ORG Duel Cup #1: All Stars - DEMKA
pon, 21 styczeń 2008 19:16:01 | Autor: [M]aniek | Quake 3 Arena
Wczoraj miało miejsce wielkie święto polskiego duela. Tytani starli się ze sobą. Walka była zacięta, podobno nawet w którymś meczu zarwał się mostek na dm6. Nie przeszkodziło to jednak w sprawnym rozegraniu turnieju. Gracze którzy wczoraj grali zasługują na miano pro nie tylko za umiejętności, ale również za to jak podeszli do sprawy. Mam nadzieję, że kolejne turnieje z tej serii, tym razem otwarte dla wszystkich, przebiegną równie sprawnie.
Dla tych którzy wczoraj nie mogli oglądać zmagań lub chcą jeszcze raz przeżyć emocje dnia wczorajszego, przygotowałem coś specjalnego. Są to demka z Finału LB oraz Wielkiego Finału wczorajszej imprezy. Jednak nie są to nagrania jakie macie okazję zwykle oglądać. Prezentowane demka zawierają bowiem komentarz, którym raczyli nas Mav_` i
Sensi.
Ponieważ nie co dzień spotyka się takie demka, pozwolę sobie wytłumaczyć w kilku słowach, jak je uruchamiać:
1. Wgrywamy plik pk3 bezpośrednio do katalogu Quake3/CPMA (linki znajdziecie niżej).
WAŻNE: wgrywamy tylko JEDEN pak naraz! Po obejrzeniu dema kasujemy plik pk3 lub przenosimy gdzieś poza folder Quake3.
Teraz należy uruchomić Quake 3 i mod CPMA. Następnie sprawdzić jaką wartość ma komenda com_soundMegs, jeśli wynosi mniej niż 16, to zmieniamy na 16 i wychodzimy z gry /quit, by zmiany odniosły skutek. Następnie ponownie uruchamiamy Quake 3 i CPMA.
Pora uruchomić demko. Aby to zrobić wpisujemy w konsoli jedna z poniższych komend:
/demo polfinal1
/demo polfinal2
/demo final1
/demo final2
Którą wpisać? Przy każdym linku do demka jest to napisane.
- Każde demko zawiera dwa povy. Jednak podczas zmiany widoku komentarz przycisza się (jest to spowodowane dźwiękiem przestrzennym). Dlatego, aby wybrać interesującego nas gracza i oglądać go z głośnym komentarzem, należy to zrobić na samym początku dema, nim spiker zacznie odliczać. 5. BARDZO WAŻNE!!! Nie wolno przyśpieszać ani spowalniać demka, stracimy przez to synchronizację. Na jednym z demek mecz zaczyna się dopiero w piątej minucie, te pierwsze minuty można przyśpieszyć, jednak jeśli przyśpieszenie będzie włączone podczas odliczania, to w ogóle możecie nie usłyszeć komentarza.
v3rb vs prox
hub3aeroq3 (/demo polfinal1)
pro-q3dm6 (/demo polfinal2)
WIELKI FINAŁ:
v3rb vs av3k
pro-q3tourney4 (/demo final1)
ztn3tourney1 (/demo final2)
matr0x vs av3k
ztn3tourney1 + hub3aeroq3
FINAŁ LB:
v3rb vs prox
hub3aeroq3
pro-q3dm6
WIELKI FINAŁ:
v3rb vs av3k
pro-q3tourney4
ztn3tourney1
DEMO PACK (wszystkie demka z turnieju):
**click!
**
MisieX | 2008-01-21 19:18:24
Więcej dem niebawem (prawdopodobnie :P)
#739715
nxs.izap | 2008-01-21 20:02:31
fajna sprawa z tymi komentarzami :)
A i problemem przy odtwarzaniu tych demek może być również wartość komendy com_hunkmegs, która powinna wynosić połowę naszej pamięci fizycznej np.
512mb ram = com_hunkmegs "256"
1gb ram = com_hunkmegs "512"
problem objawia się poprzez wyrzucenie do menu w czasie wgrywania dźwięku
#739717
locke4325 | 2008-01-22 03:35:54
No to git
po wpisaniu com_soundmegs 16 i zrestartowaniu wartosc sie nie zmienila zostalo dodane tylko wyrazenie - latched "16" po tej komendzie nie moze zaladowac mi sie dzwiek i wywala mnie do menu:(. Nie moge grac, ogladac dem a co najlepsze usunac tego wpisu - latched 16. probowalem zrobic to co proponuje nxs.izap i dupa :/ nic nie dziala
Ogolnie to niezle wkurzony jestem:P
#739731
extrim | 2008-01-22 09:09:07
"podobno nawet w którymś meczu zarwał się mostek na dm6" leże :DDDDDDDDDDDD
#739732
[M]aniek | 2008-01-22 10:42:41
Zmień zaraz po wejściu w Quake 3 (nie tylko po wejściu w mod cpma, ale też od razu po odpaleniu Quake 3)!
#739733
srakal1ty | 2008-01-22 12:00:05
No, demo pack z wszystkimi nagraniami to rozumiem, gg :))
EDIT: szkoda tylko, że link nie działa :
#739734
locke4325 | 2008-01-22 13:38:31
Dzieki maniek, pomoglo, doaj to do newsa bo mozliwe ze wiecej takich ciolkow sie znajdzie:D
#739735
MisieX | 2008-01-22 15:06:48
LINK JUŻ NAPRAWIONY. Można zasysać.
#739736
srakal1ty | 2008-01-22 15:43:55
Jupi, no to ssiemy
#739737
Zaloguj się by dodać komentarz.