M ta twoja mapa jest SUPER!
Skąd wziołeś takie superowe textury???
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
M ta twoja mapa jest SUPER!
Skąd wziołeś takie superowe textury???
Eee tam, ale thxz :)...
Oteksturowanie...
ORG -> Mappers stuff -> Tekstury -> Egypt Pack
Cos czuje, ze zaraz ludzie radianty zaczna instalowac i mapy kleic ;]...
Ja najpierw robiłem mapy do UT.
Teraz w Q3 ale nie mam żadnych dobrych tekstur.
Teraz już wiem skąd je ściągnąć, ale będe się czuł troche głupio
wykorzystując cudze tekstury.
Chyba po to ktos je udostepnil by z nich korzystac? :)... DfComp002 - m.in uzyte zostale te teksturki...
Te textury można normalnie wykorzystywać, tylko że trzeba załączyć do nich ten plik readme.txt znajdujący się w paku. A po to zostały udostępnione aby z nich kożystać.
mapka juz jest? ściągam :)
edit: no, świetna mapka ^M^ :) I co ty chciałeś od tego oświetlenia? Na moich ustawieniach jest b. dobrze. Btw. pisałam ci wyżej że aby dostać od razu np. 200 armor to wystarczy zrobić w N ten count, wyglądało by trochę lepiej i na samym końcu trigger_hurt. Wygląd ogólnie jest baaaroz dobry :) i aż nieidzie poznać że to pierwsza twoja mapka :P. Grywalnioście niestety nie mogę ocenić, ale jeśli idzie o wygląd to 5.
może było by nieco więcej gdybyś zrobił te armory i MH w \'normalny\' sposób, ale i tak jest dobrze :]. Zresztą i tak jak dałeś \'wait\'\' = 1 to i tak wystarczy te sekunde poczekać i już jest.
Po pierwsze: Thxz again :P...
Po drugie: ta armory to tak mialy byc :P - by na \'styk\' isc.. w sumie to o to chodzi na mapach Defraggowych, a level ten i tak nie jest trudny... A na koncu nie lubie \'killowanek\' ;P... A zreszta - jak na pierwsza mape i tak jestem zadowolony :).. Dziekx za uwagi - ale bardziej mnie interesuja co do konstrukcji, oswietlenia (no niby dobre ;P), wykonania itp... Jak pod tym wzgledem?...
A Defraggerzy - da sie grac? :)... Podpowiem, ze nalezy szukac \'bonusa\' na kładkach :d (pomsylcie - 2 granaty dalem przed dluzsza woda - juz macie podpowiedz :P)... Moze zaczne robic druga mape?... Aaaa... nie wiem sam :)... Jezeli ta mapa jest na 5 pod wzgledem wygladu to jestem wniebowziety :]...
no i wreszcie widzialem mape:)
powiem cos okiem mappera: ogulnie mapa wyglonda bardzo spoko:) Znalazlem tylko jeden malutki blond w teksturowaniu przy tunelu z pg, gdzie dwie tekturki nachodza na siebie. ale to tylko maly niewinny bledzik:) Ciezko powiedziec cos wiecej gdyz sa to teksturki egypt a w zasadzie wszystkie mape egypt wyglondaja ladnie. Niewiadomo jak by to bylo z texturami z baseq3. rzeczywiscie, ciezko mi wierzyc ze to Twoja pierwsza mapa:) no ale coz...kozak ma talent:D
no i okiem defrager: level dosc krotkie, jak dla mnie w zadnym szczegule nie jest hardcorowy. ten tunle na koncu wcale nie jest trudny.Przecierz nie trzeba tam od razu 3xrj sadzic:) jedyną troche nieprzyjemna rzecza sa te kolumny ktore czasami przeszkadzaja...no ale moze tak mialo byc. Troche sie zawiodelm , myslalem ze bedzie dluzsza, ale mysle ze i tak ma duza grywalnosc. Dodatkowo sa pewne skroty. Wymyslilem jeszce jeden , ale M byl odemnie sprytniejszy i tal target init:P no ale trudno...jedengo sktoru nie jestem pewien czy wogule da sie go wykonac. Ale i tak M GJ, pierwsza mapa wypadal bardzo dobrze. Mam nadzieje ze bede kolejne, tylko muisz wprawy nabrac i robic je troche szybciej, ale rozumie ze to sa poaczatki...jeszce raz gj i gl w nasetmpnych produkcjach:)
> Znalazlem tylko jeden malutki blond w teksturowaniu przy tunelu z pg, gdzie dwie tekturki nachodza na siebie. ale to tylko maly niewinny bledzik:)
Ehhh... kolejny bug :/... I tak mape kompilowalem 2 razy, bo na poczatku tez tekstury na sibie nachodzily :|... No ale trudno - nastepnym razem trzeba bedzie lepiej pilnowac...
> ciezko mi wierzyc ze to Twoja pierwsza mapa:) no ale coz...kozak ma talent:D
No nie wierza mi jeszcze :P... Moge Wam przysiac, ze jest to moja pierwsza mapa i nie mialem do wczesnej czynienia z Radiantem :)...
> no i okiem defrager: level dosc krotkie, jak dla mnie w zadnym szczegule nie jest hardcorowy
Bardzo dobrze :)... Mam nadzieje, ze dzieki temu wiecej ludzi go sprobuje ;P... Moze jak zaczne druga mape to jakiegos hardcora sie zrobi? Ale popatrzcie na tabele lnp. tu1 :P... Nie chcem sie meczyc tylko po to by ludziska sobie na mape popatrzyli :/...
> jedyną troche nieprzyjemna rzecza sa te kolumny ktore czasami przeszkadzaja...no ale moze tak mialo byc.
No przynam - na poczatku nie mialo tak byc, a potem mialo, pozniej znowu nie mialo i na kocnu mialo :D... Po prostu jak testowalem mape to sie okazalo, ze mozna wskoczyc odrazu z poziomu \'wyskoku\' na sama gore, to podnioslem tunel do gory i dorzucilem te kolumny :)...
> Ale i tak M GJ, pierwsza mapa wypadal bardzo dobrze. Mam nadzieje ze bede kolejne, tylko muisz wprawy nabrac i robic je troche szybciej, ale rozumie ze to sa poaczatki...jeszce raz gj i gl w nasetmpnych produkcjach:
Dziekx za opinie i jeszcze jedne dziekx za pomoc przy mapce :)... Ehhh.. jak bede mapami sie zajmowal to kiedy ja w Defraga pogram? :P
a tam ...widze ze Cie to wciagnelo...i nie ma zadnych wymowek:) Pozatym sama nazwa wskazuje (ptc_defrag[b]1[/b]) ze beda kolejne mapy:)
Te 1 to na wszelki wypadek :PP... Ale co ty by zrobic w drugiej czesci? Pewnie bym pozostal przy stylu egipskim :)... A moze taka kontynuacja? - Zaczynalo by sie w takim miejscu jak sie konczy w 1 :]... To by bylo cos oryginalnego :)...
no bardzo dobry pomysl, chociarz w sumie mozna powiedziec ze tsrun to tez cos takiego
No ta - tylko, ze tsrun to byl jeden run\'ik :P... a potem jak ludziska narzekali to zostal pociety na 3 czesci ;)... Ale ja mam na mysli takie ladne \'przejscie\' do drugiej czesci.... hmmm... chyba jutro jednak pomecze tego Radianta :D... Jest jakis szybki sposob na takie \'rozbite\' sciany jak po uderzeniu bomby, czy czegos tam? :]
YEZUUUUU luudzie robcie latwiejsze mapki !!!
Wykonanie 5
pomysl 4.5
grywalnosc - 3!!! za truudna :(
najpierw cky6 teraz to :( jej
musze jeszcze duzo sie nauczyc.
Ale zebym nie zostal zle zrozumiany - spoko robota :)
nie che kopiowac z ptc, ale nie przesadzaj LaM4, przecierz mapa nie jest trudna. moze sie tylko taka weydawac na pierwszy rzut oka. Pozatym kazda mapa (prawie) jest truda jak chcesz wykonac wszystko bezblendnie i szybko.(nawet kb4szak)
Ta mapa trudna? :|... Staralem sie by byla jak najprostsza, ale tez bez przesady... hmmm... noc coz - jak nagram demo to przekonacie sie, ze to nie jest takie trudne :]...
Thxz for opition LaM4 =)...
> ... Ale ja mam na mysli takie ladne \'przejscie\' do drugiej czesci.... hmmm... chyba jutro jednak pomecze tego Radianta :D... Jest jakis szybki sposob na takie \'rozbite\' sciany jak po uderzeniu bomby, czy czegos tam? :]
Jedyne wyjście to ręcznie robić... :( niestety... Choć niejest to trudne. Robisz poprostu grubszy brush, potem za pomocą cdg substract wycinasz w tym dziury, jakieś skałki itd. I środek inaczej texturujesz...
W tym radiancie to brak wilu fukcji :/... chyba napisze do tworcow \'wishliste\' :).. ciekawe, czy zrealizowali by choc jeden z punktow? :P... Jak bede mial czas to do nich cosik napisze...
btw. wiele funkcji można mieć używając różnego rodzaju pluginów do radianta, do robienia łuków, schodów, zakręconych schodów, falowanej powierzchni... kilka z nich jest na orgu w dziale mapper\'s stuff. jednak o pluginie robiącym spękania na ścianach i podłogach nigdy nie słyszałam....
No moze troche wyolbzymilem :) zly dzien mam dzisiaj, nic mi nie idzie i tu jeszcze taka zalamka :)
A mapa JEST trudna, chociazby poczatek, wymagania: circle minimalnie 490ups, wieza z padami i rakieta, pochlastac sie mozna bo co chwila spadam na dol (po raz 1 jak gralem to 12 minut tam spedzilem zanim przelazlem dalej) :P
ogolnie - hardcore.
Tylko ze to moje 1 podejscie, moze zmienie zdanie :)))
I ^M^, a probowales w Qu4rku? duuzo przyjazdniejszy jest dla uzytkownika.
Thxz SzkaL za info - sprawdze te pluginy...
LaM4 - Robie narazie w gtk :)..
Poczatek - trzeba miec 560 ups, ale mozna tam wykonac skoki i miec spokojnie ponad 600 ups (zaczynamy w kacie). Lub 2 skoki i ~570 ups...
Wieza - wcale bo nie :P... i szukac skrotow! :D...
Ogolnie - easy run ;PP...
Quark jest bardziej pod stare częśći quake. A i imo dużo trudniej się tym robi i przedwszystkim wolniej. Radiant też jest bardzo łatwy, a to że ciężko na początku jest robić rzeczy typu własnie te spekania to normalne... Dla mnie to parę minut, zresztą po jakimś czasie też będzie to wychodzić szybko i ładnie :)
Zresztą tego typu rzeczy można także poszukać jako prefaby... Looknij prefabs.gamedesign.net/tutaj. Takich akurat nie widziałam, ale możesz tam znaleźć min. te arches, bramki, i wieeele innych.
Co do trudności, te rakiety nie są aż takie najgorsze, pg też nie... ale te cyrcle (ja tego nawet nie umiem wogóle i za nic nie idze mnie nauczyc ;((()
No wlasnie 2 skoki, ale zeby to osiagnac to 1 musi byc jakos wlasnie 480-490 :P
a w wiezy da sie na granacie i rakiety ale i tak ciezko jest wskoczyc w to wejscie :) najczesciej laduje za wysoko, na tym gzymsie :)
Specjalnie dalem takie \'ramki\' na tym wyjsciu :PP... ale jest maly ulatwienie... wszystko jest ladnie zaplanowane :))... no znajdzie ktos czy nie? :P
poddaje sie :) nie znajde zadnego ulatwienia :P
I zmieniam zdanie, mapa nie jest taka trudna :) aczkolwiek wqrwiajaca momentami :)))
Edit: if jestes na najwyzszym padzie to rjump bez jump doprowadzi cie do wyjscia :) czy o tym mowiles?