ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Zmiana cen subskrybcji

śro, 02 lipiec 2014 21:57:00 | Autor: OriPL | Quake Live

Quake Live News Logo (Przeźroczyste)

Dzisiaj SyncError na oficjalnym forum QuakeLive zaprezentował zmiany w subsykrybcjach Premium/PRO

Pierwsza zmiana w całym systemie subskrypcji to obniżenie ceny na konta PRO, od dzisiaj za konto PRO zapłacimy:

1 Miesiąc: 4.99$ (15.14zł)
3 Miesiące: 11.99$ (36.40zł)
12 Miesięcy: 35.99$ (109.26zł)

6 Miesięczna subskrypcja została usunięta ponieważ zainteresowanie graczy było zbyt niskie.

Druga bardzo ważna zmiana to usunięcie możliwości kupna Konta Premium.
Ostatnie zmiany które zostały wprowadzone do QUAKELIVE sprawiają, że konta Premium już nie mają sensu, poza tym obniżenie ceny na konto PRO wydaje się być sprawiedliwą rekompensatą.

No dobrze, ale co z aktualnie zakupionymi subskrybcjami Premium?
Nic, osoby które posiadają konta Premium dalej będą mogły przedłużać subskrybcje, aż do momentu gdy z jakiegoś powodu (nie został on dokładnie podany) administracja nie będzie mogła tego zrobić (prawdopodobnie jest to związane z przyszłymi zmianami w grze QuakeLive o której wspomina SyncError).

Czy jest możliwość uakutalnienia subskrybcji z konta Premium na konto PRO?
Tak i odbywa się to w tej samej formie jak wcześniej, w zależności od tego ile czasu zostało wykorzystanego na koncie Premium, użytkownik dostaje zniżkę na konto PRO.

Mariano | 2014-07-03 07:23:17

Kilka rzeczy dostępnych tylko dla kont premium/pro będzie niebawem działać również w przypadku kont standard (min. scoreboardy). Wrzucam aktualny changelog z focus bety jakby ktoś chciał poczytać:

Focus Update - June 6, 2014 SITE NEWS | May 21, 2014 | SyncError


Soon-to-Release New Arenas:

Castle Deathstalkers (CA)
Drunken Mummy (Small CA)
Ragnarok (TDM)
Refinery (Duel)

Additional New Arenas:

Electrocution (CTF)

Game Updates:

Disabled IGA ad system completely and fixed a build issue
New default settings in Freeze Tag:
- Reset Weapons on Round Start
- Reset Health on Round Start
- Reset Armor on Round Start
- 5s Environmental Respawn Delay
Don't display dead teammate triangles/crossbones in FT
Added a new Freeze Tag scoreboard
cg_drawCrosshair was defaulting to different values in cg_main and ui_main, they now both default to "2"
Removing premium requirement for advanced scoreboards.
Removing cg_compMode, just check for cg_compHud (which it was already doing).
Removed premium requirement from cg_battlesuitKillCounter
Removed premium requirement from cg_quadKillCounter
Removed premium requirement from cg_forceTeamSkin and cg_forceEnemySkin
Removed premium requirement from CG_PreferredStartingWeapon
Removed premium requirement from killbeeps
Force cl_maxpackets 125
Print when an admin passes or vetoes a callvote.
Fixed a bug that would add marks to the surface of thin volumes of liquid near an impact. (Reported on Terminatria)
Defaulting to damage colors on crosshair hits.
Fixed crosshair 14's broken alpha channel
Against my better judgement added Q3 crosshairs, 20-29
Reduced default cg_drawHitFriendTime to 100ms
Fixes some odd colorizing that can incorrectly occur on the UI artwork
Require 'developer 1' for most of the console technical spam.
Corrected references in menus to a non-existent cursor asset
Fixed a lot of non-power of two textures that were reported to be causing issues.
Added SaM commands to tab auto-complete
More broad check to see if the game is paused, reports that it was failing.
Disabled some code that could potentially have causes some of the fps complaints, we'll see.

Arena Updates:

Arkinholm - Added Race (needs mapdb/arenas.txt)
New Cerberon - Race and DOM support (need to update mapdb for this to work)
Hen House - Race added
Infinity - Replaced RG with GA
Ragnarok - Updated
Fixed bst's NPOT item decals
Overkill - Fixed stray quad stuck in solid
Dredwerkz - Fixed light volume in floor
Brimstone Abbey - Fixed doubled over health bubbles in team modes, Fixed clipping in curves
Double Impact - Removed the awkward RA room. Placed RA in mid. Teleporters in mid low, go to mid high.
Arcane Citadel - BS switched for MH, JP added at MH ledge, PG (at high YA) switched for RL
Infinity - Replaced the RG with a GA
Silence - Fixed wall supports near RA that didn't touch the wall.
Blood Run - Fixed clipping at YA ad
Pillbox - Added two spawns in mid.

OriPL | 2014-07-03 12:50:03

Disabled IGA ad system completely and fixed a build issue - Nie będzie reklam? Ciekawe...
Removing premium requirement for advanced scoreboards. - Yeah, Stream LVL'ed UP xD
Require 'developer 1' for most of the console technical spam. - Zmiana estetyczna, ale przynajmniej będzie mniej przewijania konsoli.

Ogólnie: Zarąbisty update, kilka fajnych ficzerów ;] coś się dzieje... już od pewnego czasu ;]

Odpowiedź na komentarz:#769662

#769665

Xsi | 2014-07-03 09:07:26

Nowy scoreboard do FT \o/ - jest okazja zeby znowu pobiegać ;)

Gravatar

monja | 2014-07-03 11:56:45

no ja myślę! bo się coś Pan ostatnio opiermandala :)

Odpowiedź na komentarz:#769663

#769664

Xsi | 2014-07-03 16:04:03

Ha, tęsknisz? ;D

Odpowiedź na komentarz:#769664

#769668

b4lagaN | 2014-07-04 21:38:57

Czy te zlagowane serwy to też nowy ficzer premium? :]

seRious_pl | 2014-07-05 03:32:52

może jakiś news o quakecon :)

Xsi | 2014-07-05 09:28:13

moze napisz?

Odpowiedź na komentarz:#769671

#769672

OriPL | 2014-07-05 11:12:38

a po co? :D Polak nie gra ^^ xD

Odpowiedź na komentarz:#769671

#769673

Mariano | 2014-07-05 17:05:51

Jeszcze nie wiadomo jaki będzie finalny line-up. :D

Odpowiedź na komentarz:#769671

#769674

Odpowiedź na komentarz:#769674

#769675

Mariano | 2014-07-06 07:17:17

Zdaje się, że przegapiłem tego newsa albo raczej fakt, że cały czas jest edytowany. W ogóle nie wiadomo czy ktoś nagle nie wypadnie tak jak już zdarzało się to na DreamHack'u.

Tak przy okazji, ktoś się orientuje w jakich mniej więcej godzinach będą rozgrywane mecze?

Wolałbym wcześniej wiedzieć na jaką zmianę ustawić się z pracą, żeby nie przegapić najważniejszych spotkań. :D

Odpowiedź na komentarz:#769675

#769677

Xsi | 2014-07-06 10:12:04

Nie dość że przegapiłeś to jeszcze nie przeczytales dokladnie :P. Jest schedule podany z godzinami w CEST

Odpowiedź na komentarz:#769677

#769678

seRious_pl | 2014-07-06 01:31:45

mogę napisać :)

opos.brutal | 2014-07-14 15:22:50

to napisz : D juz wszystko wiadomo

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53