ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 20:26:22

Tamb nie dobijaj mnie:P Tam się wchodzi bez bounza!!! Chcesz demko?
TymoN - rób mapki!!! To będą super pracę. GJ! :)))

Ależ ty TymoN pochwał wyłapał:P Teraz ja chce! :P Bo pójdę do mamy :\'| :PPP

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-20 20:33:19

SzakaL - juz mi sie wszystko miesza... najlepiej wrzuc mape na foroom, to ludzie znajda reszte buguow... na tej mapie chcialem pograc, ale w ten dzien mialem placa prawej reki \'w remocie\' (ale teraz gula zostala po tym poparzeniu =p).. i tak sie kazda sprawa odwleka... wrrr... Na jutro,.. postaram sie przynajmnie =/...

TymoN - nic tylko gj ;).

Tamb - hell yeah :D...

Marko - daj przy rl + gl (ammo: 1)... popraw telepory, niech nie zabiera powerupow prz pierwszej kladce...

Ja :P - nie wiem kiedy skoncze, bo ten radiant mnie dobja toalnie, a mam jeszcze 87496 spraw na glowie.... jutro sie postaram wydac alphe... Na dzis starczy tego, bo nerwy mi puszczaja...

Terefere... cicho cicho... aaaaa! (oszalal)

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 21:31:45

^M^: Zabieranie powerupów jest poprawione, w wieży nie dodam GL! Ma być tak i już, to jest do przejścia bez bounza! Każdy kto nie wierzyto pisać na gg i wysyłam demko.
Jak właśnie zrobić żeby bounz się nie ładował na tej wieży? Szakal help!
No i w nagrodę screen z nowego pomieszczenia...

[img]strony.wp.pl/wp/marko_07/PDM_Marko(6).JPG[/img]

.::Marko::.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 21:43:15

em moze opusc i podwyzsz podloge by bounce sie nie ladowal [ chyba :P - nigdy na mojej mapie nie umialem zrobic bounce :( ]

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-20 21:44:08

marko o taki cos to wiedfzialem, myslalem ze jest jakis podstemp czy cos:) bo to troche mozolne jest:)

a zadnych anty bauncow(co to wogule jest??:P) dawac nie trzeba, tak jest ok

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-20 22:07:23

Jak jest ok to ok:) Jestem zadowolony bo dziś dużo zrobiłem mapki:) Jak dla mnie oczywiście:P

.::Marko::.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-20 22:57:23

ja juz mam mieszane uczucia do radianta. Niby chce mi sie robic mape , a jak go wlanczam to wszystkie checie odchodza (niewiadomo gdzie, pewnie gdzie raki zimuja czy jakos tak:P)

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-21 01:04:57

anty bounce zapobiegaja fartom ale jak chcecie :P przypominam tylko ze najwieksze farty mam JA :P
a nazwy nie znacie? dziwne.. przeciez wymyslilem ją juz cale 6h temu :( no coz.. ale lazi o to bys w rogach mogl poustawiac jakies trojkaciki czy cos takiego - noclipy? - by sie nie dalo odbic - thats all :D

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-21 03:10:48

bleh, bleh, wrzucialam mapke na ftp...

szakal-x.website.pl/sfx/mapy/pdm_szakal.rarpdm_szakal

skompilowana ze światlem, na fullvis. looknijcie czy da sie przejsc, czy nie ma bledow, itd. mam nadzieje ze stanow lekowych nie wywoluje.

btw. czemu mimo iz mapka nie jest duza, to plik bsp zajmuje prawie 9mb :|, kompilowalam na q3map2, kompilacja nie trwala zbyt dlugo. po spakowaniu mapka ma ok. 900kb. I czemu tak jest?

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-21 10:39:17

Błeeee zciąga się przez flashgeta! A zaraz napiszę co myślę, bo mi się zasysa... Marko zaraz expertyze zrobi:PPP

.::Marko::.

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-21 11:00:12

Ja tam lece z DAPem i wszystko jest OK.
Do jasnej ciasnej! Nigdy nie ukończe tej mapy! F*c*!

Jeszcze nawet wszystkiego nie otexturowałem a tu nagle

brushe trza dodać bo wygląda okropnie. A jeszcze light!

Arrrgghhhhhhhhhh!

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-21 11:12:57

Szkakal no to lecimy:

  1. Masz źle zrobiony .defi - w sekcji map nie miszesz .bsp,

przec to mapy nie włączysz z Vq3 Defrag...
2. Pady na rakietę - według mnie powinny być trudniejsze,

większe odstępy, mogła byś wywalić jednego pada i po

rozszerzać resztę.
3. Wieża z jumppadem i rakietą - tu coś jest źle... Mam tylko

jedną szansę na wejście, brak healtha aby próbować jeszcze

raz...
4. Plasma po łuku z haste - brak respawnu healtha co

prowadzi do jednej próby i wszystko od nowa, światełka na suficie źle ustawione, zatrzymują jak osiągniesz maxymalną wysokość.
To bybyło tyle jak narazie :) Mapa bardzo dobra, od strony

graficznej oczywiście przewyższa moją o 200% ( TymoNa o 500% :P ). Fajne przeszkody, jednym słowem GJ!

.::Marko::.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-21 11:44:20

mi tez sie nie chce siciagac, sciaga sie jakas fotos ze na piwko.pl jest zakaz hotlinkowania:/

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-21 14:28:45

Cosież macie porąbane :) Mi gładzudko poszło :)

.::Marko::.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-21 14:50:59

oki sciagnolem..i musze powiedziec ze mapki nie da sie przejsc tak jak powinno! stanowczo za malo zycia, a przy plazmie (gdzie jest taka kratka) to juz wogule nie ma sensu.:{

Ale graficznie mapka zajebista, tylko przy drzwiach sa dziury(tam gdzie łuki)

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-21 16:13:27

No to już właśnie pisałem... za mało życia! W tych dwóch miejscach... wieża i plasma z haste. No i te światełka na suficie.

.::Marko::.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-21 17:39:46

> 1. Masz źle zrobiony .defi - w sekcji map nie miszesz .bsp,
>
> przec to mapy nie włączysz z Vq3 Defrag...

ehh.. tak to jest jak piszesz skrypt po 3 w nocy i to jeszcze na szybko..., poprawione :)
> 2. Pady na rakietę - według mnie powinny być trudniejsze,
>
> większe odstępy, mogła byś wywalić jednego pada i po
>
> rozszerzać resztę.

ok, zrobione, jest o 1 pad mniej, a z tamtymi to powiększyłam odległości i nieco je poszerzyłam.
> 3. Wieża z jumppadem i rakietą - tu coś jest źle... Mam tylko
>
> jedną szansę na wejście, brak healtha aby próbować jeszcze
>
> raz...

Wstawilam MH i RA, ze spawnem co 1s. Wystarczy?
> 4. Plasma po łuku z haste - brak respawnu healtha co
>
> prowadzi do jednej próby i wszystko od nowa, światełka na suficie źle ustawione, zatrzymują jak osiągniesz maxymalną wysokość.

Położyłam na suficie fullclipa pokrywającego światła, powinno wystarczyć.
> To bybyło tyle jak narazie :) Mapa bardzo dobra, od strony
>
> graficznej oczywiście przewyższa moją o 200% ( TymoNa o 500% :P ). Fajne przeszkody, jednym słowem GJ!

? co? ja na widok tej mojej mapy to, mam (wiesz co)... imo wygląda okropnie.
> mi tez sie nie chce siciagac, sciaga sie jakas fotos ze na piwko.pl jest zakaz hotlinkowania:/

Jak to? wszystko działa normalnie, ściągać flashgetem lub Dapem, lub standardowym sciaganiem spod netscape.
> oki sciagnolem..i musze powiedziec ze mapki nie da sie przejsc tak jak powinno! stanowczo za malo zycia, a przy plazmie (gdzie jest taka kratka) to juz wogule nie ma sensu.:{
>
> Ale graficznie mapka za****ta, tylko przy drzwiach sa dziury(tam gdzie łuki)

jka juz pisalam wyzej poprawione, jest health ze spawnem co 1s.

ehhh... dziury niezauwyazylam, poprawione. graficznie? przeciez tego nie da sie porownac do twojej mapki...

a wie ktos moze czemy bsp tyle zajmuje? jeszcze lookne na optimize, mam nadzieje ze troche zmniejszy to rozmiar pliku.

teraz kompilacja.... ehhh...

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-21 19:21:28

Popierwsze Szakal cieszę się że wszystkie rady wzięłaś do serca i teraz będzie full-wypas mapa. :)
Podrugie weź nie chrzań że masz brzydką mapkę, może tak by cię ocenili gracze deathmatch... Tamb ma gorszą grafikę zresztą...
Acha mogłabyś wrzucić nową versię? Chciałbym zobaczyć jak to się gra bez bugów...

.::Marko::.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-21 19:48:53

ok, wrzucam wlasnie. zachwile zrobie edit i podam linka. a i tak, te bugi poprawilam a pewnie zaraz znajdziecie 1000 innych :/
a ta kompilacja tyle trwa....

EDIT: szakal-x.website.pl/sfx/mapy/pdm_szakal.zippdm_szakal_ver2

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-21 19:58:02

SzakaL - nie lotej ;) (cholera z tym Faketa ;P)...

Mapka jest spox - wlasnie tych healthow mi brakowalo, ale chyba teraz bedzie łokey...

Ja na jutro postaram sie jaks alphe mojego levelku wydac... strasznie krotki (?!) wyszedl mi... zreszta sami zobaczycie... (jutro... chyba :P).

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-21 20:16:10

eh...ja chyba bede robil mapke od nowa....najpierw tymon a teraz szakalka...jak niezdarze to trudno bedzie ta..:|

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-21 20:26:35

Eeeee tam, to ja w takim razie też mam robić od nowa? Moja też jest sux...

.::Marko::.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-21 20:36:07

ja dla szakala mam chyba zal wiadomosc...tam gdzie jest haste+plazma kolo takiej siatki konieczny jest mg! I dodatkowo pozniej jak sa bady+baunce tez trzeba dac zycie na gore bo przy upadku sie zawsze cos traci a wychodzac z tej plazmy to nie ma sie za duzo zycia

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-21 21:42:13

ehhh.... fuck....

Dodałam tam na górze przy bounce+pads health large z count 100, przy plasmie z zakrętami dałam mh (o co chodziło ci Tamb z mg? :|). Przy granacie+plasma też dodałam MH+RA. Czy teraz już wystarczy?...............

a ty Tamb&Marko nie narzekajcie, zrobiliscie 1000x lepsze mapkii od mojej. bleh, bleh.... Mam stany lękowe jak mysle o kompilacjiii....

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-21 21:48:55

uj sory...chpdzilo o mh:)
a ty szakal juz nie gadaj, wprawilas mnie w kompelksy i robie mape od nowa...obym zdarzyl..i miejcie sie na bacznosci bo mam 2 wedlug mnie bardzo oryginalne pomysly ktorych nie wiedzialem jeszce niegdzie:)