ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Wasze produkcje :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-19 20:13:59

Stginer0r - Ty chyba nie na czasie ;PP... Wogole jak strona Gwena padla to nie ma jakiegos ogolno swiatowego centrum ktore by gromadzilo wiekszosc map... Moze poza PTC, ktore jest (narazie) tylko w jezyku polskim :)...
A ja zdam troche relacji z pracy nad mapa....

Praktycznie nic nowego nie ma poza padami :|... Za bardzo duzo myslalem nad grywalnascia... Jak tu by mape zaczac i mialem dosc duze olsnienie :)... \'Miekkie wchodzenie\' w sciany - mozliwosc odbicia od sufitu wprost na podloge i pozostaje jeden spok i juz pady... Wyprzedzenie rakiety na padach... moze bedzie ciekawie, tylko muszer sprawdzic, czy wszystko jest wykonalne :)) (jedno jest na 100% :])... Moze bedzie jakas porzadna mapa? Tylko kiedy ja skoncze? :(...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-19 20:30:40

Oto jest pomieszczenie z którego robimy bounca o

wysokości 9924 - fall z kolumny:
[img]republika.pl/pea_impostor/images/Screen1.jpg[/img]
[img]republika.pl/pea_impostor/images/Screen2.jpg[/img]
A to inne pomieszczenie w którym są 2 bouncy:
[img]republika.pl/pea_impostor/images/Screen3.jpg[/img]
A to główne pomieszczenie które wygląda ochydnie:
[img]republika.pl/pea_impostor/images/Screen4.jpg[/img]
Czy ta mapa ma szanse przetrwać? Na razie

walcze z oświetleniem.

eXe|R.W.G.

Od: 2002-07-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-19 20:35:46

Jak dla mnie spoko, zobaczymy jak na niej trochę pogram.

T4E|AnD

Od: 2002-12-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-19 20:55:40

eh spox dajcie znac jak cos wykombinujecie :D

bleeeeeeee

zLoo

Od: 2003-01-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 10:27:28

jak wy to @#$% te mapki robicie :D dawaj ja do sciagniecia :D

[35]|| zLoo rulez || quake ]|[ ekauq || zelur ooLz ||[35]

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 10:33:41

no no no mapka robi wrazenie, nawet fajnie sie na niej gra - duza przestrzen i bardzo duzo mozliwosci - i to pomieszczenie inne nic wszytskie ;) ladnie ladnie pea - tak trzymaj !
edit: a ten bounce ! po prostu wymiot ! sie leci i leci i leci... potem sie wraca i wraca i wraca... :D

zLoo

Od: 2003-01-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 10:38:23

wrzucicie ja za niedlugo na downloada sciagne seee =)

[35]|| zLoo rulez || quake ]|[ ekauq || zelur ooLz ||[35]

eXe|R.W.G.

Od: 2002-07-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 10:43:42

Dzięki uprzejmości Pea_IMPOSTOR :P miałem okazję pograć na tej mapie i wydaje mi się że do pewnej cześci trickjumper\'ów ta mapa powinna przemówić. Mapa ta niesie za sobą wielkie możliwości i jeszcze większe przestrzenie do trickowania. O de mnie sporawy pozytyw. Jest tylko jeden minus, po dłuższym graniu tekstury się zlewają. (może to ja mam coś z oczami O_o) :)

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 10:46:59

wg. mnie jeszcze moglbys dolozyc kilka bouncow, np. z mostka na ziemie - zeby mozna bylo robic wiecej HOB\'ow - a textury chyba sa ok, moze dlatgeo ze dlugo nie gralem :) ogolnie ladnie ladnie tylko jeszce tych bouncow doloz troszq
btw. nie wie ktos co jest z TCI ? mialo byc wczoraj wieczorem :o

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 10:54:43

pea; screeny wyglondaja fajnie. a ten wielki room:) az dech zapiera:)

jak bys mogl to wyslesz mi bsp?

tamburyno@interia.pl

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 11:03:19

Dla mnie ladne, ale troche dziwnie to wyglada jak sie laczy tekstury egipt z base ;)...
Yacek - Faketa gdzies zaginal i kapa :/... Moze w poniedzialek bedzie, a jak nie to.... :||

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 11:06:55

Na razie walcze z oświetleniem! Qrde!
Cel: Musze zapełnić cały room bouncami!
Zdrowe myślenie: To jest możliwe!
Pesymistycznie: I tak się nie uda!
Z base jest tylko woda i kilka sfx. Jedna tekstura

mi się zgubiła na mapie z base i nie umiem ją

teraz znaleść. Ale od czego jest map? Otworze plik

wyszukam teksture i wyczyszcze brusha.

eXe|R.W.G.

Od: 2002-07-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 11:26:13

> Faketa gdzies zaginal i kapa :/... Moze w poniedzialek bedzie, a jak nie to.... :||

No nie.....!!!!!! Wczoraj byłem zirytowany, dzisiaj jestem zdenerwowany. Ale jak Faketa nie raczy się dzisiaj pokazać to będę lekko mówiąc wkurwi*n*. Czekałem grzecznie i co mnie spotyka kolejne rozczarowanie. :(

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 11:26:19

jak chvcesz znales jakas teksture to zrob brusah wlasnie z tej tekstury, zaznacz jedna sciane (ctr+shift) i nacisnij shift+A, i ci sie zaznacza wszystkie brushe ktore maj na sobie ta teksture

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 12:01:15

THX Tamb! Mapa już poleciała. Jeszcze robie na boku

malutki runik.
Jeszcze zaktualizowałem 1 screen.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 13:13:02

a ja wczoraj zrobiłam tunele do wyścigu... najpierw zrobiłam na połowe siatki, okazało sie za krótkie :o i jest praktycznie na całą długość siatki w Gtk :). Wrzucać screeny po kompilacji czy nie?
Yacek: co z tymi niebieskimi padami?

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 14:01:32

ale tak zeby byla super hiper i na calym swiecie sie by zagrywali tylko w nia:P

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 14:03:25

pea, widzialem mape, jest spox, fajnie sie na niej bawi, duzo miejsca i wogule:) gl i tak trzymaj

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-20 15:16:56

Tamb a jak ze światłem na głównym pokoju?

Poradź coś mistrzu.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 15:18:35

u mnie nie jest zle, ale gram na gammmie 1.4

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 16:37:11

Grrr... nigdy nie skoncze tej przekletej mapy :|... Oswietlenie wyglada jak psu z gardla wyjete.. Mapa wyszla dosc dluga, ale jednoczesnie upierdliwa :|... Jeszcze ta woda, co znowu nie dziala tak jak trzeba... wlasciwie narazie tylko mam gole sciany i zaprojektowana trase runa... + pady i oswietlenie na nich... Dobra odloze chyba tego Radianta, bo to zabawka nie dla mnie :|...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 16:43:17

^M^\'ek... spokojnie... nie rezygnuj tak łatwo... Jak to nie działa, najlepiej to co niedziala zostaw na koniec... A z tą wodą... no spróbój shaderem oświetlić...

co wy wszyscy tak z tym rezygnowaniem... gdzie nie wejde to \'rezygnuje, mam dosc, itp\', a te mapki były naprawde dobre :(

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 16:52:17

ty szakal tez zrezygnowalas ze zrobienia mapki do paku. M , nie martw sie , nic latwo nie przychodzi, pozatym jak zrobimy tego paka jak nikt mapy nie chce robic?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 16:54:34

ej... ja nie powiedzialam ze rezygnuje... powiedzialam ze nie mam pomyslu, itd. ale skad wiesz czy np. do wakacji czegos nie wymyle? przeciez napisalam ze chetnie... przeciez nie rezygnuje z mapmakingu. jak juz zaczelam to sie niezamierzam wycofac.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 18:33:51

Juz wiem dlaczego ludzie tak latwo rezygnuja... moze jakos mi wyszla ta pierwsza mapa, a dalej? To juz jest hardcore... wlasnie skrocilem troche level (prawie o polowe)... nie chcem by mapa byla upierdliwa i nie mam naerwow i by sie z nia meczyc... Moze skoncze kiedys-tam.. na dodatek wolny czas sie konczy :/.. brrr... trzeba sie spieczyc.. jezeli bedzie sie dalo na tym grac to bedzie dobrze... te cos jest 5x gorsze od jedynki.. czyli baardzo zle :(...