ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Wasze produkcje :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 19:02:01

Dobra meczylem sie z jedna woda prawie [b]2h[/b] :/... No i jak to wyglada? (Tamb - jeszcze jedna tesktura :PP)...
[img]www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/m2_3.jpg[/img]
Pak bedzie tak czy inaczej :)... Zamierzam zaczac robic kolejnego levela jak skoncze prace nad obecnym i bede mial wiecej czasu (a ten od srody sie konczy)...Jak juz go skonczymy to podesle info dla Ozone-Junkiego... Aha no to kazdy robil by po jedej mapie, czy kto ile moze? Ja bym proponowal, by wiekszosc sprubowala zrobic choc jedna porzadna mape, niz np. jedna z 5... Zaraz to nie ten topic, sorry :P... Tak wiec - sprawa paku -> topic chyba znacie :)...
No ale jak z ta woda? TYle czasu sie meczylem no i sam nie wiem :///....

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 19:10:22

No i efekt jest b. dobry :)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 19:20:13

M, za duzo sie meczysz nad takimi drobiazgami(zauwazylem ze na oswietlenie wody dales ponad 10 swiatel). ja tez kiedys tak robilem, ale od pewnego czasu zauwazylem ze lepiej dac mniej swiatle ale za to mocniejszych. W tym tunelu np. wystarczylu by 3 swiatla o moce ok.150-200 i owda tez byla by ladna (a nawet latniejsza bo byla by rownomiernie oswietlona) Szakal potwierdzi ze kiedys mialem problemy z oswqietlaniem, ale teraz zajmuje mi to najmniej czasu i oswietlenie jest dobre juz za 1 razem. Wiec sprubuj dawac mniej ale za to mocniejszych swiatlel.
A no wlasnie, jeszce jedna tektura. znowu rada z mojej strony:) rob mape na bierzaco tak jak ma byc. Tzn, dawaj tekturki, trimy itp, a nie najpierw jedna tektura a potem \"upiekszasz\". Mozliwe ze wlasnie przez to i przez te cackanie ze swiatlem tak dlugo robisz te mapy. Zreszta z czasem sam nabierzesz doswiadczenia (tak jak w defragu:])

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

eXe|R.W.G.

Od: 2002-07-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 19:33:07

Pea run jest zajefajny. Nic dodać nic ująć.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 19:38:22

fajnie wyglondaja te swiecace tekturki:) gl, spoko mapka

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 20:07:59

Widze, ze sciagales tego samego paka co ja :D... I Ty jeszczze narzekasz, ze zle mapy robisz?!... Bez przesady, ale to jest gites! A naj jakiej gammie grasz?
Tamb - na oswietlenie wody dalem duzo ponad 20 swiatel :PP... To lepiej dac kilka \'setek\'?.. Hmmm... no nic - teraz skoncze te eksperymenty nad ta mapa i odkladam ja na jutro...

Tekstura - nie wiem.. mi jakos lepiej dac na poczatku wszystko jedna, a potem sobie ozdabiac ;]... Wim, ze to od cholery czasu zabiera, ale ja nie zamierzam byc jakims zawodowym mapperem... na tej mapce narazie skoncze... Jeszcze ta na pack i end z Radiantem na dluzsza chwile.. musze w tabele sie powychac troche :P...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 20:17:19

Egiptsoc Rulez!

To najładniejsze tekstury jakie widziałem!

Screeny robiłem na gammie 1.0.
Ja teraz robie wszystko naraz: brushe, tekstury, światła.

Tak jest o wiele lepiej!

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 20:20:08

moze i egypt rulez ale ja zostane przy gothic. kiedys probowalem zreobic mape egypt ale nic z tego nie wyszlo, nawet jednego pokoju nie zrobilem:/
M; no pewnie ze lepiej duze swiatla dawac, np. na mapie tampPG w tych pierwszych korytarzach niebieskiech urzylem 4-5 siwiatel o mocy 400, i co? nawet ladnie to wyszlo

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 20:40:36

eh... wam to i tak zawsze ładnie wychodzi... ja zrobiłam dzis cyrcle rooms i zaczynam runy...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 21:09:02

no to barzdo dobrze szakal, gl i mam nadzieje ze bedzie z tego niezla mapka

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-22 18:42:29

a ja wlasnie skonczylem mojego paka, wyslalem m\'ow, tu tak zebyscie mieli jakis punkt odniesienia to wam czasy podam. Oczywiscie da sie lepiej bo niue meczylem tych map

tamb1: 15.3XX

tamb2: 9.XXX

tamb3: 13.XXX

tamb4: 10.XXX

tamb5: 9.3XX

kroyh

Od: 2003-02-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-22 19:35:02

zara radianta sciągam =]

dobry cheater to martwy cheater...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-24 08:15:16

sciagaj sciagaj kroyh(wiem ze juz sciagnoles:]) kolejny mapper zawsze sie przyda...:-)

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-24 15:46:08

Mam dość!
Nie mam zamiaru kończyć jakiejkolwiek mapy.

PeaIll - Nie mam pomysłów i nie umiem poradzić sobie z

oświetleniem tak dużej powierzchni.

PeaDF01 - Jest do kitu.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-24 15:50:19

hehy a ja umiem zrobic pokoik

{- me rula

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-24 15:54:25

pea - lamiesz sie tak samo jak ja :P... Zreszta nie ma sie czasu dziwic :/... Ten Radiant jest dobijajacy, no nie? Poprawiasz - zle, znowu poprawiasz - znowu zle... poniej jeszcze tekstury dobra to paranoja... :|

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-25 20:54:02

Dobra znowu mam problem :P...
Mam sobie podloge, ktora idzie sobe w dol (po prostu spadek) i chcem sobie na dole w scianach zrobic jakies trimy - i tu problem... Jak dobrze dopasowac ta cholera teksture?!... W opcjach jak dam S to niby jest rotate, ale ono nie daje takich efektow jak trzeba :/... Oto maly schemacik:
1. ---------

Na 1 i 3 moge spokojnie dac tekstury, bo jest to w poziomie, ale na 2 juz nie (chcem by sie laczylo z 1 i 3), bo sie calkiem rozwala :/... Ktos moze pomoze?... Chyba sie zalamie zaraz przez tego Radianta :(...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-25 21:30:48

Masz w oknie S opcje Roarate, tym wpisuj konty. Czasami trzeba sprawdzać co 1 ale, łatwo tym możesz dopasować. I potem muszisz obrócić pozosatałe i dopasować również Horizontal i Vertical Shift.Napewno da radę... jak nie mozesz to pokaz mi tę ścianę, moze jakos to zrobie :P

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-26 08:40:21

Dobra dzis jeszcze poprobuje... Tak czy inaczej thx za rade...

Ale cos mam przeczucie, ze znoff mi ta mapa nie wyjdzie :/...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-26 14:14:21

jak to znow? ja jeszcze nie iwdzialem mapy ktora Ci nie wyszla:P

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-29 09:05:45

> Stginer0r - Ty chyba nie na czasie ;PP... Wogole jak strona Gwena padla to nie ma jakiegos ogolno swiatowego centrum ktore by gromadzilo wiekszosc map... Moze poza PTC, ktore jest (narazie) tylko w jezyku polskim :)...

No tak jeszcze jest Ruski Defrag... No ale czemu padła strona Gwena?! Miałem tam kilka nawet czasów...:PPP To był najlepszy bank map. A ruski defrag to jakiś porąbany!!! Zipów się otwierać nie da:(((((((((( Ma ktoś proga, który by ruski zipy otwierał?

.::Marko::.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-29 14:10:28

lol...dla mnie ruski defrag jest najlepszy(no oprucz ptc:]]])...nie ma chyba strony gdzie by bylo wiecej map i demek. a zipy sie tam otwiera normlanie, ale je zle sciagasz:P jak naciskasz na demko to poczeaj az sie otworzy stronka i z tamtad masz prawdziwego linka...

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-29 15:00:41

Jezu!!!! Tamb WIELKIE WIELKIE NAPRAWDE WIELKIE DZIĘKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-29 17:59:56

Ruski Defrag najlepszy.. no polenizowal bym :PPP.... No ale wlasnie dochodzi sie do sens sprawy... [b]DEFRAG[/b]... a my do nie tylko Defrag >:)... Dobra znowu ktos tu schodzi z tematu...

Tamb - no nie powiedzialby, ze moje produkcje az tak udane sa :P... Mam nawet pomysl na krotiego runa, ale checi, czasu i z lenistwa mi sie nie chce zaczac :P...