ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Potrzebna uczynna dusza :}

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-25 12:15:10

No wiec przejde do sprawy. Potrzebna nam niewielka mapa w klimatach.. chinskich O_o. Tak, wlasnie tak. Wiem, ze nie jest to proste zadanie, bo juz sam probowalem cos takiego zrobic, ale bez jakis sensownych rezultatow, tak wiec zglaszamy sie tutaj :}.
Level strafeonly (oczywiscie mowimy tu o Defragu), tak z trzy pomieszczenia (no zalezy jaka tam konstrukcje byscie wybrali), na jakies 30 sekund gibkiego biegania. Hmm... pewnie widzieliscie wcp1, tam jest taki kozacki klimat wlasnie, tyle, ze to hardcore plansza, i nie mam pojecia jak takie cos wykonac (cos w tym stylu).
Po co komu i na co? Noo... hmm... wolelibysmy nie mowic (tyroz), jakby ktos bylby juz w 100% zainteresowany i podolalby wyzwaniu to wtedy pogadamy [17]
Walimy tutaj - prosto do drzwi.... thx za uwage [27]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-25 12:20:18

moge sprobowac, ale najpierw musze ta mape obalic, czy wykonalne to dla mnie wogole jest.
edit. no dosyc ladnie to wyglada, sam nie wiem czy podolam. pokombinuje cos i za jakis czas dam znac co i jak . od razu mowie ze niczego nie obiecuje =]
EDIT2: cos tam poskorobalem, 1 screen . Narazie taka prowizorka, w sumie to nie mam pomyslu. A tak wogole jest jakis limit czasowy?
[img]www.republika.pl/tambus/shot0030.jpg[/img]
btw. zna ktos jakies japonskie/ chinskie teksturki bo te z q3wpaka to strasznie ubogie

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-08-25 15:16:14

jest taka mapka do ctf\'a w stylu chinskim/japonskim :| :>

mozna by bylo cos z niej moze \"powyciagac\" ]:>

(nie tylko textury)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-25 15:20:45

Właśnie eMku, jest jakiś limit czasowy?

pluskff4 - jaka to mapka?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-25 15:39:21

przecie M pisal. Q3wpak1.

Co do mapy to zaczolem nowy projekt, jak narazie pomysl jest...poczekamy zobaczymy.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-25 15:54:46

Limitu jako takiego to jeszcze nie ma, w sumie to tego nie uzgadnialem z Faketa jeszcze, a on wiadomo jak jest online - gdy w robocie siedzi (ja nie wiem co ona tam robi, tylko na tym gg :D).
Textury? Wlasnie mialem gdzies swoj pk3, ale znowu wcielo o_O. Poszukam, jeszcze powinien byc, tak byly z wcp1 i jeszcze jakiegis mapki, ew. na lvl lukne i moze cos znajde.
Najlepiej by bylo do jutra ranca poczekac na glos Fakety, bo ten glownie decyduje w tej sprawie, ale top secret na razie :x.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-25 16:13:39

dobra, zacząlem kleic mape, jak narazie tyle zrobilem

[img]www.republika.pl/tambus/china1.jpg[/img]
[img]www.republika.pl/tambus/china2.jpg[/img]
bedzie to raczej lajtowy strafe a nie jakies pady czy co tam, bo raczej niewykonalne to jest w tychze klimatach.

btw. nie wiem, czy mam dawac tu screeny?

btw. M masz jakis inne tekstury prucz tych z wpaka?

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-25 17:06:49

Po chwilowym zapale na robienie tej mapki zrobiłem kilka \"plakatów\" do urozmaicenia ścian. Ponieważ od razu straciłem wenę (co jest ostatnio normalne u mnie) to proszę sobie do woli korzystać z tych texturek, które zrobiłem, a właściwie przerobiłem (jakby ktoś chciał .tga, to mogę ewentualnie wrzucić na ftp):

members.lycos.co.uk/dadeq3arena/japan/dade_japan1.jpgKlik1

members.lycos.co.uk/dadeq3arena/japan/dade_japan2.jpgKlik2

members.lycos.co.uk/dadeq3arena/japan/dade_japan3.jpgKlik3

members.lycos.co.uk/dadeq3arena/japan/dade_japan4.jpgKlik4

members.lycos.co.uk/dadeq3arena/japan/dade_japan5.jpgKlik5

members.lycos.co.uk/dadeq3arena/japan/dade_japan6.jpgKlik6

members.lycos.co.uk/dadeq3arena/japan/dade_japan7.jpgKlik7

members.lycos.co.uk/dadeq3arena/japan/dade_japan8.jpgKlik8
Polecam też zajrzeć na MapCenter w to miejsce - map-center.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=4Klik! (możliwe, że trzeba się logować), a także w to miejsce - map-center.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=1&min=20&orderby=titleA&show=10Kliknij mnie też ;). W pierwszym linku textury - flagi, w drugim model Buddy. A tu jeszcze mamy mapkę - Japanese Castles autorstwa g1zm0, więc www.mapraider.com/maps/?fileid=73Klikamy we mnie. Ooo... może jeszcze tutaj coś będzie - www.planetquake.com/lvl/comments.asp?id=1135..::LvL

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-25 17:22:26

te plakaty pewnie sie przydadza. flagi nie chca mi sie sciagac, a budde i mapke mam=] w kazdym razie thx, i pytanie, gdzie moge znalezc teksture zwisajacej trawy/ glonu/ porostu itp , chyba wiadomo ło co chodzi?
btw. mapa ma byc do grania, tzn szczedzic detalow na fpsy?

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-25 17:32:48

www.q3arena.gry.wp.pl/?id=1&akcja=komentarze&n=6410Ta mapka jest cała w roślinkach, więc to sprawdź. Gdzieś widziałem takie textury, ale teraz sobie nie przypominam niestety. Może ktoś pamięta / zna / wie / cokolwiek... Jeśli nie, to pozostaje przeglądanie mapek np. na ..::LvL. Coś powinno się znaleźć.

Th3rioN

Od: 2004-07-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-25 19:21:39

Moim zdaniem T4m8urYn0 to geniusz :) I nie jest to jakaś czcza gadanina tylko poważnie mówię. Toż to szok !!! żeby coś takiego wymodzić w krótkim czasie, może się nie znam ale takie jest moje zdanie.
I to po wszystkich mapach widać.

...so far, ... so good, ...so what?

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-26 07:29:56

> te plakaty pewnie sie przydadza. flagi nie chca mi sie sciagac, a budde i mapke mam=] w kazdym razie thx, i pytanie, gdzie moge znalezc teksture zwisajacej trawy/ glonu/ porostu itp , chyba wiadomo ło co chodzi?
>
>
> btw. mapa ma byc do grania, tzn szczedzic detalow na fpsy?

no elegancko tamb, jestem pod wrażeniem...

jeśli chodzi o grywalność to możesz zmniejszyć tą opcję do minimum, a popdieścić fpsy ;-) wiadomo lota o ładny design mapy... a z screenów widzę że praca idzie w dobrym kierunku...

Dade dzięki za screeny dobrze jakby zostały wykorzystane bowiem interesuje nas dość duży przesyt oraz nagromadzenie klimatu chińskiego.

A jakiś limit czasowy... hmmm no tamb nie stresuj się tym bowiem mamy sowity zapas by uwieńczyć to dzieło
aha...jeszcze jedna prośba co do mapy... chciałbym aby na końcu runa mapa uwieńczona była niewielką jaskinią pośrodku której umieszczony byłby kamienny posąg..da się skleić??

FREESTYLE

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-26 11:24:38

co do jaskini to mysle ze sie da zrobic, a posag to jakis konkretny? czy moze byc np. ten budda co dade linka zapodal?
btw. cos mi sie wydaje ze M znowu bedzie musial ruszyc kompilatorem =d

edit:
[img]www.republika.pl/tambus/china3.jpg[/img]
[img]www.republika.pl/tambus/china4.jpg[/img]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-26 14:10:20

Baaardzo ładne!

Do tego pasowały by drzewa z kwiatami wiśni - albo lepiej - widziałeś \"rgoer_seasons\" - zmieniają się kolory liści i kwiatów, jakby pory roku...

NOT MY PRESIDENT !

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-26 14:44:01

Ano znalazłem na mapie \"Grim Shores 2 ~ Devil\'s Island\" taką oto trawkę zwisającą sobie z góry willow.iie.uz.zgora.pl/~tmaciag/porost.jpg Z innych map zawierających sporo roślinek, to może \"The Longer Way Home\", ale tam to głównie modele są. A natedm3 to chyba nic nie przebije. Jeśli są potrzebne zielone, \"mechate\" tekstury, to \"Uzuldaroum III\" wydaje się odpowiednia.

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-26 14:53:06

esel znalazlem fajne model drzewa www.republika.pl/tambus/shot0031.jpg(jpg), czy to wyglada jak wisnia to nie wiem, w kazdym razie ladne jest. Zamierzam dac duzo roslinosci na mape, i natedm3 naprawde sie przydala, wpasne tam modele sa.

Obawiam sie tylko ze problem bedzie z terenem, bo recznie trudno cos fajnego zrobic. Pamietam ze kiedys widzialem gdzies programik do generowania terenu, pamieta ktos jak on sie nazywa?

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-26 15:46:08

Gensurf?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-26 17:47:06

udalo mi sie skompilowac. oswietlenie narazie takie jak widac, tylko od nieba i modeli, a co do nieba to pewnie zmienie na niebieskie.
[img]www.republika.pl/tambus/shot0032.jpg[/img]
[img]www.republika.pl/tambus/shot0033.jpg[/img]
[img]www.republika.pl/tambus/shot0034.jpg[/img]

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 06:18:50

Godnie!!!

Posąg może być - budda

FREESTYLE

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 09:36:44

No, kwitnąca wiśnia to raczej nie jest, chyba że po eksplozji nuklearnej....[11]

Jak mi starczy czasu to może coś znajdę - \"rgoer_seasons\" nie widziałeś?

Ps mapa od stony grafy i architektury jes NAPRAWDĘ dobra - chylę czoła!

[img]www.imageuploads.net/uploads/4489.jpg[/img]

NOT MY PRESIDENT !

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-08-27 09:49:58

Widać że Tambowi przypadły do gustu te chińskie klimaty... Nice :]

BTW Budda nie pasuwałby tu :P Może lepszy byłby posąg Xearo.

Th3rioN

Od: 2004-07-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 10:09:47

Co do tego drzewa to moim zdaniem to na pierwszym screenie bardziej przypomina wiśnię. Te na ostatnich screenach bardziej wygląda na młody baobab :) Najlepszym rozwiązaniem bylaby edycja w Milkshape 3d i dodanie czerwonych wiśni (walnąć kilka czerwonych kropek tu i tam :) wtedy nikt nie miałby wątpliości.

...so far, ... so good, ...so what?

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 10:16:35

> Widać że Tambowi przypadły do gustu te chińskie klimaty... Nice :]
>
> BTW Budda nie pasuwałby tu :P Może lepszy byłby posąg Xearo.

chciałbym aby to odbiegało od standartu q3 dlatego xearo nie będzie tutaj pasował...

ktoś ma może jakąś propozycję?

FREESTYLE

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 10:46:32

mam takie coś, mało w klimacie - trzeba by trochę podłubać...
[img]www.imageuploads.net/uploads/4507.jpg[/img]

[img]www.imageuploads.net/uploads/4511.jpg[/img]
btw - ma ktoś \"kluczyk\" do milkshape ?

NOT MY PRESIDENT !

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-27 11:36:43

Esel. rgoer_seasons nie widzialem, ale jak to ta mapa na screenie to 4 fps mowia same za siebie. Ja juz nawet nie mysle o takim teksturowaniu jak tam bo to mi sie raczej nie uda ( bodajze M mial problem niegdys z tym). trzeba mi tylko tego gensurfa sciagnac i cos pokombinowac.
co do posagów,

www.kt.agh.edu.pl/~burkot/samuraj_m.jpgscreen - tak wyglada jakis tam posag japonski czy chinski

www.public.iastate.edu/~dhoffa/samurai%20armor.jpg tak np. wyglada zbroja samuraja.
Choc szczerze mowiac sam nie wiem czy lepiej by pasowal ty posag typu \"posag\" czy \"postac\" ( jak np. te greckie)(jak juz to widzialbym cos takiego- www.niten.org.br/KEN/IMAGES/samurai4.jpgXX), . Zreszta pewnie wogole nie ma takich modeli w sieci, wiec chyba trzeba bedzie przy buddzie zostac =]
a co do mej mapki, to wszystko ladnie, spoko tylko jak tu @#$% z niej mape do defraga zrobic=q