juz sie sciaga...tylko po co beta..ktos niepowolany sciagnie i pozniej nie bedzie rzadnej frajdy jak final wyjdzie
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
juz sie sciaga...tylko po co beta..ktos niepowolany sciagnie i pozniej nie bedzie rzadnej frajdy jak final wyjdzie
Poto beta, aby każdy mógł sprawdzić czy wszystko jest w porzadku. Czy nie ma bledow, czy nie pozamieniane wersje map, screeny, itd.
Tamb - zauwazl, ze kazdej mapy to bylo chyba z 5 wersji... Wypuscimy finala i nagle sie okaze, ze jeden bsp nie ten co trzeba i wtedy to na Ciebie bym wszystko zwalil ;pp... No ale bez zartow... trzeba sprawdzic - wszystko musi byc dopiete na ostatni guzik... Zreszta wszystkie mapy i tak juz widziales...
a ten rar to zpakowany jest dobrze? ściągałam 3 razy flashgetem, dapem i standardowym downloadem spod mozilli i archiwum jest uszkodzone... Moze jakis nowy winrar.
Btw. link do winrara w dziale programy niedziala.
edit: rar dziala dobrze, to pak jest uszkodzony...
edit2: najnowszego wrara sciagalam i nadal niedziala.
Wrr... na dysku jest ok.. pewnie sie zle zaladowal :|... zaraz wrzuce jeszcze raz...
BTW: Co do linkow: aktualnie to ponad polowa nie dziala... przygotowania na nowy lay....
ehh, jestem na tzw. \"wakacjach\" (roboty w cholere:)
Siedze w jakiejs obskurnej cafe i zostalo mi 6 minut :(
M jesli mozesz to zrob tego plika za mnie, ok?
I kolejny ;p... Dobra mniejsza o to - zrobi sie, tak jak i dla Pea\'y i Marka... Juz leci nowy plik - odrazu wrzucam pk3... Tylko nie wiem, czy sie dzis doczekacie (radiowka rula.... =[).
EDIT: Juz jest pk3.. musi dzialac... www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01.pk3x
no wiadomo ze trzeba sprawdzic..dobrze ze to forum odwiedzaja tylko ci co w paku sa. Eh..to mozna dzis liczyc na finala?
Final pk3 to moglbym i za kilka minut zrobic jak juz wszystko ok w becie... Ale nie myslk, ze to pk3 i wiola... jeszcze przygotowac to jakos sensownie trzeba - by mialo rece i nogi, opisy, screeny wrzucic moze, przogotowac info ogolne... Po prostu wszystko na ostatni guzik musi byc dopilnowane... Jak za pierwszym razem strzelimy jakiegos bleh\'a (;) ) to pamietaj, ze odbije sie to i na siwat - a na to pozowlic nie moge... Wtedy juz praktycznie jestesmy \'spaleni\'... tak wiec niech bleh bedzie z Wami... jeszcze 2-3 dni i jedziemy z tym xoxem pelna para....
ok..ja w paku nie znalazlem zadnych blendow. co prawda dla estetyki mozna by bylo pozmieniac nazwy zeby kazdy mimal tak samo, tzn . ze nie np. jeden ma pdm01_XXX, a drugi PDM01_XXX, czyli najlepiej by bylo jak by kazdy mial PDM01(z duzych liter) i ksywa, ale taka jak sie ja pisze naprawde(np. SzakaL, a nie szakal)...i wiecej sie chyba nie ma o co czepic.
btw. Co by nie bylo i tak walimi na lopatki jakies tam dmp0x wiec nie ma sie co bac..looz:)
btw2. z tymi nazwami to mi chodzi o wszystko, czyli reedme, w defi i nazwy plikow
[b]edit[/b]: no i jeszce jak dla mnie to 0,5 mg na levelshot to raczej za duzo. One same zajmuja 5mg. mozna by je skompresowac do 100-200kb nie tracac wogole na jakosci(photoshop rulz:])..jest pewna roznica miedzy 13mg, a 9mg
texture oldstone trzeba dac do kat. textures/common. Ja jak wrzucałam do paka to nie wrzuciłam. I readme brakuje.
a dla rozluznienia kolejne screeny z mojej pdm02:)
tamburyno.w.interia.pl/shot0019.jpgScreen1
tamburyno.w.interia.pl/shot0020.jpgScreen2
tamburyno.w.interia.pl/shot0023.jpgScreen3
tamburyno.w.interia.pl/shot0024.jpgScreen4
tamburyno.w.interia.pl/shot0025.jpgScreen5
tamburyno.w.interia.pl/shot0026.jpgScreen6
A no(ano) wlasnie, kto z was zaczaol juz robic mapke do drugiego paku?
Tak, tak tamb ANO, heh.
Jak już pisałam wyżej ja zaczelam. Screeny... bleh, bleh... niechce mi sie kompilacji robic. Moge wrzucuc najwyzej screeny z radianta.
A i nie zapominaj jeszcze że ANO (c) by SzakaL =]
Edit: Tamb, looklam screeny... ehhh... jak ty to robisz?? argh... [zemdlala]
mi to sie robi dosc szybko kompilacja(prawie 1000brosow mam)..tylko ten vis..eh..ale teraz dalem make detail na wszystko co sie da i powinno byc lepiej.No szakal, zrob bsp i dawaj screeny:)
btw. czy jezeli dam make detail na sciane to nie bedzie sie to niczym roznic prucz tego ze bedzie laek? jezeli tak to pomyslalem sobie ze np. mozna cala mape dac make detail i tylko obkrazyc ja claukiem. Wtedy kompilator nie wykryje laeku a vis sie zrobi bardzo szybko..no chyba ze pozniej w quaku jakies blendy wyskakuja...musze to sprawdzic:)
Już dawno to sprawdzałam. Przy dużej mapie to będzie efekt jak byś nie zrobił wcale kompilacji vis. Imo lepiej tak nie robić, u mnie pojawiały się wtedy różnego rodzaju błędy (prześwity, zaniki brushy, itd.) +spadek fpsów. Polecam jednak mape detail na tym co trzeba i fullvis.
Szkoda że na kompilacje light nie ma sposobu..., z visem to nigdy nie miałam problemów :/
Textura juz wrzucona...
Nazwy pozmieniam zaraz...
Levelshoty jeszcze pokompresuje - na probe zarzucilem wszystko PisaView\'em na 100% jakosci ;p...
BSPki czasem nie pozmieniane?
Tamb - mala prosba: nie pokazuj juz mi screenow, bo juz mi sie nie chce do radianta siadac :|... [pomocy]
EDIT: Juz wszystkie levelshoty zajmuja 1.94 MB... nie przesadzajmy z ta kompersja ;p...
No to spoko..juz prawie wszystko gotowe..tylko szkoda ze wszystko musisz robic Ty:/...i najlepiej niech kazdy wlaczy swoaja mapke i niech sprawdzi czy to ten bsp co trzeba. Moj jest ok( tylko jeden byl chyba=])..ale nie wiem jak z reszta bo niektorzy to po 5 robili zmianiajac male drobnostki i oni chyba najlepiej wiedza ktory jest final..
No wlasnie, bo zaraz kompa dostane chyba... =|. Kazdy niech sprawdzi swoja mape jak moze, bo w zyciu tego nie wydamy w takim tempie... blehj^2...
Jeszcze braki w readme - chyba w niektorcyh brakuje wypisanych healthow... Moze tak by to ktos sprawdzil? :/...
Ide zaraz zrobic te 2 ostatnie opisy jak sie uda... choc watpie, czy wyjdzie cos z tego sensownego... bleh...
z tych reedme co byly na poprzedniej stronie to(items):
PDM01_Marko: brakuje \"Health 50\"
PDM01_DyZi0: brakuje \"PG\"
PDM01_Tek: brakuje \"RA\", \"MH\", \"Health 25\"
Na mojej mapie wszystko dobrze, ta wersja.
Co do screeów Tamba, eMek ma rację jak ty pokazujesz to się nam odechcewa robić.... bleh...
Do Tamb: Ja zaczalem cos tam robic, jak oswietle pomkoik to dam screeny tutaj
btw. czy da sie zrobic zeby niebo tak bardzo nie oswitlało mapy, chodzi mi o to ze niebo jest na calej powierzchni u gory na suficie czyli normalnie :) i n ie ma tam zadnych belek lub czegos np. tego co jest u tamb w nowej mapie czy da sie zrobic zeby slabiej swieci.lo ? :)
;a
Da się zrobić, jak masz shader danego nieba, to znajdz i zmien te wartość na mniejszą, ona odpowiada za moc światła danego przez niebo:
q3map_surfacelight x
Było do Tamba ale odpowiadam ja... bleh.. Zreszta z tego co wiem to on nie ma pojęcia o shaderach.
do tamb-a byla odp na pytanie czy ktos juz zaczal robic do 2 paka mape a to o niebie bylo do wszyskich tylko m i sie zle napisalo :)
EDIT: dzieki za linki wszystkie sprawdzilem godne uwagi baaardzo godne :0
;a
Dobra juz prawie wszystkie opisy zrobilem (na drugi pak nawet o tym nie myslcie, ze bede znowu cos pisal... z tym wystarczajaca sie mecze....). Jeszcze info ogolne, jakos to przyogotwac... potem news na PTC, ORGu, mail do Gwena i topic na overdrivepc...
BTW: Lolz ze mnie czasami na maxa... rejestrowalem sie na foroom Defraga i wcisnalem, ze jestem.. poniezej 13 lat... omfg... teraz trza cos tam faxowac, by aktywowac konto... juz nie pamietam o ktorej godzine to bylo ;p... Czasami to jestem bardzo intelygentny ;pp... Chyba zaloze sobie drugie, bo az wstyd pisac do admina ;p...