ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-17 11:55:24

Ale d.up.ex :/... moze zaraz sam sobie wezme texture i zrobie shadera z czegos w katalogu sfx... Trza mi bylo zostac w jakims standardowym stylu, a nie tracic czas, by sie z modelami bawic teraz... wrr :|...

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-17 20:51:28

> target_init i spawnflags 32, remove machinegun.

To dziala !!! ;)

thx SzakaL\'ko

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-18 21:34:56

Druga werscja, mam nadzieje, ze bardziej przyjazna ;)

republika.pl/tymon_s/ts_pdm.zip

Co z tymi nazwami ? PDM1, PDM2 itd? czy jak?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-18 21:53:27

ok, zachwile oblookam mapke. Z nazwami, dobrze jest tak jak jest, już teraz nie bedziemy chyba nic zmieniac. Może przy następnym paku. Ja swoją już skończyłam, ale udostępnie jak będe pewna że da sie przejść, i wszystko jest tak jak powinnobyc.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-18 21:58:53

nie ma co tymon, zarabista mapka. moze kiedys tez taka zrobie:|

w sumie to wlasciwie doskonala ale znalazlem 1 rzecz ktora powinno sie zmienic. chodzi o to ze ten \"tunel\" do gore gdzie sie jpadem odbija jest troche za dlugi. Defrag to gra na czas a jpady maja to do siebie ze rzadko sie udaje \"dokonala\" odbiec przy pomocy rl.

Acha i jeszce jedno, do kieruje do wszystkich, dawajcie do map checkpointy!

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-18 23:25:28

a pomysl na rury jest spoko :P

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-19 00:09:09

ok, no problemo

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-19 09:24:44

Narazie nie mam mozliwosci sciagnac, bo net sie jak zwykle dupczy :[[... Ale po komentarzach mozna wywnioskowac, ze niezly levelek do sprawdzenia :) [ha - mamy i mistrza w tym przedwsiezieniu - teraz nikt nam nie podskoczy :D]... Dobra teraz krotkie info:

  1. Ten ogien z modeli sam sobie zrobilem...

  2. Nazwy - chyba PDM_autor... mozna pomyslec nad PL-DMP_autor (v!c tak godol :P)

  3. Swoja mape robie, ale wolno to idzie... juz ostatnie pomieszczenie zaprojektuje i wsio, bo nie wyrobie chyba...

  4. Jak skonczymy podrzuce info dla Gwena i zaloze topic na Overdrivepc (reklama dzwignia handlu :P).

  5. BTW: TymoN - tylko tak dla infomacji :) - ts_run1 jest zaliczany do pierwszej 10 najlepszych hardcorow (na overdrive kiedys byl taki topic) - uplasowalal sie dosc wyskoko, ale teraz dokladnie nie pamietam gdzie :)... na pierwszych chyba byly (jak zwykle zreszta :P) cheez\'y... O i otot dowod, ze mapy defraggowe/trickerskie maja odglos w siwecie :).

  6. GL!

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-19 12:02:07

Hmm chłopaki do kiedy mam zrobić mapę? Bo teraz to mam jakiś taki zastuj - nie robie już 5 dni... Do kiedy robimy?

.::Marko::.

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-19 21:20:40

Zmniejszylem ten \"tunel\", mam nadzieje, ze to bedzie last ver.

www.republika.pl/tymon_s/PDM_TymoN.zip

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-19 21:44:23

no juz jest ok, tunel w sam raz. Piekna mapa tymon, gj

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-19 22:04:54

pdm przeskakuje dmp! :>

to kogo mamy? Tamba, tymona marka i dyzka a robia szakal i M ? to razem 6? moze by jeszcze co killboy zrobil .. :P

mamy zajebistych mapperow i zajebiste polskie mapki a nie jakis zachodni [czy wschodni aka bsh] szajs :P

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 08:53:44

No to mi się Gl! przyda, wakacje się zaczęły dzisaj napewno porobie pdm_marko :)

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-20 08:54:09

Widzialem wersje wczesniejsza (juz z poprtawionym oswietleniem)... jak dla mnie spoxor\'oxor ;). Czyli jednym slowem - siwetna mapa... sciagne poprawiona wersje, jak bede mogl (net.... kto chce zayebac mojego uslugodawce?)... SzakaL juz prawie skonczyla - jeszcze brakuje kilka itemow i lux... ja... ee.... jako, ze net mi praktycznie nie dziala to dzis wezme sie do roboty... w tym tygodniu postaram sie skonczyc (w soomie trza by bylo do konca tego miesiaca...).

DyZi0 - jezeli chcesz, by Twoja mapa poszla do paku proponuje ja troche doparocwac... jest taka... \'kwadratowa\' - niektore krawedzie zaokragli (wystarczy zwyczajny blok ustawiony po katem, nie trzeba skecjalnie krzywych stosowac)... jeszcze akies trimy (ofkoz nie do przesady) etc...

Stinger0r - hell yeah :D... ale prawda - jeszcze KillBoy moglby cos zrobic...
Sry za literowki, ale pisze szybko, poki jest polaczenie (paranoja...)..
GL, tym co jeszcze robia :)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-20 09:26:33

mozna zrobic cos takiego jak przerobienie pliku bsp na map. utrata tekstur i krzywych(ktorych i tak nie bylo) to chyba nie duza cena za umieszczenie mapki w paku, no nie?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-20 09:28:06

Po pierwsze: laskawie moglbys nie przeklinac bez potrzeby...

Po drugie: opcja bsp2map (tylko, ze stykna sie textury... ale moze... jezeli juz wszystko zaprojaektowane jest, pamieta sie nalozone textury to nie tak duzo roboty z tym by bylo... zreszta nie probowalem, wiec nie wiem...)

Po trzecie: jeszcze ja obacze jeszcze raz i zobaczymy co inni powiedza... nawet jesli by byla bez w/w popawek, to mozna by bylo (chyba) ja upchnac... Choc szczerze mowiac wolalbym ja widziec troche \'zaokraglona\'...
EDIT: Tamb czego mi sie wpychasz? ;P

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 09:38:18

Poprawiłem pierwszą salę(ta ciasnota) i daję wam kolejną betę. Na końcu mapy tam gdzie był stoptimer teraz jest teleport, narazie do nicości:P Ale mam zamiar tropchę dorobić, nawet dużo...
strony.wp.pl/wp/marko_07/PDM_Marko.pk3PDM_Marko - ZASYSAĆ!!! ;)

.::Marko::.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-20 12:31:57

wedlug mnie jest ok, tylko na poaczatku sciana po prawej jest nie rowno z dolnym trimem co moze utrudniac droge tym ktorzy jej urzywaja. I jeszcze sugeruje by tam gdzie sie bierze haste, zeby gdy sie wpadnie do wody nie zabieralo powerupow. Zdaje mi sie ze bylo by lepiej. Gj marko, fajna mapka(szcezgulnie plasma) i gl jesli masz kontynulowac/.

btw. i tak mapka tymona roxuje:)

M - wcale sie nie wpycham, to ty sie wpychasz, ja bylem pierwszy:P

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 12:36:08

a mi nie dziala ten link

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 13:18:06

bu.. poprzednio moglem plasma hop i bylem na drugiej scianie 3 strzaly i juz a tera trza naokolo leciec [pierwszy pokoik] - drugap przeszkoda z plasma - po co spadac do wody?? ja jak spadne do wody to i tak /kill :P trzeci spoko - tylko by zapobiec fartom moze by tak co anty-bouncowego? i czwarty jest w sam raz..

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 17:12:55

Taa mapa Tymona mnie zwaliła z nóg ! :) Jak będe robił runmarko_4 to zrobię taką wypas mapę jak jego! :)
A z tym wywalaniem powerupów jest już poprawione, zaraz po uploadzie to zrobiłem a niechciało mi się uploadować drugi raz... Co do wieży nie zrobię nic antybounz... To daje lepszy czas dla farciarzy:P No chyba że bardzo chcecie, ale jak się robi to coś anty-bounz?
Tymon!!! Zrobiłeś bez dwóch zdań najlepszą graficznie polską mapę!!!! A co do tego trudną i grywalną! To będzie no.1 naszego paku! A ja zbieram siły na part2 :P Wtedy to będe się bawił z każdą pierdołką... Teraz to się nie bawiłem stroną graficzną, ale obiecuje że moje kolejne mapy będą z nóg zwalały grafiką i grywalnością! :)
A no co do mojej mapy to będą jeszcze nowe pomieszczonka:) Przecież nam się nie spieszy:P
E mam pomysł zróbmy do września PDM_2 :PPP Co wy na to? Kończymy już ten pak to róbcie, ci co skończyli mapki do PDM_2 :)) A co wy na to? Mamy zamiar robić part 2? Są całe wakacje :) !!!

.::Marko::.

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 17:21:20

mi tez sie mapka tymona bardzo podoba..... jest duzo sposobow na przejscie i ogolnie ciekawy wyglad i wogle zaj.eb.ista :PP

a mapka marka tez jestr alkiem fajna, chociarz ten tunel do gory denerwujacy :P jak sie zalapie bounca po 4 rakietce to jest vcool, ale nie umiem tego :P

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-20 18:47:14

ehhh... jak wrzucacie mapki to wrzucajcie jako np. zip, jak jest pk3 i inne to mam problemy ze ściąganiem... error 403 - administracyjnie zablokowane.

mapka TymoNa wyglada swietnie, jak dla mnie nieco za trudna, ale za to wyglad... :)

btw: eMek, ja ci ostatnio wysłałam bsp tej pdm_szakal, jeszcze moze cos poprawie, ale czy nada sie do paku?

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 19:11:37

huhu - thx guys :)

Robiac ta mape prawie wcale nie zwracalem uwagi na wyglad, a po skompilowaniu zabardzo mi sie nie podobala :)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-20 20:24:11

a no wlasnie marko, jak planowales wyjscie na ten tunel? ja tam widze mozliwosc tylko bauncem??
tymon- tak to jest w defragu, to co innego niz q3, tu mapka ktora w q3 moze sie nie podobac , bedzie na pierwszym mijescu...GJ jeszce raz...swietna mapa