ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



QUAKE LIVE Standalone - Pierwsza wersja!

śro, 18 grudzień 2013 01:33:00 | Autor: OriPL | Quake Live

Quake Live News Logo (Przeźroczyste)

SyncError
> Angielski:
We are happy to announce the first release of the new QUAKE LIVE standalone client. Existing users can easily upgrade by logging in, and downloading the installer when asked. Running QUAKE LIVE from the Start Menu or Desktop will now update your game through the launcher, before loading up QUAKE LIVE and logging you into the website from the built in browser.
.
Polski:
Jesteśmy szczęśliwi że możemy udostępnić pierwsze wydanie nowego QUAKE LIVE Standalone Client, Istniejący użytkownicy mogą łatwo zaktualizować grę po przez zalogowanie się i pobranie Downloadera kiedy zostaną o to zapytani. Uruchamianie QUAKE LIVE ze Startu lub Pulpitu powinno teraz aktualizować twoją grę poprzez launcher, zanim QUAKE LIVE załaduje się i zaloguje cie do strony poprzez wbudowaną przeglądarkę.

Twórcy zdają sobie sprawe z wielu niedociągnięć, w tym temcie na forum możecie zgłaszać błędy jakie napotkacie podczas użytkowania nowego Launchera.

Poza nowym launcherem, wprowadzono sporą ilość aktualizacji.

Świąteczna zawartość

Silent Night: Już od pięciu lat, tradycyjnie, na tej mapie odbywają się mecze w trybie CTF
Winter's Edge: Port mapy z Quake II, wystylizowany w świątecznym klimacie, z piękną choinką w centrum. Na tej mapie zagramy świątecznego Freeze Tag!

Dodatkowe zmiany w kodzie (Angielski):

- Restored Attack & Defend flag drops when carriers are fragged.
- Fixed Self Splash Damage applying an incorrect amount of damage.
- Fixed some ruleset issues that were overriding Start a Match settings.
- Fixed missing Sudden Death VO in Round Based games about to end due to timelimit.
- Raised com_maxfps max from 125 to 250, default remains at 125.
- New link to Friends List overlay in the in-game menu, to access friends, chats, invites, and Join Match URL.
- Disallow callvote clientkicking bots from Infected matches, to protect the Mastermind.
- Fixed hit registration on the cg_weaponConfig clear button in in-game Options menu.
- Updated UI to have options for r_lodBias -2, and -1.
- Made r_lodBias CVAR_LIMITED with a range of -2 to 2, keeping the default at 0.
- Remove atmospheric effects option from the Ingame Menu.
- Deprecated screenshotSocial
- Added cvarAdd and cvarMulti to allow modifying cvars by a specific value (eg cvarAdd cg_fov 5 to add 5 to your FOV on every keypress)

Zmiany na mapach (Angielski)

Windsong Keep
- Fixed the texturing on three archways.
- Fixed clipping above two archways that were being abused.
- Added an intermission camera.

Mariano | 2013-12-18 02:49:36

Nie musisz być aż tak dosłowny z tłumaczeniem, bo "świąteczna treść" brzmi naprawdę dziwnie. Ewentualnie lepiej użyć słowa "zawartość". Tak mi się wydaje. :)

Gravatar

bonczek | 2013-12-18 10:04:57

grrr a juz sie pryzzywczailem do qlprism a tu dupa... znowu cza sie przestawiac

attyla7 | 2013-12-18 11:24:57

Po co im była ta wersja beta w fokusie skoro tyle błędów wywala :> Mnie chyba najbardziej wkurza to że w grze mam ustawioną niską rozdzielczość i dlatego wyszukiwarka gier też w takiej działa (widać 1/4 ekranu), dopiero po przejściu do trybu w oknie widać normalnie...

Gravatar

bonczek | 2013-12-18 11:40:26

do tego nie ma listy friendsow??!! wtf

szeryf | 2013-12-18 13:20:07

@attyla7 beta była, ale ja ciągle widziałem puste serwery - nikt w zasadzie nie grał :/

@bonczek Ależ jest, ale w oknie profilu nie zawsze się zaczytują. Z kolei podczas gry alt+enter nic Ci nie da - dostęp uzyskujesz dopiero przez esc. Na środku menu, na dole jest przycik.
Mnie ciekawi, czy można sobie dostęp do tego jakoś zbindować :)

Mam pytanie: Skąd ściągnąć elo announcer w wersji nowszej niż 1.5?

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-18 13:50:45

aha, to wszystko to takie nie intuicyjne, a "menu" tam gdzie jest demo to śmiechowa sprawa. wygląda podobnie do tego ;]
www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU

to jakieś skrypty będą działać?
userscripts.org/tags/quakelive?page=1

Mariano | 2013-12-18 15:24:02

Nie będą, muszą zostać przerobione.

Odpowiedź na komentarz:#767795

#767798

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-18 15:33:38

To mam nadzieje, ze kiedyś się trochę ich pojawi...
ten programik elo announcer tez nie zadziała?
www.esreality.com/?a=post&id=2177896

btw. bardzo milo, że userzy linuxa nie dostaną refunda...
www.quakelive.com/forum/showthread.php?34877-No-Refunds-for-Mac-or-Linux-pro-account-users...

Odpowiedź na komentarz:#767798

#767799

szeryf | 2013-12-18 16:44:58

ale to jest do wersji 1.5, a ona jakoś dziwnie działa - w ca zaczytuje elo z dueli ;(

Odpowiedź na komentarz:#767799

#767802

Gravatar

bonczek | 2013-12-18 15:35:14

@Szeryf, debilem nie jestem ja wogole kontaktów nie mam jak wejdę w my friends to nikogo tam nie ma 0 słonie zero

szeryf | 2013-12-18 16:46:06

napisałeś to tak, jakbyś nie widział listy, stąd moja odpowiedź.A wychodzi na to, że id zjebało.. ;(

Odpowiedź na komentarz:#767800

#767803

Gravatar

losarturos | 2013-12-18 18:36:37

W porównaniu do QLprisma to wielka kupa. A już chciałem od nowego roku szarpnąć się na konto premium. A tak zaoszczędzę trochę kasy bo całość już odinstalowałem i kończę zabawę w QL.

aiken | 2013-12-18 23:50:30

Jakby ktoś miał problem z black screenem. Ponoć to pomaga:

If you are experiencing the black screen, due to running a low end video card that does not support NPOT, please try the following:

1.) Run the launcher, login, click Play.
2.) Wait for the black screen to load in.
3.) Lower your console and input the following:
r_fullscreen 0
r_windowedMode -1
r_windowHeight 512
r_windowWidth 1024
vid_restart

Your webpage should now load, and you can use the site. This should work for any power of 2 resolution: (512x512, 512x1024, 1024x1024, etc) that your native desktop can support. If you scale or maximize your window, such that it is no longer a power of 2 it will once again fail.

Likewise you may be able to do the same with your fullscreen rendering mode:
r_fullscreen 1
r_mode -1
r_customHeight 512
r_customWidth 1024
vid_restart 

aiken | 2013-12-19 01:49:46

Jeden gracz sprawdził przy mnie te tweaki i mówi, że pomogło.

Odpowiedź na komentarz:#767817

#767819

Mariano | 2013-12-19 01:36:33

Garść porad dla tych co mają problemy:

Komenda com_idleSleep 0 może wyeliminować warpy, lagi i spadki fpsów.
Potwierdzone info, ale nie wiem czy działa w każdym przypadku.

Polecam też sprawdzić BIOS i wyłączyć funkcję HPET jeśli jest aktywna.

en.wikipedia.org/wiki/High_Precision_Event_Timer

Generalnie HPET może powodować ścinki też w innych grach i aplikacjach, także lepiej nie używać, jeśli takowe występują.

Dodatkowo można próbować wyłaczyć C1E support co również może w niektórych przypadkach poprawić wydajność.

aiken | 2013-12-19 01:51:30

A to nowość dla mnie :o.Zawsze uważałem HPET za super wynalazek, który ratuje przede wszystkim wszystko co na windowsie trzeba zrobić nieco dokładniej. Normalne timery windowsowe przecież są tragiczne.

Odpowiedź na komentarz:#767818

#767820

Mariano | 2013-12-19 02:13:12

Jeśli nie powoduje u ciebie problemów z jakimiś dziwnymi warpami, to nie musisz go wyłączać.

Quake Live ma zajebiste reklamy

QLA

Odpowiedź na komentarz:#767820

#767821

STING | 2013-12-19 08:30:09

To musiales, albo ktoś kto korzysta z Twojego PC, szukac takich informacji :D

Odpowiedź na komentarz:#767821

#767824

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-19 08:53:06

Za to w grze krwi czy tam flaków nie ma...

Odpowiedź na komentarz:#767821

#767825

vred | 2013-12-19 10:18:22

Hahah no wiesz o tym, że te reklamy się nie biorą ZNIKĄD kolego ? :D:D

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-19 13:32:37

Updated Engine:

We have rolled out an updated version of the engine that will automatically download the next time you run the launcher.

  • Added cvar to disable idle sleep, to prevent FPS issues that may be caused by low resolution timers in Windows XP or on-demand CPU scaling. Setting com_idleSleep to 0 will restore the previous behavior of using up an entire CPU to wait until the next frame. Unless disabling com_idleSleep has a direct effect, it is highly recommended that com_idleSleep is kept ON.
  • r_swapInterval and com_idleSleep are forced on while the browser is active to lower idle CPU usage.
  • Fixed using floating point values in cvarAdd and cvarMult

@@@@@@@@@@@@@@@@@@
If you are experiencing the black screen, due to running a low end video card that does not support NPOT, please try the following:

1.) Run the launcher, login, click Play.
2.) Wait for the black screen to load in.
3.) Lower your console and input the following:
r_fullscreen 0
r_windowedMode -1
r_windowHeight 512
r_windowWidth 1024
vid_restart

Your webpage should now load, and you can use the site. This should work for any power of 2 resolution: (512x512, 512x1024, 1024x1024, etc) that your native desktop can support. If you scale or maximize your window, such that it is no longer a power of 2 it will once again fail.

Likewise you may be able to do the same with your fullscreen rendering mode (although the aspect ratio will look quite horrible on a 16x10, or 16x9 ration monitor, it may be somewhat tolerable on a (4:3, or 5:4):
r_fullscreen 1
r_mode -1
r_customHeight 512
r_customWidth 1024
vid_restart
www.esreality.com/post/2530594/standalone-update-dec-17-2013/#pid2531720

Gravatar

donaldmatole | 2013-12-19 15:47:19

Niby poprawia to black screen, ale już nie zagram na tych ustawieniach i musze co chwile ładować nowy cfg jak chce zagrac i jak chce znaleźć jakiś serwer. Do tego nie widać friendsów , wcześniej problemy z logowaniem ,
uruchamia sie 3 razy dłużej niż wcześniej.Plus troche innych problemów np z fpsami których wcześniej nie było.
Nie rozumiem po co to ktoś wypuścił.Z każdą zmianą jest coraz gorzej z tą grą.Wkurwia mnie to.

Mariano | 2013-12-19 15:52:25

Mozilla i Google zmusiło ich do zrobienia wersji standalone, bo mają wprowadzić jakieś chujowe zmiany w swoich przeglądarkach, które będą miały wpływ na działanie QL. Dodatkowo stracili też programistę, który ogarnia Linuxa i Maca.

Przy tej grze pracuje tylko dwóch gości, więc nie można wymagać cudów skoro ich szefowie nie chcą im przydzielić więcej osób do pracy.

Taka już jest polityka właściciela praw do tej gry i nic na to nie poradzimy.

Odpowiedź na komentarz:#767843

#767844

bfr_aka_pablonzo | 2013-12-19 17:02:59

Mam prośbę, niech ktoś napisze do supportu żeby włączyli możliwość votowania, albo chociaż auto shuffle po każdym zakończonym meczu, w tym świątecznym FT, bo gra bez shuffle, gdzie teamy są często nie równe jest pozbawiona fazy :)

A co do launchera, to jakoś mi tam nie przeszkadza, szkoda, że nie działa qlranks. Ogólnie trochę na minus dla QL, ale dramatu nie ma :P

Mariano | 2013-12-19 20:52:38

Skrypty ulepszające QL (min. ten do QLRanks) są już w drodze, cierpliwości.

Odpowiedź na komentarz:#767845

#767852

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-19 19:01:09

sposób jak grać bez launchera.
esreality.com/post/2532220/launching-quakelive-exe-directly/

Mariano | 2013-12-19 20:51:36

Przecież gra się bez launchera, zamyka się samodzielnie po odpaleniu gry. xD

Odpowiedź na komentarz:#767846

#767851

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-19 22:30:31

ale w ten sposob nie odpalasz launchera w ogole.

Odpowiedź na komentarz:#767851

#767860

Mariano | 2013-12-20 00:19:37

Przecież wiem kuźwa, nabijam się z ciebie, ogarnij. :D

Odpowiedź na komentarz:#767860

#767861

Gravatar

super_koziol | 2013-12-19 22:09:45

piękna gównoburza na esr. w pełni zasłużona imho

Mariano | 2013-12-20 21:54:51

Pojawiła się wstępna nowa wersja skryptu dla QLRanks, kompatybilna z obecną wersją standalone, ale niestety jeszcze niema żadnych informacji jak go używać.

userscripts.org/scripts/show/111519

2013-12-20 (1.75) Initial release compatible with the QUAKE LIVE standalone client

Pozwolę sobie zacytować fragment logu z IRC:

>[15:02:14] [Lam] meanwhile Drayan is working on a GreaseMonkey compatibility layer.

Dla niezorientowanych: GreaseMonkey jest dodatkiem do Mozilla Firefox, który umożliwiał instalację oraz działanie wszystkich skryptów rozszerzających funkcjonalność strony Quake Live jak i samej gry. Wygląda na to, że próbują stworzyć coś podobnego dla obecnego klienta QL. Nie zdążyłem spytać o szczegóły, więc póki co wiem tylko tyle.

OriPL | 2013-12-20 23:05:23

Co za głąby... to już nie prościej było poprosić Community o użyczenie kodu QLPrisma? Przecież oni teraz tworzą własną wersje... własną pseudo przeglądarkę... CO... ZA... SZAAAJS! Aż mi się wierzyć nie chce że odpier**** taki syf...

PS. ja np. wolałem właśnie grać na Firefox i mieć zainstalowanego Grasemonkay, w ten sposób dostawałem to samo co QLPrism... wystarczyło tylko ręcznie pościągać najpotrzebniejsze skrypty.

Bawi mnie bardziej jedna rzecz: Nie prościej by było po prostu wprowadzić do silnika gry nowego binda o nazwe "Get Elo" czy coś w ten deseń? Przecież API QL Ranksa istnieje... skoro można robić Screeny prosto wrzucane na fejsa to czemu by nie rozwiązać tego w ten sposób? Nie mam pojęcia...

Odpowiedź na komentarz:#767884

#767885

Mariano | 2013-12-21 01:27:45

Ori rozpierdalasz mnie. Czytałeś co napisałem? Wkrótce będziesz mógł do gry dodawać skrypty, czyli wyjdzie na to samo. Nie mogli wziąć kodu QLPrism, bo to nie jest jakaś inna aplikacja tylko zmodyfikowana przeglądarka Mozilla Firefox w wersji 5.0 plus addon GreaseMonkey i Chatzilla.

Outsourcing nie wchodzi w grę, bo pewnie nie mają zgody swoich szefów, także pierdolenie dlaczego nie wzięli gotowców od społeczności niema tutaj sensu.

Developerzy nie stworzyli swojej własnej przeglądarki, to jest po prostu samodzielna gra, która wyświetla stronę za pomocą silnika do którego wbudowali obsługę java. Całość działa teraz znacznie szybciej i ja osobiście na moim sprzęcie nie mam żadnych bugów. Jest trochę łyso bez ulepszeń, ale są już w drodze, także niema co się zamartwiać.

Typek, który się tym zajmuje ma już działające QLRanks ELO display, Stream Notifier i pracuje teraz nad dostosowaniem Alt Browser.

Trochę cierpliwości, dopiero co wyszła aktualizacja i nie można oczekiwać, że będą kodować 24/7 tylko dlatego, że ludzie się srają z powodu braku skryptu do wyświetlania ELO.

Odpowiedź na komentarz:#767885

#767888

OriPL | 2013-12-21 01:41:08

  1. Ja nie jestem pewien w ogóle czy ty zdajesz sobie jak ten twój "QLRanks" "Stream Notifier" i inne skrypty działają...

  2. Od kiedy Quake Live jest napisany w Javie, i od kiedy on wymaga Javy...

W którymś newsie pisałem DLACZEGO wprowadzają Standalone, jest spowodowane tym że przeglądarki wyrzucają Obsługe NPAPI (Netscape Plug API) pod który napisany jest Quake Live...
Luncher który aktualnie widzimy to nic innego jak tylko TAKIE COŚ do aktualizacji mające na celu uruchomić przeglądarkę internetową napisaną przez ID Software tylko po to by z powrotem obsługiwało NPAPI... CAŁA RESZTA DZIAŁA BEZ ZMIAN... I teraz odpowiedź: Dlaczego nie możemy używać aktualnie tych ulepszeń (Które są w drodze)? Ponieważ przeglądarka ID Software nie ma obsługi dodatku Grasemonkay nad którą aktualnie pracują.

Faktycznie przyznam racje że nie mogli wykorzystać PRISMA (NIE QL PRISM! TYLKO PRISM!) żeby to uruchomić ponieważ to należy do Mozilli (Oni ten projekt uśmiercili btw).
To nie zmienia faktu że mogli po prostu napisać w silniku cały interface... jak jest w innych grach... a tutaj mamy taki z dupy mix, jakiś niby standalone ale jednak nie, bo to nadal to samo.

Podsumowując: to... co oni aktualnie robią jest zwykłą PROTEZĄ na zaistniałą sytuacje, i nic nie wskazuje na to by to miało się zmienić.

Pomyśl... zamiast dawać ludziom Grasemonkay, sami mogli to zrobić, wbudować to w strone QL'a (albo jak pisałem wcześniej - wbudować wszystko w silnik)... dużo lepiej i szybciej by to działało, ale nie... oni wolą zrobić coś tak śmiesznego.

Jedyna różnica tkwi w tym że gra jest uruchomiona przez cały czas i masz dostęp do konsoli (co skraca czas włączania).

Odpowiedź na komentarz:#767888

#767889

Mariano | 2013-12-21 02:51:00

  1. Wiem jak działają skrypty

  2. Nie napisałem nigdzie, że Quake Live jest napisany w javie lub, że wymaga javy. QL używa jQuery i java scriptu oraz w @#$% innych bibliotek, ale nie chce mi się wszystkich wypisywać: www.quakelive.com/#!legals/notices

Nie jestem programistą i nie czuję się upoważniony dyskutować o tym na poziomie hard.

  1. Nie musiałem czytać twojego newsa, bo taki sam mam na widoku po odpaleniu QL i wiem jaka jest przyczyna z powodu której wprowadzili obecne zmiany.

> "NIE QL PRISM! TYLKO PRISM!"

Nie czepiaj się słówek i ogarnij kapsloka, bo nie jestem ślepym idiotą. Dobrze wiem co to jest Prism, nawet odpalałem kiedyś z niego QL jeszcze przed powstaniem QLPrisma, ale wtedy to wyglądało marnie i bez rewelacji. Tym bardziej, że wtedy było zaledwie kilka nic nie znaczących skryptów takich jak ten marny tier viewer, więc w sumie nic nie traciłem używając zwykłej przeglądarki.

Oczywiście, że pomyślałem "oni mogliby dać to i tamto" tylko zapomniałeś, że jest ich tylko dwóch i wszystkiego sami nie ogarną, dlatego dali możliwość, żeby
community dopisało pewne rzeczy, które właśnie są w produkcji czyli min. wspomniany GreaseMonkey specjalnie dla wersji standalone o czym pisałem wcześniej, ale nie chciałem tego nazwać identycznie, bo to raczej nie będzie się już tak nazywać i nawet działać w ten sam sposób.

>Pomyśl... zamiast dawać ludziom Grasemonkay

Twórcy tej gry nigdy nie myśleli o zastosowaniu tego dodatku, bo on nawet nie powstał z myślą o QL, więc nikt tutaj nikomu nic nie dawał czy sugerował. Tak się złożyło, że ludzie zaczęli tworzyć skrypty dla quakelive.com ale nigdy nie było oficjalnego wsparcia od developerów, tym bardziej, że w ten sposób blokowano min. wyświetlanie reklam na których projekt coś tam zarabia a to już nie jest po ich myśli. Jasne, mogli w ogóle zablokować możliwość zmieniania czegokolwiek, ale widocznie mieli na to wyjebane.

Czytając ten post:

> SyncError: We have lots of plans, although I wouldn't say that we're using QLprism as a checklist of what to add, although they did have many features that the community enjoyed.

Można to odbierać różnie, może coś dodadzą, może nie, ale od tego są skrypty, żeby nie czekać aż im się zachce coś zmieniać. Jest to jak to ująłeś "proteza" i cóż nic na to już nie poradzimy, czekam aż to się rozwinie, ale cudów się nie spodziewam, bo dotychczas żadne skryptowe funkcje i dodatki nie zostały do tej pory wprowadzone jako standard.

W ogóle sponge stwierdził, że jest leniwym programistą i używał najwygodniejszych i najszybszych rozwiązań, niekoniecznie funkcjonalnych i bezproblemowych, także można mieć uzasadniony żal o wiele rzeczy.

Generalnie obaj są mieszani z gównem już od 2009 roku gdy community coraz głośniej domagało się konkretnych działań, także kolejne dramy mnie w sumie nie dziwią, bo nie mamy być z czego zadowoleni.

Swoją drogą nie wiem skąd ci przyszło do głowy, że obecny QL korzysta z NPAPI? Wersja standalone nie używa już tej technologi a launcher nie jest pod nią napisany.

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-21 09:06:19

Mimo wszystko gra dziala lepiej i nic sie nie krzaczy. Jesli dostaniemy niedlugo pare fajnych skryptow to dla mnie bedzie zmiana na plus.

^M^ | 2013-12-21 09:46:32

próbowałem odpalać toto pod wine (1.7.8), ale bez większych rezultatów, pozostaje mi chyba skonfigurowanie windowsa (żeby sobie pograć dziennie 20-30 minut - patologia :D). Miałem jedną grę i to mi zabrali! Pewnie niedługo oleję to całkiem i zacznę grać w counter-strike'a

vfj | 2013-12-21 10:28:51

ja tam od czasu do czasu w warsow gram a czekam na reflexfps :D. Od siebie polecam Desura jak szukasz jakiś gier:D

Odpowiedź na komentarz:#767894

#767895

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-21 13:02:54

CS niby jest ok, ale sztywnota przeraża i bez ekipy to na dluzsza mete nie ma chyba sensu. Dla mnie zawsze ta gra byla przereklamowana. Imo brakuje pewnego 'polotu'

Z nowosci mozesz sprawdzic Extraction... a na zupelnym luzie Titanfall, oczywiscie to zupelnie inne gry niz kwak.

Ale licze, ze 1 z tych projektów sie uda: Reborn ,Reflex, i projekt cliffa, ale to pewnie bardziej jak UT...

Odpowiedź na komentarz:#767894

#767897

Mariano | 2013-12-21 13:29:10

CS śmierdzi.

Odpowiedź na komentarz:#767897

#767898

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-21 13:36:25

w sumie racja ;p
ale juz lepszy CS niz reszta nowiusich fpsow...

Odpowiedź na komentarz:#767898

#767900

OriPL | 2013-12-21 13:40:46

Ja bardziej liże na reborn, bo mam przeczucie ze będzie to bardziej vq3 niż cpma które dla mnie jak i dla ogromem ilości nowych graczy jest nie ogarnięte.

Odpowiedź na komentarz:#767897

#767901

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-21 13:50:45

nie ogarnięte czy nie do ogarniecia?

imo matchmaking rozwiazuje wiekszosc problemow, ale podoba mnie sie, ze cpma jest takie +forward i bez limitow. Te wszystkie air shoty tak slicznie tam wygladaja przy tych prędkosciach. W kazdym razie wrzucenie vq3 i cpma równoczesnie to błąd, bo podzieli to community. Ale w pewnym sensie cpma movement bardziej wybacza, gdy prędzej w vq3 jeden nieprawidlowy skok to moze byc czesto frag. imo Podoba mnie sie, ze jest to tak mocno nierealistyczne.

Niby goscie od Reflex mowia, ze starczy czekac... Ale ja mysle, ze bardziej Reborn moze byc ciekawy bo... mysle, ze beda mieli wiecej kasy... generalnie wazne bedzie kto pierwszy wyląduje na kickstarterze.

A na nowe gry licze, bo veteranem Quake nie jestem, wiec troche ciezko noobowi sie przebic, a ze az taki mlody nie jestem, to i tez nie ma az tyle czasu by trenowac ;] w pracy co najwyzej moge sie bawic w theorycrafting ;]

Ale ogolnie uważąm, że gdyby porzadnie przysiąść do QL to bylaby to najlepsza opcja, ale ze wydawca tej gry taki jaki jest...

Odpowiedź na komentarz:#767901

#767902

Mariano | 2013-12-21 13:32:28

@ ^M^ Sprawdzałeś poradnik od Lama?

http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?34809-Playing-QL-on-Linux-with-Wine

Wszystko ładnie opisane i wyjaśnione, polecam.

Odpowiedź na komentarz:#767894

#767899

^M^ | 2013-12-21 14:29:31

ktoś się napracował, ale nie oszukujemy się - więcej pierdolenia się będzie z wine niż dostawienie windowsa (fpsy jeszcze trzeba mieć na uwadze); co nie zmienia faktu, że jedno i drugie jest patologiczne :D

w QL pewnie sobie jeszcze będę pykać w weekendy (dopóki mi subskrypcja nie wygaśnie :p), ale te całe zagranie windows-only jest śmieszne (szczególnie, że Q3 bez problemu działał pod linuxem, ciekaw jestem na czym teraz serwery niby stoją?) - rozumiem, że nie ma kasy, ale kurde .NET, seriously?

Z drugiej strony może dobrze - będę miał więcej czasu żeby sobie znowu ORGa pokodować :D

Reszcie dzięki za tytuły - przez święta na pewno sobie żałować nie będę i przeklikam większość (a co! :D)

Odpowiedź na komentarz:#767899

#767906

Mariano | 2013-12-21 15:43:09

Projekt związany ze skryptami jest już dostępny na GitHubie, można instalować, testować i zgłaszać ewentualne błędy:

www.esreality.com/post/2533197/quake-live-hook-manager/

Działa elegancko, pozostaje tylko czekać aż pojawią się aktualizacje pozostałych dodatków. :)

Gravatar

admin | 2013-12-31 14:39:54

Mam straszny problem z tym i proszę o odpowiedź.

Wchodzę w tę nową przeglądarkę (wiem ze to pewnie nie jest przeglądarka :D ) i wszystko wygląda tak jak bylo (czyli ok) ale jak chcę wejsc do gry to po wejsciu na glownym ekranie gry pojawia sie wybierz team/spec (to co zawsze) i w tym momencie nie mogę dojsc ani do teamu ani na speca bo tu gra się zacina i chce abym wyszedł. O CO CHODZI?

OriPL | 2013-12-31 16:33:21

Co to znaczy "Chce abym wyszedł" ?

Odpowiedź na komentarz:#768054

#768055

Mariano | 2013-12-31 17:11:08

Pewnie słyszy głosy i gra do niego przemówiła. :D

Odpowiedź na komentarz:#768055

#768056

Gravatar

admin | 2014-01-07 20:46:38

To znaczy że się zacina i muszę ją wyłączyć bo się cały komp zwiesza.

Mariano | 2014-01-08 03:28:52

System ci się pieprzy albo masz jakiś złom a nie kompa. Może spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do płyty, grafiki i dźwięku. Ewentualnie format - lek na całe zło.

Odpowiedź na komentarz:#768122

#768123

PawUloN | 2014-01-10 03:06:10

Otwórz konsolę klawiszem "~" (ew. alt + ctrl + ~), tam powinieneś zobaczyć jakieś informacje. Jeśli potrzebujesz pomocy w analizie ew. komunikatów, wpisz w konsoli "condump konsola.txt". Utworzy to plik o ww. nazwie w folderze użytkownika (C:\Users\ -user- \AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3). Wklej jego zawartość na pastebin.com/ i podrzuć link do "pasty" tu.

Odpowiedź na komentarz:#768122

#768126

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53