej ;).

Ide sprawdzic ta mape Zylasa... zaraz dam edit.
[b]EDIT:[/b] Moje zdanie zapewne niektorym sie nie sopdoba... ale zaczne juz:

Mapa faktycznie wyglada troche lepiej, ze wzgledu na dobranie oswietlenia oraz wprowadzenie znikomej ilosci trimow. Uwagi to:

  • stosowac wiecej textur! Np. jakies trimy na krawedzich roznego rodzaju wejsc, cos na podlodze/suficie etc... Bo teraz to tam moze jest z 5 textur sciany/podloga/sufit i praktycznie zero (jeden zauwazylem pod koniec, nie liczac poczatku)..

  • plasma - wrr... szczerze mowiac jednego juz mi sie nie chcialo przechodzic (to byla chyba ta druga) - moze wywalic niektore teleporty (co drugi \'poziom\') - bo teraz malo kto bedzie mial nerwy by to przejsc

  • koncowka - trzeba wlansc jakas texture z common (SzakaL zapewne wie jaka) tam gdzie jest skaknie z rl - jak sie stanie w jedenym miejscu to widac wszsytkie poziomy z plasma

  • cos jeszcze zapewne ale nie pamietam co... mapa po prostu do poprawienia... i to bardzo duzo tego bedzie...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-24 09:18:57

yacek- hardcore jak hardcore , ale wlasciwie to mnie drazni jedna rzecz, tam gdzie trzeba 2x takim zygzakiem do gory, to radze by te dziure przesunac do sciany bo ciezko se w nia trafic. No ale zobaczymy co reszta powie

A co do tekstur to nie mozna poradzic. Ale chodzi o to ze cala mapa nie moze byc w jednej teksturze.

M-A nom wlasnie...zrob nastepnym raem paka, chyba nikt sie nie wpowiada bo sie tekstur nie chcialo sciagac:P

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-24 09:23:18

Wlasnie cos mi sie tak zdaje, bo chyba cos opinii malo widze :PP...

Na dzis sie postaram zrobic (no chyba, ze znowu bede caly dzien na LANie gral :D)... ale łokey - postaram sie :)...

A moja \'mini-recka\' juz jest :)...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-24 13:28:01

wiem M, ze widac poziomy plazma tam przy rakiecie :) po prostu nie chcialo mi sie probowac tego poprawiac jeszcze... :)
to nie odpowiedzieliscie mi... mam zmieniac styl, czy ma zostac ten, tylko dodac bajerki ?hmmmm.... a plazma - zy to nbaprawde taki hardcore ? :( sproboje jakos \"ulatwic\"
a jesli chodzi o mapke M\'a :

-wyglad ladny, twoj styl :) widac ze przezuciles sie troche z tego \"niebieskiego\" na \"zolty\" :D ale jesli chodzi o wyglad to nie mam zadnych zastrzezen

  • o grywalnosi nic nie moge powiedziec, bo jeszcze nic nie ma :) ale mam nadzieje ze bedzie tak jak z twoimi poprzednimi mapami - czyli niezla :)

ed.: tamb o ktora dziure ci chodzi ? :) o ta jak, juz sie spada ?

ed2.: ja nie jestem maperem dobrym, wiec nie spodziewajie sie niczego swietnego....