Zaraż sciągne, dzisiaj na nocce jestem to zobaczymy :)
White-pads rulezz, jeszcze 20 ups brakuje i są moje, czarne duże przeskakuje za ostatni pad lub przedostatni.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Zaraż sciągne, dzisiaj na nocce jestem to zobaczymy :)
White-pads rulezz, jeszcze 20 ups brakuje i są moje, czarne duże przeskakuje za ostatni pad lub przedostatni.
PTC_DEFRAG1 podoba mi się!
Pograłem dzisiaj godzine i mam póki co czas 30:968.
Bardzo dobra robota, i fajne pomysły.
Dobrze że w końcu za robienie się map wziął się ktoś kto sam może przeprowadzać beta testy :)
Good Job M !
> Edit: if jestes na najwyzszym padzie to rjump bez jump doprowadzi cie do wyjscia :) czy o tym mowiles?
Ano blisko jestes :)...
v!c - Ty chyba msz za duzo czasu by grac :P...
Moze wezme sie za druga czesc?... Hmmm... nawet troche pomyslow mam, ale jakies pluginy, czy inne shit musze zessac, bo to stanowczo za duzo roboty... troche automatyzacji chcem! :)
> Dobrze że w końcu za robienie się map wziął się ktoś kto sam może przeprowadzać beta testy :)
Ano tak ;)... Za pierwszym razem to w ostatnim korytarzu mozna bylo wlezc odrazu na dore z poziomy \'wyskoku\' :PP... Zreszta to nie wszysko ;)...
Hmmm... a druga czesc miala by byc trudniejsza? Czy mniej-wiecej taka sama?...
Thxz za opinie... :]
szakal: nie sluszalem o pluginach do radianta, daj jakies wieksze info na tan temat? gdzie konkretnie sa w mapper stuff?
M: no przecierz juz mowielm o tych skrotach. Na tych padach sa 4 bounce i jak kto woli 1 granat. Troche wyobrazni i finezji i ma sie go za saba kilka sekund(malo), a jak ktos jest jeszce madrezjszy to zrobi to w 1 sekunde...ale nic nie powiem:P
edit: M najlepiej jak by byla tego samego poziomu trdnosci...i can win:)
Szukalem wlasnie tych pluginow, ale chyba slepy jestem :|... Na ORGu na 100% sa??... Hmm... no nie wiem, ale jeszcze poszukam :P...
Poziom trudnosci - chyba styknie taki sam jak w jednyce? :) (jeszcze mapy nie zaczal robic a juz kombinuje :P)...
M, chyba wiem o jakie ulatwienie ci chodzi :
na koncu zamiast spadac na sam dol to wystarczy zrobic rjump w gore (ale taki perfect, bo inaczej nie dolecisz) i kilka odsciennych i jestes na samej gorze bez spadania na dol :)
Eee... nie to ;P... Powiem, ze chodzi o przydatnego bounca - i wszystko jasne ;)...
mozna tez jak sie wezmie te 2 granaty, i pozniej przed spadnieciem w dol od razu wyskoczyc na granacie(tym co nam zosta) na gore...jeszce tegop nie prubowalem ale chyba soe tak da
Są... chyba wiem co wrzucam :P
www.q3arena.gry.wp.pl/?id=38&akcja=download&kat=4&file=6342gensurf - do tworzenia rzeczywistego srodowiska w q3.
www.q3arena.gry.wp.pl/?id=38&akcja=download&kat=4&file=6846editing tools - do schodów (rozne rodzaje, bramki, przejscia, arches)
Narazie tylko tyle, ale poszukam dziś jeszcze jakichś... :]
W gtk radiancie chyba w wersji 1.2.11 były jakieś już dodane, ale niewszystko działalo, ale możesz zobaczyć w menu \'plugins\'
edit: looknij jeszcze zerowing.idsoftware.com/archives/gtkradiant/2002-February/002227.htmltutaj troche tego jest :)
i mgs.qeradiant.com/news.htmltu
nie sprawdzałam tego, może później... ale to znalazłam
Mam pytanie, gdy robie mape mam uzywac gotowych textor(zobionych przezemnie) czy najpierw z jednej zarys mapy?
Bo zrobilem troche z dwoch textor, chcialem pyzniej prawdziwe textory nalozyć, czy bedzie latwiej?
Ox - sprawdze to pozniej :)... Ale mam pewnien \'maly\' problem... Co jest z tymi swiatlami w wodzie?!... Jak robile ptc_defrag1 to bylo ok - swiatelka siwceily... teraz zaczalem cos tam kleic nowego - daje swiatla do wody - qpa... nic - ciemnosci :|... Jest na to jakas rada czy co?... Juz mape od nowa zaczalem kleic, bo sie wkurzylem :/... O co chodzi? :|
mi sie nigdy nie zdazylo aby swiatla w wodzie nie swiecily... Spróbój oświetlić texturą, jakąś z shaderem, powinno być ok. Albo zrób światło i połącz je z target_position i ten target umieść pod wodą... choć mimo to powinno świecić...
Zyl4s- mi jest zawsze łatwiej robić najpierw konstrucję z 1 textury i potem to texturować, itd... ale wybór należy do ciebie, jak ci łatwiej od razu to rób od razu.
mi tez czsami woda nie chcce sie oswietlic:/ i w paru mapka to widac
zylas: ja daje tekstury na bierzaco, pozniej gowno sie robi jakl mam cala mape na niebiseko:/
A moze chodzi o to ze jak jestes u gory to walisz granat do pomieszczenia z rl i rjump bez jump, i szybciutko zamin granat wybuchnie zbieramu RL i skaczemy na kombo - granade+rjump do wyjsca?
Ale ludzie pomysly maja :)... Nawet bym tego nie wymyslil :P... Powiem, ze chodzi o bounca w okolicach kladek bardziej patrzac na gore :P...
No ale to max sqrut wychodzi tylko ze trzeba miec 4 granaty w sumie. wiec moze lepiej jest zejsc na dol niz stac przy granatniku i czekac az sie pojawi po raz 2 :) :P
Nie, nie, nie... zle szukacie.. specjalnie dalem 2 granaty... sa 2 sposoby na skrot w tym miescu - bounce lub... :PP
[img]www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/m2_1.jpg[/img]
Pierwszy screen z mojej nowej mapy :]... Tamb - wiem! Juz wiem przez co ta przekleta woda byla czarna!! To na 99% przez to, ze nie stykala sie z podlozem!!! =)... Tak wiec caly dzien meczylem sie z ta woda i zrobilem tylko 2 pady... a grupowianie w GTK Radiancie 1.3.7. nie dziala jak trzeba i tak :/... Ufff... jeszcze oswietlenia praktycznie nie ma - jest tylko poczatkek, ktorego nie ma i te 2 pady... kiedy skoczne?.. Hmm.. zalezy jak bedzie rpaca szla.. moze poniedzialek, moze wczesniej....
BTW: Robie narazie all jedna tekstura - reszta jak skoncze projekt :)... Chcialem tlko pokazac te pady i powiedziec o tej wodzie :]...
Ładnie ^M^, coraz lepiej :)
Grópowanie nie działa już chyba od 1.2.11 wersji GTK, niestety :/
Próbój zaznaczać tak: Zrów w na miejscu padów duży brush mogący je objąć i wciśnij \'select inside\' i potem kopiuj.
Thxz :))... Bedzie jeszcze ladniej - obiecuje :].. Wstukalem tylko sciany, wode i 2 pady, tkre robilem 2 razy od poczatku (zapomnialem zapisac starych :/)...
Ale strasznie ciezko jest bez tego grupowania :|... co prawda tez robie z tym Selcec -> Insert... chyba kolejnego maila musze napisac - moze by szybko patcha wypuscili??...
I mam pytanko: Ile czasu zajmuje Wam stworzenie jakies porzadnej mapy? Bo mi strasznie wolno to idzie :|...
> Grópowanie nie działa już chyba od 1.2.11 wersji GTK, niestety :/
>
> .
grupowanie dziala tylko ze jest zmienione. i wedlgu mnie na lepsze. jak juz masz zrobiona grupe to mozesz sobie normlanie zaznaczac odzdzielnie wszystkie elementy a jak chcesz cala grupe to zaznacz shift+A i sie zaznaczy cala grupa.
> I mam pytanko: Ile czasu zajmuje Wam stworzenie jakies porzadnej mapy? Bo mi strasznie wolno to idzie :|...
hmm ciezko powiedziec ale powiem ile robuilem poszczegulne mapy:
T4m8uryn0pg: ok4 dni
t4m8urynoRL: 4dni
t4m8urynoRL2:3 dni
t4m8uryn0_beta1: 6/7 dni
t4m8uryn0run: tu to nie wiem bo to moja pierwsza mapa, wiele razy ja zmienialem, pozniej przestalem robic..pozniej znowu zaczolem itd:)
Acha , i bym zapomnial. spoko wyglondaja te pady M, tylko staraj sie nie robic sciany, podlogi i sufitu jedna tektura. Urzywaj wiecej trimow, ale z czasem to sie poprawi. A z woda, to sam nie wiem, mozeliwe ze masz racje...:)
A w ptc_defrag1 bylo malo trimow? ;)... Jak robie mape to na opczatku wszystko wale jedna tekstura, a potem przyzdabiam :)... Nie mysl, ze to tak zostanie paskudnie :PP...
Z tym Shift+A to zaznacza sie nie cala grupa, ale (przynajmniej u mnie) wszystkie obiekty tego typu...
no bo musisz zaznaczyc normalnie element grupy, tzn shift+ppm, a nie ctr+shift+ppm
Sprobuj na mapie - jak sobie kopiuje grupe, a potem chcem zaznaczyc jeden pad to zaznaczaja sie wszystkie... A moze to ja cos pokrecilem? :P...
I jeszcze jedno pytanko :)... Jak wymierzacie odleglosci? Ja narazie wszystko na oko robie (i jakos idzie ;P)... Czy sa jakies odpowiednie \'proporcje\'??
odleglosc padow? no to z tego co wiem to tylko na oko. oczywiscie ja sobie sam jakos zaobserwowalem ze np. jedna taka duza kratka na radiancie to jest ok.100 ups, i cyrcla robie np. na 5 takich krtatek, nastempny pad, np. 6 itp. a jezeli robisz juz dlugie pady to radze przerobienie sobie opc1 na *.map i skopiowanie i poprzesuwanie padow(bo opc za latwe)