ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



QuakeLive Standalone - Userscripts (QLRanks, Stream Notifier)

sob, 21 grudzień 2013 18:39:00 | Autor: OriPL | Quake Live

I oto nareszcie są! Pierwsze skrypty napisane przez społeczność QUAKELIVE które rozszeżają funkcjonalność strony, oraz i samej gry.

Żeby news nie był tak i suchy, postanowiłem napisać krótki poradnik jak uruchomić skrypty pod nową wersją QUAKELIVE Standalone:

1. Zaktualizuj Launcher QUAKELIVE

Ściągnij nową wersje z www.quakelive.com, i zwyczajnie zainstaluj w tej samej lokalizacji.

2. Ściągamy ten plik: github.com/supahgreg/qlhm/archive/master.zip

3. Rozpakowujemy pliki w dowolnym miejscu na dysku.

4. Pomiędzy rozpakowanymi plikami szukamy katalogu "client" gdzie znajduje się plik "hook.js"

5. Kopiujemy plik "hook.js" do katalogu z naszymi konfiguracjami.

Dla Windows 7/8: C:\Users\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3
Windows XP: C:\documents and settings\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3

Jeżeli plik już istnieje (Poprzednia wersja): nadpisz ją.

4. Odpalamy Quake Live Standalone i logujemy się.

5. Pod logiem Quake Live znajduje się napis "HOOK" klikamy w niego.

Czasami od razu go nie widać, wielu osobom pomogło użycie komendy "web_reload" w konsoli.

6. Pojawia nam się formularz instalacji skryptu, wklejamy odpowiedni link lub wybieramy z listy która wyświetla się poniżej formularza.

I gotowe! możemy cieszyć się ponownie funkcjonującymi skryptami!
UWAGA. Nie wszystkie skrypty które działały wcześniej będą działać teraz (Na ten moment), developerzy skryptów muszą wprowadzić odpowiednie zmiany do kodu by te współpracowały z nową wersją QUAKELIVE.

UPDATE:
- Zmiana linku do pliku master.zip w którym zawsze zawarta jest najnowsza wersja.
- Aktualizacja poradnika.

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-21 19:38:36

zajebiste!

tu tez jakis swieże

userscripts.org/scripts/show/113249
userscripts.org/scripts/show/186527
teraz juz pojdziesz.

Mariano | 2013-12-21 20:49:08

Quake Live Friend Commands działa (najważniejsza komenda /invite)

userscripts.org/scripts/show/134612

Linkify Plus for Quake Live (klikalne linki w profilach i na czacie)

userscripts.org/scripts/show/96307

Quake Live Extended Stats (statystki dmg i net z rozegranych map)

userscripts.org/scripts/show/126719

Nie wszystkie mi się chciało testować, pewnie jest więcej tych działających.

Game Type Switcher napisany przez aikena niestety nie działa, ale może wyda jakąś aktualizację jak znajdzie czas.

aiken | 2013-12-21 23:56:10

Zaraz siadam do tego, bo ponoć sporo osób na to czeka.

Odpowiedź na komentarz:#767918

#767925

Gravatar

attyla7 | 2013-12-21 21:38:49

Wszystkim po tym updacie skoczyły pingi na de przy neostradzie?

Mariano | 2013-12-21 22:28:25

Słyszałem od znajomego, że pingi do Interactive3D na Neostradzie pogorszyły się jeszcze przed aktualizacją.

Odpowiedź na komentarz:#767920

#767922

attyla7 | 2013-12-22 00:30:30

To lipa strasznie :/ Duele zwykle u szkopów się grywa. Rozumiem że nic się nie da z tym zrobić?

Odpowiedź na komentarz:#767922

#767929

Mariano | 2013-12-22 01:01:35

Orange TPSA aka Telekomuna, to zakała polskiego internetu i chyba jako jedyny większy operator w ogóle nie reaguje na zgłoszenia dotyczące routingu.

Odpowiedź na komentarz:#767929

#767931

vred | 2013-12-21 23:42:11

Pingi na DE wzrosły już przed update'm :P U mnie jak zawsze było 48-50 na DE, tak teraz 65 i wiecej :D Za to na ITA mam ping 44ms a zawsze miałem koło 65-70 :D Najważniejsze że na UK i SWE 55 pozostało bez zmian :D

Porąbana ta neostrada

Odpowiedź na komentarz:#767920

#767924

Mariano | 2013-12-22 00:30:42

Polecam przesiąść się z Neostrady na Netię BSA (ping wyjściowy 25-30 do PL), ale lepszy routing za granicę) albo LLU jak jest możliwość (niższy ping wyjściowy 10-15 do PL). Najpóźniej 30 dni przed końcem umowy dzwońcie do Netii w sprawie internetu a oni kwestie wypowiedzenia dla Orange załatwią za was i przyślą umowę do podpisania. Przejście jest płynne i praktycznie na drugi dzień wszystko działa jak należy. Sygnał idzie po ich kablach i centrali, ale dalej w świat wychodzi po infrastrukturze Netii. Cenowo wychodzi podobnie z opłatą za utrzymanie łącza w opcji bez telefonu, ale jakość zdecydowanie lepsza.

Odpowiedź na komentarz:#767924

#767930

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-22 01:23:53

to nie lepiej z jakiejs 'kablowki' ?

Mariano | 2013-12-22 01:28:10

Pomyśl, gdyby miał dostęp do kablówki, to jak myślisz - nadal używałby Neostrady?

Odpowiedź na komentarz:#767932

#767933

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-22 01:45:25

różne są ludziska, napotykam takich co uwazaja, ze internet mobilny jest wystarczajacy, i nawet graja w cos po necie, o dziwo ;]

Odpowiedź na komentarz:#767933

#767934

vred | 2013-12-22 09:50:39

Że niby na kablówce lepszy jest routing ta ? U mnie koleżka ma vectre i identyczny ping na zagraniczne jak miałem przed "popsuciem sie" neostrady :P Jedynie na PL ma o te 5ms mniejszy, czyli koło 20ms :P Szału nie ma z tymi kablówkami chyba też :D

Xsi | 2013-12-22 10:25:16

kablówka kablówce nie równa, są lepsze są gorsze

Odpowiedź na komentarz:#767937

#767938

Mariano | 2013-12-22 16:02:32

Kablówka też miewa swoje gorsze dni, ale i tak jest lepsza niż telekomuna. :D

Odpowiedź na komentarz:#767937

#767943

OriPL | 2013-12-22 11:09:11

Ja jeszcze czekam na QuakeLive Chat History - Ten plugin strasznie przypadł mi do gustu!
Wkurza mnie jeszcze ten beznadziejny dźwięk chat'u który teraz zrobili, poza tym, jak zminimalizuje gre (ew. przejdę do innego okna) to nie słyszę tego dźwięku (ani z chatu ani np. z gry) . można to jakoś ominąć?

Mariano | 2013-12-22 16:06:20

Nasz orgowy ziomeczek zaktualizował QL Gametype Switcher:

userscripts.org/scripts/show/120117

Wielkie dzięki aiken, dobra robota. :)

Gravatar

bonczek | 2013-12-22 20:25:24

ja mam problem z tym, raz mi wyskoczylo hook i od tej pory nie mam ;/

Gravatar

donaldmatole | 2013-12-23 00:23:23

u mnie to samo

Odpowiedź na komentarz:#767947

#767950

Mariano | 2013-12-23 00:46:04

Poczekajcie na nowszą wersje, bo to dopiero 0.1 i może być wadliwa. Polecam popytać w tym temacie na ESR:

www.esreality.com/post/2533197/quake-live-hook-manager

Ewentualnie pogadajcie bezpośrednio z autorem.

Odpowiedź na komentarz:#767950

#767951

aiken | 2013-12-23 02:06:25

Może zainstalowałeś jakiś skrypt, który wszystko sypie.

Spróbuj:
web_console 1
web_reload

i poczytaj czy coś tam się pojawia w konsoli z Hook Managera.

Odpowiedź na komentarz:#767947

#767952

majki | 2013-12-22 23:34:38

ojezujaksieciesze!

Mariano | 2013-12-23 02:42:33

Nowa wersja jest prostsza w obsłudze, bo zawiera gotową listę dostępnych skryptów zgodnych z obecną wersją QL (niedługo powinna być zatwierdzona). Bardzo wygodne rozwiązanie, mniej roboty z ręcznym dodawaniem skryptów. Wystarczy pozaznaczać wybrane dodatki i zatwierdzić wybór.

amOn| | 2013-12-23 10:48:31

tylko mi nie działa lista znajomych po prawej stronie? czasem się ładuje, czasem nie.. więcej razy oczywiście się nie ładuje :)

Mariano | 2013-12-23 12:00:47

Mają naprawić ten bug, ale pewnie zrobią to po nowym roku. Niema on nic wspólnego z QLHM.

Odpowiedź na komentarz:#767954

#767955

aiken | 2013-12-23 12:22:40

Mam to samo, odkąd to wprowadzili to chyba 2 razy mi się tylko załadowała lista znajomych. To ogólnie jest problem z połączeniem weba z serwerem niż tego, że nie ma listy. Co ciekawe w grze jest to połączenie, bo widzę komunikaty, że ktoś jest online albo offline.

Odpowiedź na komentarz:#767954

#767956

Xsi | 2013-12-23 12:58:28

To by znaczylo ze routery blokuja jakies porty. U mnie to dziala bez problemow za kazdym razem.

Odpowiedź na komentarz:#767956

#767957

Mariano | 2013-12-23 13:16:51

Tylko jeden raz do tej pory wywaliło mi listę znajomych a tak póki co działa bez problemu.

Odpowiedź na komentarz:#767957

#767958

aiken | 2013-12-23 13:35:46

No nie do końca. Jak by to było możliwe, że blokuje porty, ale jak ma dobry humor to puszcza? Dwa albo trzy razy mi się załadowało po staremu. Nie jest też kwestia operatora, bo na turnieju też mi nie działało tak jak w domu.

Wczoraj odpaliłem Wiresharka, żeby posniffować co tam się dzieje. Wygląda na to, że połączenie XMPP niby jest utrzymywane, co prawda szyfrowane TLS-em, więc gówno z tego odczytam. Coś musieli schrzanić, ale dziwne, że tak długo im zajmuje znalezienie problemu.

W sumie dobry test byłoby sprawdzić na innej maszynie czy na moim koncie się to działa i zidentyfikować w ten sposób czy to problem kompa czy konta.

Odpowiedź na komentarz:#767957

#767959

Xsi | 2013-12-23 13:43:13

Hmm no nie doczytalem ze czasem sie pojawia. Moze to jest zwiazane z rozdzielczoscia i czasem przy jakichs ustawieniach spierdala gdzies poza ekran?

Odpowiedź na komentarz:#767959

#767960

aiken | 2013-12-23 13:49:05

Raczej nie, bo w tym miejscu jest ten standardowy ekran, który zachęca do znalezienia przyjaciół :). Jeszcze takie coś było, jak na włączonej grze wchodzę na tą listę to jest też zakładka z invite-ami i tam jest napisane "Not connected to a server", wczoraj miałem tam coś w rodzaju "Waiting for a server" lub "*connection".

Odpowiedź na komentarz:#767960

#767961

OriPL | 2013-12-23 14:20:05

O dziwo, mnie lista znajomych nie załadowała się tylko 2 razy (pierwszy raz na lanie, drugi raz w domu, a tak to działa)

Odpowiedź na komentarz:#767961

#767965

aiken | 2013-12-23 13:55:19

Jeszcze jedno, nie zamiast pingów do serwera, wyświetlają mi się trzy pytajniki "???". Też tak masz?

Odpowiedź na komentarz:#767960

#767962

Xsi | 2013-12-23 15:07:50

U mnie normalnie wyswietla ping, ale tez slyszalem ze ktos mial juz taki problem.

Odpowiedź na komentarz:#767962

#767968

Mariano | 2013-12-23 15:18:51

U mnie jest tak, że raz mam pokazany ping a innym razem znaki zapytania, losowo.

Odpowiedź na komentarz:#767968

#767969

amOn| | 2013-12-23 19:34:56

mam pytajniki jak nie mam listy znajomych. jak lista się ładuje, to normalnie ping pokazuje.

Odpowiedź na komentarz:#767962

#767976

opos.brutal | 2013-12-23 14:08:23

ja tez mam zamiast pingow trzy ??? pytajniki ale nie na kazdym serverze, ktory jest pokazywany

OriPL | 2013-12-23 14:16:52

Ja tam raz, może 2 razy widziałem jakąś liczbę, a tak to same ???

Odpowiedź na komentarz:#767963

#767964

Mariano | 2013-12-23 14:58:50

Uzbrójcie się w cierpliwość, dopiero po nowym roku będą łatane bugi.

OriPL | 2013-12-23 16:02:39

No dokładnie, teraz święta idą, a IDS nie miało wyboru, musieli to wydać, bo po nowym roku już Quake'a na przeglądarce nie uruchomicie :)

Odpowiedź na komentarz:#767967

#767970

kaboom | 2013-12-25 19:17:19

czy menu (lista serwerow itp) w standalone wyswietla wam sie dobrze w pelnym trybie i w oknie? W oknie u mnie wszystko jest git, ale jak przejde do trybu pelnoekranowego, to mam listy przewijania na gorze i po boku, jakby menu bylo ze 2x za duże, co ciekawe w samej grze nie ma tego problemu

attyla7 | 2013-12-25 20:54:36

Chyba ustawia się 2 rozdzielczości - do gry i do menu. Teraz masz ustawioną jedną tą samą i dlatego gra wygląda normalnie a menu jak każdy program w hujowej rozdzielczości. Ktoś już podawał te komendy

Odpowiedź na komentarz:#768009

#768010

OriPL | 2013-12-26 16:46:35

a jak ustawić dwie różne rozdzielczości?

Odpowiedź na komentarz:#768010

#768012

Xsi | 2013-12-26 18:09:24

bodajże r_windowedMode

Odpowiedź na komentarz:#768012

#768014

kaboom | 2013-12-26 21:51:11

Komentarz usunięty

kaboom | 2013-12-26 21:52:55

r_windowedMode to jest rozdzialka gry w oknie, r_mode rozdzialka na fullscreenie, ale nie ma to nic wspolnego z rozdzielczoscia menu

Odpowiedź na komentarz:#768014

#768018

Mariano | 2013-12-27 15:00:07

Wersja 0.2 jest już dostępna: github.com/supahgreg/qlhm

OriPL | 2013-12-27 15:54:46

Tak samo jak w News'ie, ściągamy nowy plik hook.js po przez PPM i "Zapisz jako" (Upewniamy się że nie zapisał się jako TXT, SDX czy jakiś inny format pliku, jeżeli tak to zmieniamy jego nazwę (Pomocna do tego jest opcja w systemie "Ukryj rozszerzenia znanych typów plików" którą należy odznaczyć w Opcjach Folderów -> Widok).

Wrzucamy do katalogu z configami (zamieniamy stary plik na nowy) i działa.

Odpowiedź na komentarz:#768021

#768023

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-27 18:46:39

no w sumie to juz nie ma za bardzo powodow do narzekan na nowego QL ;]

nawet ELO in game dziala.

Odpowiedź na komentarz:#768021

#768024

OriPL | 2013-12-27 22:28:21

No dokładnie, szkoda tylko że wielu osobom gra nie działa (Czarny ekran i koniec).

Odpowiedź na komentarz:#768024

#768025

Gravatar

H1ghlander | 2013-12-28 00:55:09

a tego to nie wiedzialem. Myslalem, ze to naprawili.

Gra sie ok, chociaz dzisiaj warpy i lagi troche.

Odpowiedź na komentarz:#768025

#768026

Gravatar

bonczek | 2013-12-28 13:08:56

Mi ten hook dalej nie działa 2x zaskoczyl i to wszystko masakra

Mariano | 2013-12-28 18:10:59

Spróbuj uruchomić Quake Live bez UAC na domyślnie wbudowanym koncie "administrator".

Odpowiedź na komentarz:#768028

#768029

bfr_aka_pablonzo | 2014-01-04 09:16:17

Dopiero teraz to chciałem zrobić, wrzuciłem ten plik tam gdzie trzeba i nie mam napisu "hook" pod logiem ql, co źle robię?

szeryf | 2014-01-04 11:01:48

plik nazywa się hook.js czy hook.js.txt ?

bfr_aka_pablonzo | 2014-01-04 11:46:11

hook.js

Odpowiedź na komentarz:#768069

#768070

kaboom | 2014-01-04 11:54:51

a restartowałeś ql? bo mi się hook raz pojawia, a raz nie (to dziwne, no ale tak mam), zwykle restart całego ql pomaga

Odpowiedź na komentarz:#768070

#768071

bfr_aka_pablonzo | 2014-01-04 11:59:33

Tak, restartowałem nawet kompa. Plik na pewno jest hook.js i jest w odpowiednim miejscu. Ale w QL nie widać napisu "hook".

Odpowiedź na komentarz:#768071

#768072

Gravatar

ehemEh | 2014-01-04 12:04:15

Też tak miałem.Przelogowywałem się kilka razy i wkoncu ujrzałem napis hook pod logiem.

bfr_aka_pablonzo | 2014-01-05 16:50:12

Nadal mi nie działa... Pomoże ktoś?

Mariano | 2014-01-05 17:36:09

Jeśli ściągnąłeś hook.js prostu z linku jaki dał Ori, to właśnie w tym może leżeć problem, bo różne przeglądarki i metody ściągania mogą w różny sposób zapisywać ten plik na dysku. W newsie powinien być link do całego pakietu, żeby absolutnie nikt nie miał problemu przy zapisie na dysku.

github.com/supahgreg/qlhm/archive/master.zip

Ostatnie zmiany w kodzie miały miejsce wczoraj, także polecam jeszcze raz ściągnąć i sprawdzić ponownie czy tym razem zadziała.

Zobacz też jaka jest pełna nazwa pliku, bo jak masz ukryte rozszerzenia w systemie, to plik nazywający się hook.js.txt będzie widoczny jako hook.js bez .txt na końcu.

Odpowiedź na komentarz:#768106

#768107

bfr_aka_pablonzo | 2014-01-06 11:08:53

Dzięki Mariano, teraz działa tak jak należy ;)
btw. co instalujecie? wszystko?

Odpowiedź na komentarz:#768107

#768114

Mariano | 2014-01-06 13:01:17

Nie instalowałem wszystkich. Niektóre są mało przydatne. Kwestia osobistych potrzeb i preferencji. :)

Odpowiedź na komentarz:#768114

#768115

Gravatar

szlovak | 2014-01-06 00:20:34

też mi nie działało, w końcu zaskoczyło za którymś razem. zrób web_reload też i zakreśl ręką znak Quake :)

Odpowiedź na komentarz:#768106

#768112

OriPL | 2014-01-06 13:25:53

Zaktualizowałem newsa, pod master.zip bo to faktycznie lepsze rozwiązanie.
Dzięki Mariano.

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53