Bardzo ładna :] Szczególnie ta jama w ziemi... taka realistyczna :)
BTW: Tamb, super avatar :D
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Bardzo ładna :] Szczególnie ta jama w ziemi... taka realistyczna :)
BTW: Tamb, super avatar :D
dzis jeszcze sie pobawilem tym glownym budynkiem, poprawilem oswietlenie w srodku, i zmienilem skyboxa troche, o wiele lepiej to juz wyglada z zewnatrz.
[img]members.lycos.co.uk/tamburyno/shot0106.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/tamburyno/shot0107.jpg[/img]
jeszcze tylko mi nie zabardzo pasuje te smugi przy oknach, ale nie moge znalesc lepszej tekstury
Smugi - to zrób własną! IMHO zrób texturę 128x512 (lub 512x128 - żebyś nie musiał obracać textury w radiancie) smugi spuść do samej ziemi (przeciwległej sciany) i niech textura będzie CIEMNA, w rzadnym razie w gradiencie nie ma prawa się pojawić kolor biały - max 128,128,128 (rgb). prościej? zarzuć w PH gradient od ciemoszarego do czarnego - może być nawet linearny -zajmie ci to 30sekund - i rozciągaj textury na całą długość brusza.
Zresztą o czym ja tu - mapa wygląda rewelacyjnie i bez tych zafajdanych smug!
Ale z drugiej strony to właśnie te najmniejsze detale w dużej ilości decydują o końcowym efekcie
Zdrowia życzę
Czy nie za dużo żółtego w środku?
Acha - smugi... może od strony słońca wystaczy...?
NOT MY PRESIDENT !
hohohoh, morda Fakety chyba sie ucieszy gdy to zobaczy o_O... gibko w uj, Tamb twardys, gj
dzieki M,
a wracajac do tych smug, to chyba narazie dam sobie z nimi spokoj bo czas nagli. W sumie to postaralem sie je polepszyc, dodalem np. poruszajacy sie kurz. Wygladalo to dosc spoko jak dla mnie na testowej mapce:
[img]members.lycos.co.uk/tamburyno/shot0108.jpg[/img]
ale na prawdziwej mapie, gdzie blok z tekstury byl o wiele dluzszy i pochyły, wygladalo paskudnie, nie dosc ze w niektorcyh miejsach tekstura wygladala calkiem inaczej ( nie bylo tych jakby prązków swiatla, ale jednolity kolor), to jeszce migała (!)...moze jeszcze do tego wroce pozniej, ale narazie razie nie mam sily i czasu, trza wkoncu konczyc to mapsko przecie.
naloz na square cylinder i edytuj wertexy to moze bedzie lepiej.
niedlugo alfa [27]
podzieki dla szakalki bez ktorej by nic nie bylo.
Wziałem sie dzisiaj za ostatnia rzecz ktorej brakowalo- jaskinie. Jako ze niezbyt fakete ostatnio widac , to musialem zrobic ja na wlasna reke, bez jego konsultacji. Wyszlo cos takiego, screeny ponizej, niezbyt to powalajace ale zawsze cos, teraz tylko kwestia modelu na srodku, osobiscie uwarzam ze ten na 1 screnie lepszy, ale faketa chcial jakas zakapturzona postac, wiec trzeba na niego czekac, niech on zadecyduje.
[img]members.lycos.co.uk/tamburyno/shot0110.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/tamburyno/shot0111.jpg[/img]
ło, dla mnie to dwa sie podobaja, ktory lepszy stwierdzic nie moge - jakis zoom by sie przydal, czy co ;q.
No ale lece, pa :*
Znam obydwa modele i mogę eMku zagwarantować, że pierwszy jest lepszy :D.
Poza tym NIE CIERPIĘ drugiego modelu, jest tak samo ciekawy jak pro6 =P.
Szkoda, że na screenkach mało widać...
na tych widac nieco wiecej
sam tez uwarzam ze pierwszy lepszy, no ale mapka na zamowienie, wiec faketa zadecyduje.
[img]members.lycos.co.uk/tamburyno/shot0114.jpg[/img]
Tamb no i co z ta mapka, jest gdzies do sciagniecia? Chetnie bym ja zobaczyl.
Heh - czy do sciagniecia to autor decyduje ... Mi sie wydaje ze juz all skonczone - no ale.. Tamb musi calosc jeszcze ocenic. Imho level finalny.
jeszcze musze z faketa skonsultowac i ew. dam linka, ale nie ma sie co palic bo jak dla mnie to ta mapa to moja najwieksza porazka:/, oczywiscie wiele by mozna naprawic, bo bledow jest sporo ale nie mam zamiaru tego robic. Tak wiec nadniach powinien byc link.
EDIT;
widac nie trzeba bylo czekac zbyt dlugo.
tu jest link members.lycos.co.uk/tamburyno/czajna.rarCLICK
Ok... to ja moze zaczne.
Odnosnie grywalnosci - level ja posiada - potrafi wciagnac na troche czasu. Jednak tu juz zdarzaja sie dosc czesto denerwujace elementy, glownie rozmieszczenie przeszkod, padow. Poczatek.. circle w lewo... Aaaaargh! Why kazdy mapper robi circla w lewa strone? Em... Dalej. Prosta jest ok - tnie troche licznik fps - ale powyzej jakis 500ups jest to nawet korzystne - latwiej sie rozpedzac. Schody ok - choc tu juz mapa traci na szybkosci - zwalniasz sporo - a szczegolnie potem, jak masz te takie schodki wysokie, do gory. Nastepna przeszkoda to chyba jedna z najgorszych. Niby mam juz moment gdzie zaczac... Ale - rozmieszczenie tych padow... Jak dolece bez problemow na 1-2 musze hamowac, tak aby nie przeskoczyc trzeciego - w rezultacie trzeba bardzo zwolnic aby nie uderzyc jeszcze potem z pelna predkoscia w ten znak q3. Jumppady wybijaja potem w dziwne miejsce - ciezko sterowac modelem aby zszedl na wlasciwa droge majac niecale 40fps...
Wnetrze budowli, a takze ten zabudowany plac wyglada ciekawie, ladnie - jednak skaly na zewnatrz... Nienaturalne takie, dziwnego ksztaltu bryly... Przydaly by sie moze jakies liscie, narosle na nich - troche ukryly by ich ksztalty...
Za to bardzo dobrze wyglada texturowanie.
btw. czajna[df.vq3]00.39.264(SzakaL.Poland).dm_68 - to dobry czas? Mialam chyba gdzies kiedys 38... Ale demo ekhem... zniknelo w ciemnych czelulesciach mojego dysku ;/ Nie jest to moj typ levelu (ah te mapki Pea :p), ale mimo to nawet niezle mi sie na nim gralo... Szkoda tylko, ze nawet posiadacz ath2500 z ati r9600 bedzie mial problemy z licznikiem fps na niej. Niemowiac o posiadaczach slabsszych kompow.
No tu na grywalnosc nie ma co liczyc bo nie po to mapa byla stworzona, wlasciwie to nawet mogloby jej (grywalnosci) wogole nie byc. A fakt faktem "naturalna" strona mapy(skaly) sa moja porazka bo z architektury jestem szczerze mowiac zadowolony. jest to spowodowane oczywiscie brakiem checi i czasu ( a niestety i tak niezdarzylem na czas :/). Tak wiec ogolnie moge ja zaliczyc jako mapa eksperymentalna, bo do gry to ona sie nie nadaje , chociazby nawet przez ten fps.
Jeszcze dodam cos, nie wiem jak moglem wczesniej zapomniec, sor:]
wielkie dzieki dal Szakalki bo to ona kompilowala tego bydlaka;)
btw. a czas 39 czy dobry? tego nie mam pojecia bo mapy nie przeszedlem i do czasu gdy sobie nie sprawie nowego kompa to sie to raczej nie zmieni:]
edit: tu link bo nie wiem czy ktos zerka na poprzednia strone
Mapa wygląda wspaniale! Jak dla mnie : najbardziej "chińska" mapa jaką widziałem, wspaniały "klimat" - chyba się mocno przygotowywałeś? Szczegółowy brushwork, teren a'la sock, sprytnie wybrnąłeś z problemu końca mapy, coś bym tam nisko jeszcze wrzucił by spotęgować wrażenie że jesteśmy na szczycie góry. Brakuje "powietrza" - może mgła:
fogparms ( .04 .08 .08 ) 25000 ?
Kolor mgły trzeba by dopasować do koloru nieba, ale z tym to akurat nie masz problemu - fantastycznie dopasowane kolory na zewnątrz.
A teraz krytyka[11]:
Wnętrza są nienaturalnie oświetlone, nie pisałbym tego gdyby nie to co się dzieje na zewnątrz, bo i tak jest rewelacyjnie. Jest chyba za jasno i na pewno za żółto, zjechałbym trochę z saturacją textur drewna (we wnętrzach). I tylko tyle[11] rozumiem, że mapa jest pod cpm i jest nie skończona.
Mała prywata: ja też robię mapki trochę bez celu, a na pewno nie w kierunku grywalności, chyba dla samej satysfakcji...
Pozdrawiam.
NOT MY PRESIDENT !
vq3!!!!! Zreszta imho nadaje sie na obie - ignoracja graczy vanilli na mapie ktora da sie przejsc pod ta fizyka to istny bezsens :x
Heh - co do lighting - wlasnie dziwnie prezentuje sie to oswietlenie na zewnatrz. Chinskich map jest bardzo, bardzo malo - a w pamiec wpadla mi jakas nie grywalna 3pokojowa, niezbyt efektowa i q3wcp1 - obie raczej wypadaja srednio pod wzgledem texturowania i terenu. Z terenu to tylko te skaly mi sie nie widza - sztuczne, takie 'miekkie' bloki - ni to skala, ni jakas sciana... Takie niewiadomo co :/ Najlepiej to Tambowi wyszlo wnetrze za tym murkiem - poprostu co duzo mowic... Prezentuje sie ladnie. Wnetrze budynku... Hmm.. Na moim ustawieniu grafiki wyglada calkiem dobrze - no ale mam niska gamme, takie szare to to dookola.
Odnosnie przeszkod - nadal uwazam ze te pady sa zle rozmieszczone - koncowka glownie - a na 1-2 juz mozna na spokojnie zrobic overa... Takie hamowanie oslabia grywalnosc. Przy okazji odkrylam skrot :p Tylko teraz nagrac z tym jakeis demo.. huh..
Powiem tak. Tej mapy juz nie rusze. Ale szczerze powiem ze mam ochote ja przerobic, a na co? Oczywiscie ctf. Budynek ktory mi sie podoba to ten wielki , mozna byloby go przerobic w srodku i bylby miod na ctfa. Postawic takie 2 naprzeciw siebie i juz. Tylko problem pozostaje , co dac na zewnatrz. Teren? Byloby mase roboty a fps raczej slaby. Chyba ze prosty teren, czyli duuze skaly takie by nie byloby widac naraz tych dwoch budynkow. tylko tak mi sie zdaje ze znowu trzeba by bylo zaangarzowac kogos do kompilacji :/