ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-28 01:40:51

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-28 09:37:43

eh szkoda ze juz Cie nie ma...bo w mapce by pasowalo jeszce pare poprawek. To na koncu jest juz ok. Ale wedlug mnie pady sa jeszce za trudne. dlugie mapy nie powinny by trudne. No i jeszce trzebaby bylo zmienic to prawie na koncu..kolo czerwonego luku- rozbieg, 2 bloki i nad woda...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-28 10:41:20

No tak... na poprawki nie ma juz co liczyc... ale prawda - te pady nadal sa ciezkie... jak na dluga mape za ciezkie... cos mi sie zdaje, ze trzeba bedzie oczekiwac czasow typu 2-3 minuty :P...

Juz nie ma co gadac, bo po fakcie - mapa leci do paku... Ktos ma inne zdanie to niech mowi...
Zylas - dostalem ten plik map... strasznie on zagmatwany.. ten jumppad nie dzialal, bo jest zle zrobiony.. a w tym ostatnim pokoju z rl to rzeznia - chyba z 50 swiatel, jak nie wiecej...

Ja raczej nie jestem w stanie tego poprawic, bo po prostu mnie przerasta... Yacek zaczal swoj level robic... no to chyba jedna mapa wydanie... chyba, ze to jakos naprawisz, bo w obecnej formie po prostu sie nie nadaje...
Yacek - rob szybko... zobaczymy co tak wykozaczysz :P...
Jeszcze ten y___e opisy... tamten moze byc? - tylko sie pytam na serio, bo mi osobiscie to nieazbyt sie podoba :/...
Ci co nie podali nazw na mapy niech cos wymysla, lub niech sie v!c odezwie :PP...
Cos jeszcze mialem zapytac, ale juz zapomnialem... wiec mowi sie trudno ;)...

Zylas

Gravatar

Od: 2003-04-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-28 12:07:14

> Zylas - dostalem ten plik map... strasznie on zagmatwany.. ten jumppad nie dzialal, bo jest zle zrobiony.. a w tym ostatnim pokoju z rl to rzeznia - chyba z 50 swiatel, jak nie wiecej...

Jumpada ja nie robilem, Yacek majstrowal :P. A z tymi swiatlami - inaczej zrobic?? Mniej swiatel, wieksze natezenie??

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-28 12:17:46

Moze dzis zrobie jakis pokoj (tzn. poprawie go) to zobaczysz, choc nie wiem czy sie wyrobie...

Juz tylko Yacek robi i cos mi sie boilo o uszy, ze moze nawet dzis skonczy... Dobrze by bylo, gdybys sie pospieszyl z tym poprawianiem, bo aktualnie level w tym stanie sie nie nadaje go paku =|...
EDIT: Jednak sie nie wyrobie... ten plik jest juz dla mnie za mocno zaplatany....

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-28 18:33:19

> EDIT: Jednak sie nie wyrobie... ten plik jest juz dla mnie za mocno zaplatany....

a jaka mapka? ja moge troche poprawic, pomoc jakby co, swoja juz dawno skonczylam, a zaczynam robic do pdm02 ;)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-28 19:33:38

To mapka Zylasa, ale zrezygnowal... w soomie dobrze, bo za wysoko zaczal jak na poczatek - mam nadzieje, ze do drugiego paku bedzie juz \'gotowy\' :)... Zreszta juz z nim o tym gadalem...
Nazwy juz v!c powymyslal (thxz):

Marko - Tight delight

SzakaL - Survival of the fittest

DyZi0 - Into the green

I gra gitara ;)...
Screeny tez juz mam... jeszcze mapy Yacka i trzeba readme zrobic do paku... jest ktos chetny? Starczy by cos skleic po polsku - ja juz sie zajme tlumaczeniem (w razie czego v!c (znowu :)) sie zaoferowal co do sprawdzenia...)

Uff... nie wiem jeszcze co z tymi opisami - to zajmie mi troche czasu, a sam wszystkiego nie zrobie.... Dzizus jak mi dzis znowu leb peka... wrrr...

Dzis juz nic nie zdzialam w sprawie paku - jutro postaram sie wiekszosc opisow napisac, ale smi wiecie jak to jest - jak mnie cos zlapie to zrobie wszystkie, a jak nie to bede sie meczyl nad jednym... Jutro zobaczycie wszsytkie screenshoty, co dotychczas mam...
Dzizus CHrajst moj leb.... parodia...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-28 19:41:16

> Screeny tez juz mam... jeszcze mapy Yacka i trzeba readme zrobic do paku... jest ktos chetny? Starczy by cos skleic po polsku - ja juz sie zajme tlumaczeniem (w razie czego v!c (znowu :)) sie zaoferowal co do sprawdzenia...)

Ja do swojej mapki dodałam readme. Możesz najwyżej podmienić ten text na swój, w którym jest lista zmian, itd.

Najlepiej jak by każdy napisał sam readme, przynajmiej informacje techniczne sam, opis... hm... to chyba najlepiej eMek pisze, ale jak niechce, zreszta najlepiej jak kazdy by zrobil readme tak jak do każdej innej mapki, tylko potem wszystko w 1 plik readme.txt wpakować, a początku napisać info o PDM.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-28 19:47:11

O wlasnie... mozna by bylo jakis szkielet readme zrobic... tylko jakis sensowny - bez zbednych d.upereli... Moze jutro zrobie cosik... a moze ktos chetny? Bo troche duzo tych spraw mam na glowie :/...
Dobra to moze bedzie tak: zrobimy szkielet na readme pl. & ang. - uzupelnicie to, a ja posprawdzam i potem jeszcze dam dla magistra (:P) v!c\'a (ha zaoferowales pomoc to teraz masz za swoje ;) )?... Bo samemu wszystkiego to zabardzo nie chce mi sie robic....

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-28 19:49:49

najpier mogloby byc ogulne info o pdm a pozniej o kazdem mapperze krotkie info, np

Tamburyno\'s Section

(tamburyno@interia.pl)
Map: New Direction

Style: Run

Physic: vQ3

Item:bleble ble
New textures: No

New sound: No

New modles: No

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-28 19:59:14

szakal-x.website.pl/readme.txtreadme.txt - przykład na dwie mapki (jak wiecej to wystaczy skopiowac), jeszcze pisane było jak miał byc mappack z dm17, teraz tylko pozmienialam kilka rzeczy.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-28 19:59:27

Moze takie cos:
T4m8ruYn0\'s Section

==================

E-mail: --@--

ICQ: --

Map name: --

Style: --

Physic: --

Items: --
New textures: --

New sounds: --

New models: --
Author\'s info:

Ble leb mi bolii pisze bzdury.. jutro musze nad tym pomyslec...
EDIT:... mialem tu cos napisac, bo SzakaL bezczelnie mi sie wepchnela ;PPP.... ale to chyba jutro... bleh bleh....

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-28 21:36:49

nie robie mapki
EDIT: i nigdy juz zadnej nie skoncze ani nie zaczne

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-28 21:56:13

a to niby czemu?

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 02:39:56

rozmyslilem sie(i troche tamb mnie podniosl na duchu:D) - ta mapke skoncze jeszcze, ale dajcie mi jeszcze z 5 dni ;)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 11:06:33

Yacek na wczoraj miala byc alpha przecie :|... no lolex... moze sie przylozysz i dasz dzis bete, poprawisz i na jutro bedzie final? :P

No to wymyslil ktos cos sensownego z tym readme?... Ten SzakaL jest nawet dobre, ale niektore rzeczy sa po prostu zbedne...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-29 11:12:41

Mysle ze to M dal to bedzie w sam raz...szakalki nieco za dlugie...moze nich kazdy \"wypelni\" to reedme M\'a i da na ftp\'ka ,..ja moge to jakos skleic, a nad ogulnym info o pdm to sie pomysli razem:)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 13:29:34

Nie no bez yayec... w zyciu tych opisow nie porbie :|... Glowa pusta niczym dynka... bleh bleh
Yacek - to bedzie mapa, czy nie??
No to niedlugo bedzie... jeszcze te readme... Moze i byc takie, jak mowilem:
XXXX\'s Section

==================

E-mail: --@--

ICQ: --
Map name: --

Style: --

Physic: --

Items: --
New textures: --

New sounds: --

New models: --
Author\'s info:

bleble

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 13:31:05

taaa... chialbym :/ ale teraz wszystko zaczyna sie jebexowac, amm nadzieje ze tamb mi pomoze:D

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 16:26:08

No to fpizdu ladnie... moich starych cos \'natchnelo\' i na dzialke zachcialo im sie jechac... malo to... tylko, ze mnie chca gdzies tak wypyerdolic z chaty :P... No nie... ya yebie... toz se termin znalazli... qwa yego mac... ale spox - bede sie bronil w ten wtorek :P... Qwa terminy... pff.. tez mi fpizdu dobra data... bleh bleh bleh bleh.... wez tu madry badz...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 19:34:27

Jeszcze nie... ja sie nie poddam :P...

Pouzupelniac prosze te readme co ostatnio dalem i slac na moj adres...

Jeszcze na Yacka czekamy...
BTW: Co do tych opisow map - tak jak juz mowilem, raczej nie bedzie... po prostu nie dam rady... no moze zdazy sie cud i trafi mnie cos, zlapie wene i wszystko napisze za jednym zamachem... Tak to nie ma raczej szans :/...
BTW2: Juz wszystkie levelshoty ukonczone w 100%...
BTW3: No to chyba juz niedugo bedzie... ale jeszcze sporo rzeczy zostalo...
BTW4: Yacek - go go go! (co za ambitny text ;p)
BTW5: ... (wstawcie co chcecie ;p)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-29 21:12:48

Spoko tylko co ma byc w autor\'s info?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-29 22:49:55

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!AAAAA:ads

(nie wiem co powiedziec)

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-30 00:10:59

widac

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 08:22:38

O coorva.. ya yebye... DyZi0 - zastanow sie 10 razy zanim cos napiszesz - to jest tylko dobra rada...

Co ma byc - no coz... info od autora - co tam chcesz :P. Informacje o mapie, czy cus, podziekowania, blebleble... no ja mam jeszcze mowic? ;p

Yacek - kiedy bedzie beta?
EDIT:

Woha! Dostalem wlasnie mape od [b]T3K[/b]\'a!

www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/run_tek1.rarPDM01_T3K
Narazie mam uwagi:

  • zbytnia \'kanciastosc\' pomieszczen

  • miejscami z tym poziomem trudnosci to troche przegiecie... no chyba, ze to mialbyc cheez ;p

  • za mala roznorodnosc textor, trimow etc...

No coz - czas leci... Z T3Kiem mozna sie skontaktowac glownie na maila... Mapa wg. zalozen ma isc do paku, ale glos oddaje Wam...