ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Wasze produkcje :)

al1aMFaSPL

Od: 2002-12-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 23:25:57

Zaraż sciągne, dzisiaj na nocce jestem to zobaczymy :)

White-pads rulezz, jeszcze 20 ups brakuje i są moje, czarne duże przeskakuje za ostatni pad lub przedostatni.

vic

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-18 03:18:56

PTC_DEFRAG1 podoba mi się!

Pograłem dzisiaj godzine i mam póki co czas 30:968.

Bardzo dobra robota, i fajne pomysły.

Dobrze że w końcu za robienie się map wziął się ktoś kto sam może przeprowadzać beta testy :)
Good Job M !

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 10:32:57

> Edit: if jestes na najwyzszym padzie to rjump bez jump doprowadzi cie do wyjscia :) czy o tym mowiles?

Ano blisko jestes :)...

v!c - Ty chyba msz za duzo czasu by grac :P...

Moze wezme sie za druga czesc?... Hmmm... nawet troche pomyslow mam, ale jakies pluginy, czy inne shit musze zessac, bo to stanowczo za duzo roboty... troche automatyzacji chcem! :)

> Dobrze że w końcu za robienie się map wziął się ktoś kto sam może przeprowadzać beta testy :)

Ano tak ;)... Za pierwszym razem to w ostatnim korytarzu mozna bylo wlezc odrazu na dore z poziomy \'wyskoku\' :PP... Zreszta to nie wszysko ;)...

Hmmm... a druga czesc miala by byc trudniejsza? Czy mniej-wiecej taka sama?...
Thxz za opinie... :]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-18 10:34:33

szakal: nie sluszalem o pluginach do radianta, daj jakies wieksze info na tan temat? gdzie konkretnie sa w mapper stuff?
M: no przecierz juz mowielm o tych skrotach. Na tych padach sa 4 bounce i jak kto woli 1 granat. Troche wyobrazni i finezji i ma sie go za saba kilka sekund(malo), a jak ktos jest jeszce madrezjszy to zrobi to w 1 sekunde...ale nic nie powiem:P
edit: M najlepiej jak by byla tego samego poziomu trdnosci...i can win:)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 10:55:19

Szukalem wlasnie tych pluginow, ale chyba slepy jestem :|... Na ORGu na 100% sa??... Hmm... no nie wiem, ale jeszcze poszukam :P...

Poziom trudnosci - chyba styknie taki sam jak w jednyce? :) (jeszcze mapy nie zaczal robic a juz kombinuje :P)...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-18 11:06:20

M, chyba wiem o jakie ulatwienie ci chodzi :

na koncu zamiast spadac na sam dol to wystarczy zrobic rjump w gore (ale taki perfect, bo inaczej nie dolecisz) i kilka odsciennych i jestes na samej gorze bez spadania na dol :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 11:14:38

Eee... nie to ;P... Powiem, ze chodzi o przydatnego bounca - i wszystko jasne ;)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-18 14:43:12

mozna tez jak sie wezmie te 2 granaty, i pozniej przed spadnieciem w dol od razu wyskoczyc na granacie(tym co nam zosta) na gore...jeszce tegop nie prubowalem ale chyba soe tak da

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 15:09:48

Są... chyba wiem co wrzucam :P

www.q3arena.gry.wp.pl/?id=38&akcja=download&kat=4&file=6342gensurf - do tworzenia rzeczywistego srodowiska w q3.

www.q3arena.gry.wp.pl/?id=38&akcja=download&kat=4&file=6846editing tools - do schodów (rozne rodzaje, bramki, przejscia, arches)

Narazie tylko tyle, ale poszukam dziś jeszcze jakichś... :]

W gtk radiancie chyba w wersji 1.2.11 były jakieś już dodane, ale niewszystko działalo, ale możesz zobaczyć w menu \'plugins\'
edit: looknij jeszcze zerowing.idsoftware.com/archives/gtkradiant/2002-February/002227.htmltutaj troche tego jest :)

i mgs.qeradiant.com/news.htmltu

nie sprawdzałam tego, może później... ale to znalazłam

Zylas

Gravatar

Od: 2003-04-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-18 15:16:44

Mam pytanie, gdy robie mape mam uzywac gotowych textor(zobionych przezemnie) czy najpierw z jednej zarys mapy?

Bo zrobilem troche z dwoch textor, chcialem pyzniej prawdziwe textory nalozyć, czy bedzie latwiej?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 15:17:12

Ox - sprawdze to pozniej :)... Ale mam pewnien \'maly\' problem... Co jest z tymi swiatlami w wodzie?!... Jak robile ptc_defrag1 to bylo ok - swiatelka siwceily... teraz zaczalem cos tam kleic nowego - daje swiatla do wody - qpa... nic - ciemnosci :|... Jest na to jakas rada czy co?... Juz mape od nowa zaczalem kleic, bo sie wkurzylem :/... O co chodzi? :|

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 15:37:56

mi sie nigdy nie zdazylo aby swiatla w wodzie nie swiecily... Spróbój oświetlić texturą, jakąś z shaderem, powinno być ok. Albo zrób światło i połącz je z target_position i ten target umieść pod wodą... choć mimo to powinno świecić...
Zyl4s- mi jest zawsze łatwiej robić najpierw konstrucję z 1 textury i potem to texturować, itd... ale wybór należy do ciebie, jak ci łatwiej od razu to rób od razu.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-18 15:46:55

mi tez czsami woda nie chcce sie oswietlic:/ i w paru mapka to widac
zylas: ja daje tekstury na bierzaco, pozniej gowno sie robi jakl mam cala mape na niebiseko:/

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-18 17:46:10

A moze chodzi o to ze jak jestes u gory to walisz granat do pomieszczenia z rl i rjump bez jump, i szybciutko zamin granat wybuchnie zbieramu RL i skaczemy na kombo - granade+rjump do wyjsca?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 18:02:09

Ale ludzie pomysly maja :)... Nawet bym tego nie wymyslil :P... Powiem, ze chodzi o bounca w okolicach kladek bardziej patrzac na gore :P...

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-18 18:06:05

No ale to max sqrut wychodzi tylko ze trzeba miec 4 granaty w sumie. wiec moze lepiej jest zejsc na dol niz stac przy granatniku i czekac az sie pojawi po raz 2 :) :P

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 18:08:38

Nie, nie, nie... zle szukacie.. specjalnie dalem 2 granaty... sa 2 sposoby na skrot w tym miescu - bounce lub... :PP

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 18:46:53

[img]www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/m2_1.jpg[/img]
Pierwszy screen z mojej nowej mapy :]... Tamb - wiem! Juz wiem przez co ta przekleta woda byla czarna!! To na 99% przez to, ze nie stykala sie z podlozem!!! =)... Tak wiec caly dzien meczylem sie z ta woda i zrobilem tylko 2 pady... a grupowianie w GTK Radiancie 1.3.7. nie dziala jak trzeba i tak :/... Ufff... jeszcze oswietlenia praktycznie nie ma - jest tylko poczatkek, ktorego nie ma i te 2 pady... kiedy skoczne?.. Hmm.. zalezy jak bedzie rpaca szla.. moze poniedzialek, moze wczesniej....
BTW: Robie narazie all jedna tekstura - reszta jak skoncze projekt :)... Chcialem tlko pokazac te pady i powiedziec o tej wodzie :]...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 19:21:20

Ładnie ^M^, coraz lepiej :)

Grópowanie nie działa już chyba od 1.2.11 wersji GTK, niestety :/

Próbój zaznaczać tak: Zrów w na miejscu padów duży brush mogący je objąć i wciśnij \'select inside\' i potem kopiuj.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 19:29:29

Thxz :))... Bedzie jeszcze ladniej - obiecuje :].. Wstukalem tylko sciany, wode i 2 pady, tkre robilem 2 razy od poczatku (zapomnialem zapisac starych :/)...

Ale strasznie ciezko jest bez tego grupowania :|... co prawda tez robie z tym Selcec -> Insert... chyba kolejnego maila musze napisac - moze by szybko patcha wypuscili??...

I mam pytanko: Ile czasu zajmuje Wam stworzenie jakies porzadnej mapy? Bo mi strasznie wolno to idzie :|...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-18 19:47:36

> Grópowanie nie działa już chyba od 1.2.11 wersji GTK, niestety :/
>
> .

grupowanie dziala tylko ze jest zmienione. i wedlgu mnie na lepsze. jak juz masz zrobiona grupe to mozesz sobie normlanie zaznaczac odzdzielnie wszystkie elementy a jak chcesz cala grupe to zaznacz shift+A i sie zaznaczy cala grupa.

> I mam pytanko: Ile czasu zajmuje Wam stworzenie jakies porzadnej mapy? Bo mi strasznie wolno to idzie :|...

hmm ciezko powiedziec ale powiem ile robuilem poszczegulne mapy:

T4m8uryn0pg: ok4 dni

t4m8urynoRL: 4dni

t4m8urynoRL2:3 dni

t4m8uryn0_beta1: 6/7 dni

t4m8uryn0run: tu to nie wiem bo to moja pierwsza mapa, wiele razy ja zmienialem, pozniej przestalem robic..pozniej znowu zaczolem itd:)
Acha , i bym zapomnial. spoko wyglondaja te pady M, tylko staraj sie nie robic sciany, podlogi i sufitu jedna tektura. Urzywaj wiecej trimow, ale z czasem to sie poprawi. A z woda, to sam nie wiem, mozeliwe ze masz racje...:)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 19:58:39

A w ptc_defrag1 bylo malo trimow? ;)... Jak robie mape to na opczatku wszystko wale jedna tekstura, a potem przyzdabiam :)... Nie mysl, ze to tak zostanie paskudnie :PP...

Z tym Shift+A to zaznacza sie nie cala grupa, ale (przynajmniej u mnie) wszystkie obiekty tego typu...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-18 20:06:37

no bo musisz zaznaczyc normalnie element grupy, tzn shift+ppm, a nie ctr+shift+ppm

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-18 20:12:11

Sprobuj na mapie - jak sobie kopiuje grupe, a potem chcem zaznaczyc jeden pad to zaznaczaja sie wszystkie... A moze to ja cos pokrecilem? :P...

I jeszcze jedno pytanko :)... Jak wymierzacie odleglosci? Ja narazie wszystko na oko robie (i jakos idzie ;P)... Czy sa jakies odpowiednie \'proporcje\'??

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-18 20:32:49

odleglosc padow? no to z tego co wiem to tylko na oko. oczywiscie ja sobie sam jakos zaobserwowalem ze np. jedna taka duza kratka na radiancie to jest ok.100 ups, i cyrcla robie np. na 5 takich krtatek, nastempny pad, np. 6 itp. a jezeli robisz juz dlugie pady to radze przerobienie sobie opc1 na *.map i skopiowanie i poprzesuwanie padow(bo opc za latwe)