QuakeLive Standalone - Userscripts (QLRanks, Stream Notifier)
sob, 21 grudzień 2013 18:39:00 | Autor: OriPL | Quake Live
I oto nareszcie są! Pierwsze skrypty napisane przez społeczność QUAKELIVE które rozszeżają funkcjonalność strony, oraz i samej gry.
Żeby news nie był tak i suchy, postanowiłem napisać krótki poradnik jak uruchomić skrypty pod nową wersją QUAKELIVE Standalone:
1. Zaktualizuj Launcher QUAKELIVE
Ściągnij nową wersje z www.quakelive.com, i zwyczajnie zainstaluj w tej samej lokalizacji.
2. Ściągamy ten plik: github.com/supahgreg/qlhm/archive/master.zip
3. Rozpakowujemy pliki w dowolnym miejscu na dysku.
4. Pomiędzy rozpakowanymi plikami szukamy katalogu "client" gdzie znajduje się plik "hook.js"
5. Kopiujemy plik "hook.js" do katalogu z naszymi konfiguracjami.
Dla Windows 7/8: C:\Users\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3
Windows XP: C:\documents and settings\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3
Jeżeli plik już istnieje (Poprzednia wersja): nadpisz ją.
4. Odpalamy Quake Live Standalone i logujemy się.
5. Pod logiem Quake Live znajduje się napis "HOOK" klikamy w niego.
Czasami od razu go nie widać, wielu osobom pomogło użycie komendy "web_reload" w konsoli.
6. Pojawia nam się formularz instalacji skryptu, wklejamy odpowiedni link lub wybieramy z listy która wyświetla się poniżej formularza.
I gotowe! możemy cieszyć się ponownie funkcjonującymi skryptami!
UWAGA. Nie wszystkie skrypty które działały wcześniej będą działać teraz (Na ten moment), developerzy skryptów muszą wprowadzić odpowiednie zmiany do kodu by te współpracowały z nową wersją QUAKELIVE.
UPDATE:
- Zmiana linku do pliku master.zip w którym zawsze zawarta jest najnowsza wersja.
- Aktualizacja poradnika.
H1ghlander | 2013-12-21 19:38:36
zajebiste!
tu tez jakis swieże
userscripts.org/scripts/show/113249
userscripts.org/scripts/show/186527
teraz juz pojdziesz.
#767916
Mariano | 2013-12-21 20:49:08
Quake Live Friend Commands działa (najważniejsza komenda /invite)
userscripts.org/scripts/show/134612
Linkify Plus for Quake Live (klikalne linki w profilach i na czacie)
userscripts.org/scripts/show/96307
Quake Live Extended Stats (statystki dmg i net z rozegranych map)
userscripts.org/scripts/show/126719
Nie wszystkie mi się chciało testować, pewnie jest więcej tych działających.
Game Type Switcher napisany przez aikena niestety nie działa, ale może wyda jakąś aktualizację jak znajdzie czas.
#767918
aiken | 2013-12-21 23:56:10
Zaraz siadam do tego, bo ponoć sporo osób na to czeka.
Odpowiedź na komentarz:#767918
#767925
H1ghlander | 2013-12-21 20:49:59
Tu tez pisza co dziala:
esreality.com/post/2533197/quake-live-hook-manager/
imgur.com/1VEHbgV
#767919
attyla7 | 2013-12-21 21:38:49
Wszystkim po tym updacie skoczyły pingi na de przy neostradzie?
#767920
Mariano | 2013-12-21 22:28:25
Słyszałem od znajomego, że pingi do Interactive3D na Neostradzie pogorszyły się jeszcze przed aktualizacją.
Odpowiedź na komentarz:#767920
#767922
attyla7 | 2013-12-22 00:30:30
To lipa strasznie :/ Duele zwykle u szkopów się grywa. Rozumiem że nic się nie da z tym zrobić?
Odpowiedź na komentarz:#767922
#767929
Mariano | 2013-12-22 01:01:35
Orange TPSA aka Telekomuna, to zakała polskiego internetu i chyba jako jedyny większy operator w ogóle nie reaguje na zgłoszenia dotyczące routingu.
Odpowiedź na komentarz:#767929
#767931
vred | 2013-12-21 23:42:11
Pingi na DE wzrosły już przed update'm :P U mnie jak zawsze było 48-50 na DE, tak teraz 65 i wiecej :D Za to na ITA mam ping 44ms a zawsze miałem koło 65-70 :D Najważniejsze że na UK i SWE 55 pozostało bez zmian :D
Porąbana ta neostrada
Odpowiedź na komentarz:#767920
#767924
Mariano | 2013-12-22 00:30:42
Polecam przesiąść się z Neostrady na Netię BSA (ping wyjściowy 25-30 do PL), ale lepszy routing za granicę) albo LLU jak jest możliwość (niższy ping wyjściowy 10-15 do PL). Najpóźniej 30 dni przed końcem umowy dzwońcie do Netii w sprawie internetu a oni kwestie wypowiedzenia dla Orange załatwią za was i przyślą umowę do podpisania. Przejście jest płynne i praktycznie na drugi dzień wszystko działa jak należy. Sygnał idzie po ich kablach i centrali, ale dalej w świat wychodzi po infrastrukturze Netii. Cenowo wychodzi podobnie z opłatą za utrzymanie łącza w opcji bez telefonu, ale jakość zdecydowanie lepsza.
Odpowiedź na komentarz:#767924
#767930
H1ghlander | 2013-12-22 01:23:53
to nie lepiej z jakiejs 'kablowki' ?
#767932
Mariano | 2013-12-22 01:28:10
Pomyśl, gdyby miał dostęp do kablówki, to jak myślisz - nadal używałby Neostrady?
Odpowiedź na komentarz:#767932
#767933
H1ghlander | 2013-12-22 01:45:25
różne są ludziska, napotykam takich co uwazaja, ze internet mobilny jest wystarczajacy, i nawet graja w cos po necie, o dziwo ;]
Odpowiedź na komentarz:#767933
#767934
vred | 2013-12-22 09:50:39
Że niby na kablówce lepszy jest routing ta ? U mnie koleżka ma vectre i identyczny ping na zagraniczne jak miałem przed "popsuciem sie" neostrady :P Jedynie na PL ma o te 5ms mniejszy, czyli koło 20ms :P Szału nie ma z tymi kablówkami chyba też :D
#767937
Xsi | 2013-12-22 10:25:16
kablówka kablówce nie równa, są lepsze są gorsze
Odpowiedź na komentarz:#767937
#767938
Mariano | 2013-12-22 16:02:32
Kablówka też miewa swoje gorsze dni, ale i tak jest lepsza niż telekomuna. :D
Odpowiedź na komentarz:#767937
#767943
OriPL | 2013-12-22 11:09:11
Ja jeszcze czekam na QuakeLive Chat History - Ten plugin strasznie przypadł mi do gustu!
Wkurza mnie jeszcze ten beznadziejny dźwięk chat'u który teraz zrobili, poza tym, jak zminimalizuje gre (ew. przejdę do innego okna) to nie słyszę tego dźwięku (ani z chatu ani np. z gry) . można to jakoś ominąć?
#767939
Mariano | 2013-12-22 16:06:20
Nasz orgowy ziomeczek zaktualizował QL Gametype Switcher:
userscripts.org/scripts/show/120117
Wielkie dzięki aiken, dobra robota. :)
#767944
bonczek | 2013-12-22 20:25:24
ja mam problem z tym, raz mi wyskoczylo hook i od tej pory nie mam ;/
#767947
donaldmatole | 2013-12-23 00:23:23
u mnie to samo
Odpowiedź na komentarz:#767947
#767950
Mariano | 2013-12-23 00:46:04
Poczekajcie na nowszą wersje, bo to dopiero 0.1 i może być wadliwa. Polecam popytać w tym temacie na ESR:
www.esreality.com/post/2533197/quake-live-hook-manager
Ewentualnie pogadajcie bezpośrednio z autorem.
Odpowiedź na komentarz:#767950
#767951
aiken | 2013-12-23 02:06:25
Może zainstalowałeś jakiś skrypt, który wszystko sypie.
Spróbuj:
web_console 1
web_reload
i poczytaj czy coś tam się pojawia w konsoli z Hook Managera.
Odpowiedź na komentarz:#767947
#767952
majki | 2013-12-22 23:34:38
ojezujaksieciesze!
#767949
Mariano | 2013-12-23 02:42:33
Nowa wersja jest prostsza w obsłudze, bo zawiera gotową listę dostępnych skryptów zgodnych z obecną wersją QL (niedługo powinna być zatwierdzona). Bardzo wygodne rozwiązanie, mniej roboty z ręcznym dodawaniem skryptów. Wystarczy pozaznaczać wybrane dodatki i zatwierdzić wybór.
#767953
amOn| | 2013-12-23 10:48:31
tylko mi nie działa lista znajomych po prawej stronie? czasem się ładuje, czasem nie.. więcej razy oczywiście się nie ładuje :)
#767954
Mariano | 2013-12-23 12:00:47
Mają naprawić ten bug, ale pewnie zrobią to po nowym roku. Niema on nic wspólnego z QLHM.
Odpowiedź na komentarz:#767954
#767955
aiken | 2013-12-23 12:22:40
Mam to samo, odkąd to wprowadzili to chyba 2 razy mi się tylko załadowała lista znajomych. To ogólnie jest problem z połączeniem weba z serwerem niż tego, że nie ma listy. Co ciekawe w grze jest to połączenie, bo widzę komunikaty, że ktoś jest online albo offline.
Odpowiedź na komentarz:#767954
#767956
Xsi | 2013-12-23 12:58:28
To by znaczylo ze routery blokuja jakies porty. U mnie to dziala bez problemow za kazdym razem.
Odpowiedź na komentarz:#767956
#767957
Mariano | 2013-12-23 13:16:51
Tylko jeden raz do tej pory wywaliło mi listę znajomych a tak póki co działa bez problemu.
Odpowiedź na komentarz:#767957
#767958
aiken | 2013-12-23 13:35:46
No nie do końca. Jak by to było możliwe, że blokuje porty, ale jak ma dobry humor to puszcza? Dwa albo trzy razy mi się załadowało po staremu. Nie jest też kwestia operatora, bo na turnieju też mi nie działało tak jak w domu.
Wczoraj odpaliłem Wiresharka, żeby posniffować co tam się dzieje. Wygląda na to, że połączenie XMPP niby jest utrzymywane, co prawda szyfrowane TLS-em, więc gówno z tego odczytam. Coś musieli schrzanić, ale dziwne, że tak długo im zajmuje znalezienie problemu.
W sumie dobry test byłoby sprawdzić na innej maszynie czy na moim koncie się to działa i zidentyfikować w ten sposób czy to problem kompa czy konta.
Odpowiedź na komentarz:#767957
#767959
Xsi | 2013-12-23 13:43:13
Hmm no nie doczytalem ze czasem sie pojawia. Moze to jest zwiazane z rozdzielczoscia i czasem przy jakichs ustawieniach spierdala gdzies poza ekran?
Odpowiedź na komentarz:#767959
#767960
aiken | 2013-12-23 13:49:05
Raczej nie, bo w tym miejscu jest ten standardowy ekran, który zachęca do znalezienia przyjaciół :). Jeszcze takie coś było, jak na włączonej grze wchodzę na tą listę to jest też zakładka z invite-ami i tam jest napisane "Not connected to a server", wczoraj miałem tam coś w rodzaju "Waiting for a server" lub "*connection".
Odpowiedź na komentarz:#767960
#767961
OriPL | 2013-12-23 14:20:05
O dziwo, mnie lista znajomych nie załadowała się tylko 2 razy (pierwszy raz na lanie, drugi raz w domu, a tak to działa)
Odpowiedź na komentarz:#767961
#767965
aiken | 2013-12-23 13:55:19
Jeszcze jedno, nie zamiast pingów do serwera, wyświetlają mi się trzy pytajniki "???". Też tak masz?
Odpowiedź na komentarz:#767960
#767962
Xsi | 2013-12-23 15:07:50
U mnie normalnie wyswietla ping, ale tez slyszalem ze ktos mial juz taki problem.
Odpowiedź na komentarz:#767962
#767968
Mariano | 2013-12-23 15:18:51
U mnie jest tak, że raz mam pokazany ping a innym razem znaki zapytania, losowo.
Odpowiedź na komentarz:#767968
#767969
amOn| | 2013-12-23 19:34:56
mam pytajniki jak nie mam listy znajomych. jak lista się ładuje, to normalnie ping pokazuje.
Odpowiedź na komentarz:#767962
#767976
opos.brutal | 2013-12-23 14:08:23
ja tez mam zamiast pingow trzy ??? pytajniki ale nie na kazdym serverze, ktory jest pokazywany
#767963
OriPL | 2013-12-23 14:16:52
Ja tam raz, może 2 razy widziałem jakąś liczbę, a tak to same ???
Odpowiedź na komentarz:#767963
#767964
Mariano | 2013-12-23 14:58:50
Uzbrójcie się w cierpliwość, dopiero po nowym roku będą łatane bugi.
#767967
OriPL | 2013-12-23 16:02:39
No dokładnie, teraz święta idą, a IDS nie miało wyboru, musieli to wydać, bo po nowym roku już Quake'a na przeglądarce nie uruchomicie :)
Odpowiedź na komentarz:#767967
#767970
kaboom | 2013-12-25 19:17:19
czy menu (lista serwerow itp) w standalone wyswietla wam sie dobrze w pelnym trybie i w oknie? W oknie u mnie wszystko jest git, ale jak przejde do trybu pelnoekranowego, to mam listy przewijania na gorze i po boku, jakby menu bylo ze 2x za duże, co ciekawe w samej grze nie ma tego problemu
#768009
attyla7 | 2013-12-25 20:54:36
Chyba ustawia się 2 rozdzielczości - do gry i do menu. Teraz masz ustawioną jedną tą samą i dlatego gra wygląda normalnie a menu jak każdy program w hujowej rozdzielczości. Ktoś już podawał te komendy
Odpowiedź na komentarz:#768009
#768010
OriPL | 2013-12-26 16:46:35
a jak ustawić dwie różne rozdzielczości?
Odpowiedź na komentarz:#768010
#768012
Xsi | 2013-12-26 18:09:24
bodajże r_windowedMode
Odpowiedź na komentarz:#768012
#768014
kaboom | 2013-12-26 21:51:11
Komentarz usunięty
kaboom | 2013-12-26 21:52:55
r_windowedMode to jest rozdzialka gry w oknie, r_mode rozdzialka na fullscreenie, ale nie ma to nic wspolnego z rozdzielczoscia menu
Odpowiedź na komentarz:#768014
#768018
Mariano | 2013-12-27 15:00:07
Wersja 0.2 jest już dostępna: github.com/supahgreg/qlhm
#768021
OriPL | 2013-12-27 15:54:46
Tak samo jak w News'ie, ściągamy nowy plik hook.js po przez PPM i "Zapisz jako" (Upewniamy się że nie zapisał się jako TXT, SDX czy jakiś inny format pliku, jeżeli tak to zmieniamy jego nazwę (Pomocna do tego jest opcja w systemie "Ukryj rozszerzenia znanych typów plików" którą należy odznaczyć w Opcjach Folderów -> Widok).
Wrzucamy do katalogu z configami (zamieniamy stary plik na nowy) i działa.
Odpowiedź na komentarz:#768021
#768023
H1ghlander | 2013-12-27 18:46:39
no w sumie to juz nie ma za bardzo powodow do narzekan na nowego QL ;]
nawet ELO in game dziala.
Odpowiedź na komentarz:#768021
#768024
OriPL | 2013-12-27 22:28:21
No dokładnie, szkoda tylko że wielu osobom gra nie działa (Czarny ekran i koniec).
Odpowiedź na komentarz:#768024
#768025
H1ghlander | 2013-12-28 00:55:09
a tego to nie wiedzialem. Myslalem, ze to naprawili.
Gra sie ok, chociaz dzisiaj warpy i lagi troche.
Odpowiedź na komentarz:#768025
#768026
bonczek | 2013-12-28 13:08:56
Mi ten hook dalej nie działa 2x zaskoczyl i to wszystko masakra
#768028
Mariano | 2013-12-28 18:10:59
Spróbuj uruchomić Quake Live bez UAC na domyślnie wbudowanym koncie "administrator".
Odpowiedź na komentarz:#768028
#768029
bfr_aka_pablonzo | 2014-01-04 09:16:17
Dopiero teraz to chciałem zrobić, wrzuciłem ten plik tam gdzie trzeba i nie mam napisu "hook" pod logiem ql, co źle robię?
#768068
szeryf | 2014-01-04 11:01:48
plik nazywa się hook.js czy hook.js.txt ?
#768069
bfr_aka_pablonzo | 2014-01-04 11:46:11
hook.js
Odpowiedź na komentarz:#768069
#768070
kaboom | 2014-01-04 11:54:51
a restartowałeś ql? bo mi się hook raz pojawia, a raz nie (to dziwne, no ale tak mam), zwykle restart całego ql pomaga
Odpowiedź na komentarz:#768070
#768071
bfr_aka_pablonzo | 2014-01-04 11:59:33
Tak, restartowałem nawet kompa. Plik na pewno jest hook.js i jest w odpowiednim miejscu. Ale w QL nie widać napisu "hook".
Odpowiedź na komentarz:#768071
#768072
ehemEh | 2014-01-04 12:04:15
Też tak miałem.Przelogowywałem się kilka razy i wkoncu ujrzałem napis hook pod logiem.
#768074
bfr_aka_pablonzo | 2014-01-05 16:50:12
Nadal mi nie działa... Pomoże ktoś?
#768106
Mariano | 2014-01-05 17:36:09
Jeśli ściągnąłeś hook.js prostu z linku jaki dał Ori, to właśnie w tym może leżeć problem, bo różne przeglądarki i metody ściągania mogą w różny sposób zapisywać ten plik na dysku. W newsie powinien być link do całego pakietu, żeby absolutnie nikt nie miał problemu przy zapisie na dysku.
github.com/supahgreg/qlhm/archive/master.zip
Ostatnie zmiany w kodzie miały miejsce wczoraj, także polecam jeszcze raz ściągnąć i sprawdzić ponownie czy tym razem zadziała.
Zobacz też jaka jest pełna nazwa pliku, bo jak masz ukryte rozszerzenia w systemie, to plik nazywający się hook.js.txt będzie widoczny jako hook.js bez .txt na końcu.
Odpowiedź na komentarz:#768106
#768107
bfr_aka_pablonzo | 2014-01-06 11:08:53
Dzięki Mariano, teraz działa tak jak należy ;)
btw. co instalujecie? wszystko?
Odpowiedź na komentarz:#768107
#768114
Mariano | 2014-01-06 13:01:17
Nie instalowałem wszystkich. Niektóre są mało przydatne. Kwestia osobistych potrzeb i preferencji. :)
Odpowiedź na komentarz:#768114
#768115
szlovak | 2014-01-06 00:20:34
też mi nie działało, w końcu zaskoczyło za którymś razem. zrób web_reload też i zakreśl ręką znak Quake :)
Odpowiedź na komentarz:#768106
#768112
OriPL | 2014-01-06 13:25:53
Zaktualizowałem newsa, pod master.zip bo to faktycznie lepsze rozwiązanie.
Dzięki Mariano.
#768117
Zaloguj się by dodać komentarz.