ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ReflexFPS

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-11-18 20:02:56

Reflex jest ostatnią nadzieją, żeby nawrócić dzisiejsze pokolenia nowych graczy na jakiś szybki fps.

@Majki

Doskonale sobie zdajemy z tego sprawę, że może im się nie udać, ale sypnąłem groszem, kupiłem i po prostu czekam. Nawet jakby gierka miała wyjść za kilka lat, to i tak warto.

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

szeryf

Od: 2010-05-15

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-11-18 20:12:54

@majki:

Wiem, że 75% tytułów z Early Access na Steamie nie jest ukończona, ale zapłaciłem i spodobało mi się poruszanie w tej grze. Pamiętaj, że to nadal wersja (pre)alfa i braki w grafice czy teksturach lub broniach to nic nadzwyczajnego na tym etapie. Panowie odpowiedzialni za ten tytuł mają czas, żeby to poprawić. I tak jak napisałeś - to nie jest ukończona gra.

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2014-11-19 09:35:01

@Mariano: Z tą ostatnią nadzieją to lekka przesada. W planach jest jeszcze nowy UT w którym mam nadzieje położą nacisk na klasyczną rozgrywkę a nie ctf z pojazdami.

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-11-19 21:06:08

@mariano
> Reflex jest ostatnią nadzieją, żeby nawrócić dzisiejsze pokolenia nowych graczy na jakiś szybki fps.

Moim zdaniem jesteś w MEGA błędzie. QL będąc Quakiem (marka), zyskując dobre recenzje u znanych recenzentów takich jak TotalBiscuit (olewam 40-letnie dzieci płaczące nad loadoutoami w FFA) i nawet mając wykupioną reklamę na głównej Steam przez weekend zebrał trochę ludzi - jakieś 6K a potem spadł do normy, czyli około 1K.

Porównaj 6K do 200 000 z tf2 czy 300 000 z CSGO.

Model Quake'a odpada dziś i to jest fakt. I nawet ID to wie, bo nie pompuje dużo kasy w projekt. Quake tak - ale Quake5. Który będzie się różnił od QuakeLive tak, jak Unreal Tournament 4 już teraz się różni od wszystkich poprzednich Unreali.

Reflex poszedł na Kickstartera. I co? Świat olał Reflex moczem.

Bo to tylko klon Quake.

Bardzo niszowy projekt i na pewno nie porwie tłumów. Jeśli zostanie ukończony i wydany ofc.

Sorry, ale taka jest rzeczywistość.

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-11-19 21:19:21

I od nawracania będą ut4 i Blue Streak.

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2014-11-19 23:20:54

Rzeczywistość jak na razie rysuje się następująco. Mamy grę z potencjałem która jest na etapie pre-alpha. Świata raczej nie zawojuje ale może przywróci do łask deathmatch w klasycznym stylu (1v1, tdm itp.) na parę lat. Quake Live pod tym względem nie wypalił (Reflex jest grą nową więc szanse na zainteresowanie potencjalnych graczy ma większe).

Niestety ten przestarzały model gry ma to do siebie, że wymaga więcej skilla niż szczęścia. Weterani mają frajdę, nowi gracze bez headshot'ów i kompletu broni na starcie się gubią. Mam nadzieję że po erze przekombinowanych strzelanek sieciowych, nadejdzie czas na gry o nieco bardziej archaicznej mechanice (klasy postaci, jakieś roboty, pojazdy, samoloty. Po co to komu?).

Sprawa wygląda tak. Mam zamiar świetnie się bawić grając w tą produkcję.

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2014-11-20 06:47:53

> Mam zamiar świetnie się bawić grając w tą produkcję.

O to to. Ja się świetnie bawię już teraz, bez tekstur i innych pierdół.

Kornick

Od: 2014-09-18

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-11-20 12:18:33

Grajcie póki możecie. Kogo obchodzi przyszłość gier fps, niech się martwią przyszłe pokolenia :D

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-11-20 16:11:03

@majki: Równie dobrze mógłbyś dodać do tego bajecznego zestawu nowe Call of Duty: Advanced Warfare. Rozbawiłeś mnie mocno, naprawdę. :D

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-11-20 16:56:23

@Mariano

Tobie się wydaje, że rynek gier komputerowych = 1000 użytkowników ESR. :)

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2014-11-20 17:26:31

Mi się coraz bardziej wydaje że zamiast poradników jak skakać ktoś powinien zrobić "jak zrobić dobrą mapę? nie każdy chce skakać po twoim kwadracie z kładkami, jump-padami i porozrzucanymi item-ami". Znaczy nikt nikomu nie zabrania, ale z tego co widzę ilość nie przekłada się na jakość i w jeden dzień q3dm6 nie zbudowano :) Pozytywne jest na pewno że dema nagrywane są przez serwer i to już od samego początku rokuje dobrze. A poza tym to dema poczekać mogą, ale mogliby chociaż zrobić to spectowanie z pov-a gracza.

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2014-11-21 22:13:42

Będzie gra, będą i mapy. Przecież nikt nie będzie grał w kwadracie z jedną zbroją, jumppadd'em i dwoma poziomami. Pożyjemy zobaczymy. Najważniejsze żeby ktoś ogarnięty zabrał się za aerowalk'a najlepszej mapy w serii EVER!!).

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-11-22 16:01:10

Aerowalk jest do ściągnięcia z działu map na forum Reflex:

www.reflexfps.net/forums/index.php?/topic/335-eldreks-aerowalk/

Tylko liczba klatek jakoś tak bardziej spada niż na innych mapach, ale jest jak najbardziej grywalny.

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

Kornick

Od: 2014-09-18

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-11-22 16:21:47

@O]]]satan: Też uważam, że dm6 jest najlepszą mapą :))

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2014-11-22 16:59:56

@Mariano: jop ten aerowalk jest na razie najbardziej grywalny z tych co widziałem bo np. ten cpm22rmx miał złą skale i skoki były o wiele za łatwe. Widziałem też gdzieś dm4 fajnie by było gdyby tego nie skopali.
ps. przeskakuje ktoś arzjee_race ?

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-11-25 14:32:43

Ja kiedyś wymodelowałem szkielet Aerowalk. Wrzuciłem na forum Reflex nawet.
www.reflexfps.net/forums/index.php?/topic/480-bloodrun-as-polygonal-mesh-100-accurate/

Ale nikt nie chce nad tym popracować.

tehace333

Gravatar

Od: 2014-12-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2014-12-02 12:31:44

ludzie placza ze nie ma map a nawet nie sprawdzaja forum z nimi, tutaj sa moje - thc333.com/reflex/
wiecej mozna znalezc na www.reflexfps.net/forums/index.php?/forum/3-mapping-forum/ lub reflexfiles.com/

mam pytanie dodatkowe czy ktos ma kontakt do polskiej czolowki QL? Chcialbym zorganizowac showmatch reflex ale potrzebuje kontaktu do 4 dobrych graczy zeby ustalic czy sa zainteresowani proponowanymi stawkami.

tehace333

Gravatar

Od: 2014-12-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2014-12-02 14:55:00

@majki: edytor jest z dupy, ztn mozna by zrobic ale w bardzo prostej wersji, lepsze to niz nic, ktos zrobil ale skala byla tragiczna, do odtworzenia tego co wrzuciles potrzeba sporo czasu ktory ludzie wola 'marnowac' na tworzenie reflexfiles.com/file/17 ktore nawet sie dobrze nie gra :/ edytor jest bardzo prosty 30min max i wiesz jak zrobic wszystko, tak ze jak masz troche czasu to sam mozesz nad tym popracowac.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-12-02 15:19:55

Czemu niby edytor jest z dupy?

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-12-02 16:50:06

@tehace333:
To co ja zrobiłem to podstawy tego jak się robi levele do gier :D Poza H1ghlanderem nikt nie będzie grał w FPSa z czterema teksturami :D

Jak na razie nie ma ani jednego kompletnego levelu do Reflex. Same sześciany.

Ale coś takiego może dałoby już teraz zrobić?

www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=r9Kf9lRx9tc

tehace333

Gravatar

Od: 2014-12-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2014-12-03 08:28:04

@H1ghlander: brak mozliwosci zaznaczenia jednoczesnie dwoch obiektow, brak grupowania obiektow, dostepne tylko max 4 katy, brak mozliwosci obracania bryl, etc. strasznie duzo manualki.

tehace333

Gravatar

Od: 2014-12-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2014-12-03 08:31:32

@majki: zrobiles 'prawdziwe' podstawy ale nic z tego nie wynika nikt nie zagra w twoj render nie wazne jak super by nie byl. Dlaczego nikt nie bedzie gral w fpsa z 4 teksturami? Slyszales kiedys takie pojecie jak minimal? Ile tekstur potrzeba zeby zrobic cos w stylu TRON'a?

Levele kompletne sa, to ze drzwi skladaja sie z 4 klockow nie odejmuje nic z gameplay niz gdyby skladaly sie ze 100. Zobacz aeroqw tam jest 1000000 brushy i ktos sie strasznie nameczyl zeby to zrobic ale gameplay jest tam tragiczny (niskie pomieszczenia tak ze zachaczasz sie lbem skaczac).

Sciagnij sobie thcdm1/3/4 i zagraj ze znajmoym na lanie a potem powiedz jak bylo. Gameplay szczegolnie arena shooterowy nie wymaga zaawansowanej geometrii do tego aby byl grywalny.

tehace333

Gravatar

Od: 2014-12-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2014-12-03 08:49:03

prawda jest taka ze ludzie nie lubia arena shooterow bo wymagaja prawdziwego skilla, w codzie czy innych military shooterach pierwszy lepszy nob zabije mistrza swiata bo wyskoczy mu na plecy niezespotowany na minimapie i jebnie hedszota przypadkiem bo akurat recoil mu odrzuci celownik w leb, w quake pomijajac ze nob nie ma zupelnie szans bo nie wie co to kontrola mapy to nawet jak sie napakuje 200/200 to taki cypher i tak go zabije samym railem zanim ten sie zorientuje gdzie wogole jest. TTK jest zbyt dlugi przy wyrownanych stackach zeby szczescie mialo jakiekolwiek znaczenie. Nie wazne ze koles wpakowal ci centralna rakiete od tylu jak nie trafi nastepnych 2-3 a ty tak to i tak zginie.

sprawa jest taka ze nowych ludzi trzeba najpierw nakierowac na tryby dla nich przeznaczone (CTF/FFA/CA/etc.) nie na duel.

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-12-04 15:26:39

http://i.imgur.com/RlSCT0J.png

Dlatego Epic Games chce, aby ut4 wyglądał dobrze, ale czytelnie. To nie oznacza picmip 1000.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-12-04 15:47:45

wiele gier mialo znikoma ilość graczy by później się wybic.
I nie wiem o co Ci chodzi z tymi teksturami, w Reflex maja to na poziomie concept artow przecież i maja dopiero dodawać i z góry było wiadome, ze nie bedzie tekstur na razie.

Bardziej trzeba upatrywać, ze tylko duże tytuly maja szanse... czyli w sumie tylko UT4.