ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-09 20:22:14

grrr... mówcie co trzeba poprawić!!!

.::Marko::.

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-09 20:56:25

Dla mnie jest za ciężka. Ale ja jestem d*p* w runach.

Podajcie mi czas na mojej mapie. Pliiiiiiiz!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-09 21:00:43

Ładna ta twoja mapka, jak dla mnie to zaatrruudna... I nieco krótka, wygląd mi sie podoba, mapka ma fajny klimat. Mógłyś zrobić jednynie troche więcej trimów. No i oczywiście przedłużyć, nie warto robić nowej mapki, wydłuż ją troche.

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-10 14:37:19

Ok wydłużę... I bedzie spoks?

.::Marko::.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-10 16:51:49

pdm_marko - no ciasnosci troche przeszkadzaja :[ i nie wiem czemu teleportow kierunkow nie da sie zmienic? a tak poza tym trudnosc jest w sam raz nie za trudne nie za latwe ale jeszcze z jedna przeszkodza by sie przydala :)

pdm_pea - jako ze alpha to mozna oceniac same pomysly - mysle ze jakby bylo \'jedno jedyne dobre super hiper ladne i szybkie przejscie\' mozna by uznac za ok - tyle ze ta z kolei za trudna :P

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-10 17:13:21

Za trudna??

Żebyś widział poprzednią wersję!!
Qrde! Ciężko dopasować textury.

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-10 17:16:39

W którym miejscu? O jaką ciasnotę chodzi? Mogę to ewentualnie poprawić! A przeszkód będzie i to ze kilka:))) Na podobnym poziomie trudności :]

.::Marko::.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-10 17:39:42

Marko - na samym poczatku jak zmienisz ten pierwszy pokoik i pierwsza plazme powinno byc gicior
a Pea - no nie wiem, widzialem tylko dwie Twoje mapki - pdm pea impostor i jeszcze jedna taka z plasma i obydwie zbyt trudne nie byly [to dobrze:P]

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-10 17:47:45

Ha! I co Ty na to Marko? Wychodzi stara ludowa prawda.. M ma zawsze racje ;PP... Mowilem, ze za ciasno, i to bardzo zle wplywa na grywalnosc... Kierunki telerpotow da sie zmienic i nie fakaj mi tutaj, ze sie nie da ;)...

Pea - tak jak mowie Stinger0r... sprawdz to pod cpm - naprawde polecam :).. Tudziez mozna dac miejscami troche pg z minimalnymi ilosciami ammo / tak samo rl...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-10 17:51:47

Ludzie!

To ma być run na umiejętne poruszanie się pod vq3.

Pod PM jest za łatwo - ziuuu i jesteś na końcu.
Stinge0r - Chodziło mi o tą alphe. Uprościłem ją znacznie.
Do jasnej ciasnej! Żadne textury mi nie pasują!

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-10 21:26:43

wiem o ktora alphe chodzi - mam nadzieje poprostu ze nie popelnisz bledu w ktorym to nie bedzie mapy mozna bedzie \"czysto\" przejsc - dobrze poustawiaj kolumienki i takie tam by odkryc z ktorego na ktory przeskoczyc by bylo dobrze i luz - poprostu ostatnio wiele mapperow popelnia ten blad..

[a przynajmniej mogloby:P]

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-10 21:53:46

Na przyklad kto? (ciekawski jestem, a teraz nie dam rady myslec :P)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-10 21:56:24

stg to dla formalnosci powiedzial, napewno przykladow nie znajdzie:D(:P)

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-10 22:42:41

> Ha! I co Ty na to Marko? Wychodzi stara ludowa prawda.. M ma zawsze racje ;PP... Mowilem, ze za ciasno, i to bardzo zle wplywa na grywalnosc... Kierunki telerpotow da sie zmienic i nie fakaj mi tutaj, ze sie nie da ;)...

E ty się tak nie kozacz:P A teleporty nie da się zmienić bo wyrzucają do góry a nie do przodu, bo inaczej to byś się władował w wodę i znów teleport :| Czyba że znacie jakiś tam sposób to walić śmiało :P A co do tej ciasnoty co ja mam zrobić?? Rozszerzyć ściany i podwyżyć sufit? Czy mam przebudowac na zupełnie inne przeszkody pokój? [b]HELP![/b] :))
EDIT: Hej! No jak mam poprawić te pomieszczenie pierwsze? Bo dala mnie jest ok... No ale jak jest żle to jak mam to zmienić?
EDITED BY ^M^: Mam tu kogos za przeproszeniem zaybeac? :[[...

.::Marko::.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-11 13:59:35

tamb dobrze odgadl intencje:P po prostu takie male przypomnienie by nie bylo tak by trzabylo sie gdzies np zatrzymywac obracac i jechac dalej ale zapomnijmy :)
co do Marka - ni mozesz trigger teleport czy jak to sie nazywa ustawic katami angle w ktoras strone a potem po prostu zrobic tak by teleport ustawic troche nizej i nad woda - wtedy spadajac bedzie spadal na kladke [ po prostu go odsun ] ?

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-11 14:26:38

No ok ale chodzi mi co mam zrobić z ciasnotą....

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-11 20:16:04

Podnies sufit, troche bardziej rozstaw sciany... Tyle powinno starczyc.. z teleportami to juz chyba wiesz jak.
BTW: Nie pisz laskawie po raz n-ty podwojnych postow pod rzad... nah... :P

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-12 03:03:46

bleh.. na dniach może skończę te mapke... dziś w nocy trochę dorobiłam (ciekawa godzina do robienia mapki :P). Nie ma sensu tego ciągnąc w nieskończoność, będzie średniej długości. Dorobię jeszcze prawdopodobnie jakieś pady i gj+pg. Potem testy, poprawki, wrzucenie itemów, itd...... i ostatecznie jak się nada oczywiście to do paka.......

Aktualnie jest w kolejnosći pg, cyrcle, pady, bounce+pg, pg horizontal, rj, rj na odległość, pg z zakrętami...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-12 09:19:46

Wszyscy tak szybko leca :P... Aha i jakos malo ludzi widze? :|... TymoN - to jak byndzie? Zrobisz cosik?
Teraz \'progress\' z mojego levelu:

Bedzie dosc dlugi (przynajmniej tak planuje)... Taki \'rozkladzik\' ;):

  • 2xRJ

  • rj z uzyciem pada

  • rj po kladkach & sciany (jest na screenie)

  • rj w \'tunelu\' - takze od pada

  • pady, moze z czyms-tam-jeszcze ;)

  • tu-jeszcze-nie-wiem :P - pewnie jakis kolumny + rj

  • cos z pg lub gl moze dodam i tu bedzie end...

Uff to tyle :P... Narazie mam dosc malo, ale juz zaczalem projektowac pady.. troche.. no troche bardzo ;) podobne do tych z ptc_defrag2... Dzis last day - od paitku proaktycznie laba :P...

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-12 15:06:20

No ok to poracuję nad tym, a mapa będzie dłuższa niż beta... GL all!!!

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-12 20:25:04

SzakaL, Tamb - mam pytanie :P (sry, ze nie na gg, ale sami wiecie jak u mnie to wszystko teraz chodzi :|)... DObra przejde do sedna:

Mam sobie texturke jumppada - ot zwykly kawalek pliku tga ;). Robie np. bursha z ilomas-tam-bokami (wezmy za przykld kwadrat). Textura ta nie ma zadnego shadera (tudziez skopal mi sie radiant - vide lapmy - przez to ich nie wstawie, bo w q3 tez nie ma tego zasr.nego ognia :|) - jak zrobic efekt, jaki jest na wielu mapach dm - np. jakis \'swiecacy\' znak - patrz q3wcp1 (ta japonspa) - tak jumppady maja taki fajny znaczek :P... Jak to uzyckac?

Dobra troche to zamotalem, ale moze mnie zrozumiecie :PP...

Z gory thxz\'ciorex za moze meczoce pytania :)...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-12 20:45:39

Chodzi ci aby na jumpadzie był jakiś świecący znak jak na q3wcp1? Wiesz miejwiecej jak sie pisze shadery, to jest mozliwe tylko w ten sposob? Jak masz dany plik z efektem (tj. ten swicacy znak), zresztą wkleję ci tu fragment tego pliku, pozmieniaj ścieżki tylko, ewentualnie efekty, światła itd.:

textures/katalog_z_texturami/textura1/

{

surfaceparm nodamage

q3map_lightimage textures/katalog_z_texturami/textura1.tga //textura na którem ma się wyświetlać ten znak

q3map_surfacelight 150

qer_editorimage textures/katalog_z_texturami/znak1.tga //ścieżka do tego znaku
{

map textures/katalog_z_texturami/znak1.tga //ścieżka do znaku

rgbGen identity

}

{

map $lightmap

rgbGen identity

blendfunc gl_dst_color gl_zero

}

{

map textures/katalog_z_texturami/znak1.tga //ściezka

blendfunc gl_one gl_one

rgbGen wave sin .5 .5 0 1.5

}

{

clampmap textures/katalog_z_texturami/textura1.tga //ściezka do tej textury

blendfunc gl_one gl_one

tcMod stretch sin 1.0 .1 0 1.5

rgbGen wave square .5 .5 .25 1.5

}

}
mam nadzieje ze cos zrozumiales, jak co to pisz na gg, albo tu jak nie dziala.

btw. co ci nie dziala z tymi ogniami & shaderami?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-12 20:54:11

W sumie to troche wiem (mozna zaliczyc pod c =P)...

Tzn, ze do kazdej textury (do ktorej chcem uzyckac ten efekt) nalezy napisac shadera? Dobra, jezeli tak to jutro, czy kiedy tam sprawdze... Dzieki bardzo :)... Pobawie sie troche tymi txt\'ami ;)...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-12 20:58:38

Pisanie shaderow nie jest wcale takie trudne (choc na c sie nieznam :/). Tak, musisz do każdej napisać, na której chcesz mieć dany efekt.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-13 10:29:42

shadery to dla mnie czarna magia(chociarz podstawy c cosik tam znalem kiedys:P)..papa:P

[b]EDIT:[/b]

to chyba final wersja mojej mapy(niby do paka)...jezeli cos zbajdziecie to mowcie, poprawie to jak tylko bede mogl. Zwrudzcie uwage na to czy dzialaja Wam modele lancochow na poczatku mapy(pady) i czy dziala tekstura na nich.
www.tamb.republika.pl./images/mapa.zipPDM_T4m8urYn0