ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Potrzebna uczynna dusza :}

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 11:40:35

a masz jakiś posąg zakapturzonej postaci?

mówię że nie przejmuj się defragiem...mapa bardziej jest potrzebna w sensie samej mapy jako wystroju i klimatu chińskiego czy japońskiego

FREESTYLE

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-27 11:44:05

zakapturzona postac w sumie jest.
fps.brainerd.net/images/q3models/flame.gifcos takiego

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 11:50:41

no i si

ten posąg jest wyśmienity na tę okazje

a niebo byś może trzepnął jakieś bardziej zimowe...

FREESTYLE

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 11:56:00

4fps - wynika z faktu że odpaliłem q3 w okienku, a mam jeszcze kilka programów włączonych....no i teren na patch\'ach...

ten posąg z mieczem - imho - nie bardzo, ale jeśli ci pasuje....

mam też model samuraja w zbroi (max) - ale raczej nie znajdę czasu na konwersję - chcesz?

NOT MY PRESIDENT !

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 12:00:19

no pewnie ze chce ;-)

jakbym mógł prosić ;-)

FREESTYLE

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-27 12:04:06

zimowe niebo? ja bardziej myslalem o cieplej wiosennej mapce ...

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 12:29:40

[img]www.imageuploads.net/uploads/4570.jpg[/img]
JAk pasuje to daj znać gdzie wysłać - spore to jest....

NOT MY PRESIDENT !

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 13:10:34

tamb zadecyduj

FREESTYLE

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-27 13:44:20

nie potrafie konwertowac:/

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 13:57:11

no a z tym niebem to chyba nie będzie dużego problemu... można to chyba łatwo zmieniać co nie? hmmm

FREESTYLE

Th3rioN

Od: 2004-07-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 14:02:29

Znalazłem 3 textury przedstawiajace smoka, pochodzą z mapy antilogic ale poza tymi obrazkami nie ma tam nic nawiązującego do tematu. Może się do czegoś przydadzą ale chyba raczej tylko wykorzystując znajdujące się na mapie textury. Jakby co to mogę wrzucić mapę (pewnie okaże się że wszyscy ją mają :)
[img]members.lycos.co.uk/th3rion/dragon5.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/th3rion/dragon4.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/th3rion/dragon1.jpg[/img]

...so far, ... so good, ...so what?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-27 14:51:59

mapa ma juz blisko 1600 brushow, a pewnie ostatecznie bedzie miala z ponad dwa razy tyle
[img]www.republika.pl/tambus/china5.jpg[/img]
[img]www.republika.pl/tambus/china6.jpg[/img]
[img]www.republika.pl/tambus/china7.jpg[/img]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 15:19:34

posąg - ostatecznie mogę to wypuścić w formacie *.glm

?
Mapa - może by lekko zróżnicować teren? I nie muszą to być od razu pagórki - może coś w rodzaju platform i ścieżek między nimi? (było by to stosunkowo łatwe do wymodelowania...)

NOT MY PRESIDENT !

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-27 15:42:38

esel mam juz wyobrazenie jak to bedzie wygladac. ta niby osada ktora teraz robie bedzie na szczycie jakby gory. zroznicowanie terenu bedzie , chodz narazie tego nie widac...jezeli oczywiscie wszystko sie uda tak jak planuje

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-27 15:58:15

Tamb - gdzies mialem ta mape z tymi texturami, ale teraz nie moge znalezc tego pk3 (zreszta chyba wiesz jak z tymi poikami jest, gosh :Q). Teraz musze przeniesc caly dysk na inna partycje, troche po potrwa, w ogole system mam z deczka spowolniony :f.
Modeli jeszcze poszukam, bo mialem jakies daszki, czy inne czorty, ale tez nie daje glowy, ze uda mi sie to stargac [27]
Wieczorem sie odezwe, jak sie przeniesie to wybijam stad :f.
Aha - wyglada bardzo ladnie, jeszcze na srodku cos pierdzialnac ino trzeba, ale jak masz juz wizje to nic nie mowie ;-).
I kurde cfaniaku masz smykalke do tego radianta, ja tez tak kcem ;<.

KareemCover

Gravatar

Od: 2004-08-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-27 20:11:44

No no. Mapa prezentuje sie za...biscie. Ja na niebo proponuje jakies enviro. I moze jakies grobowce dac w podziemiach?

UK Techno

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-30 10:57:49

Może się przyda:
[img]www.imageuploads.net/uploads/6560.jpg[/img]
ps: mam już tego samuraja w md3 - proszę wyrazić zainteresowanie, poza w jakiej on pozostaje jest dosyć drętwa (screen wyżej)

NOT MY PRESIDENT !

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-30 17:49:07

esel- teksturke juz mialem, byla w tej mapce z ctfa. A co do samuraja, poza ujadzie, ale pytanie mam takie, jezeli jest jakis latwy sposob to da sie podmienic mu tekstury? na takie aby byl z kamienia? jak jest to trudne to niech tak zostanie, tylko tak pytam.
btw. prace nad mapa chwilowo ustaly z powodu braku pomyslu i lekkiego niesmaku do radianta..

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-08-31 13:50:57

No to obejdziesz się samym zapachem, o to mapka do defraga :P

BTW: dAde albo Req mogli by wreszcie zrobić tu porządek...

KareemCover

Gravatar

Od: 2004-08-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-03 16:36:57

no jest do defraga.. ale czy nie mozna zrobic drugiej wersji??? do vq3 ;)

UK Techno

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-03 18:10:32

Znaczy można uruchomić mape na normalnym quake\'u ale nie będzie dostępnych triggerów odpowiedzialnych za odliczanie czasu...

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-09-04 14:39:12

> esel- teksturke juz mialem, byla w tej mapce z ctfa. A co do samuraja, poza ujadzie, ale pytanie mam takie, jezeli jest jakis latwy sposob to da sie podmienic mu tekstury? na takie aby byl z kamienia? jak jest to trudne to niech tak zostanie, tylko tak pytam.

Można zrobić \"remap\" textury na modelu, wtedy całość pokrywa się jedną texturką (ale jakoś to chyba było, że nie ma możliwości wykorzystania textury z shaderem... chyba :P).

A działa to tak (edycja w polu \"Entities\" - \"N\"):

_remap : Used to remap textures/shaders in the model. To remap all shaders to a given shader, use \"*;models/mymodel/mytexture\". To remap a specific shader, use \"models/mymodel/old;models/mymodel/new\".

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-06 09:09:13

U mnie to działa:

-mamy texturkę na bruszu (modelu) save - exit radiant, dopisujemy shader o nazwie identycznej z texturką ( u mnie wszystkie shaderki do jednej mapy są w jednym pliku) sejwujemy plik *.shader, otwieramy radianta i powinno się podmienić[10]

NOT MY PRESIDENT !

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-06 16:25:52

www.the-gallery-of-china.com
Tutaj mozna wyszukac sobie co trzeba na kiakies obrazy na sianach czy cos w tym stylu imo :f. Jeszcze na hdd mam zapisanych troche symboli, gdzies postaram sie to wrzucic.
I co do zmieniania textury na modelu - cos tam jak dAde goda - dopisywalem ino do \'wlasciwosci\' w radiancie bez zadnych shaderow ;q.

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-06 18:51:45

no jak tam Tamb...? teraz to już zależy mi trochę na czasie

FREESTYLE