ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Wasze produkcje :)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-16 22:12:14

a widzisz M, wszystkim sie podoba, chyba jestes zbyt samokrytyczny. jescze raz powturze...to naprawde jest spox, nie wiemn czym ty sie zamartwiasz. Siadaj za radiantem i rob kolejne paki map:) gl...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 09:33:13

Bo ja te screeny robilem, tak aby malo bylo widac :D... Zmienicie zdanie jak mapsko skoncze :P... Ale i tak thxz za support slowny :P... Jeszcze ten przeklety ostatni tunel na krotka wspinaczke rl i poprawki... jak sie streszcze to bedzie gotowe za 1-2 dni... A czy beda kolejne? Zobaczymy co ludzie o tej pomysla :)... Zreszta strasznie duzo czasu mi to zabiera... Jeszcze cos mialem sie zapytac - w nowym radiancie 1.3.7, ktora obcje kompliazcji nalezy wybrac? Tzn. ktora bedzie najlepsza (?)?... jeszcze sie pytne o te tiggery, czy jak one sie zwa :P... ale to juz na gg :)...

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 09:59:05

Mi sie podoba. Moze M specjalnie tak mowisz zeby wszyscy cie chwalili ;))
Ale na serio: Ladne. Zapowiada sie ciekawie. Kiedy wyjdzie?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 10:02:45

Jeszcze raz mowie, ze ta mapa nie bedzie dobra (na screenach to jeszcze yako-tako...) i prosze mnie nie chwalic, bo chcem uniknac \'podejrzen\' :PPP...

A bedzie.. hmmm... tak sobie myslalem, zeby sie przysciasc i dzis skonczyc :)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-17 10:12:16

to dobrze myslales, my tez tak myslimy:)gl

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 10:44:11

Kilka pytan na poczatek :P... Najlepiej gdyby to bylo jakos w jednym poscie to bym sobie skopiowal i zapisal gdzies :)...

  • jak wstawic timer - start -end - checkpoint?

  • jak zabrac wszystkie itemy i ustawic zycie na wartosc domyslna (125)?

  • jak (chyba sie powtarzam :P) dac okreslona ilosc zycia/amunicji/pancerza itp?

  • i jeszcze potworze: jaki sposob kompilacji jest najlepszy w nowym radiancie?? (anrazie biore ten final z \'-super 2\'na koncu :P)

To narazie wszystko... bylbym wdzieczny chociaz za linki :)...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 10:47:42
  1. Mój sposób to zawsze było przerobienie mapki z defraga i skopiowane tych entites.

2 i 3. chodzi ci o łączenie z give? że dostajesz od razu tyle życia, broni itd? Łączysz przedmiot np. RA targetem z taget_give, a potem targetem target_give łączysz z info_player_start. Teraz ustaw w tych przedmiotach w key \'count\' i w value ile czego chcesz mieć, np. przy RA - value 200.
4. Najlepsze są te na q3map2. (te z final, najlepiej -meta, -vis, -light -fast, -filter -super 2, -bounce8)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 10:51:53

Thxz! :)... Zaraz ide to sprawdzic... aha te 2. to chodzi mi o to, ze jak stoi sobie np. rl to jak ja sie wezmie to odrazu jest np. 100 rakiet... A \'zabieranie itemow\' to tak - idziemy sobie droga polna.. eee... nie ta bajka :P... Idziemy sobie np. korytarzem, przeskakujmy przeszkode, a po niej zabierane sa wszystkie przedmioty jakie posiadal gracz... Takie cos jak na np. RunMarko_2 - przy wychodzeniu z pierwszego pokoju... Tamb - Ty na 100% o co mi chodzi, bo sie z tym meczyles :P... Chono tu ;PP...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 10:54:53

Eeee, to w tym 2 wystarczy dać tylko w N w key \'count\' i w value ilość tego czego chcesz mieć.
2. Wstaw trigger_multiple, połącz te\argetem z target_remove_powerups i potem połącz ten trigger również z target_init. Jak go nie ma to skopiuj z innej mapki.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 10:57:51

Ughh... thxz 2x :)... No jak dobrze pojdzie i wszystko \'zaskoczy\' to moze i dzis maspko sie bedzie :P...

Bleh, bleh... ile czasu mi to zabiera... no ale nic... ide zmierzyc sie z Radiantek jeszcze raz ;)...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 13:32:39

[img]www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/m5.jpg[/img]
[img]www.q3arena.gry.wp.pl/defrag/temp/m6.jpg[/img]
Uff... NIedlugo koncze, wiec zamieszczam dwa nowe screeny z koncowki mapy :)... To juz prawie koniec... jak sie streszcze to nawet dzis bedzie mapsko. Juz nie chce mi sie go ozdabiac i przystrajac :P... Poprawki nad oswietleniem, wstawienie brakujacych tiggerow i END...

Specjalne thxz jeszcze poleca w newsu :)... (a co - myslicie, ze o Was zapomne? :])...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 13:37:55

^M^, co ty byś chciał jeszcze przystajać? Tak jak teraz wygląda baardzo ładnie :). Oświetlenie na screenach też wygląda dobrze :) (zależy na jakiej gammie grasz) ale jest ok.

Zylas

Gravatar

Od: 2003-04-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 13:53:36

Ja tez probuje zrobic mape. Narazie robie Arene do trickow.

Wiekszosc jest bounce\'ow.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 14:21:36

Powodzonka zycze :)... A jak bedziesz mial jakies screeny to zapraszam do tego tematu :)...

SzakaL - no wlasnie... zalezy od gammy :/... Bleh... skoncze updata i znowu do mapy :PP... Zreszta chyba dzis skoncze to sami zobaczycie jak to cos wyglada...
BTW: Z tego co widze po statusach na gg to prawie wszyscy gdzies pojechali, tylko ja w chacie zostalem :|... bleh... ide bo praca czeka...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 14:27:01

A na jakiej gammie grasz? Może prześlij mi bete, lookne na to oswietlenie, ja gram na 0.7 i zobcze czy nie jest za ciemno, i wygląd, itd (to czy da się przejsc to chyba sam mozesz testować ?:P) :)

Upload... też mnie dzisiaj to czeka :P.... a takie pytanie: Dostałeś demo od Kroyh\'a \'wolne chwile na serwerze PolishTrikcJumpingSerwer\'?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 14:30:49

Ano dostalem... ale jeszcze nie wrzuce, bo teraz dodawanie \'zwyklych\' dem to hardcore... :/... trzeba bedzie do tego jakies php zrobic, bo nie ma co (lecz bedzie na 100%)... a gamma 1.4... Beta? Moze zaraz poleci :P...
EDIT: Beta nie bedzie bo dzis zamierzam skonczyc :P... sam ta gamme sprawdze, ale thxz za zaoferowanie pomocy :)...

Zylas

Gravatar

Od: 2003-04-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 14:57:29

Thx M! Postaram się jak najszybciej wrzucic screeny.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 15:04:18

wszystko mapperzy:P btw gamma 0.7? to powodzenia na acc homer:P ja wole 2.4 ..

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-17 15:04:23

no ladnie ladnie M, spoko to wyglonda. ja tez gram na 1.4 wiec u mnie tez bedzie tak ladnie. Gl, mam nadzieje ze dzisiaj skonczysz bo wyglonda naprawde spoko:)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 15:18:28

Mialem to jeszcze porawic... ale juz nie dam rady... czort z tym :P... skompiluje, moze cos poprawie i sklejam paka... nie mam juz na to sil... bleeeeeeeeeeee [(c) by And]...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 15:40:18

Tego nie muszi cytowac... bo kazdy kto ma mnie na gg to widzial... No co za perfidne naibjanie postow >:PP (tylko bez komentarza :D)...

SzakaL - na 0.9 to wyglada cholernie ciemno (acz nie az tak katastroficznie) :/... Ale ja dam wiecej swiatla to na 1.4 daje po oczach, ze az dupa boli... nie mowiac juz o wyzszych wartosciach... Tak wiec to zostaje, bo juz nie mam ochoty nic innego robic :P.... dzis powinno byc mapsko...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 15:43:43

^M^, na moje mapki to wszyscy narzekali za ciemno, za ciemno... itd.

A ja na tych swoich ustawieniach widziałam bardzo dobrze. A r_gamma to łatwo jest każdemu zmienic :). To kiedy wrzucasz te mapke? :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 15:52:06

Juz.. chwilka :P... jeszcze (bardzo) male poprawki i paka kleje :P... Ta wspinaczka na koncu (rl) wydaje mi sie czasami troszke harccorowa, ale da sie to przejsc :P... Jeszcze sie zastanawiam czy tego nie porpawic... musze dluzej na niej pograc :)...
EDIT: Arghhh.. drugi raz musze kompilowac :[... nie zauwazylem jednego buga ://... Do tego tekstutr szukalem po pakach pol godziny :|.. zapomnialem, ze za duzo wsadzilem do baseq3 (choc polowe i tak przenioslem) :/... No nic - dzis mapa tak czy inaczej powinna byc...

Zylas

Gravatar

Od: 2003-04-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-17 18:06:53

Mam maly problem z bounce\'m. Chce do mojej mapy zrobic bounce: skacze na jump pada, wyzuca mnie i w rogu bounce

(tak jak na pro6 arena i kolumny) chce regolowac wlasciwosci

np. z niszej platformy skacze na jump pada, wyzuca mnie i na troche wyzszej platformie niz poczotkowa robie bounce.

W tabeli camping_gaz\'a chyba czegos takiego nie ma. Czy ktos moglby mi pomoc?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-17 18:16:52

Sproboj sobie przejrzec to: strony.wp.pl/wp/sosula/tymon_ob.zipClick!

Powinno pomoc... gl :).
EDIT: Cos nie widze opini na temat PTC_Defrag1 :P... Moze jakis zawodowiec podpowiedzial by mi co tam zle jest? :)... albo chociaz jak to sie prezentuje... Narazie przerwa w Radiancie :P... \'chociaz nigdy nic nie wiadomo\' =]...