Dobra chyba wszytko ok... tylko ta textura przy starcie na dole nadal przycina :|...
BTW: Jak dales te rakiety to orazu lepiej ;p... tylko zagralem i juz o sekunde lepiej :P... Jeszcze readme tylko wyslij...
No i T3K zostal...
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Dobra chyba wszytko ok... tylko ta textura przy starcie na dole nadal przycina :|...
BTW: Jak dales te rakiety to orazu lepiej ;p... tylko zagralem i juz o sekunde lepiej :P... Jeszcze readme tylko wyslij...
No i T3K zostal...
nie wiem czy to pokazywac..no ale trudno. Screeny z pdm02 mojej produkcji. Eh..i niestety na tym marnym strafie konczy sie moj pomysl...no ale chyba jeszce duzo czasu do 2giego paku wiec moze jeszcze cos wymysle..
tamburyno.w.interia.pl/shot0015.jpgScreen1
tamburyno.w.interia.pl/shot0016.jpgScreen2
wow, tamb.........
ja jak zrobie kompilacje to zapodam screeny do swojej mapki... wczorajsza noc troche robilam... niespodziewajcie sie niczego dobrego... nadal gothic, tylko zmiana klimatu na szaro-niebieski... bleh...
[zemdlala]
no to szakal wrzucaj screeny..:)....eh...kompletny brak pomyslow..nie wiem co dalej zrobic:/...
Btw. czy wam tez ciezko sie przerzucic na inny styl? Juz nie mowi o base to to kompletnie dla mnie czrna magia, ale nawet z custom tekstur gothic nie potrafie nic zrobic:/
eee, ja to nie mam problemów z innymi texturami, przeciez robie tez np. z egypt, a ostatnio to te texturki jak narazie wystarczaja.
z base to i mi by bylo ciezko cos wykombinowac, chociaz... hmm... moze... ogolnie to tylko trzeba zmienis przy tym styl trimowania i tyle... nic trudnego nie widze, tylko ze do base to juz przydaly by sie custom texturki, tych z baseq3 jest poprostu do tego mało. No ale na orgu jest tego wystarczająco do ściągania. Może za którym kolejnym razem i zrobie coś z base. Ale i tak egypt roxxx.
ty jak widze caly czas trzymasz sie jednego stylu, jeśli chodzi o texturowanie& oświetlenie, ja teraz jak pisałam wyżej zrobie troche inne oswietlenie, choc texturki nadal z baseq3.
co do pomyslow, ja narazie wiem co dalej zrobic, no ale... czy warto?
btw. tamb: jak ty to robisz ze za kazdym razem wychodzi ci taka zay...ta mapa, gdzie ty sie tego nauczyles? argh...
btw2: ten topic chyba jeden z tych co maja najwieksza liczbe podstron, tylko na free widzialam rownie dlugi =]
tez myslalem ze w base wystarczy tylko pazamieniac ale to jednak nie to samo..zreszta popatrz na jakies mapki w base i sa calkiem inne niz gotyckie...no coz. chyba zostane przy gotiku, tylko pasowalo by sie wkoncu zabrac za custom...znasz moze jakis duzy i obszerny pak?(oczywiscie z gotyckimi teksturami), bo z tego co ja mam i sciagalem to po 5 teksturek i lipa..
> btw. tamb: jak ty to robisz ze za kazdym razem wychodzi ci taka zay...ta mapa, gdzie ty sie tego nauczyles? argh...
juz zapomnialas kto mnie uczyl??=p..ale na serio to przychodzi z kazda kolejna mapa...kazda nastempna ladniejsza od poprzedniej....ale chociaz mi sie wydaje ze nawet ladne te moje mapki to jak sciagne jakas dobrze votowana z lvl to normlanie spadam z krzesla:/..moze kiedys tez osiagne taki poziom..:|
btw. wejdzcie www.planetquake.com/cardigan/maps.htmltu i zassajcie sobie mapki ( sa tylko 2)..eh..piekne..
> juz zapomnialas kto mnie uczyl??=p
hyhy, taa, pamietam =]
> btw. wejdzcie tu i zassajcie sobie mapki ( sa tylko
>
> 2)..eh..piekne..
widziałam te mapki... cudo... ehhh... tu to dopiero trzeba miec umiejetnosci...
jak zobaczyłam etstatica, to szczeka mi opadla, zeby pogubily (=]), z krzesla tez spadlam...
a widziales taka mapke z cmentarzem, jest gdzies na orgu, zreszta i te co dałes link do strony też sa na orgu...
jesli chodzi o konstrukcje tego cmentarza to nic ciekawego, ale grafika... choc i tak estatica zdecydowanie lepsza.
btw. zaraz pewnie eMek napisze ze najpierw trzeba skonczyc pdm01, a nie brac sie za kolejne :P
A co to , packa jeszcze nie ma ?:(
Kazdy tylko poprawia i szlifuje;)
Moze i ja cos bym cos porawil/zmienil w mojej mapce?
Mappaka jeszcze nie ma, bo teraz eMka nie ma, T3K miał jeszcze popoprawiać błąd, a co z mapą Yacka, może link mi umknął ale nie widziałam najnowszej wersji?
W twojej mapce? A co jest do zmiany? Wg. mnie jest wszystko ok.
Jeszcze tylko T3K... wrr... szybko mi slac...
Mapa Yacka juz praktycznie moze byc... powiem tylko, ze bardzo duza grywalnosc... Linek byl chyba na poprzedniej stronie...
Jeszcze tylko opis do tej mapy + info ogolne paka + T3K....
Bleh ;p
ups. widze ze troche opuzniam :(. Wysle weic mape zaraz za pare godzinek jak ja skopiuje...
EDIT: Poszedl mail do M\'a z mapa i link daje moze zadziala www.tek.glt.pl/pdm01_tek.pk3PDM01_TeK
EDIT2: Do tamb: chcialbym ja robic mapy jak ty :) mimo ze tylko 4 screeny i tylko kawalem mapy to jest niezle
EDIT3: kto mnie nauczy robic w gotyku [1]? dajcie jakies linki do mapek w gotyku haha
;a
szakal: cmentarza nie widzialem ale postaram sie zoabczyc...a co do estaticy co zauwazylas ze mapka wlasciwie jest zrobiona za kilku tekstur...coz tak dzialaja customy+ doskonala architektura i wspanialy klimat(ten piorun to roxuje na maxa:])...
t3k: www.planetquake.com/lvltu napewno cos znajdziesz:)
[b]edit:[/b]eh...szukalem mapki ale ciezko znalesc wsrod 300map tymbardzej ze nawet nie znam nazwy...szakal zarzuc nazwa mapki to zaraz oblookam
hehe, tak jeest, trzeba powiedziec na redakcyjnym aby Brick zrobil wyszukiwarke w dziale mapy =P, odkąd ja jestem to troche sie tego nazbierało, sama nawet nie pamiętam wszystkich nazw, no ale te jeszcze znam. Masz tu odrazu linka, heh ta była na początku:
www.q3arena.gry.wp.pl/?id=19&akcja=details&kat=2&file=7135Burial Grounds
Jako że cmentarz, możesz znaleźc ciekwaawe nagrobik... :P poczytaj napisy na niektórych pomnikach :P
T3K, zaraz lookne twoją mapkę, najwyżej dam edit. Mapki w gothic? Łatwe, zresztą looknij na ORG, dział mapy, spora częć teog jest gothic.
Btw. Tamb looknij jeszczę te mapke:
www.q3arena.gry.wp.pl/?id=19&akcja=download&kat=2&file=7009dmmq3dm6b, zresztą wszystkie mapki dmmq3dmX są piękne...
bleh, bleh, jak jeszcze o ładnych mapach to looknij to:
www.q3arena.gry.wp.pl/?id=19&akcja=download&kat=2&file=6454alkdm11
www.ivydene1.co.uk/offs/outpost.zipegyptina outpost - eMek, look co można zrobić z textur egypt...
www.ivydene1.co.uk/offs/frostbyte.zipfrostbyte - Ogromna mapa ale za to jaka.....
A www.maps.lvlmaker.co.uk/17plusCTF.zip17+ ctf widzieliście?
ehhhh... ale linków dałam, jak bym jeszcze cd przejrzala o by bylo tego duuuzo wiecej....
Edit: TeK, teraz już błędow nie znalazlam, jeszcze niech inni lookna. Wszyscy juz? Teraz tylko screeny, i ogólny text o paku.
Okey... wiec tak: Pak juz praktycznie ukonczony jezeli chodzi o mapy (dzieki Bogu ;p). Levelshoty juz prawie zrobilem - jeszcze bardoz male poprawki. Do tego 2 opisy, info ogolne oraz... [b]README!~![/b]. Nie dostalem jeszcze od:
TymoNa oraz DyZia (nie lisze Pea\'y oraz Marko - im sam powstawiam co trza, bez \'Author\'s info\').
Uff... wiec te 2 osoby proszone sa o przeslanie mi na maila tego co trza... bleh... ide dalej to kleic...
No wiec tak:
[b]Burial Grounds[/b]-ciekawa mapka, nawet ladna..kednak najbardziej mi sie podobaly te podziemia..bardzo fajne:)
[b]dmmq3dm6b[/b]-bardzo ladna mapka, ale najbardzie zwrucily na mnie uwage spoko custom tekstury.(moze tez z nich skorzystam w pdm02:])
[b]alkdm11[/b]-szczerze mowiac nic specjalnego..dosc ciekawa konstrukcjia i urzycie fajnych tekstur ale nic pozatym...
[b]17+ ctf [/b]- tak samo jak wyrzej..ciekawa konstrukcja ale wykonanie na \'normalnym \'poziomie
frostbyte nie widzialem...(nawet nie sicganolem)..moze kiedys:)
> Uff... wiec te 2 osoby proszone sa o przeslanie mi na maila tego co trza... bleh... ide dalej to kleic...
No wlasnie..pospieszcie sie...chyba chcemy ze byka byl juz ..(?)dzisiaj?
Na dzis to moze bym zdazyl to skleic do k.upy... Wtedy juz tylko te 2 opisy, poprawki i wiola! (czy jakos tak ;pp)...
Niech mocz bedzie z Wam! ~~ ....
Tu macie te readmy co teraz dostalem/zrobilem/poprawilem... Jeszcze nie ma w niektorych wypisanych wszystkich itemow (pewnie healthow brakuje...) - kto moze niech da znac co jest zle... (mozliwe, ze i w tlumaczeniu sa bledy... wiecie jak sie na szybkiego robi =/):
SzakaL\'s Section
====================================
E-mail: szakal_x@wp.pl
ICQ: 207101740
Map name: Survival of the fittest
Style: run
Physic: vq3
Items: RA, YA, Haste, Health 50, MH, GL, PG, RL
New textures: Yes
New sounds: No
New models: No
Author\'s info:
Medium length and difficult run, under vq3 physic. We start from plasma clibmind, then cyrcle jump, pads, bounce+pg, horizontal pg, rocket jumping, rj+pads, double strafe, rj+jumppad, horizontal pg with turning, hob+pads, pj+plasma. To texture this map I used standard textures form baseq3 and some form opc1 & opc2.
Thanks to all beta testers - ^M^, Tamb, Yacek, Marko, and to all, that tested map, but I don\'t mentioned.
Yacek\'s Section
====================================
E-mail: yacek@fantex.pl
ICQ: 229006503
Map name: Escape from the Pyramid
Style: Run
Physic: Vq3
Items: RA, MH, GL, RL, PG
New textures: Yes
New sounds: No
New models: No
Author\'s info:
Easy run with 2 ways of finishing it. Greetings to all beta testers and SzakaL for help with making map :).
Visit www.t4e.republika.pl.
T4m8urYn0\'s Section
====================================
E-mail: tamburyno@interia.pl
ICQ: --
Map name: New Direction
Style: Run
Physic: VQ3
Items: LG, PG, RL, Enviro, RG, Fly, SG
New textures: No
New sounds: No
New models: No
Author\'s info:
none
Marko\'s Section
====================================
E-mail: Marko_07@interia.pl
ICQ: ---
Map name: Tight Delight
Style: Run
Physic: VQ3
Items: PG, MH, RA, Enviro, Haste, RL, GL
New textures: Yes
New sounds: No
New models: No
Author\'s info:
None.
DyZi0\'s Section
====================================
E-mail: dyzio@interia.pl
ICQ: --
Map name: Into The Green
Style: Run
Physic: Vq3
Items: Haste, Enviro, YA, RA, Health 50, MH
New textures: No
New sounds: No
New models: No
Author\'s info:
none
Pea_IMPOSTOR\'s Section
====================================
E-mail: pea_impostor@poczta.onet.pl
ICQ: ---
Map name: Strafe Dungeon
Style: Run
Physic: VQ3
Items: none
New textures: No
New sounds: No
New models: No
Author\'s info:
None.
TeK\'s Section
====================================
E-mail: t3k@poczta.fm
ICQ: ---
Map name:
Style: Run
Physic: VQ3
Items: PG, RL, GL
New textures: Yes
New sounds: No
New models: No
Author\'s info:
Fast and quite easy run embedded in egypt. Thanks to all beta testers for searching bugs and checking the map. Greetings to our Defrag Scene and all trickjumpers.
M\'s Section
====================================
E-mail: plcrk7@o2.pl
ICQ: 266473681
Map name: Rocket Cave
Style: Run
Physic: VQ3
Items: RL, Haste, Enviro, MH, YA, RA
New textures: Yes
New sounds: No
New models: Yes
Author\'s info:
Medium-length run (about 30 seconds) leaning on rocket launcher. Greetings to all beta testers: SzakaL, T4m8urYn0, v!c, Yacek, Marko, MadMax, El-Batro and all that I forgot. If you have comments or suggestions just contact with me. I will be very grateful for any opinion. Have fun.
Bleh... (pyerdniecie ;))... chyba niestety zaraz bede sie musial znoff zmywac... bleh :|...
EDIT: Jesze cos... niech ktos TymoNa pogodni z tym readme =p...
EDIT2: T3K nie ma jeszcze nazwy, a Yacka mi nie pasuje =pp...
Dobra - bez paniki ;p... nazwy juz mam... Jeszcze readme TymoNa brakuje, ale bete moze nawet i dzis zamieszcze... sprawdzicie, czy wszystko dziala jak trza...
co do TymoNa, wysłałam mu msg na gg i maila, tylko że jego czesto nie ma...
btw. ile ten mpack bedzie zajmowal? :P
A tamb i dyzio nie beda miec autor\'s info w readme? To że Pea i Marko nie beda miec to wiem, ale dlaczego tamb i dyzio nie maja?
Nie dostalem - tyle tylko wiem...
Ile bedzie zajmowal? Narazie pk3 (juz z texturami, bsp, levelshotami etc) zajmuje 13.6 MB... Do tego readme\'ki, ale to juz kilka KB...
Bleh... Moze uda mi sie wrzucic ten PK3 (przy moim laczu :|) to dam edit... ale predko to sie nie wrzuci :/...
No to chyba niedlugo jedziemy z tym xoxem... :).
EDIT (i tak jeszcze nie dodalem tego posta ;p)...
Leci na ftpa 13.5 MB (ale duzo ten rar dal ;p)...
[b]EDITOSEX (sex? ;ppp)[/b]
Juz jest na ftpie! Aaaa! Sciagnac to nic - gorzej z ladowaniem :PP...
www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/pdm01.rarPDM01 (beta) [13.5 MB] Ssac!