ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Wasze produkcje :)

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 18:42:59

M ta twoja mapa jest SUPER!

Skąd wziołeś takie superowe textury???

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 18:45:11

Eee tam, ale thxz :)...

Oteksturowanie...

ORG -> Mappers stuff -> Tekstury -> Egypt Pack

Cos czuje, ze zaraz ludzie radianty zaczna instalowac i mapy kleic ;]...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 18:47:59

Ja najpierw robiłem mapy do UT.

Teraz w Q3 ale nie mam żadnych dobrych tekstur.

Teraz już wiem skąd je ściągnąć, ale będe się czuł troche głupio

wykorzystując cudze tekstury.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 18:50:50

Chyba po to ktos je udostepnil by z nich korzystac? :)... DfComp002 - m.in uzyte zostale te teksturki...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 20:20:22

Te textury można normalnie wykorzystywać, tylko że trzeba załączyć do nich ten plik readme.txt znajdujący się w paku. A po to zostały udostępnione aby z nich kożystać.

mapka juz jest? ściągam :)
edit: no, świetna mapka ^M^ :) I co ty chciałeś od tego oświetlenia? Na moich ustawieniach jest b. dobrze. Btw. pisałam ci wyżej że aby dostać od razu np. 200 armor to wystarczy zrobić w N ten count, wyglądało by trochę lepiej i na samym końcu trigger_hurt. Wygląd ogólnie jest baaaroz dobry :) i aż nieidzie poznać że to pierwsza twoja mapka :P. Grywalnioście niestety nie mogę ocenić, ale jeśli idzie o wygląd to 5.

może było by nieco więcej gdybyś zrobił te armory i MH w \'normalny\' sposób, ale i tak jest dobrze :]. Zresztą i tak jak dałeś \'wait\'\' = 1 to i tak wystarczy te sekunde poczekać i już jest.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 21:08:20

Po pierwsze: Thxz again :P...

Po drugie: ta armory to tak mialy byc :P - by na \'styk\' isc.. w sumie to o to chodzi na mapach Defraggowych, a level ten i tak nie jest trudny... A na koncu nie lubie \'killowanek\' ;P... A zreszta - jak na pierwsza mape i tak jestem zadowolony :).. Dziekx za uwagi - ale bardziej mnie interesuja co do konstrukcji, oswietlenia (no niby dobre ;P), wykonania itp... Jak pod tym wzgledem?...

A Defraggerzy - da sie grac? :)... Podpowiem, ze nalezy szukac \'bonusa\' na kładkach :d (pomsylcie - 2 granaty dalem przed dluzsza woda - juz macie podpowiedz :P)... Moze zaczne robic druga mape?... Aaaa... nie wiem sam :)... Jezeli ta mapa jest na 5 pod wzgledem wygladu to jestem wniebowziety :]...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-17 21:12:35

no i wreszcie widzialem mape:)

powiem cos okiem mappera: ogulnie mapa wyglonda bardzo spoko:) Znalazlem tylko jeden malutki blond w teksturowaniu przy tunelu z pg, gdzie dwie tekturki nachodza na siebie. ale to tylko maly niewinny bledzik:) Ciezko powiedziec cos wiecej gdyz sa to teksturki egypt a w zasadzie wszystkie mape egypt wyglondaja ladnie. Niewiadomo jak by to bylo z texturami z baseq3. rzeczywiscie, ciezko mi wierzyc ze to Twoja pierwsza mapa:) no ale coz...kozak ma talent:D

no i okiem defrager: level dosc krotkie, jak dla mnie w zadnym szczegule nie jest hardcorowy. ten tunle na koncu wcale nie jest trudny.Przecierz nie trzeba tam od razu 3xrj sadzic:) jedyną troche nieprzyjemna rzecza sa te kolumny ktore czasami przeszkadzaja...no ale moze tak mialo byc. Troche sie zawiodelm , myslalem ze bedzie dluzsza, ale mysle ze i tak ma duza grywalnosc. Dodatkowo sa pewne skroty. Wymyslilem jeszce jeden , ale M byl odemnie sprytniejszy i tal target init:P no ale trudno...jedengo sktoru nie jestem pewien czy wogule da sie go wykonac. Ale i tak M GJ, pierwsza mapa wypadal bardzo dobrze. Mam nadzieje ze bede kolejne, tylko muisz wprawy nabrac i robic je troche szybciej, ale rozumie ze to sa poaczatki...jeszce raz gj i gl w nasetmpnych produkcjach:)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 21:19:55

> Znalazlem tylko jeden malutki blond w teksturowaniu przy tunelu z pg, gdzie dwie tekturki nachodza na siebie. ale to tylko maly niewinny bledzik:)

Ehhh... kolejny bug :/... I tak mape kompilowalem 2 razy, bo na poczatku tez tekstury na sibie nachodzily :|... No ale trudno - nastepnym razem trzeba bedzie lepiej pilnowac...
> ciezko mi wierzyc ze to Twoja pierwsza mapa:) no ale coz...kozak ma talent:D

No nie wierza mi jeszcze :P... Moge Wam przysiac, ze jest to moja pierwsza mapa i nie mialem do wczesnej czynienia z Radiantem :)...
> no i okiem defrager: level dosc krotkie, jak dla mnie w zadnym szczegule nie jest hardcorowy

Bardzo dobrze :)... Mam nadzieje, ze dzieki temu wiecej ludzi go sprobuje ;P... Moze jak zaczne druga mape to jakiegos hardcora sie zrobi? Ale popatrzcie na tabele lnp. tu1 :P... Nie chcem sie meczyc tylko po to by ludziska sobie na mape popatrzyli :/...
> jedyną troche nieprzyjemna rzecza sa te kolumny ktore czasami przeszkadzaja...no ale moze tak mialo byc.

No przynam - na poczatku nie mialo tak byc, a potem mialo, pozniej znowu nie mialo i na kocnu mialo :D... Po prostu jak testowalem mape to sie okazalo, ze mozna wskoczyc odrazu z poziomu \'wyskoku\' na sama gore, to podnioslem tunel do gory i dorzucilem te kolumny :)...
> Ale i tak M GJ, pierwsza mapa wypadal bardzo dobrze. Mam nadzieje ze bede kolejne, tylko muisz wprawy nabrac i robic je troche szybciej, ale rozumie ze to sa poaczatki...jeszce raz gj i gl w nasetmpnych produkcjach:

Dziekx za opinie i jeszcze jedne dziekx za pomoc przy mapce :)... Ehhh.. jak bede mapami sie zajmowal to kiedy ja w Defraga pogram? :P

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-17 21:23:19

a tam ...widze ze Cie to wciagnelo...i nie ma zadnych wymowek:) Pozatym sama nazwa wskazuje (ptc_defrag[b]1[/b]) ze beda kolejne mapy:)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 21:25:19

Te 1 to na wszelki wypadek :PP... Ale co ty by zrobic w drugiej czesci? Pewnie bym pozostal przy stylu egipskim :)... A moze taka kontynuacja? - Zaczynalo by sie w takim miejscu jak sie konczy w 1 :]... To by bylo cos oryginalnego :)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-17 21:27:25

no bardzo dobry pomysl, chociarz w sumie mozna powiedziec ze tsrun to tez cos takiego

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 21:29:39

No ta - tylko, ze tsrun to byl jeden run\'ik :P... a potem jak ludziska narzekali to zostal pociety na 3 czesci ;)... Ale ja mam na mysli takie ladne \'przejscie\' do drugiej czesci.... hmmm... chyba jutro jednak pomecze tego Radianta :D... Jest jakis szybki sposob na takie \'rozbite\' sciany jak po uderzeniu bomby, czy czegos tam? :]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-17 21:42:09

ja takiego sposobu nie znam, prucz wubychu bomby...przykro mi:P

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 21:44:31

YEZUUUUU luudzie robcie latwiejsze mapki !!!

Wykonanie 5

pomysl 4.5

grywalnosc - 3!!! za truudna :(

najpierw cky6 teraz to :( jej

musze jeszcze duzo sie nauczyc.

Ale zebym nie zostal zle zrozumiany - spoko robota :)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-17 21:48:06

nie che kopiowac z ptc, ale nie przesadzaj LaM4, przecierz mapa nie jest trudna. moze sie tylko taka weydawac na pierwszy rzut oka. Pozatym kazda mapa (prawie) jest truda jak chcesz wykonac wszystko bezblendnie i szybko.(nawet kb4szak)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 21:53:18

Ta mapa trudna? :|... Staralem sie by byla jak najprostsza, ale tez bez przesady... hmmm... noc coz - jak nagram demo to przekonacie sie, ze to nie jest takie trudne :]...

Thxz for opition LaM4 =)...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 21:57:39

> ... Ale ja mam na mysli takie ladne \'przejscie\' do drugiej czesci.... hmmm... chyba jutro jednak pomecze tego Radianta :D... Jest jakis szybki sposob na takie \'rozbite\' sciany jak po uderzeniu bomby, czy czegos tam? :]

Jedyne wyjście to ręcznie robić... :( niestety... Choć niejest to trudne. Robisz poprostu grubszy brush, potem za pomocą cdg substract wycinasz w tym dziury, jakieś skałki itd. I środek inaczej texturujesz...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 22:04:25

W tym radiancie to brak wilu fukcji :/... chyba napisze do tworcow \'wishliste\' :).. ciekawe, czy zrealizowali by choc jeden z punktow? :P... Jak bede mial czas to do nich cosik napisze...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 22:12:01

btw. wiele funkcji można mieć używając różnego rodzaju pluginów do radianta, do robienia łuków, schodów, zakręconych schodów, falowanej powierzchni... kilka z nich jest na orgu w dziale mapper\'s stuff. jednak o pluginie robiącym spękania na ścianach i podłogach nigdy nie słyszałam....

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 22:14:05

No moze troche wyolbzymilem :) zly dzien mam dzisiaj, nic mi nie idzie i tu jeszcze taka zalamka :)

A mapa JEST trudna, chociazby poczatek, wymagania: circle minimalnie 490ups, wieza z padami i rakieta, pochlastac sie mozna bo co chwila spadam na dol (po raz 1 jak gralem to 12 minut tam spedzilem zanim przelazlem dalej) :P

ogolnie - hardcore.

Tylko ze to moje 1 podejscie, moze zmienie zdanie :)))
I ^M^, a probowales w Qu4rku? duuzo przyjazdniejszy jest dla uzytkownika.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 22:17:30

Thxz SzkaL za info - sprawdze te pluginy...

LaM4 - Robie narazie w gtk :)..

Poczatek - trzeba miec 560 ups, ale mozna tam wykonac skoki i miec spokojnie ponad 600 ups (zaczynamy w kacie). Lub 2 skoki i ~570 ups...

Wieza - wcale bo nie :P... i szukac skrotow! :D...

Ogolnie - easy run ;PP...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 22:24:01

Quark jest bardziej pod stare częśći quake. A i imo dużo trudniej się tym robi i przedwszystkim wolniej. Radiant też jest bardzo łatwy, a to że ciężko na początku jest robić rzeczy typu własnie te spekania to normalne... Dla mnie to parę minut, zresztą po jakimś czasie też będzie to wychodzić szybko i ładnie :)

Zresztą tego typu rzeczy można także poszukać jako prefaby... Looknij prefabs.gamedesign.net/tutaj. Takich akurat nie widziałam, ale możesz tam znaleźć min. te arches, bramki, i wieeele innych.

Co do trudności, te rakiety nie są aż takie najgorsze, pg też nie... ale te cyrcle (ja tego nawet nie umiem wogóle i za nic nie idze mnie nauczyc ;((()

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 22:24:37

No wlasnie 2 skoki, ale zeby to osiagnac to 1 musi byc jakos wlasnie 480-490 :P

a w wiezy da sie na granacie i rakiety ale i tak ciezko jest wskoczyc w to wejscie :) najczesciej laduje za wysoko, na tym gzymsie :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 22:31:04

Specjalnie dalem takie \'ramki\' na tym wyjsciu :PP... ale jest maly ulatwienie... wszystko jest ladnie zaplanowane :))... no znajdzie ktos czy nie? :P

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 22:50:50

poddaje sie :) nie znajde zadnego ulatwienia :P

I zmieniam zdanie, mapa nie jest taka trudna :) aczkolwiek wqrwiajaca momentami :)))
Edit: if jestes na najwyzszym padzie to rjump bez jump doprowadzi cie do wyjscia :) czy o tym mowiles?